יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

חג החגים


בס"ד
           חג החגים/ הרב אליהו קאופמן
  זהו החג שבזכותו אנו ממשיכים - כיהודים וצאצאי בני ישראל (שרובם אבדו), להתקיים באש דתנו הקדושה, ולחגוג את שאר חגי ישראל, ומעל לכל כאלפיים שנה אח"כ ממשיכים יהודים קדושים להיכלל בעולם הבא. זהו החג שמעטים מסרו נפשם להמשיך להתקיים כדתיים נטו מול רבים שרצו "אינטגרציה". זהו חג החנוכה.
  הבשורה שיצאה ממודיעים היתה ברורה: אין לימודי חול, אין מאכלות אסורים, אין "תרבות יהודית כללית" וכמובן שאין ספורט. היום מתתיהו הזקן היה מוקצה כ"פונדמנטליסט" ובניו היו מוקעים ע"י ה"ליברלים" של "הידברות" , "ערכים" ושאר המרעין בישין הלבושים בשחור- לבן.
    בשבוע שעבר – בחתונה בבני ברק, חשתי מהו ההבדל בין הדור של אז –  מימי החשמונאים, לדור של היום, שפסו לוחמי ה' מן הארץ. בשולחן שלי ישב יהודי מתייוון מזיכרון יעקב והמבטא הדרום אמריקאי ניכר בלשונו העילגת. על האיש הזה בהחלט אפשר לומר ששלמה המלך היה חכם ממנו וזאת משום שהלה לא התבייש להתפאר בפני - ובפני הנוכחים האחרים בשולחן (חלקם אנשי ה"עדה החרדית"), כי הוא מעריץ את הפגיעה של נתניהו בקצבאות הילדים ע"י בנימין נתניהו משום הצורך להוריד את הילודה בקרב החרדים והערבים. אח"כ - ב"מר ליבו", הוסיף כי "אצל החרדים זה לא כל כך הצליח, חבל"...האיש הלזה הזה משמש ראש פורה ולענה מטעם הגו'ינט הציוני "להכנסת ההשכלה האקדמית למגזר החרדי". השתדלתי לשמור על איפוק אך שלחתי אליו משפט חד ושיבין כי יהודי חרדי איננו "שפן ניסיון" שלו. שאלתיו מה הבעיה שלו ושל חבריו החילוניים והסלאבים אם החרדים והערבים אינם מוכנים לרצוח - כמותו למשל, את ילדיהם?! האיש הצטמרר ממה שאמרתי לו. כמו כן הסברתי לו - כ"אקדמאי לשעבר", כי האקדמיה הוא עורבא פרח לעומת היהדות. בשולחן רוו נחת מדברי חוץ מאיזה עסקן בלבוש חסידי (חסיד בלזא...) שפניו החווירו מאמירותי. היה זה העסקן שמביא לגוי'נט את טרפו - חרדים ללימודים אקדמיים. בסיום החופה דאג המשת"ף ה"חסידי" לקחת את האיש הלזה לשולחן רחוק כמה שיותר ממני. והרי אין פלא שהעסקן הלה עשה זאת משום שהוא ושכמותו  ניזונים  מתמלוגי הגו'ינט הכפרני על כל ראש "חרדי" שאותו הוא מביא למינים ולמלשינים.
   מקרה אחר שאירע לי בשבוע שעבר היה מפגש בחנות פלפל חרדית בחיפה עם אדם חילוני - קיבוצני'ק כופר ומרעיל בארות, שעל כל חרדי שראה שלח מבט של גועל. משיצא הכופר מהחנות שאלתי את בעלייה מיהו ונעניתי שהוא ה"מרצה לפסיכולוגיה" ב"מכללה החרדית שע"י החינוך העצמאי". כן רבותי, עד למצב הזה הגענו שכופרים ומינים משחיתים נשמות קדושות מישראל "באישור ועדת הרבנים" שעפ"י "חושן המשפט" ב"שולחן ערוך" יש לירוק להם ישר בפנים!
  כשאני נתקל בתופעה הזו – של ה"הסכלה" החרדית", אני שואל את עצמי במי מתתיהו הזקן היה תוקע ראשון את חרבו - במתייוון מהגוי'נט ובקיבוצני'ק הכופר  או במתייוון ה"חסידי" ובחבריו ה"חרדים"?...
    חנוכה שמח.
                      פרפראות
                      חיים שכאלה
 כאשר שמעתי כי אלה שהתלוננו נגד הרב חיים הלפרין מ"גולדרס גרין" הלונדונית הן דווקא תושבות "סטמפורד היל" שבלונדון, הרי שריח מוזר עלה באפי. הרב חיים הלפרין גדל ופעיל ב"גולדרס גרין" מאז הוא זוכר את עצמו. יתכן שיש לאיש גם פעילות של "שלום בית" ב"סטמפורד היל" אך אם מדובר ב"מפלצת" של ממש הרי שלפחות אישה או שתיים מ"גולדרס גרין" היו צריכות להתלונן גם כן, אך זה לא קרה. מנגד , הפרסומים נגד הרב חיים הלפרין תפסו תאוצה באתר המפוקפק של "חדרי חרדים" ושורה של "טוקבקים" (שלדעת רבים ה"טוקבקים" שם יזומים ע"י האתר עצמו...) החלו להכפיש את התאחדות החרדים בבריטנהי -  "כדתיא", ובמיוחד את הרב הצדיק והגאון אפרים פדווא שליט"א. במקרים כאלו אין "מקרה". מישהו כאן - בעל אינטרס, שפך את השמן הזה , הסית נשים אומללות והזויות לעדויות מפוקפקות ואח"כ - כמו השטן בדיוק - קטרג , אך לא לשמים אלא לאתרים מפוקפקים כמו של  "חדרי חרדים". גיששתי ובדקתי והגעתי לקצה חוט שיש להמשיך ולחקור אותו עד שהאמת באמת תצא לאור : משפחת שלזינגר מלונדון ("סטמפורד היל") – ובראשם האב אליקים שלזינגר ושני בניו, ישעיהו(שיי'עלה) שלזינגר ומאיר שלזינגר.
   והסיפור הוא כדלהלן: היריבות בין משפחות שלזינגר והלפרין ידועה לכל. כאשר הגאון אלחנן הלפרין הפך לנשיא התאחדות החרדים "כדתיא" היה הדבר לצנינים בעיני שבט השלזינגלדים ובמיוחד בעיני האב שחתר לתפקיד. האחרון - בעזרת ה"רוח הגבית" של בניו , נכדיו, חתניו, כלותיו, בנותיו , מחותניו וכו' פתח בהסתה פרועה אך שקטה כנגד הרב אלחנן הלפרין ובין השאר טען הזקן מסנט. קילדס רואד שב"סטמפורד היל" כי הרב הלפרין הוא "ציוני" מדי מכדי להיות נשיא התאחדות החרדים וכי "זה לא מתאים שנשיא התאחדות החרדים בבריטניה יגיע משכונה מודרנית כמו גולדרס גרין".
   לימים אותו קנאי זקן (שבעבר חפץ היה להיות ח"כ ציוני של אגו"י אך הפסיד לשלמה לורנץ...) התחבר לכל ה"רבנים" הקלים ואף לרפורמים שבאירופה ונתן את חסותו ל"ועידת רבני אירופה" ששם עד היום יושבים זבים ומצורעים ובראשם אותו "רב ראשי" של טורקיה שנתן אישור ל"חיטוטי שכבאי" ול"אישורי יהדות" מפוקפקים, ושמו חליבה. כמו כן יושבים שם הנאולוגים של הונגריה, הליצנים של רומניה, שודריך ה"צדיק" מפולין ועוד מיני מינים תרתי שמע. והנה לפני יותר מעשור עלה רעיון להקים מרכז רבני חרדי ממש באירופה (לימים הסתבר שחב"ד השתלטו עליו) בשם "מרכז רבני אירופה". הרב אלחנן הלפרין נתן ידו למהלך ונקבע כנשיא הארגון. כאן שוב התעורר שלזינגר הזקן מ"שנת הסוס" שלו והחל להפעיל לחצים ברוטאליים על הרב הלפרין לא להיות פעיל בארגון החדש ולהוריד את שמו ממנו. הרב הלפרין אמנם לא הוריד את שמו אך פעילותו באמת צומצמה לאפס. שלזינגר ושבטו חגגו. הבעלות שלהם על עסקי הדלא ניידי של בתי העלמין היהודיים באירופה המשיכו להיות תחת ידיהם, ובעיקר כיסיהם. אבל שנאתם למשפחת הלפרין לא נמחקה.
    בחודשים האחרונים מסתובב "שיי'עלה" שלזינגר ב"גולדרס גרין" - ה"מוקצה" כל כך ע"י אביו ה"צדיק" ושאר בני שיבטו הנלוזים. הסיבה: "שייעלה" חפץ להפוך ל"רב קהילה" בשכונה החרדית העשירה ביותר בבריטניה, והיעד אמנם הושג. רבי חיים הלפרין ידוע ב"גולדרס גרין" ובסביבתה באישיותו הכריזמטית ובהיותו יורש לאביו (עד 120...) ואותו  סימנו כיעד לניגוח השלזינגרים ובראשם "שייעלה" המעוניין לחדור לארנקי השכונה במקומו של הרב חיים הלפרין.
   רבי חיים הלפרין פתח חזית חדשה עם שבט השלזינגרים והפעם ב"סטמפורד היל" - ביתם ומבצרם של בני השבט השלזינגרי (שם גם מכירים ויודעים טוב יותר מבכל מקום בעולם מה השלזינגרים  שוים באמת, ובמיוחד בתחום יראת השמים והמוסר...). מזה שנים  הפך הרב חיים הלפרין לצנינים בעיני השבט השלזינגרי - שמקורו בירושלים דווקא, לאחר שהפך לרב מייעץ ובהתנדבות בנושאי "שלום בית". השלזינגרים זעמו על כך משום שבן אחר של זקן השבט – בן ששמו מאיר שלזינגר, מנסה שנים (ובלא הצלחה...) לדחוק את רגלי הרב הלפרין מ"סטמפורד היל" בכל הנוגע ל"שלום בית".
  אין גם להסתיר כי משפחת שלזינגר סונטת ופוגעת בגאב"ד החרדים בלונדון – הגר"א פדובא, ומנסה להעביר מסר שכאילו הזקן שלזינגר - חברם של שודריך מפולין ומנחם הכהן השמלאני, הוא היה צריך להיות הגאב"ד של חרדי הממלכה המאוחדת. בלית ברירה פנו השלזינגרים לעסקי הגדל"ן של בתי העלמין - משום שמתים אינם יכולים להעיד על שחיתותם, אך שוב ושוב מנסים השלזינגרים לפגוע ביקירי לונדון וזאת הם עושים ע"י ה"תשקורת" הבזויה. לשלזינגר האב יש גם אינטרנט בביתו!
   ואמנם הקשרים שלהם עם כל "ערוצי התקשורת" ה"שבאבניקים" ברחוב החרדי הם מעל ומעבר. הם - השלזינגרים, ה"מומחים" לבתי העלמין באירופה בפרט ובעולם בכלל. הם אלה שסיפקו את כל החומר ל"חדרי חרדים" נגד ארגונים חרדים באמת והם אלה שאותו אתר מציין לטובה, והרי כולנו כבר יודעים שהאתר הלה לא מציין לשווא לטובה את "מכובדיו". ממקור יודע דבר נמסר כי הפרסומים נגד הרב חיים הלפרין הועברו ע"י השלזינגרים וה"טוקבקים" שמכפישים את "כדתיא" ואת הרב פדווא פעלו ביוזמת השלזינגרים.
   את הפרסום הלה  תכננה משפחת פשע זו היטב. מקור המקורב להם (בן משפחה שהתנגד לכך) ידע לספר לכותב שורות אלה כי הזקן ובניו - "שייעל'ה" ומאיר, עשו "עבודת נמלים" עד שנשים אומללות מ"סטמפורד היל" יצאו נגד הרב חיים הלפרין. גם פיצוץ הפרשה ו"בישולה" (חודשים לפני כן) תוכננה בקפידה ע"י "לבני הפאות" של פרשת "מצורע". עכשיו - עם התפטרות הרבנים הלפרין, נפתחה דרכם של השלזינגרים לנסות להשתלט שוב על "כדתיא" ב"סטמפורד היל" ובמיוחד על ארנקי הליש"ט של עשירי "גולדרס גרין" ו"הנדון" הלונדונית.
   זוהי דרכם של אלה שהופכים רפורמים ומגלי עריות ל"רבנים חשובים" ומוציאים שם רע על יהודים ישרים ועל נשים יהודיות כשרות. לא מעט יהודיות כשרות הפכו בפיהם לנוכריות ואילו לגויים שונאי ישראל הם קוראים "רבנים"! ידע העולם מיהם הפושעים הללו שידם בכל ויד כל זב ומצורע בם.
                               חריש דמים
   בשבוע שעבר התנוססו מאות מודעות בירושלים ובבית שמש שחשפו באמת ובתמים מה הולך להיות בעיר חריש - ולא רק בנושא קברי ישראל, והאשימו את מאיר פרוש בעוולות הללו.  הפרוש הזה - עסקן לאומני ובן למשפחה שלא תמיד גדולי ישראל היו הדגל שלה, הבין שלעיר חריש לא תצאנה עימו החסידויות הגדולות של גור, וויזניי'ץ ובלזא הן משום שהוא שנוא עליהם והן משום שבחוגים הללו לא אהבו את הרעיון של להיות אי חרדי בתוך למעלה מארבעים כפרים ערביים ועוד כמה קיבוצים אנטי דתיים ובמרחק של אפס מהרשות הפלשתינאית. גם ה"אקולוגיה" הסביבתית – של 72 מפעלי פחם, מחצבה רעילה , תחנת כוח מסוכנת ושדה תעופה עתידי לא נתנו לחסידויות גור, בלזא וויזניי'ץ את הדחיפה לנוע לאזור.
  ואז חשב השועל הערמומי הזה – שלאומניותו היא אומנותו לבנות מפלגה עתידית מכיפות סרוגות מטורפות או מחסידי חב"ד שנותרו ללא בית, כיצד ליצור נאמנים "יש מאין" ואז נזכר ב"ישוב הישן" של ה"עדה החרדית"  בירושלים , כולל חסידות "תולדות אהרון" שלא מזמן כונתה "קנאית". בתחילה סיפר להם השועל המזוקן - שבבחירות לעירייה הציונית בי"ם הסתיר את פרצופו ובמיוחד את זקנו מהחילוניים, כי הדירות תעלינה רק 450 אלף ₪ בלבד. אח"כ שיקר להם כי מדובר ב"אדמת טרשים" וכאן הוא ניצל את תמימותם של ה"ירושלמ'ס" התמימים שהמפות זרות להם. הוא לא סיפר להם על יערות ועל חיות ועל "מפגעים אקולוגיים". הלאומן הזה – בידעו כי אנשי ה"ישוב הישן" של ירושלים מסרבים לגור בשטחי הכיבוש של 1967, ידע אמנם לספר להם כי ה"מגורים יהיו בתחום הקו הירוק" אבל הסתיר מהם שהדירות תיבננה על שטחי גזל מהערבים וכי 40 כפרים ומעלה עם ה"רשות הפלשתינאית" בסמוך ממש יראו בהם אויבים וגזלנים וכי ה"בנייה החדשה" תישק למספר כפרים ערביים כאלה.
   המודעה - בליווי מפה מפורטת עם הכפרים הערביים, חשפה לפני הירושלמים התמימים את ההונאה של פרוש. כדאי לעסקני ה"עדה החרדית" להתנער מכל התוכנית האוילית הזו שהיא סכנה לדורות ולהשאיר את פרוש לבד מול למעלה מארבעים כפרים עוינים. בטוחני שלאיש ולמשפחתו יש מספיק כסף לקנות את אותן דירות גם אם המחיר כיום איננו עוד 450 אלף ₪ אלא בקירוב של 800 אלף 
₪ לדירה.

        טוביאס החולב ממשיך לגלגל עיניים לשמים
   במוצ"ק "וישלח" יצא לדרך - בבני ברק, כנס אדיר נגד האינטרנט בראשות מי שנושאי כליו מביאים לו יום יומית רכילות וחדשות מ...האינטרנט! לא מעט יהודים יוצאי רומניה - פוקרים  ומומרים ממש, הם באי ביתו של יואל טוביאס והם המביאים והמוציאים אצלו את הרכיליות לתוך ביתו ממש. הללו מעדכנים אותו על כל שם רע ועל כל תובעה והכל ברשותו. לא מכבר נתן  טוביאס זה הסכמתו לספר מעוות על "רבני רומניה" שמפיקו ועורכו הוא אדם בשם ברוך טרקנטין שבעבר – רחמנא לצלן, צייר באחת מספריו ההזויים את ה' יתברך בצלם אדם! עצוב שרבנים תמימים ועסקנים ממולחים מסתירים מגדולי ישראל כי מאחורי הזקן הלבן של ה"רב הרומני" יואל טוביאס מסתתר פרחח ערבות. בקרוב - בע"ה, אפתח במלחמה מקפת יותר נגדו.
            
      אייך שהוא עבד עלינו!!!
 השבוע הוציאה ה"עדה החרדית" מודעה נגד ריצתו לבחירות של הרב אמנון יצחק. רוב המודעה מוקדה בריצתו של הלה לכנסת המינים, אך לא זו כל הבעיה בטיפוס הזה. ההונאה שלו היתה גדולה יותר - מבחינת גניבת דעת הבריות. מחד גיסא הוא דיבר נגד הציונות והוציא קלטות בעניין אך בשקט , בשקט הוא גם דיבר בקולות אחרים שכללו גם החנפה לרשעים. הוא יצא לסדרת הרצאות במושבות חסידות סאטמר אך לשונו היתה משולחת בלאומנות ציונית נגד הערבים במינון הזול ביותר שלה. מרוב ה"הצגות התאטראליות" שלו הציבור החרדי לא קלט שהאיש פשוט "עובד" עלינו. במיוחד בחסידות סאטמר וב"עדה החרדית" היו שם "שיכורי ניצחון" שסוף כל סוף דרך כוכב ספרדי ביעקב נגד הציונות. אבל הסוף היה מקברי, האיש "רץ" לכנסת המינים והוא לפתע "ראש הוועדה הרוחנית" ולבדו של תנועה שבינה לבין חרדיות אין ולו טיפה של ריח תורתי. הפופוליזם – ביהדות החרדית חוגג, כל מי שמקשקש יותר טוב ב"סלנג" החילוני ומלביש מבולבלים בציצית ובכיפה זוכה לשירת "דוד מלך ישראל". לומר לכם את האמת, אני דווקא שמח שיצא המרצע מהשק ונפטרנו מסרח עודף זה שדיבר בנשימה אחת על "אנטי ציונות" בשילוב לאומנות ציונית. על ניפוץ בלונו של האיש שהתחזה לחסיד סאטמר אך קרא ליהודי העולם לעלות מיד לישראל. ויותר מכל, על כך שהאיש נשען – במועמדיו לכנסת המינים, על השקפה חילונית ורפורמיסטית ולא על תורת אבות ואשר נציגיו אינם בדיוק מריחים תורה ומצוות באופן מהודר. האיש יתרסק פוליטית, רשימתו לא תעבור את אחוז החסימה והוא פשוט יגלה שהיה  שבוי בדמיונות שווא, ואח"כ הוא כבר יכיר את המבול הפוליטי. חבל שהוא עצמו לא "רץ" לפרלמנט הציוני , שהרי אם היה נבחר בטעות היה זה הפרלמנט המצולם ביותר בעולם ובמיוחד בזכות "כתונת הפסים" שלו שלא מעט חילול ה' נילווה אליה כשהאיש לובשה.
   אבל כל מה  שהלה עולל חייב לצוף מעל פני המים הזדוניים כדי שבעתיד לא יפלו אליהם טובים ורבים בעוד מהתל או שניים. כבר מהימים שאמנון יצחק גידף וקילל את הציונות – ושאנשי חסידות סאטמר פתחו לפניו את היכלי הקדוש שלהם, הוא לא בחל בביטויים קיצוניים נגד הערבים וקרא לציונים להפלותם. יהודי חרדי - ולא רק מחסידות סאטמר, צריך לדעת שהתגרות באומה החיה בתוכנו ממש היא סכנה לדורות, חס ושלום. לצד אותן תרעומות לאומניות הוא גם דיבר והתבטא בשפה זולה של שוק . אך כולנו סלחנו לו כי חשבנו ש"הכל שווה" ב"זכות החזרה בתשובה". המופעים שלו היו תיאטרליים , יזומים ממש אך כולנו הבלגנו. כולנו שכחנו שהתורה מדויקת יותר מהמתמטיקה הנוכרית וכי מי שפיו מפיק דברי הבל יש לפשפש בו ובמעשיו. זו נקודה שצריך ללמוד בעתיד גם על ליצנים אחרים - בתחפושת "רבנית", כמו אריה שכטר למשל , ולהקיאם מקהל יהודי תמים.
   אינני נכנס כבר למה שהתרחש בסביבתו הקרובה של האיש ודי לחכימא ברמיזה. כבר לפני כשנתיים עלה חלום הפרלמנט הציוני על הפרק של אמנון יצחק. לא לחינם הוא הזהיר את חסידיו השוטים בחו"ל מ"צרה שתבוא" עליהם שם וביקשם "לעלות לארץ", וזאת  כדי שיצביעו לו בהמוניהם. פה ושם הוא החל להציג את "ניסיו" ואותותיו. וכל זאת הוא עשה בו בזמן שפגע ברבנים חשובים ובראשם הרב מחפוד שליט"א מבני ברק וכאשר התנגש בבית דינו של הרב משה לייב לנדאו מבני ברק. הכתובת היתה על הקיר אבל שום מודעה לא יצאה אז נגדו וחבל.
   בחודשים האחרונים החלו להופיע באתרו הזיות חדשות בדמות "משיחיותו" ורצונו להיות "ראש ממשלה". האמת שזהו באמת האיש - דרגת משיחיות האמת אצלו נעה סביב הכיסא הטמא של "ראש הממשלה". אך  גם אז עדיין לא יצאה מודעה וחבל. הבעיה שלו איננה רק ה"ריצה" לכנסת המינים אלא הדמגוגיה וה"פופוליזם" שלו שמחר יכולים לעטוף מתעתע אחר ושוב להוליך שולל את עמך ישראל. לא אחזור כאן על גילויים שהעברתי בעבר אך במדורי "יורה דעה" יש מספיק חומר עליו וכך גם לעורכי דינו שעזבוהו.
                       הם אינם חרדים  
  ומבחירות לבחירות. הרבה קצף יצא מפיות העסקנים ה"חרדים" של ש"ס ו"יהדות התורה" נגד  אלה שהצביעו ובחרו ב"פריימריס" של הליכוד הפוקר. העסקנצי'קים הללו לא הבינו מה מחפשים בעלי התלבושת האחידה שבשחור – לבן במחנה הליכוד. אז בואו ואסביר לעסקנציקי'ם הללו במה מדובר.
   בטוחני שהזעם של אותם עסקני נייר –  על ה"חרדים" בליכוד, איננו יוצא משום שאותם "חרדים" מתערבבים בחילונים פוקרים , בטוחני שהזעם הזה איננו משום ש"חרדי" הליכוד סיגלו לעצמם לאומנות שאיננה משל מורשת ישראל ובטוחני גם שכל ה"חרדים"  המבקרים את "חרדי" הליכוד אינם יותר צדיקים מהם. רק שהקצף נשפך משפתי העסקונה ה"חרדית" הרשמית משום ש"חרדי" הליכוד לא יצביעו לבובות השעווה של "יהדות התורה" או ל"עלים הנידפים" של ש"ס ויגרעו משתי הכנופיות הללו מספר מנדטים שהיו נותנים שררה ושקר לעוד כמה לושי שחור- לבן ב"מפלגות החרדיות הרשמיות".
   אלה שהגיעו לליכוד – מבין הציבור החרדי, הגיעו לשם ב"זכות " החינוך של ש"ס ו"יהדות התורה" . כבר מאמצע שנות ה-90 החלה התופעה הזו, של פנייה מחודשת לימין הציוני. ה"מפלגות החרדיות" חינכו היטב את ציבורן ללאומנות, ה"מפלגות החרדיות" חינכו יפה מדי את ציבורן - ובמיוחד צעיריהן, להתבטל בפני כל חילוני פוקר ומומר וה"מפלגות החרדיות" חינכו כהוגן את ציבורן ללכת לקראת "דו- קיום" עם החילוניים תוך לימוד ההסכלה הקלוקלת והשתלבות במערכת הציונית על כל מגרעותיה. אז מדוע – לכל הרוחות, מלינים העסקנים הנבובים של שתי הכנופיות ה"חרדיות", כנגד תלמידיהם?! בסך הכל הליכוד היא המפלגה הלאומנית האמיתית ולא המגמגמת, בליכוד אפשר ל"התמזג" טוב יותר  עם החילוניים ולהתבטל בפניהם ובליכוד אפשר הרבה יותר טוב  להשתלב בתפקידים חילוניים ומומרים דרך ההסכלה הפוקרת. אז מה זה כבר משנה כבר אם בעל הזקן ה"חרדי" יקבל משרה שכל כולה טומאה דווקא מהליכוד ולאוו דווקא מש"ס או מ"יהדות התורה"?...
               ועכשיו יש גם "בוחרות לדיינים"...
קרקס "מהפיכת הנשים" ב"רבנות" הציונית נמשך. עכשיו גם ה"דיינות" הציונית אימצה את דרך ההתרפסות וההרס בפני הממסד הציוני והרב שלמה דיכובסקי – "מזכיר בתי הדין הרבניים" הציוניים, מצא פתרון לבעיית קריסת אותם "בתי דין" מטעם ובלי טעם: "בחירתם של דיינים על ידי נשים". בהמשך בטח יבקש הרב דיכובסקי שתבחרנה גם "דייניות" וזאת כדי שה"בתי דין" העלובים הללו יהיו "פופולאריים". אין ספק שלא האדם עושה את התפקיד אלא התפקיד עושה את האדם עבד נרצע , כמו במקרה של הרב שלמה דיכובסקי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה