יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

הפרובוקציה של המשטרה



בס"ד
    הפרובוקציה של המשטרה/ הרב אליהו קאופמן
    מה שאירע בבאר שבע – ביום שלישי (ה-4 לדצמבר 2012) האחרון, היה מעבר לפרובוקציה. הגאון רבי דוד שמידל נעצר באתר הבניה- שבונים בו על קברי ישראל, כאשר שוטרת נשלחת לעוצרו. אין כאן מקריות משום שלעצור רב יהודי נשוא פנים וכבן שמונים ע"י שוטרת , הרי פירושו של דבר לבצע פרובוקציה מתוכננת ומחושבת כדי להשפיל את התורה ונושאיה. הניסיון להחתים את הרב שמידל – שלא ישתתף יותר בהפגנות, גם הוא עלה בתוהו. כמו כן היה גם ניסיון להכות את אצבעותיו במקלות.
     אבל הבעיה איננה המשטרה אלא "כת העץ של הגרזן" – קרי, המשת"פים ה"חרדים". המשטרה לא היתה עושה זאת – כצעד חריג ביותר, אילו לא היו לה "יועצי אחיתופל" לנושא. מישהו "חרדי" דאג לספר למשטרה כי "עכשיו אפשר להשפיל את הרב שמידל ולאוסרו כי אין מאחוריו איש". אך הרשעים הללו טעו כי לא רק שהרב שמידל שוחרר אלא שלמחרת יצאו שלושה אוטובוסים להפגין בב"ש וכבר עם מעצרו נערכו הפגנות המוניות ברחבי הארץ. נודע הדבר ביהודה כי רבים מהעסקנים ה"חרדים" עושים יד אחת עם השלטון לחסל את ההגנה על קברי ישראל מסיבות קונפורמיסטיות ואופורטוניסטיות ואף מסיבות נדל"ניות. משפחת שלזינגר מבריטניה היא זו השופכת שמן דליק על מנועי הנבזות הללו ואח"כ מתקשרת את שקרייה המורעלים בכל אתר ואתר ( כפי שהיא שופכת את דמו של הרב חיים הלפרין מלונדון) כשכל מטרתה לעבור לעבוד בישראל ואח"כ לגרוף לביתה "רווחים" וכו', כפי שכנופייה זו עושה באירופה (תוך שליחת תמונות סרק ופוטו – מונטז'ים  לתקשורת על אבי המשפחה – אליקים שלינגר, החי בלונדון ושכאילו הוא נמצא באתרי חילול הקברים בישראל, כאשקלון למשל...).
   עד כמה שונאיו של הגאון שמידל עברו את הגבול ושינאתם הפכה לשפיכות דמים של ממש , יעיד הסיפור הבא. ביום המעצר של הרב שמידל הסתובב אותו אהרל'ה יאקטר – שמעניין מי הם אלה הדוחפים אותו נגד הרב שמידל, בחוצות בני ברקוכשאחד מאדמו"רי העיר שאלו האם הוא אחראי למעצרו של הרב הנכבד החל הלץ לצחוק ואמר בקול שמחה "לא זכיתי". אח"כ קילל וגידף את הגאון - משמרת אחרונה לרבי מבריסק.
   אבל כל השנאה הזו לא מנעה מאותו "יקטרון" להעביר לתקשורת כי ח"כ משה גפני הוא זה ששיחרר את הרב שמידל מהמעצר וכי גם "ארגונו של יאקטר השתתף ב"שיחרור" זה". זו שיטת ההונאה של משפחת שלזינגר המאשרת מסחר בעצמות יהודי הפוגרומים ברומניה ומנגד מבקשת מימון על "פעולות ההצלה" שלה" שם. ח"כ משה גפני לא פעל ולא עשה דבר לשחרורו של הרב שמידל וכך גם אמורים הדברים לגבי "רבה" של באר שבע – הרב יהודה דרעי. האחרון ברח מהעיר עם בוא הפניות לסיוע אך למחרת – מששמע כי הרב שוחרר, מיד קפץ על המציאה להיות "אבי ההצלחה". במגילת אסתר אומר מרדכי היהודי שלושה משפטים לאסתר המלכה: "אם לא לעת כזאת הגעת למלכות, רווח והצלחה יהיה ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדי". יש לציין שלאחר הביזיון הזה הרי שלמחרת רק שתי עיתונים יומיים מפלגתיים פירסמו את הפרשה("הפלס והמבשר") ואילו ה"מודיע" ו"יתד נאמן" התעלמו מהברבריות ומפישעי המשטרה. גפני לא ניסה לעדכן את "יתד נאמן" בנושא. אותם "עסקני ציבור חרדיים" שלא הגנו על הרב שמידל חושבים כי הגיעו  ל"מלכותם" משום "כישוריהם ולכן הרווח וההצלה עמדו לרב שמידל "ממקום אחר"(בהמשך השורות) ובעתיד יהיה גורלם כמאמר מרדכי במשפט השלישי שלו.
   אבל הרווח וההצלה עמדו לרב שמידל "ממקום אחר". אינני יודע אם הייתי מפרסם זאת כל כך מהר אילמלא השקרים על גפני ויודל'ה דרעי שהם שיחררו את הרב שמידל. בליל המעצר סיפרו לי כי הרב שמידל עצור ובקשו את עזרתי. ידעתי מראש שלעסקנים ה"חרדים" אין מה לפנות משום שרובם (חוץ מ-ר' מאיר פורוש שניסה גם הוא לעזור בשיחרור) היו רוצים לראות – חס ושלום, את הרב דוד שמידל בצינוק. פניתי מיד לח"כ שי'ח איברהים צרצור - יו"ר התנועה האסלאמית הדרומית וראש מפלגת רע"מ - תע"ל. הניסיון  הטוב שלנו - משך 13 שנה, עם תנועה זו בנושאי דת משותפים , נטע בי את התחושה כי הפעם הישועה תבוא משם. ואמנם ח"כ צרצור נענה לעניין ושלח מסר דחוף לשר המשטרה ועוזרו הבכיר (אורי שוהם) לשחרר את הרב. גם השפלת הרב נגעה לליבו של הח"כ הערבי שכבר שמע על השפלת עצירים מוסלמים ע"י חיילות הצבא. הח"כ הבהיר גם לשר ולעוזרו כי לא ישקוט בנושא והללו הבטיחוהו (תוך שהם נדהמים מהתערבותו...) שהרב ישוחרר והם יודיעוהו על כך, וכך אומנם היה. המשטרה הבינה שהוטעתה ע"י המשת"פים ה"חרדונים" וכי היהדות החרדית עדיין מאחורי הרב שמידל ואפילו הציבור הערבי מכיר היטב את האיש רק לטובה . ביפו למשל הגיעה (לפני כשנתיים) משלחת של ראשי הציבור הערבי לתמוך בהפגנות נגד החפירות ולחזק את ידי הגאב"ד של ה"עדה החרדית" ואת הרב דוד שמידל. למרות שכל העיתונות הישראלית נכחה במקום הרי שרק עיתון "העיר" בת"א סיקר את העניין. לתיקשורת הכללית אין עניין לתמוך בטוב אלא רק לחשוף את הרע.
      בפרטים נוספים נא לפנות לרב אליהו קאופמן
0527128509, 0524391094.
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה