יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

פרשת נח


בס"ד
       פרשת נח /  הרב אליהו קאופמן
      "נח איש צדיק תמים היה בדורותיו". מפרש רש"י הקדוש כ "יש מרבותינו האומרים" ואח"כ מביא דעה אחרת ואומר כי "יש האומרים". השאלה הנשאלת היא מדוע בדעה הראשונה שרש"י מביא נאמרת גם המילה "מרבותינו" ואילו בדעה השנייה  רש"י רק טוען כי "יש האומרים"? מכאן מסתבר לנו כי בדיון תורתי יש המוגדרים ממש "רבותינו" ויש כאלה  שהם אומנם דיינים ופוסקים בתורה אך אינם בכלל "רבותינו", למרות היותם "תלמידי חכמים גדולים" , שגם רש"י הקדוש מתחשב בדעתם. אם כך מהו המדד להיכלל במושג "רבותינו"?
      המושג "רב" איננו  רק תואר של מי   שהפך לבעל ידע של "תלמיד חכם" - קרי, לשנן בע"פ את ה"שולחן ערוך" ואפילו את הש"ס. את זה יכולים לעשות גם "אחרים", דרך האוניברסיטאות הכופרות או שאר ה"מוסדות האקדמיים". כדי להיות "רבותינו" צריך גם להיות יראי שמים, צריכים להיות קנאים ל-ה' ולתורתו, צריכים להיות "תוכו כברו" ולא צריכים להיות מושפעים וחברים של רשעי ישראל הכופרים. ולכן מששומעים על "רב שהוא "תלמיד חכם גדול" צריך לבדוק מיהם חבריו וסביבתו הקרובה, האם האיש מזדעזע מחילולי שבת הנעשים  בסביבתו ממש , האם פיו ולשונו נקיים או שמא הוא מקלל בגסות ומדבר בלשון מלוכלכת "כדי לקרב רחוקים" ויש לדעת גם לא פחות מיהם עוזריו ו"גבאיו".
     ב"שולחן ערוך" - "חושן המשפט", נכתב כי רב אשר שם שמים מיתחלל על ידו הרי שמצווה לירוק בפניו. לאלה התכוון רש"י הקדוש כשהשמיט מהם את התואר "רבותינו"...
                                       פרפראות
                               את העיתון הזה צריך לשרוף!
      השבוע נוכחנו שוב עד כמה רעל הכפירה אוחז ב"עיתונות החרדית". לא כאן המקום לחזור ולהרחיב איזה פרצות נפרצות בעיתונות הזו ואיזה רעל כתוב מוגש כל שבוע לשולחנות השבת ע"י כל אותה "עיתונות חרדית" וללא יוצא מהכלל. אבל אבותינו לימדונו כי הכפירה קשה יותר מעבודה זרה ומעריות גם יחד. פרשת "בראשית" היא ממש דברי אלוקים חיים על מה שהיה ומה שיהיה וכיצד יהיה. בין השאר נאמר לנו שם - ובאופן מפורש ממש, עם פירושי קדושינו ומדרשי חז"לינו, כי ירדה מיתה לעולם ע"י האדם הראשון. שם גם נאמר לנו כי שנות החיים ירדו עד 120 ואילו בסיפור יעקב אבינו נאמר לנו כי הוא היה הראשון ש- ה' חננו בחולי כדרך ביניים כנגד המיתה הפתאומית. ידוע לכל שמי שכופר בדברים הללו הריהו כופר בעיקר ואבוי למי שרק יחשוב להביא דברי כפירה כתובים לבתי ישראל הכשרים, עוד במסווה של "עיתון חרדי" ומתחת לתמונות של עבדקנים וישישים מופלאים.
     אבל לעיתון הרפורמי והפרו חילוני הזה - ששמו "בקהילה", והורתו  על ידי האיש  שצולם בסתר במעללי הפריצות שלו , אין "קוים אדומים". זהו העיתון - שכמו  שאר עמיתיו החרדונים, מזדעזע מכל ביקורת על ציוני לאומני פוקר ומגן בלהט על עסקני קרקס וקש  חרדים ,   אך עכשיו הרשה לעצמו העיתון הנאלח הזה ל"ראיין" גוי ערל מבריטניה הכופר ב"מחלת הזקנה" והערל המתועב הזה מכחיש  בסמרטוטון ה"חרדי" הבזוי הזה ( ועוד אחרי פרשת "בראשית"!...) את ירידת המיתה לעולם עד כדי העזת פנים שהוא וחבריו הטמאים - כמו חלק לא מבוטל  מהכותבים "בקהילה", יתגברו על ה"מוות"!
     אם יש לסמרטוטון הזה "ועדה רוחנית" צריך לירוק ל"רבניה" ישר בתוך הפה. זהו העיתון ששם מתגרשים מבני הזוג ומתחתנים עם אחרים כמו שמחליפים גרביים מצחינות. זהו העיתון של שרה גל שמתגלגלת כמו גלגל. זהו העיתון שליצן כמו קובי אריאלי - עוד לץ בתחפושת "חרדית" ה"מככב" בכל פחי האשפתות ה"תרבותיות" של החולנים הפוקרים , כתב שם. זהו העיתון שהוקם ע"י ה"צדיק" הידוע דודי זילברשלג.  זהו העיתון המראיין כל זב ומצורע מהעולם הפוקר ובכללם כאלה הלוחמים בחזית הראשונה נגד תורת ישראל ושלומי אמוני ישראל כמו ימיני בן דור מ"מעריב" הגוסס . זהו העיתון שהספיק גם לעודד אכילת בשר עם חלב במדור זלילה שלו בחנוכה (לפני מספר שנים) כשהמליץ על אכילת לביבות של גבינה קשה("קשקאבאל") ביחד עם בשר בקר! זהו העיתון המכניס כתבות זוהמה ופסולת פוקרת לתוך בתי ישראל ומרעיל את הבארות עם דעות כוזבות ודמיונות שווא. זהו העיתון שפותח ומסייע לכל הטומאות שמטרתן להיכנס ולהרוס את היהדות החרדית כמו ה"נח"ל החרדי", ה"השכלה החרדית" וכו'. זהו העיתון המעסיק "דתיים" לשליש ולרביע ועוד מתגאה בכך.
     בשנות ה-80 וה-90 השתוללו "רבנים" רבים כאשר העיתון החרדי דאז "יום השישי" חשף פרשיות מרמה בכשרות ובגרות ותוך כדי  כך תקף עסקנים "רבניים" ששימשו כפילגשים  בגבעה החילונית אך לאן נעלמו אותם "רבנים" כיום כשר הסמרטוטון הנאלח "בקהילה" פוגע בכבודו של הקב"ה בעצמו ומביא דעות הכופרות בהשגחה וביצירותיה?!
      לא מעט רבנים חשובים ואף סתם עמך ישראל מהוגנים מתראיינים לעיתון הכפירה הזה מבלי לדעת שבכך הם משמשים פיתיון לדג התרעלה של שבבניקים ושבבניקיות המשרתים את הציונות הפוקרת להכניס את הרעל שלהם "בין הדגים לזמירות". אותם גבאים ועוזרים המעלימים מהמרואיינים התמימים את האמת על חבורת נבלים אלה עוד יתנו את דינם בלהט החרב המתהפכת בגהינום.
     וגם לאנשי חסידות מונרו יש לי להוסיף כתה דברים. כבר חשפתי כאן בעבר כי האדמו"ר ממונרו בעצמו תומך בעיתון הנאלח הזה ששמו "בקהילה" (כפי שהוא תומך בפרסום ובהשתתפות באתר האינטרנט המפוקפק "חדרי חרדים") ועוד מורה לאנשיו להכניס לשם כתבות על "יהדות" ולהכניס את העיתון לביתם, ומכנהו "העיתון שלנו". הגיע הזמן שהאדמו"ר הזה יודה בטעותו ויפסיק את קשריו המאוסים עם אלה שבגיליון האחרון חרתו על קרן השור שאין להם חלק באלוקי ישראל.
     את העיתון הזה צריך לקחת - כבר מהגיליון הזה, ולאחר שיועמד בערימה גדולה לשורפו עד דק כפי שמשה רבנו עשה זאת לעגל הזהב. כה יאבדו אויבך ה'!
                                     וממזיק אחד למשנהו...
     ומהמזיק הכופר "בקהילה" למזיק אחר ששמו "בשעה טובה",  והלה הוא כזיקית לשמה שכבר החליף את שמו מ"השבוע". בשבוע שעבר יצאו כל החרדונים הציונים ב"תרועת שמחה" : הבחירות בפתח! עכשיו יהיה ללבלרים השחורים- לבנים מה לכתוב, על מי לרכל , על מי לכתוב לשון הרע ועל מי להוציא שם רע. אבל החרדון ששמו "בשעה טובה" הגדיל לעשות לשמחתו. בעמוד השער שלו הוא לא הסתפק רק ב"דיווח" על ה"שמחה" הבאה ומשמשת אלא הבהיר בדיוק כי הוא  אינו סתם חרדון  אלא הוא  חרדון  ציוני שופרא דשופרא ומובהק ממש , ולא רק לשליש ולרביע. בעמוד השער   שלו  הוא הטביע "רשמית" את "צו" הבחירות עם הדגל הציוני הכחול - לבן ועם ה"סמל" הציוני של ה"מנורה".
    אין להתפלא על   הצוקרמן הזה - עורך הלווין של הליכוד הציוני והאנטי דתי. מכל החרדונים זהו החרדון המרים את דיגלו בגאווה  ומציג את  פטרונו כחילוני מובהק - הימין הציוני של נתניהו הפרו רפורמי ודני דנון הפרו מיסיונרי. זהו החרדון הקיצוני ביותר  בנאמנותו  לעבודה הזרה הציונית והמוכן לנבל את פיו נגד רבנים  ואדמו"רים רק כדי לרצות את מפלגת הכפירה ונשות הזימה שלה.
    מלבלרון מצחין זה כבר יצאו "כוכבים" לא מעטים כמו הליצניות רבקה פלוך וריקי שושן (תשאלו את מזכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא, מיהן שני "צדקניות" אלה ומי "נגאל" בזכותן מ...), ה"צדיק" יונתן שרייבר, "ירא השמים" הגדול דוד רוטמברג , המתנחל הלאומני אהרון גרנב'יץ - מוציא השם רע על "יוסיפון",  הליצן משטפנשט אברהם סולומון -  מחולל ה"ישועות", ועוד מיני לבלרים עילגים שרק בושה להזכיר את שמם.
    את העיתון הזה עורך וכותב היום  -  כמעט לבדו, אדם בשם צוקרמן. להבדיל מפרחחי ו"ששבניקיות" העיתון "בקהילה" הרי שעם סורר ומורה זה אפשר לטעות בגדול. הוא נראה אדם חרדי עם צורה חסידית ועם זקן לבן, הלבוש בקפידת השחור- לבן באופן תואם וכמובן משתייך לחוג חסידי משכבר הימים - "לעלוב" שמו. קשה להאמין שמאחורי האיש הזה מסתתרים עיתונאיי התועבה מספר אחד ביהדות החרדית וכי העיתון הזה  משרת הוא את  האדונים הרפורמים והמיסיונרים.
    אבל ה"דובדבן" שבקצפת היא "מיומנותו העיתונאית". כמו "עיתונאים חרדים" כמותו כך גם כתיבתו היא בדיחה אחת גדולה. הוא כותב כמו שהוא מדבר - בשפה עילגת ומוזרה ובתערובת של עברית עילגת עם אידיש רצוצה. בכל מילה ישנן מספר שגיאות כמעט כמו מספר האותיות וצריך בלשן חוקר כדי לדעת מהו הקשר בין משפט אחד למשנהו ואפילו בין מילה אחת לרעותה, והיכן החיבור ביניהם. הכותרות מזכירות אינטיליגנציה של ילדים הלומדים בין גיל גנון למקסימום "גן חובה".
    ואם תרצו לראות כמה האיש שקרן ונבזה אפשר לראות זאת בעיתונו האחרון. החזרתו של אריה דרעי לש"ס היתה ניצחון גדול לאיש דרעי על היו"ר המכהן אלי ישי , שתואר היו"ר נלקח ממנו וגם הנהגתו שולשה לאחרים. כך אמנם דווח בכל העיתונות בישראל ובעולם אבל בעיתון של הצוקרמן הזה נכתבה הכותרת "ניצחון לאלי ישי". צוקרמן איננו כל כך ירא שמים שיצטער כי דרעי החוזר לש"ס עלול להמשיך בהורדת ההשקפה החרדית במפלגה זו בפרט ואצל הספרדים בעיקר אלא מה שמרגיז את צוקרמן הלאומני והפרו רויזיוניסטי הוא שהקו הלאומני בש"ס קרס עם חזרת דרעי והליכודניק הסמוי שם, קרי - אלי ישי, חוזר לגודלו הטבעי . צוקרמן וישי הם בהחלט צמד- חמד דומה בכל מה שקשור לרמתם האינטלקטואלית ה"גבוהה" , לשפת דיבורם העילגת, למשפטים המחוברים שלהם ולהתלהמותם הלאומנית המשרתת את אויבי ה' ודתו.
                                           ה"אריה השואג" מכה שנית
     אריה דרעי חוזר שוב לפוליטיקה הציונית , ובגדול. עוד ייכתב רבות כיצד דרעי הצליח - כנגד כל הסיכויים והפרשנויות, לחזור להנהגת ש"ס ולהשפיל את היו"ר אלי ישי. אבל מציאות זו מציאות. לאחר "איומים" שהוא עוד יחזור לפוליטיקה הוא אמנם חזר. כולם חשבו שיקים מפלגה  חדשה, אחרים האמינו שבש"ס לא יקבלו אותו ושאלי שי יעצור אותו בגופו, היו שהאמינו כי מפלגה חילונית תקלוט אותו אבל לבסוף הוא חזר בדלת הקדמית ישר לתוך הסופרמרקט של ש"ס. הכל פתאום ניראה פורח ויפה ותו לא אבל ההמשך מי יישורנו.
    יכולתי כאן להוסיף ולפרט מנייה ובייה מהי האמת לאמיתה על חזרתו של האריה לגוב ממנו שאג בעבר ומי באמת החזירו וכו' וכו' אבל חבל להרבות מילים על תככים שמהם תורה והלכה לא יצאו , ועל ענייני דיומא קשים מנשוא. כותב שורות אלה איננו מההולכים ל"הציל מלוע הארי" בתאריך  הפוליטי שהפך ל"מצווה מהודרת". הבחירות הציוניות מזכירות את ימות המשיח בתקווה שמשיח צדקנו יופיע וזאת רק משום שבעיצומן מתרחשת "תחיית המתים"  -  שהמפלגות ה"חרדיות" מנצחות עלייה, ואז כולם מקוים שהמשיח יופיע אח"כ , אבל הכל כמובן עורבא פרח  משום שהמתים ה"קמים לתחייה" אינם אלא אלה ש"חברות הקדישא" העבירו את שמם למפלגות ה"חרדיות" ו"שכחו" להעבירן למחשב הכללי ולדווח שהחזירו נשמתן לבוראם.
     ובאשר לדרעי ולש"ס, הרי שמאורת הצפעונים שהלה קיבל יחד עם ה"טריומווראט" החדש שינהל את "ש"ס החדשה - ישנה"  אינם בדיוק היכלי התורה והדין שנביאי ישראל התנבאו שמשם יצא דבר ה'. אבל צריך להכיר כאן סיבות תורתיות באמת -  ולא הסברי פוליטיקה של כפירה, מדוע ואייך נפל האלי ישי הזה. ישי -  לאחר התמנותו ליו"ר ש"ס, החל בשלושה  כיוונים חדשים בש"ס:1) התחנפות מגעילה לרשעים החילונים.2) פעילות לאומנית אנטי ערבית והתלהמות זולה כדרך הימין החולני נגד אומות העולם.3) התחנפות לקליפות הסרוגות. בשלושת המישורים הללו הוא חשב להרויח אלקטוראלית  אף אם ימכור את היהדות כולה. הוא נכנע ל"גיורים הצבאיים", הוא הביל את רבו - עובדיה יוסף, לשיכור עזר ויצמן כמו ש"הולכים לקנוסה", הוא הסכים לגיוס האברכים, התחנף כציוני זול והדגיש ש"ש"ס היא מפלגה ציונית , בתעמולת הבחירות הוא מחק את התואר "חרדי" ממפלגתו ודיבר על כך ש"כולם יהודים" ועוד מינייה ובייה של התחנפות וביטול עצמי של יהדותו וחרדיות מפלגתו. ומה הוא קיבל מהחילוניים ומה"סרוגים"?: יריקות בפרצוף (שהוא קרא להם "גשם"), בוז ,קללות, שנאה רותחת והרבה השפלות. במשרד הפנים של הליצן הזה שלטו רק חילוניים שבין השאר אישרו בניית  שירותי נשים בחלקת הגברים בכותל המערבי בי"ם, פקידים סוררים שהכניסו גויים לקהל ישראל, קלי דעת שהעמידו את נציג ה"סוכנות" הציוני מעל תעודת הקידושין בקביעה "מיהו יהודי" וב"אישורי היהדות" ועוד מיני "שטיקים" וטריקים על גבו הכפוף ומול לשונו העילגת של ישי.
 ישי חשב שבדרך של  התלהמות בערבים והצגת דעות ניציות נגד פשרה פוליטית הוא יבנה את ש"ס אבל חוץ מלעג , ארס והרס לא ניבנה דבר מההתגרות באומות העולם חוץ מהעמדת יהודים בסכנה פיזית בחו"ל עקב הפרובוקציות שלו בקבר יוסף בשכם והדימוי הקיצוני שהעניק לכלל החרדים. הוא מינה דובר דתי- לאומי אשכנזי והפל לפטרונם של המתנחלים בהאמינו שהסכסוכים בין ה"בית הלאומי" של המפד"ל לשעבר ל"איחוד הלאומי" יוביל לש"ס קולות אבל מאומה לא צמח מהתחנפות זו אלא להיפך - לאומנים שגדלו בגללו בש"ס ערקו ל"איחוד הלאומי". אריה דרעי צריך לעכל את הסיבות ולהיזכר שהוא עצמו יצא למדבר הפוליטי כשהחל להכניס קרירות ביהדות, לעודד הסכלה "חרדית" ולהתחנף לחילוניים. היום, כשהמהפך בש"ס אירע לטובתו עליו לנסות להבין כי כל  מה שלמד וידע על השקפה יהודית שריר וקיים וכי הקב"ה מנהל את עולמו ומהתחנפויות העבר שלו ומהביטול העצמי של היהדות - נוסח אלי ישי, לא בונים את עם ישראל. ומדוע אני מפנה את דברי לדרעי ולא לישי? משום שלאחר שדרעי יצא לעולם הפוליטי אחד מגדולי הספרדים ספק את כפיו בזעקה וזעק:"איבדנו את אחד מגדולי ישראל"! אלי ישי- טוב וישר שיהיה, לא יבין את מה שאני כותב. זה כל ההבדל.
      דבר אחד בטוח -  אריה דרעי איננו טיפש כאלי ישי ומכאן שחסידות בלזא יכולה לגנוז את חלומה לקבל מקום שלישי בש"ס. את מה שאריה דרעי מנע מבלזא בשנת 1996 הוא לא יספק בשנת 2013, משום שדרעי אוהב מנדטים נטו לש"ס - מנדטים מתים, שלא נעים בפרלמנט הציוני אנה ואנה. והוא בהחלט צודק.
                    הציונים ממשיכים להלום ביהדות החרדית , ועכשיו הסיירת...
      אחרי "הנח"ל החרדי" ממשיכים הציונים ביתר שאת להכות ביהדות החרדית ולגייסה לצבא הנשים , הפריצות והטומאה. עכשיו הם בנו "מסגרת חרדית" חדשה ליראי השם ושמה ה"סיירת". זו כבר מסגרת "לוחמת ממש" וכמנהג ה"סיירות" שם מתרגלים מצבים קשים , לא אוכלים אוכל רגיל ולא פעם משרתים  שם מעבר לגבול הציוני. שם יהיה קל יותר להאכיל את היהודי החרדי טריפות ונבלות ("פיקוח נפש" ו"תנאי שדה") כמו שלמשל עושים זאת  ב"קומנדו הימי" כאשר אוכלים שם שרצי ים כ"תרגול במצבי חרום" . שם יאכלו אצל נכרים - כמו שהנוצריות מאכילות את החיילים הציוניים בדרום לבנון, כי "אלה התנאים מעבר לגבול". וכשאוכלים מאכלות אסורים הלב מיטמטם , המוח נעקר והכיפה נושרת - רחמנא לצלן.
      "סיירת" זו תהיה הבסיס להעצים את אוירת ה"כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל" ובמקביל להשניא על החרדי את ה"גלותיות" של הוריו בדיוק כפי שלפני מאה שנה פקרו יהודים מבתים חרדים. ושם  - בעזרת המדים הצבאיים של הצבא הציוני, יהדקו את תחושת השותפות בין ה"חרדים החדשים" הללו לסלאבים  הערלים והנוכרים מחבר העמים וישניאו על ה"חרדים החדשים" את ה"חרדים הישנים".
      כך עשו המחבלים הללו גם בנושא ההסכלה. בתחילה דיברו על "מקצוע" להתפרנס ממנו" (אחיות, רפואה, דיני עכו"ם וכו') ואח"כ - בעזרת משת"פים ארורים כזכייה בר שלום, דני נשיא וכל מיני "מכללות חרדיות" הם החלו להזריק רעל הסכלתי ממש כמו מקצועות השטן של "חינוך", "פסיכולוגיה", "עבודה סוציאלית", "פילוסופיה" ועוד מימי מקצועות שגדולי ישראל מהדור הקודם שפכו את דמם ממש להיהרג ובל ילמדום.
        בקרוב עוד נשמע - רחמנא לצלן, על "קורסים ומקצועות לימוד צבאיים לסקטור החרדי"...
                                  טוביאס החולב ממשיך לגנוב ולשקר
        לאיש הזה - יואל טוביאס משיכון ו' בבני ברק, אין טיפת בושה. רומני עם עור של פיל שכשהוא אומר דבר אמת לא רק שהוא מסמיק כולו מאודם אלא הוא חוזר בו מיד מדבריו. בעבר כבר סיפרתי לכם כיצד האיש הזה שדד 400 יורו לסטודנטים הישראלים ביאסי וטען כי ה"כסף הולך לכרטיס טיסה למרצה" אך אח"כ משהסתבר שאין מרצה ואין יערטוביאס לא תבייש לטעון כי הכסף הזה צריל לכסות את גרעונותיו ממקווה ששיפץ בכספי אחרים.הסוף היה שהדברים פורסמו על ידי בעיתונות הרומנית ושבוע אח"כ החולב מבני ברק החזיר את הכסף.
    השבוע פגשתי בקידוש ב"סטמפורד היל" שבלונדון  הבריטית את מר גרינצוויג שנשלח ע"י טוביאס לרומניה בפורים ובפסח תשע"ב. על המעללים וה"שייגיציאדה" שהתחוללה שם כבר סיפרתי לכם אבל מסתבר שלא לחינם גרינצוויג אינו מוכן להמשיך לצאת לרומניה בשליחותו של טוביאס, על אף ה"חיים היפים" שהוא "בילה" שם (דרך אגב, גם משה הרשפט - מכנופיית שלינגר, "בילה" שם "שעות יפות" , בעיר יאסי ,ובידי הקלטות וצילומים שימסרו לאשתו ולבני משפחתו בקרוב...). הסיבה לסירוב של גרינצוויג  היא שטוביאס מסרב להחזיר לו כחמש מאות ליש"ט של הוצאות מחיה ונסיעות בתוך רומניה. במו אזני שמעתי כיצד טוביאס הבטיח - דרך הטלפון , לאיש (ערב פסח תשע"ב) , שישלם לו את כל ההוצאות ו"לא אף אחד אחר", מיד לאחר אותו פסח. אבל מאז חלפה יותר מחצי שנה וטוביאס מתחמק מהתשלום בטענה ש"אין די כסף" (כנראה שהוא לא רימה מספיק טוב את ה"סקולענר"...) וכן בטענה ש"אני לא הבטחתי לך , אלא אחייני, יענקי סולומון". אבל לחולב משיכון ט' לא היתה שום בושה בערב שבועות - ואח"כ בערב חודש תשרי תשע"ג, לבקש מגריצוויג לנסוע שוב לרומניה בהבטחה כי "אני אשלם לך את ההוצאות.". גרינצוויג כמובן לא נסע וכידוע לא קרה שום דבר משמעותי בשל כך.  לטוביאס יש ביאסי חבר נוכל שברח מישראל בגלל הונאות ושמו שלמה טיגר (שאינו יכול לחזור לארה"ק מ"סיבות פליליות") - החי עם נוכריה (וטוביאס מהללו כ"ירא שמים"  ומציגו כ"שאר בשרו של "התפארת שלמה"...) , ושניהם מרמים ביחד ישראלים ונוכרים וגוזלים את כספם. מי שירצה על כך יותר פרטים שיפנה אלי בבקשה.
                                  הממזרים  באים , הממזרים באים!!!
      השופט הציוני בעל ה"כיפה הסרוגה" - אליקים רובינשטיין (היועץ המשפטי של הכופרים הציונים בעבר) יצא השבוע בפסיקה אנטי דתית מהממת שרק בעל "כיפה סרוגה" יכול לצאת בכזו פסיקה. בפסיקה זו קובע האיש - שבגלל כיפתו הקטנה  מרשה לעצמו לקבוע בענייני דת דרך ה"כס" העכו"מי שעליו הוא יושב ("בית המשפט העליון"), ש"אבהות" של ילד יכולה להיקבע ע"י בית המשפט הציוני גם למי שאינו האב האמיתי, וכל זאת לא לצרכי רישום נישואין אלא ל"נושאים אחרים". אינני רוצה להיכנס לדיון בסוגיה הלא צנועה הזו אבל גם אם ה"סרוג" הלה הדגיש שאין כוונתו להכשיר ממזרות ממש הרי שהבלבול והאנדרלמוסיה יעשו זאת ובמיוחד תעודד הפריצות והניאוף , ה' ירחם עלינו ועל עם ישראל.
     גדולי ישראל קבעו - עם קום ה"מזרחי", כי האחרונים הם סכנה גדולה יותר ליהדות מאשר המסכילים , הקומוניסטים והמתבוללים גם יחד, משום שהם חותכים ביהדות מתוכה ובבשר החי שלה ממש. אבל מאז ועד עתה החרדים הציונים רק מטפחים את הללו - שממשיכים לירוק אש בהלכה, ורובינשטיין הוא דוגמא לאחד המטופחים הללו. מטופח "סרוג"  אחר (מטעם ה"חרדים הציונים") הוא שר המשפטים הציוני שבעבר נלחם להכשיר "מסדרי קידושין" רפורמים!
                                             אבד חב"ד מן הארץ 
    בתקופת ימי "שמחת בית השואבה" בי"ם - לפני כשבועיים, פרצה פעילה חולנית של הארגון  האנטי דתי "ישראל החופשית" לתוך שרשרת ריקודי השמחה ויזמה רקוד מעורב ואח"כ גם מופע תועבה מטעמה, עד שה"חגיגה" הופסקה. היה זה באירועי חב"ד ב"מדרחוב" בי"ם.
   אבל ההתקפה והשאלה כאן איננה על דווקא על רשעי  ישראל - שאותם אנו מכירים מימים ימימה ושהגמרא "גמרה עליהם את הלל", אלא על תנועת חב"ד המציבה מכשולים לעיוורים ובמידה של אי צניעות חמורה. הייתכן לארגן ברחוב כלשהו הרקדה של נשים לעיני כל - גם אם ישנה "הפרדה" בין גברים לנשים?! אפילו הרקדה לגברים בלבד - במקומות ציבוריים של הפוקרים בישראל, היא בבחינת "מכשול לפני עיוור", כאשר במקום מסתובבות נשים פרוצות, נוכריות ושונאות אש דת למו. אבל ההיגיון הדתי הצרוף אבד מזמן בחב"ד - שלאחר מות האדמו"ר האחרון שלה. כל חילוני ונוכרי פרו ציוני הם "מלאכי שרת" עבורם ואילו החרדים הם רק מעמסה שצריך להיפטר ממנה. ה"קירוב" של חב"ד כולל מופעים רפורמים ממש ולא פעם ולא פעמיים, ה"קירוב" הזה כולל מפגשי התבוללות ממש ומנגד הוא גם כולל שנאה ודחייה לחרדים. לפני מספר שנים סיפרו לי חברים מבית שמש כי נתקעו בהונגריה ללא מקום שינה אך הפעיל שם סירב לפתוח להם בטענה כי "אתם תבריחו את הקהל שלנו". בבוקרשט שברומניה מחויר ה"שליח" החב"די שם (מחלל שבת!) כשהוא רואה קבוצה חרדית המגיעה אליו וסופר את הדקות עד שהללו עוזבים אותו. כמובן שאינני מכליל  ואני יודע כי  בחב"ד עדיין קיימים חרדים ל- ה' שזוכרים שמות כמו "בעל התניא" והרש"ב והללו צריכים להפסיק את הקרקס הזה שבינו לבין יהדות אין ולא דבר מחוץ לחילול ה' כמובן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה