יום שני, 10 בדצמבר 2012

אפליה גזענית


בס"ד
       אפליה גזענית / הרב אליהו קאופמן
  הרצון להוציא את ח"כ חנין זועבי ממועמדותה איננה אלא גזענות לשמה. גם  אם יציגו לפני כאן את הדברים הכי קשים שאמרה ח"כית זאת נגד המדינה ונגד הציבור הישראלי לא אסכים שמקומה מחוץ לפרלמנט הצבוע הזה. אף אם יביאו לי את החמורים שבדברי כל הח"כים הערבים נגד המסגרת של המדינה אטען שמקומם בפרלמנט הגזעני הזה. ומדוע?
   במדינה נורמאלית - שבאמת שופטים אובייקטיבית כל אדם ונבחר , עפ"י אמות מידה שוות ביחס למה שהוציא מפיו, הרי ששווה לקרוא ולשמוע מה הטענות נגד ח"כ זועבי למשל, אבל במדינה הזו הכל "קאלם פאדי". הכלל כאן הוא פשוט: הערבים חייבים לשמור על מוצא פיהם ולמי שאינו ערבי - אלא ציוני ( לא חייב להיות יהודי...), מותר להתלהם  ולהסית עד רצח נגד הערבים גם אם המתלהמים הגזענים הם "אישי ציבור". ודוגמאות לא חסרות. היה פעם סגן ראש ממשלה (דווקא לא יהודי...) בשם רפאל איתן שכינה את כל הערבים "גו'קים מסומנים  בתוך בקבוק". מישהו ביקש להדיחו מתפקדיו?! מישהו ביקש לשלול את אזרחותו?! ומאז היו לנו ח"כים ושרים שאיימו על הציבור הערבי, קטלגו אותו גזענית וכמובן גם הקימו רשימות פוליטיות לסילוק כל הערבים מישראל רק משום היותם ערבים. אף אחד מהם לא הועמד לדין , אף אחד מהם לא נפסל ציבורית והם אפילו הגיעו לדרגות שרים. הח"כים אלדד, בן ארי , ניסים זאב והשר זאבי הם רק קצה קצהו של קרחון מסית וגזעני שלא רק הפך לקונצנזואלי אלא גם חולקים לו כבוד מלכים. אבל כאשר אחת כמו ח"כ זועבי מנסה להתגונן נגד אותו שטף של גזענות  הרי שמיד היא הופכת למסוכנת ול"מחבלת". את ה"קוזק הנגזל" כבר הזכרנו?...
   יהיו כאלה שיזכירו לי את הח"כ המנוח מאיר כהנא ביחס להוצאתו מחוץ לחוק, אך תשובתי היא כי הלה הוצא מחוץ לחוק רק משום שהיה "מנדט מבוזבז" ו"מיותר" עבור ממשלת הליכוד. הח"כים של ה"איחוד הלאומי" ושל המפלגה המנוחה "מולדת" לא היו יותר טובים ממנו , וכך גם אמורים הדברים  לגבי הקיצוניים בליכוד וב"תחיה" לשעבר.
    אני עדיין חושב שאם תוצא ח"כ זועבי מחוץ לרשימתה גם לאחר שהנושא יעבור לבג"ץ הרי שעל המפלגות הערביות להחרים את הבחירות ולפנות לכל הגורמים הבינלאומיים בדרישה לא להכיר בתוצאות הבחירות הנוכחיות  בישראל עד שדין זועבי יהיה כדין בן ארי ואלדד .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה