יום שבת, 8 בדצמבר 2012

פרפראות


בס"ד
      טוביאס החולב נכשל בפתח תקווה
    היחסים בין שני שותפים מימים ימימה עלו על שרטון. המדובר הוא בין יואל טוביאס מבני ברק לרב חיים לייב דויטש מפ"ת. שנים רבות שיתפו השניים פעולה ובעיקר בהגנה על מכירת בתי העלמין ע"י הפדרציה המתבוללת שם. אך לאחרונה התקררו היחסים הרותחים לשעבר, ששררו בין השניים. טוביאס - כמנהגו בחול, ניסה להשתלט על כשרות "חוג חת"ם סופר" פ"ת, שבבעלות חיים לייב דויטש. זה החל בהכנסת משגיחים של טוביאס לכשרותו של הלה – מישראל ועד למלונות ברומניה, ובנתינת הוראות כשרות מטעם טוביאס לאותם משגיחים , במקום שישמעו לרב דויטש.אח"כ ניסה טוביאס גם לחדור למערכת הפיננסית של ההכשר וכן הלאה. הרב דויטש התנער ממנו בעוד מועד והחליף את כל המשגיחים.
   בין שאר ההתערבויות של טוביאס היה נסינו להורות "הקלות" למשגיחים כמו למשל ברומניה, שם התיר למשגיח מהמלון החרדי בברשוב לקנות מוצרים רומניים ללא כשרות.
  יש לציין שבעבר התיר טוביאס לבעלי תשובה חרדים ברומניה – בעיר קלוז' (קלויזנבורג) למשל , לאכול בקנטינה הטריפה של הקהחילה שם שבין השאר המבשלות הנוכריות קונות למטבח שם גם "דבר אחר"...
                   הפרצה שקורצת לגנב
  להליכה העצמאית לבחירות לפרלמנט הציוני- של הרב אמנון יצחק, תהיה משמעות רצינית להמשך העתיד ביהדות החרדית. כבר היום נשמעים קולות  הקוראים לריצת חרדים בתוך רשימות חילוניות וכמו כן הנשירה לליכוד הפוקר. ריצתו העצמאית של הרב אמנון יצחק תפתח בעתיד גושפנקא חדשה לריצת "חרדים לייט" לכל מקום תועבה חילוני בישראל ולפרוק סופי של משמעת "רבנית". תנועת ה"שבבניקים"  "טוב" תהיה הסנונית הראשונה ואחריה יבואו השאר. הביטו מה קורה למפד"ל לשעבר- שנטמעה בחילוניים. לאחר הבחירות הקרובות תהיה לתנועה זו פרלמנטארית חילונית!
    התימהון הוא על השקט של אלה שנקראים "גדולי ישראל". הנה קם פרחח – בעל שפת ונימוסי רחוב, ומקים מפלגה עצמאית לאחר ששנים הציג עצמו כ"חרדי" ואפילו "קנאי" ומכניס לרשימתו כאלה שריח התורה מהם והלאה והנה כולם שותקים. על ח"כ אמסלם כולם התנפלו בבעתה ובכינויי גנאי רמים – ואולי בצדק מסוים, אבל האיש היה ישר רעיונית ומעולם לא התחזה ל"חרדי" למהדרין. היכן  ומיהם אותם "גדולים" שהאיש הזה היה צריך לשאול בעצתם? האם לא מבינים כי האיש הזה ממשיך בהונאה שלו ומצפצף על כולם? מלבד ה"עדה החרדית" כולם שותקים ולא מבינים שבבחירות הבאות יהיו עוד הרבה פרחחים כמוהו ואז הבכייה תהיה מרה.
                 פרוש כספי
  מאיר פרוש פועל לפי שיטת אחאב – ה"רצחת וגם ירשת". לא מספיק שהאיש הכניס לצרות את ה"ישוב הישן" של ירושלים בכל פרשת חריש, אלא לאחר שהללו גילו את שקריו בעניין המחירים הגבוהים שם וכן גילו את הכנסתם לתוך הר געש של למעלה מארבעים כפרים ערבים , הנה משהם מבקשים ממנו את כספם בחזרה ("דמי קדימה") האיש מסרב לתת להם למרות שהפר את החוזה עימם בשקריו הנאלחים. לפרוש זה יש ממי ללמוד. יש לו קרוב משפחה שהותיר ה"רמת שלמה" בירושלים יהודים חרדים ללא דירות וברח עם כספם לחו"ל. כמו כן גנב הלה גם כספי קוני חנויותיו בשכונת "נווה יעקב" בירושלים והותירם ללא "טאבו" והן כאילו עדיין שייכות לו. הזרזיר והעורב והתפוח והעץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה