יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

חדרי חרדים ממשיכים לשקר!!!


בס"ד , תשרי תשע"ג
        חדרי חרדים ממשיכים לשקר!!! / הרב אליהו קאופמן
    כנראה שחקירת המשטרה על מעללי האתר "חדרי חרדים" לא הספיקה לחבורת השקרנים שכותבת שם שקרים וחצאי אמיתות וממשיכה להוליך שולל את אותם חרדים שצופים בשקרי האתר, ברמתו הנמוכה ובכל הקלקולים והתמונות שהוא מפיץ.
    כבר לפני יותר משבוע הפצתי מאמר (המצורף גם למאמר זה) בשם: "העסק ביש: חריש או חנטריש". במאמר צוין באופן ברור כי  כבר לפני כשנה וחצי התגלו עצמות אדם בחריש וכי החלו שם עבודות חפירה ואז הגיעה קבוצה של ארכיאולוגים ופקידי "רשות העתיקות" ו"שיחררו" את העובדים ומיד אח"כ (ביום גשום) החלו המעונבים הללו לחפור בעצמם והעמיסו משאית עם עצמות אך מהחיפזון חלק קטן מהעצמות נשמטו בשטח ואיש מהישוב חריש - שהסתתר וראה את כל הפרשה, העביר את העצמות שנותרו בשטח לתושב אחר בשם טוני. אותו טוני יצר קשר עם הרב חיזקיה קלמנובי'ץ מ"אתרא קדישא" והעביר לו את העצמות לקבורה. אינני יודע עדיין מה הסיבה שהנושא היה רדום אך יתכן מאוד שמשרד הבינוי והשיכון של ש"ס עם ה"צדיקים" אריאל אטיאס וניסים דהן (יו"ר המועצה הממונה של חריש- החפץ להיות ראש עיר גדולה  של כמאה וחמישים אלף תושבים), הם שהשתיקו את העניין ויתכן שהם עצמם קיבלו הוראות מגבוה להשתיק את העניין מסיבות מובנות. בכל אופן , אנשי ש"ס עודכנו בשנה וחצי האחרונה מספר פעמים בנושא וכל מה שהיה ל"חרדי" הצעצוע האלה לומר היה ש"אנחנו מטפלים בחיים ולא במתים".
    בסוף חודש אלול תשע"ב נודע לי הדבר, נפגשתי עם אותו טוני ובמקביל בדקתי את השטח ואומנם מערות קבורה נמצאות שם ונמצאה שם גם מנורה יהודית. במקום היתה קיימת העיר נרבתא שהוקמה ע"י פליטיה היהודים של קיסריה שברחו מן ההלניסטים בעירם הקודמת. את החומר שלחתי מיד לכל מען דבעי  ועדכנתי את "אתרא קדישא" בנושא וגם את "קברות קדמונים" של חסידות "תולדות אהרון" שחשבה לצאת ולגור שם. בין השאר התפרסמו דברי גם בתקשורת החרדית וגם בזו החילונית. ערוץ ה"נייעס" "קול הציבור" העלה אותי לשידור לפני פחות משבועיים ובשידור הבאתי את כל העובדות הידועות לי.  לפני חג הסוכות נפוץ בי"ם פשקויל עם כל הסיפור ועם האזהרה מלגור שם, על עצמות קדמונינו. הפשקוויל כנראה מסתמך על המאמר שלי שמצורף למאמר זה והתמונות אונן "סתמיות" אלא מסתמא שנלקחו מהמאמר הלה, לו היו מצורפות. כנראה שמוציאי הפשקויל נמנים על כאלה שגמרו אומר לחשוף את הפרשה עד תומה, ובמיוחד את פשר השתיקה על כך. בידי מידע נוסף על ההשתקה אך בנתיים אני שומר אותו לעצמי.
    כל החומר הזה נשלח גם ל"חדרי חרדים" אך כמנהגם ב"קודש" הם שוב החלו לשקר וכנראה שחשיפת הפרשה תפיל חללים כלכליים ומסיבות "מסתוריות" יצאו "חדרי חרדים" להגן על המשך הבנייה בחריש ולספר שקרים המצוצים מהאצבע. כך למשל אין שחר ל"ידיעה" של האתר כי מתנגדי "אתרא קדישא" - הנפגעים  מפרויקט בית שמש, הם אלה  שהכינו ופיזרו  את הפשקויל. בשידור ב"קול הציבור" הדגשתי ש"אתרא קדיש" היתה עסוקה בפרויקטים שונים אחרים וכן הוספתי כי לאוזני הגיעה ידיעה ש"סיבות ביטחוניות" הן הנימוק לניסיון ההשתקה של הימצאות עצמות במקום. אילו הייתי היום במקום משטרת ישראל הייתי בודק היטב מדוע "חדרי חרדים" משקרים במצח נחושה ומה הסיבה להגנתם על המשך פרויקט הבנייה למרות העצמות שנמצאו שם. כולנו גם יודעים - מחקירות המשטרה, כי "חדרי חרדים" עובדים בשיטות "מסחריות" כשמדובר בעיתונות ובמסירת "עובדות כוזבות". בעבר הללו הסיתו שוב ושוב נגד "אתרא קדישא"  ללא שום הוכחות ולפני כשנה וחצי הם העלילו על כותב שורות אלה כי ברומניה הוא ביקש - ביוזמת "אתרא קדישא", את עצמות חללי הפוגרום ביאסי וכי כותב שורות אלה טען בעיתון רומני כי הרב אליקים שלזינגר מלונדון "אינו יהודי". כמובן שאיש מהסמרטוטרים והעילגים הללו לא פנה אלי לתגובה אך למזלם הרב הייתי עסוק בתביעת דיבה נגד מנחם רהט ולא היה לי זמן להתפנות ליצורים הללו. אבל הפעם - בע"ה לאחר החגים, אני עומד לבדוק מהו הדין של האתיקה והמשך פעילות האתר הזה לנוכח שקריו האחרונים , הגורמים ליראי ה' לגור - חס ושלום, מעל קברי יהודים. וכן הייתי רוצה להזכיר כי בחקירות המשטרה נגד האתר כבר הוזמן אטיאס להעיד על "קשריו" עם האתר ה"חמוד" הזה. נראה לי שה"קשרים" נמשכים ולאו דווקא בהתנדבות.כאן יש להוסיף כי לכל הפגישות בשנים האחרונות - בעיר חריש ובשטח הבנייה, הופיעו פקידי משד השיכון ובראשם אדון אטיאס מלווים בכתבי (אם אפשר לקרוא להללו בשם הזה...) "חדרי חרדים" והאחרונים רייאינו את מי שפקידי המשרד או אותו אטיאס הראו להם באצבע.
   ומילה אחרונה למארגני המאבק באינטרנט. לא לחינם טענתי בעבר כי הכינוסים הבומבסטיים הם "יריות באויר". מי שחפץ להילחם ברעל ובקלקולים החרדים מהאינטרנט הקלוקל צריך לצאת ולארגן החרמה , סגירה וביטול עבודת חרדים ב"אתרי האינטרנט החרדים" ובראשם "חדרי חרדים". הרבנים והפובליציסטים החרדים הכותבים באתרים אלה פשוט שופכים את שמן הקלקול למדורה הארורה הזו ומחטיאים את הציבור הגדול רק בשביל עוד קטע של פרסום אישי אגואיסטי. עצוב שיהודים חרדים קונים את האינפורמציה שלהם מאתר של שקרים ושנשלט ע"י ע"י גורמים חילוניים. אין פלא שאנו חיים בדור של "פני הדור כפני הכלב". ושוב, יש לשקול החרמה של האתר "חדרי חרדים" ושל הפרחחים והפרחחיות הכותבים שם.

    
     

תגובה 1:

  1. While anti-Israel intolerant "activists" will try to falsely portray Israeli security action as supposed "racist," it's 100% false. It of course stems from facing/fighting radical racist Arab Islamic terror. Those that target civilians, who are exclusively Jews.

    ___

    MOST PERSECUTED GROUP IN ISRAEL ARE ACTUALLY CHAREDIM (which proves that division in that democratic country are cultural).


    https://www.google.com/search?q=%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%94+%D7%A0%D7%92%D7%93+%D7%97%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D&oq=%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%94+%D7%A0%D7%92%D7%93+%D7%97%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D


    Most Israelis want Orthodox parties out of government, survey says
    Sep 27, 2019 · Sixty-nine percent of respondents also said that support for religious freedom was a significant factor in their vote last week...
    https://m.jpost.com/israel-elections/most-israelis-want-orthodox-parties-out-of-government-survey-says-603100/

    ____

    Stop the Anti-Charedi Bias
    APR 26, 2020, 6:14 PM

    Given our current extraordinary circumstances, I have been following the Israeli English news much more consistently than is my norm. And I have been shocked by the wholesale maligning of the Charedi leadership, and in particular of Rav Chaim Kanievsky shlita, by so much of the mainstream Israeli media.  I am sure that the vast majority of my Charedi brethren are spending their time engaged in much loftier pursuits than reading the news, and that those few who have viewed such biased reporting do not wish to spend their time responding to unfounded attacks.  But I feel the need to call out these erroneous allegations, which appear intended to advance the media’s anti-Charedi agenda rather than do what the media is supposed to do in disseminating the news – simply report facts...
    https://blogs.timesofisrael.com/stop-the-anti-charedi-bias/

    Residents Claim Discrimination Over Closure of ultra-Orthodox City in Israel
    The Haredi city of Bnei Brak woke up Friday to a reality of checkpoints and police: 'They wouldn’t do such a closure for any secular city'
    Bar Peleg
    03.04.2020 | 23:06
    https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-residents-claim-discrimination-over-closure-of-ultra-orthodox-city-in-israel-1.8738493

    Owing the ultra-Orthodox an apology
    Suddenly, the discussion is no longer about the identity of the coronavirus carriers; no accusations are being flung at them for the way in which they choose to observe their Judaism.
    By  Ruthie Blum
     Published on  06-03-2020 18:06
     Last modified: 06-03-2020 13:06
    https://www.israelhayom.com/opinions/owing-the-ultra-orthodox-an-apology/

    השבמחק