יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

! את הלבלרים האלה חייבים להפסיק!


   בס"ד
         את הלבלרים האלה חייבים להפסיק!/הרב אליהו קאופמן
         היה צפוי שלאחר מה שכתבתי וחשפתי על "חדרי חרדים" ועל שקריהם (בעניין הפשקויל בי"ם והקברים בחריש) הם שוב ישיבו אש של פחדנים דרך "טוקבקים"  ויספרו עלי סיפורי אלף לילה ולילה. כמו שהם אוהבים הם עשו זאת דרך "טוקבקים אנונימיים". הפעם הם יאלצו - בע"ה, לחשוף את אותם "אנונימיים" בבית המשפט ואז נראה בדיוק מי משרת את השב"כ הציוני ונשמע בעדות באמת  על פעולותי ברומניה ואת הימים שרק  כותב שורות אלה  פעל שם כקהילה חרדית ותורתית. הפעם זה לא יגמר בפשרה ובהתנצלות מצידם אלא יותר מכך, ודי לחכימא ברמיזא.
        גם הלבלר מנחם רהט התנצל לבסוף - בבית המשפט, על מה שכתב נגדי וכל מי שרוצה יכול שוב לקבל את המסמך המשפטי (שכבר פורסם על ידי באתרים ובעיתונים ונשלח לכל מען רבעי. הפעם אצרף אל התביעה את כל שיקרי העברשלהם נגדי נגדי ונראה אותם מתגוננים.
         על העבר הקרוב, על חקירות המשטרה ועל התביעות דיבה התכופות שהללו ספגו חבל להרחיב ואני חוזר ואומר כי חבל על כל הכנסים נגד האינטרנט כשה"מזרק" הרעיל של האינטרנט לוריד החרדי  איננו מועלה להחרמה ומוסר:קרי, "חדרי חרדים". בושה וחרפה לציבור שומרי מצוות שאתר בניהול ובבעלות כזו ועם כותבים ולבלרים כאלה מתעמרים ומתיימרים לייצג קורטוב של יהדות. בא להקיא כשרק קוראים את שקריהם, את רמתם העילגת בכתיבה ובהסבר ובמיוחד מיהם הבעלים , עיסוקיהם ומיהם הכותבים והכותבות ובמיוחד הגב' שרה - רוט- גל - רוטמברג- פלדמן - גלאי (אולי שכחתי עוד שם...) וכיצד נפגשה והחליטה להתחתן עם רוטמברג דוד (אחד משלושת אלה שאי אפשר להתחשב בדעתם ההלכתית...). כמו כן כיצד האתר "חדרי חרדים"  דיווח על  חתונת בנה ויחס אותה  כבנם של השניים בעוד שהוא בנה מנישואיה  הראשונים לאברך חשוב בשם פלדמן שאינני חפץ להיות בעורו. מעניין מי חי "חיים שאינם חרדים" - אני או בעלי האתר , חלק ניכר מכתביו או גב' גל- רוט - רוטמברג וכו' וכו'.
     אבל מאחר והפרסום שלי באתר מפוקפק זה אינו חשוב לי (כמו שרבנים , אדמו"רים קטנים ועסקנים כורעים לפניהם עבור כל תמונה מסכנה) הרי שאני אפגש עם הללו בבית המשפט ואז נראה מיהם ה"טוקבקים" ואותו "כדור בראש"...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה