יום שבת, 30 בנובמבר 2013

פרשת מקץ תשע"ד

בס"ד
    פרשת מקץ תשע"ד / הרב אליהו קאופמן
           כאשר נפלה – על בני יעקב, צרתם במצרים הרי שראובן ואחיו לא האשימו בצרתם את ה"גוי הערל" שנטפל אליהם רק משום היותם בני יעקב ותחילת קודש לעם הסגולה. ראובן עורר באחים את ניצוץ התשובה "על מה באה עלינו הצרה הזו" וחיש קל נזכרו כולם במכירת אחיהם יוסף. זו הדרך לכל יהודי כאשר הנכרי מכה בו או לחילופין כאשר הציוני מכה אותו. אין ספק שאם כך היו  מגיבים  היום בציבור החרדי על מכות ה"חיול", עצירת כספי הישיבות , ההסתה האנטי דתית וכו' הרי שהיה טוב לנו ולבנינו אחרינו אבל העסקנים החרדים –  ציונים מעדיפים לדלות את המרות במקל ולא להבין שהציונים והנכרים הם מקל החובלים ותו' לא.
           אם הציונים הפסיקו את כספי הישיבות ואת שאר כספי שאר החינוך החרדי הרי שמסתמא כי החינוך הזה התחיל לעלות עובש ומשעסקני הדור לא הבינו כי כניעתם ל"תוכנית המיצ"ב" וה"ליב"ה" אינן מדרכי ה', אזי, ה' הטוב שלח את מלאכי החבלה הציונים לסגור את הברז הציוני הטמא. כאשר בכנסת המינים מסתובבים – כמעט 20 שנה, תלמידי ישיבות וסתם פרחחים חרדים ומתפעלים מהציונים (מה שחילוניים אינם עושים!) ואין אפילו ח"כ חרדי אחד שיעצור בעדם, הרי שהקב"ה שלח להם סמן ציוני ורפורמי במהותו, כח"כ קלדרון, שהיא תזכיר לבחורי הישיבה ביציע כנסת המינים שאין להם מה לחפש בבית עבודה זרה כזה. כאשר יותר מעשור מחלל יונה מצגר את שם השמים כה"רב הראשי לישראל"  וכל "רבותיו החרדים" יודעים זאת ואינם עוצרים בעדו אלא רק מרוממים אותו, הרי שסביר שהקב"ה ישלח את שוטרי הציונים לעצור אותו. ועוד רבות הדוגמאות. אבל החרדים הציונים - שיצר העבודה הזרה לבחירות ולפוליטיקה הציונית אינו יודע שובע, אינם מאשימים את עצמם במה שקורה להם והם גם אינם רואים במכיהם כ"מקל חובלים" אלא לדידם שר האוצר הציוני, הח"כית שלו -  גב' קלדרון והמשטרה הציונית הם האשמים ואילו מחללי השמים שנלחמים זה בזה , מליצמן ועד פרוש, הם ה"צדיקים" שנטפלים אליהם ואל הציבור החרדי הנוהה אחריהם כעז שחורה משחור.
        "מעשה אבות סימן לבנים". את זה צריך לשנן בישיבות , בבתי הכנסיות והמדרשיות , ב"חיירים" ובכל מקום של קדושה ולפני כל הציבור, תוך הסבר ברור ופשוט ש"מעשה אבות סימן לבנים" היא  החזרה בתשובה של "בעוונותינו פשענו". אבל אחת הבעיות כיום היא שראשי הישיבות , ראשי עמותות חסד ותורה ורבני בתי כנסת , שכונות וערים תלויים בכספים הציוניים המועברים אליהם ע"י העסקנים ה"שתדלניים" שאוהבים להאשים את כל העולם ורק לא את עצמם, ולכן לשום רב ודרשן אין אומץ לומר את האמת ולהאשים את הדרך הנלוזה בה בחרו החרדים הציונים  -  לינוק מהציונות הטמאה, אלא הם מאשימים את אותה ציונות טמאה מדוע היא איננה ממשיכה להניק אותם.
                         למשה אבוטבול מבית שמש: "צא טמא"!
        כד כמה בחירתו של "ראש עיר חרדי" יכולה להרע עם דת אש למו נוכחנו השבוע. בבית שמש יושב – על תקן "ראש עיר חרדי" ל"עיר מעורבת", עסקן כבד פה וכבד לשון שגם מוחו כבד ומוגבל ושמו משה אבוטבול. בימים שאנשי התועבות הסוררים מגיעים בזימתם לכל עיר ומבקשים לצעוד בה את "צעדת המוות הרוחנית" שלהם, הנה הם הגיעו לבית שמש. כאשר ביקשו הללו לכלות את זממם הרי שבתחילה אותו אבוטבול סירב להם ואילו בטלויזיה הציונית הוא טען שעירו "טהורה". מפאת שפתו המשובשת ולשונו העילגת הוא לא הוסיף כי גם התושבים החילוניים בעירו מאסו בתועבות הללו. ואז – מששמעו המצורעים את תשובתו, הם מיד נעמדו כחיות על רגליהן האחוריות ואיימו לערוך הפגנה ולתבעו. כל בר דעת מינימאלית יודע שלתביעה כזו אין שחר וסיכוי וכי ההפגנה שרצו לצאת בה היא כעלה נידף ברוח, אבל אותו אבוטבול , החיוור והכסיל, מיד נזכר כי יתכן ותהיינה בחירות חוזרות ואולי הוא עוד יזדקק לקולותיהם של המצורעים הללו, ואז הלה נקט במעשה שאפילו רוב ראשי הרשויות המוניציפאליות החילוניות לא היו עושים כך. הפך המושון הזה את עורו ושינה את חברבורותיו ומיד קרא למצורעים הללו –  שדינם בתורה "מות יומת", לפגישת "פיוס" ובה הבטיח להם כי כל שבוע ייתן להם להיפגש עם עובדי העירייה וכך יוכלו לשטוח את "בעיותיהם" הטמאות לפני תמימים וישרים ואף ימנה אחד מהם כ"עובד סוציאלי" בעירייה! ומי שעדיין לא הבין הרי ש"עובד סוציאלי" מתפקידו הוא להחליט ולקבוע דינם של ילדים  , אחים , אחיות , הורים וזקנים ולכן מי שמוחם מעוות וכל כולם אנשי טומאה מתמנים ע"י האבוטבולון הזה כבעלי דעה ומעשה בחינוך ובהנחיית המשפחה היהודית!
    אין ספק שאפילו ראש עיר חילוני לגמרי לא היה נכנס עם המצורעים הללו לשיח וסיג, ולכן אותו "ראש עיר חרדי" בעיר מעורבת מסוכן יותר מראש עיר חילוני, משום שתקדימיו (בלחץ חילוני...) יביאו לתקדימים אנטי דתיים בלתי הפיכים ומנגד לא תהיה התנגדות חרדית אמיתית משום ש"ראש העיר הוא חרדי". כך היה גם כאשר לופוליאנסקי בי"ם סלל את הדרך לפתיחת מוזאונים (בכל רחבי הארץ) בשבת ולמכירת כרטיסים שם, לאחר שעשה זאת בירושלים כתקדים ראשוני. והוא היה גם האיש שדיכא באכזריות הקשה ביותר (מכל ראשי העיר י"ם שלפניו) את מפגיני השבת ברחוב בר אילן בי"ם. ולכן אשמח מאוד אם תהיינה בחירות חוזרות בבית שמש ובמקום ראש הדלעת הזה יבחר המועמד החילוני.
    בפרשת אבוטבול יש שוב להזכיר כי באופן די מפתיע תומך בו ובבחירתו , הרב קופשיץ – מבד"ץ ה"עדה החרדית", כנגד דעת הבד"ץ מאז ומעולם ועד היום. אם גם הפעם –  לאחר ההתחברות התועבתית של אבוטבול עם אנשי התועבות, ימשיך הרב קופשיץ בתמיכתו בו הרי שהקשר ביניהם אינו אלא  כספי ומסחרי, ולאנשי "שלומי אמוני ישראל" אסור יותר לשמוע לרב הזה , שאת כוחו הוא שואב מאבוטבול ומהשבבניקים של "דגל התורה" בבית שמש.
      יש הנחה שדווקא האיש שהעניק "אור ירוק" ל"יועץ המשפטי" של ממשלת הציונים להמליץ על בחירות חוזרות בבית שמש וכנגד משה אבוטבול, הוא אריה דרעי –  יו"ר ש"ס, מפלגתו של אבוטבול. כמו בכל גזירה ציונית הרי שגם כאן דאגו הציונים לבדוק שלאחר גזירתם לא תקום מהומה ואמנם יש הטוענים שדרעי הבהיר לציונים כי לא יזיל אפילו דמעות תנין על אבוטבול. דרעי רואה באבוטבול איש של ישי ואפילו איש של ח"כ גפני מ"דגל התורה", השנוא עליו כל כך. אבוטבול "ריפד" את אנשי "יהדות התורה" בתפקידים בעיריית בית שמש בעוד שאנשי ש"ס נותרו ה"מצביעים האמיתיים" שלו. דרעי מתמקד בחזרת אלעד לש"ס –  גם במחיר "וועדה קרואה". גם כשאבוטבול נבחר לראשות העיר בפעם האחרונה דרעי לא צהל כל כך.
                                        חילול ה' בבית העבודה הזרה
         אמון עלינו ועל רבותינו כי אם היהודי אינו מבין את דרך ה' הרי שהקב"ה ישלח זר להראות לו דרך זו ויתקיים בו הפסוק "מי שמחלל שם שמים בסתר נפרעים ממנו בפרהסיה". קרוב לשני עשורים עשו לעצמם בחורי הישיבות מנהג קבוע  –  לבקר בכנסת המינים בכל יום בשבוע. בתחילה עוד ניסו ח"כים חרדים מהעבר לעצור את התופעה הזו –  שח"כ הלאומני יוסף בא גד החל בה (הבאת עשרות בחורי ישיבה למשכו הטמא כדי לסייע לו), אך עם השנים כבר באו ח"כים חרדים חדשים שרמתם התןרתית היתה נמוכה יותר והעניין הפך לשגרה. ראשי ישיבות מעולם לא התריעו על כך למרות שגדולי ישראל אסרו את הכניסה לשם משום היות המקום "בית עבודה זרה". לבחורים הללו החלו מצטרפים שבבניקים ריקים ופוחזים, שנכנסו למקום דרך הח"כים הפוקרים. כל הליצנים הללו החלו לנהל שיחות טמאות בשפת השוק עם החילוניים ועם נשות השחץ ויותר מחילוניים רגילים (שלא מגיעים לשם אלא בתפקיד או ע"י סיור מודרך) החלו לגלות פנים של מעריצי אותם ציונים כופרים. משלא עשו הח"כים החרדים דבר לצמצם את התופעה – שלאחר כל ביקור כזה התרוקנו המבקרים מתורתם, הרי שהקב"ה שלח ח"כית חילונית ורפורמית מ"יש עתיד" האנטי דתית שתתרה בבחורים הללו ביושבם ביציע כנסת המינים ובהאזינם למושא העבודה הזרה שלהם. הח"כים החרדים כמובן שתקפו את הח"כית החילונית על שהיא "מטיפה מוסר" להם ורק בלחץ התקשורת הם הודו שזוהי פעילות פסולה של המבקרים.
     אבל בתוקפם את הח"כית הזו הם ניסו להעלים מי הגן על "בחורי החמד" הללו ועל המשך ביקוריהם. היו אלה ח"כיות ממפלגת מר"צ האנטי דתית הקיצונית ומפלג השמאל במפלגת העבודה. לא לחינם יצאו הללו להגנת ביקורי הבחורים הללו, שהרי כל ביקור כזה הוא ביטול תורה ומרחיק את הבחור מקיום המצוות. בכלל, לא מכבר חבר שוב ושוב מוישל'ה גפני מ"דגל התורה" לשמאלניות מופקרות כזהבה גלאון ממר"צ ומירב מיכאלי ( נכדתו של ידיד הנאצים ימ"ש, רודולף קאסטנר) ולשלי יחימוביץ ממפלגת העבודה, ועוד קרא למיכאלי הנלוזה להצטרף ל"דגל התורה"!
      לא מקרה הוא שצי שמחנכים את את מצביעיהם כי הבחירות הן האלילות שלהם "זוכה" שבניו הופכים ליושבי הקבע בספסלי בית העבודה הזרה הזו של האלילות שאליה הם מטיפים , ולאותם בנים לא מובן כלל מדוע אסור להם לבקר בכנסת המינים, שם הכפירה והטומאה שורצים בכל פינה.
                                         דיקנית ההסכלה הכופרת
    כאשר הציונים הפוקרים לוכדים משת"ף חרדי –  ובמיוחד בתחום ההסכלה, הרי שהם מודיעים על כך בחצוצרות ובתופים ובמיוחד מעל "אתרי היהדות" שהם הקימו למען "יהדות אחרת". והפעם לכדו הללו "חרדית" תימהונית שהגרה לארץ מארה"ב והפכה לדיקנית עם מקצוע המתמטיקה. הנלוזה הזו התראיינה לאותו אתר בזוי וקראה כמובן לנשים החרדיות ללכת בעקבותיה. "ובימים ההם אין מלך בישראל. כל איש הישר בעיניו יעשה".
                                                 נאמני ההסתה
   בימים אלה מוציאה קבוצת מסיתים כתבי פלסתר והסתה נגד טובים ויראים ובמיוחד נגד "אתרא קדישא". מלבד שקרים והכפשת אברכים יקרים הרי שעקבות מי העומד מאחורי הכתבים הללו מתגלה כאשר הם מהללים את הזקן מלונדון – אליקים שלזינגר, שברצונו לרשת את ארגון "אתרא קדישא" בארץ ובמקום למנהל כמותו מלחמות ה' הוא מעוניין לסחוט פשרות שיביאו לו רווח בצידו, כפי שהוא עושה ברחבי אירופה ומשמש חותמת גומי לממשלות ערלים ומתבוללים יהודים להשתלט על בתי העלמין היהודיים ולהפכם לנדל"ן פרטי. הפלסתרניקים הללו חותמים בשם "נאמני העדה החרדית". ראו הוזהרתם!
     

   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה