יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

!מלחמה ל-ה' בעמלק


בס"ד
          מלחמה ל-ה' בעמלק! / הרב אליהו קאופמן
        השבתת "שמחת בית השואבה" בשכונת "מאה שערים" בירושלים, ע"י בריוני הצעצוע של "ישראל החופשית" מלמדת אותי כי אלה מגדולי ישראל מהדור הקודם לא חטאו לאמת ברוח קודשם ולא בתיבה אחת מדבריהם באשר למוצא מחטיאי ישראל ולכך שאין להתפשר עימם גם במחיר התעמתות פיסית.
        בכל מקום בעולם הרי שהשמחות היהודיות עוברות בשקט ובשלווה. לא יעלה על דעת הבריטים או האמריקאים להתערב בסגירת רחובות והפרדת צניעות בחגי ישראל או בכל אירוע דתי יהודי אחר. היד החופשית ניתנת ע"י כל שלטון נאור לרבנים ולעסקנים היהודיים לנווט את האירוע עפ"י דת ישראל. לזה קוראים שם "חופש הפולחן הדתי". את העיקרון הזה משליטה הפרקליטות הנוכרית בכל פסק ציבורי שלה. זו "בריטניה החופשית", זו "ארה"ב החופשית", זו "שוויצריה החופשית", זו גם "מרוקו החופשית" וכן הלאה וכן הלאה. אבל בארץ הקודש מחפשים משחיתים ופרובוקטורים כל דרך להילחם ביהדות ולפתע הם תפסו איזה שתי מילים נבובות - "הדרת נשים" , ומכריחים כל אחד להשתחוות להן כאשר בית המשפט והתקשורת מריעים הידד לאותם בריוני צעצוע. את המשפט העכו"מי (והעקומי...) בישראל לא מעניינת העובדה כי "מאה שערים" היא שכונה חרדית בעלת ציויון חרדי במאה אחוז ושהנשים שם רוצות את ההפרדה לא פחות מהגברים. בשמחות הללו - מדאורייתא ודרבנן, כל אישה יהודיה ב"מאה שערים" איננה מעוניינת שפרחחות הרחוב החילוני והנוכרי תתערבבנה עם בניהן התמימים והקדושים. את הזכות הזו מבינים ומעריצים כל אומות האומות כששוטריהם שומרים על הסדר הציבורי באירועי הדת היהודית באותן ארצות - עפ"י אמות המידה של ההלכה היהודית. בארצות תבל כלי התקשורת אינם עובדים מבוקר עד ערב במסע שטנה והשמצה נגד דת ישראל. שם הם הוקמו לשם אינפורמציה לקהל הרחב ולצורכי תקשורת רחבים . אבל בארץ הקודש הכל הפוך על הפוך ולא במקרה.
    אומות העולם אינן מכריזות מלחמה על דת ישראל, להיפך - הן שותות בצמאה כל בדל של יהדות ומצדיעות לרוחניות היהודית. בארצות הגולה הנוכרים מכבדים את מעמד האישה ביהדות, את עיקרון הצניעות שלה ואת גידול הילדים לתפארת ולא פעם הם מגלים את דעתם בנושא. אבל בארץ ישראל קם הערב רב ומסוף המאה ה-19 התנחל כאן כדי לעקור את היהדות מהשורש ותמים מי שחושב ששליחי תרבות אתונה יכולים לחיות ב"סטאטוס קוו" עם מאמיני דת אש למו ירושלים. אלה שהקימו את התנועה הציונית ואח"כ את המדינה הזו  לא הקימו אותה כמטרה בפני עצמה אלא כאמצעי לעקור את המצוות מהדת היוהדית. את זאת כבר חזה  רבי חיים מבריסק בתחילת המאה העשרים. לא לחינם הזכרתי את אתונה וירושלים כי חז"ל כבר אמרו שאם יאמרו לנו כי ירושלים ואתונה קיימות לא נאמין אלא רק אם יאמרו לנו שאחת קיימת ואחת חרבה. ההסבר הוא רוחני בעיקר. ירושלים היא הקדושה וחיי משפחה והציבור הנורמלים ואילו אתונה היא העבודה הזרה , ההוללות והפריצות הנוראה. בין קדושה לטומאה יש רק מילה אחת:מלחמה. הציונות - מאגפיה השמאליים (בעיקר ה"שומר הצעיר" ו"פועלי ציון") ועד לאגף הימני שלה (הרויזיוניזם הז'בוטינסקאי) קמו כאיש אחד להרוס את היהדות ורק אח"כ לבנות "עם חדש". אלה משמאל רצו "עולם ישן  עדיי יסוד נחריבה" ואלה מימין חפצו להקים "בדם וביזע יוקם לנו גזע חזק ונדיב ואכזר". כל שאר ההצהרות  על ה"פלוריאליזם" שלהם אינן אלא הטעייה כדי להשמיד את היהדות בשקט ובתחבולות. ולכן לא לחינם התקשורת היונית -מימין ומשמאל, עובדת שעות נוספות להילחם נגד דת ישראל ואילו בתי המשפט מעניקים לגיטימציה לכל זב ומצורע לקרוע מזכויות היהדות ומאמינייה. מי שמאמין - משומרי המצוות, לדברי ה"יהדות" של ממשיכי ז'בוטינסקי, בן גוריון , חזן ויערי הוא  פתי  או משת"ף נאלח.
     יש בעם ישראל הרבה יהודים אמיתיים שאינם רשעים אלא באמת "תינוקות שנישבו", יש בעם ישראל עדות שלימות שבניהן אינם חובשי כיפות ובנותיהן לובשות מכנסים ואינן מכסות את ראשן אך בליבם פנימה בוערת אש יהודית שלא תיכבה לעולמים. אבל אלה - שאולי הם רוב ישראל, מעולם לא יגיעו לכוח המוביל במדינת הציונים (לא רק בפוליטיקה אלא גם בבית המשפט) משום שאת זאת כבר צפה קדוש ישראל - הגאון מוילנא. כראש וראשון בדורוו - לפני יותר ממאתיים שנה,   הוא טען כי מי שבידו ה"זכות" להגיע למרומי הכיסאות שמהם מחטיאים את ישראל הרי שהוא מזרע עמלק. ואמנם שום ח"כ, שר , ראש עיר, חבר מועצת עיר , נשיא מדינה  או שופט מהציבור החילוני לא חזר בתשובה! אלה אינם שליחי אומות העולם - שהקב"ה הכפיפם ל"אור לגויים" היהודי, אלא אלה שהציונות הביאה לעולם כמוביליה הם שלוחי השטן לנסות את ישראל וככל שהם מצליחים ב"גיורי" החלומות שלהם , בעקירת הדת היהודית , בהפרעה לחגי ישראל ולשבת הקדושה  הרי שכך  גדל הקטרוג  בשמים על ישראל ובאות עלינו צרות גשמיות.
    לא במקרה המובילים את המלחמה ב-ה' ובעם ה' הם אנשי מר"צ והציונות השמאלית. כפי שישנה "מצווה שבמחשבה" העוברת מאב לבן ומסביבה קדושה לרעותה כך יש גם "עבירה שבמחשבה" העוברת מדור רשעים זה לאחר ומסביבה רעה לרעותה (רעה כמוה). להבדיל מאנשי השמאל האנטי ציוני - המעוניינים ב"מדינת כל אזרחיה", אך מוכנים לחיות בשקט גם לצד יהודים חרדים שאינם מזיקים להם הרי שהשמאל הציוני - ומר"צ היא מה שנשאר ממנו היסטורית, מגלגל , דור אחרי דור, את ה"עבירה במחשבה" להכרית תורה מישראל  בכל דרך ובמיוחד את ברית המילה ואת צניעותן של בנות ישראל כדי שעל העולם הישן הזה שיחריבו יבנו את העולם התועבתי שלהם שכבר קבר אימפריות גדולות ובראשן רומי. הם לא מעוניינים ב"הפסק הכפייה הדתית" או ב"הפרדת הדת מהמדינה" אלא הם מעוניינים בהפרדת הדת מעם ישראל  ובכפייה חילונית וחולנית כמותם.
    אל ליהודיים דתיים , חרדים ואפילו מסורתיים ליפול לפח ה"תמים" של "הדרת נשים". ההוללים של ישראל הוולגרית אינם מעוניינים ב"כבוד האישה" אלא לבטל - כרפורמים ממש (ש גם הללו הפכו לאמצעי בידיהם) את העקרונות היהודים ששמרו על עם ישראל כמחיצת בית הכנסת, נשים וגברים לחוד,  החיים הצנועים  של האם היהודייה ועוד בסיסים נהדרים. אלה מבין החרדים המבקשים ל"הידבר" על מחריבי דת ישראל - מימין ומשמאל, או להגיע עימם ל"סטאטוס קוו" אינם אלא משת"פים ציונים מכוח הביון הציוני או שלמוניו. "אין שלום לרשעים" "ורחוקה הישועה מרשעים" הם הבסיס ביהדות להישמר מאותן חיות דו רגליות שאסור לדרוך בארבע אמות מציאותם.
     גם הסיפור כי יש לא להיגרר ל"מלחמת אחים" הוא בלוף. מאז העלייה הסלאבית (למעלה מעשרים שנה) הרי שבציבור ה"חילוני" אין לדעת מיהו יהודי ומי לאוו. "ישראל החופשית" מורכבת לדעתי מרוב של לא יהודים שדם נוכרי סלאבי - מרשעי אבותיו ונאמניו של חלמניקי הרשע זורם בעורקיהם, ולכן אין להתנהג  עימם ב"דרכי נעם". העימות הפיזי עם הרשעים הללו - הרוצים להשבית תורה ושמחה מאיתנו ומילדינו, הוא בלתי נימנע. הם לא ישקטו עד שלא יהרסו את דתו כמצוות הרצל, ברנר וז'בוטינסקי. רק בעימות ישיר אפשר יהיה לברר את הקליפות ואז תתפלאו כמה יהודים מסורתיים ואף כאלה המוגדרים "חילוניים (רובם בני עדות המזרח), יצטרפו אלינו במלחמת ה' הזו. מי שמעיז להפריע לשמחתנו צריך להגיע אל מקום מגוריו ולהשבית לו את החאגות שלו ואת מסעות ומקומות התועבה שלו. ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה. כשהם ירגישו את נחת הזרוע על פרצופם הנאלח הם יבינו כי לא כדאי להם יותר להתקרב לארבע אמות של בנין מגורים חרדי. צריך לתת להם להיכנס ל"מאה שערים" ואז למחוץ את פרצופם. כך ימוגו ויתמוססו "ישראל החופשית", הגבי גזיתים למיניהם , הניאו נאצים מחבר העמים ושאר עמעמי עמלק והשדין רוחין ולילין שהתעברו בנשמות ישראל. זו היתה דרכו של מתתיהו החשמונאי כשפגע קודם במתייוון במודיעים ורק אח"כ בנציב היווני, זו היתה דרכם של החשמונאים ביוונים ובמתייוונים וזו היתה מלחמת הפרושים באלכסנדר ינאי - למעלה מעשרים וחמש שנים.יש לומר להם כי ירושלים לא תחזור להיות אילייה קפיטולינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה