יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

?!עד מתי רשעים יעלוזו


בס"ד
        עד מתי רשעים יעלוזו?!/ הרב אליהו קאופמן
   מה שאירע בשמחת בית השואה  בחסידות "תולדות אהרון" צריך להדליק יותר מאלף רמזורים אדומים. הרשעים מ"ישראל החופשית" הגיעו עם צלמים ופרובוקטורים מטעמם להשבית שמחה מישראל. במקביל הוציא בית המשפט הציוני העכו"מי (וגם העקומי...) פסק למוטט כמה שיותר את חומת הצניעות בחג קדוש זה ולהכין את הרקע להתייוונות הציונית כהקדמה לחנוכה. נכון שהסיפור הזה כבר מופיע בשנים האחרונות באופן תכוף  מדי עד כדי שעמום אבל זו רק "פטה מורגנא".  למעשה ה"שעמום" הזה רק מרחיב גבולותיו ומשנה לשנה הפרצה בחומת הצניעות רק גדלה יותר ויותר, ובמיוחד מצד החוק הציוני . השנה שמענו על מושג חדש - שבו משתמשים הרשעים הללו, שרבים מהם נוכרים ממש, מצאצאי חלמניצקי ומהסלאבים האנטישמים של אוקראינה. הסיסמא היא :"הדרת נשים". ע"י  המושג הזה נכנסת הרפורמה ברגל גדולה אל היהדות ומנסה לדרוס את מחיצות האורתודוכסיה. מה שלא הצליחו מנדלסון וגייגר שר"י לעשות בגרמניה מצליחים הציונים בארץ הקודש וללא שום התנגדות תורתית של ממש! במושג הזה - "הדרת נשים", חפצים הציונים הטמאים  להפריד מחיצות , תרתי משמע, בין אנשים לנשים ולהפוך את האישה החרדית לחילונית תוך סגירת רחמה, רחמנא לצלן ואח"כ יחוקקו חוקים למניעת הפרדה בחתונות, בבתי כנסת ובכל שמחה יהודית. הקולות שנשמעו ב"מאה שערים" בשמחת בית השואה והקולות שנשמעו בחורף תשע"ב בבית שמש הם קלות הערב רב הציוני  ששלטון שלם ומדינה משלו  מגבים אותו. מיום ליום מתרבה הערב רב הזה בנוכרים אנטישמים של ממש וכדברי רבינו מסאטמר זצ"ל הרי שלא מדובר עוד ביהודים אלא ב"שדין, רוחין ולילין שהתעברו בנשמות ישראל". הש"ד  הללו חפצים לשבור את צניעות האישה היהודייה כדי שהשטן יקטרג על עם  ישראל וחס ושלום, תתעכב הגאולה. "אישה בונה ואישה הורסת", והציונים חפצים להרוס את ה"אישה הבונה" ולבנות במקומה "אישה הורסת" שתהרוס, חס ושלום, את היהדות. הציונים יודעים היטב שקלקול הרעיה היהודייה הנאמנה ימוטט את טהרת המשפחה, יפיל את חומת הכשרות ויקעקע את חינוך הילדים עד להרס תומתם, כולל התמעטות הילודה.
    המצב הזה מתאפשר משום שתי סיבות עיקריות:1) היותם של בני עמלק בתחפושת "יהודית" שבידם מנגנון חוקתי של הגרועים בעכו"ם עם סימוא עיניים שטני בדמות "יהודים.2)הצלחת הכפפתם של רבנים - עד "גדולי דור", למראית עין למרכבת הקיום השטנית שלהם והפעלת משת"פים חרדים מדרגת "רבנים" ועד ללבלרים אומללים.
    אחים יקרים, צאו וראו בעולם - האם ישנה עוד אומה אחת שדרך בתי המשפט שלה מנסה לערער על ההפרדה בין נשים לאנשים? צאו וראו באיזה שקט ושמחה מקיימים בלונדון, מנשסתר, ניו יורק, לוס אנג'לס, טורונטו, מונטריאול , ציריך , אנטוורפן, מוסקובה וכו' וכו' את שמחת בית השואבה. נהפוך   הוא , האומות שם מקנאות ומעריצות את הצניעות היהודית מול חיי התאווה והפריצות שלהן. רק בארץ הקודש עסוקים המרעים - מימין ומשמאל ועם רוב ה"כיפות הסרוגות" לצידן , ובמשך 365 יום בשנה בניסיון למוטט את היהדות. רק בישראל עובדים כלי התשחורת 24 שעות ביממה להסית נגד כל מה שהוא הטוב והמטיב. התשובה היא פשוטה: לא רק שהציונות והיהדות הם תרתי דסתרי אלא שהן כירושלים ואתונה - כשזו למעלה , הרי שהאחרת למטה ולהיפך. מיום שטומאה זו - הציונות נפלה   עלינו , אין עוד מדובר ב"בנים שסרו מהדרך", ב"מתבוללים" פרטיים או ב"תינוקות שנישבו". הציונות יצרה דפוסים חדשים ונוכרים ל"עם החדש" שלה והם אינם עוד עוברים רק דרך רחמה של ה"יידישע ממה" אלא נשענים על "ייחוס אבות" נאצי - מי שאבי זקנו היה יהודי הוא יהודי לדידם. הציונים לא קמו כדי לחיות עם היהדות ב"דרכי שלום" ועפ"י "דרכי נועם" אלא כדי להשמיד את "ישראל סבא" ועד שלא יעשו זאת לא ישקטו. מנגד, גם התורה קדושה מצווה אותנו -  באופן ישיר ועפ"י פירושי חז"ל  חז"ל, למלחמת פורענות באויבי ה' (ב"מסילת ישרים" יש הסברים רחבים לכך), שמבחינה זו הם אלה שעליהם התנבא הנביא "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו". הם אלה שהנביא דניאל צפה ברוח קדשו כי "ופריצי עמך יעמידו חזון" - זהו ה"חזון הציוני". הם אלה שה"אור החיים" הקדוש מסביר בבראשית כי "בשגם בשר הוא" פירושו הפיכת התאוות והזוהמה ל"דגל תרבותי". הנביאים נלחמו בעבודה הזרה, אליהו הנביא הרג את מאות נביאי הבעל, עזרא ונחמיה נלחמו בעם הארץ ובכותים עד חורמת דם ממש, החשמונאים נלחמו במתייוונים בחנית ובכידון, הפרושים לחמו 25 שנה באלכסנדר ינאי , גדולי ישראל- כהרא"ש למשל, גזרו אפים (ברשות המלכות ששלטה אז) מיהודים סוררים, שבתאי צבי ימ"ש נמסר לתורכים כמורד במלכות, הראשל"צ ה"ישא ברכה" והרב שמואל סלנט מסרו את אליעזר  בן יהודה שר"י לתורכים כמורד במלכות ואילו ה"חפץ חיים" קרא ללחום פיזית בקומוניסטים היוהדים בבריה"מ (ה"ייבסקציה") ומשלא עשו זאת הוא ביכה שדורות של גדולי ישראל לא יצמחו עוד כבעבר משום שכדי שיקום מגדלור מאיר יש למסור נפש על כך , ונגד הקומוניסטים לא מסרו יהודי בריה"מ מספיק את נפשם כמו שאירעבימי העבר ב"מסעי הצלב" בגרמניה, בשריפת התלמוד בצרפת, בת"ח ות"ט בממלכת פולין וב"גזירת הקנטוניסטים" ברוסיה הצארית.  
      השלטון הציוני ואנשיו מזמן אינם עוד בכלל ישראל.  די אם נזכיר מספר שמות שהם נוכרים ממש או  יהדותם בספק ומשלו בישראל כרפאל אתן (גוי "סאבודניק"), טדי קולק ( גוי בריטי שנשלח לרצוח יהודים ע"י הבריטים), אריאל שרון , יובל ודליה רבין , אנסטזיה מיכאלי ועוד הרשימה ארוכה. כיום אין לדעת אם חילוני פלוני או אלמוני הם מזרע ישראל או מן הקוזקים והסלאבים האנטישמים. גם בני עדות המזרח - שעד הקמת המפלצת הציונית, שמרו על תומתם היהודית הרי שהחלו להתבולל בארץ ובחו"ל גם יחד ואין עוד לדעת אם מי שנושא שם משפחה יהודי - אפילו של יהודי מזרחי, הוא כיום באמת יהודי, כאשר מדובר  עד גילאי העשרים פלוס.
     הדרך הנוספת בה הציונים ממגרים את היהדות היא  דרך משת"פיהם. משתפי הפעולה הו נחלקים לשלושה: א) כאלה שדרך הכסף הציוני ניקנו כ"רבנים"(בארה"ק ובעולם) ומכוח השוחד הם עושי דבריהם (ה"רבנויות הראשיות" למיניהן - תרתי משמע, "רבניות" של מדינות בעולם, "בתי הדין הרבניים" וכו').כל הללו מופעלים באופן ישיר ע"י הציונים. ב) מרבנים "גדולים" דרך עסקנים חרדים בעולם החרדי שהפכו לציונים משום הכסף הציוני והם כיום "ראשי הציבור החרדי". כך הפך  חלק  גדול מה"חברה" וה"הנהגה" החרדית לאויבי ה'! ג) משת"פים ממש שהם שתולים חילוניים בדמות חרדים ונועדו לסחוף את ה"רבנים" מטעם ואת ה"חרדים" הקנויים עמוק יותר לתוך החברה החילונית עד כדי התבוללותם הדתית, רחמנא לצלן.  בטוחני שארגוני "ערכים","שורשים", "הידברות" ו"מנוף" לשעבר שרצו ושורצים סוכני חרש ציוניים האוהבים ל"מתן" את החרדים  בשליחות מכוונת כדי לקרר את ההתנגדות לשטן וכדי שהאחרון יכה חופשי על ראשינו. כבר שנים שהצבעתי על פוחז ריק מתוכן שהופיע בראשית שנות ה-90 של המאה ה-20  משום מקום , ושמו דני נשיא, כאחד החשודים להיותו סוכן מטעם. הפוחלץ הזה הגן ומגן  על כל איש מר"צ אנטישמי ואף ישב במסעדת חילול שבת וטריפה עם אנשי מר"צ. הפוחלץ הזה נלחם במלחמת השבת של ה"וועד למען השבת" בי"ם ובבני ברק  ולבסוף הפך ל"רב" של מכללה ציונית ל"נשים חרדיות"  שדרכה הציונים מקוים שהנשים הלומדות שם תיזנחנה את היהדות.
    עד כמה הרשעים גדולים ביותר זוכים להגנה "חרדית" ומקררים את הציבור החרדי תעיד הדוגמא הבאה. מי שמנהל את המאבק נגד  חסידות "תולדות אהרון" ומסייע לנבזים שבשונאי ישראל הוא העו"ד אביעד הכהן, חובש כיפה סרוגה. האיש הזה - העומד בראש מכללה למשפטים, הוא כבר דור שלישי למהרסים מבית הלוחמים לצד הורסי הדת ושריימל וכיפה לראשם. סבו- חובש שטריימל(!) , היה הראשון  במשפחה נלוזה זו שיצא לדרך זו וקיים את המשפט "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו". שלושת בניו - לצים פוחזים, החרו אחריו. אחד היה עיתונאי שסנט ביהדות וגילה פנים אפיקורסיות בתורה בחזקו את המומרים הציונים (פנחס פלאי שמו, שר"י), אחר היה ראביי רפורמי ממש (אבידור הכהן שמו, שר"י) והשלישי עדיין חי בינינו והוא הח"כ  לשעבר , השמלאני מנחם הכהן שכיהן במפלגת העבודה השמאלית עם רשעי ישראל לדת אש למו כשולמית אלוני ויוסי שריד. אביעד הכהן הוא בנו של מנחם הכהן וכאמור נכדו של מקים שושלת המומרים, אביהם  של פנחס, אבידור ומנחם. את החינוך נגד האורתודוכסיה הצרופה קיבל אביעד זה מאביו מנחם. האב לא פעם הצהיר כי עבורו "גם מי שאביו בלבד הוא יהודי הרי שהוא יהודי". צרות צרורות עולל האיש לכל רב אורתודוכסי אמיתי וכנגד תורת ישראל הצרופה. ברומניה - בה שימש כ"רב ראשי", התיר למכור שטחי בתי עלמין ונתן לגיטימציה לעריכת אירועים מעורבים, העמדת נוכריות על בימת בתי הכנסת כ"זמרות" ועוד תועבות כולל "גרי חלומות". והנה מי שמרומם את המנחם הכהן הזה - שהינו יועץ גלוי לבנו שונא החרדים,  הוא אדם  אדם בשם אליקים שלזינגר מלונדון שמחליף זהויות כמו גרביים: פעם הוא היה אגודיסט שרצה להיות ח"כ והפסיד את ה"משבצת" לשלמה לורנץ ה"אגדי". אח"כ יצא השלזינגר הזה לגלות בבריטניה ושם הפך ל"בריסקר" והקים ישיבה שהתפרקה על רקע תועבות חמורות של בחוריה ואוזלת ידיו לעצור          זאת . לימים הפך אותו  שלזינגר מליטאי  לחסיד סאטמר ולבסוף הוא האיש המעניק לגיטימציה לכל ה"רבנים" הציונים הגרועים ביותר ובראשם מייקל  שודריך ("אמן הגיורים" ומעריצו של האפיפיור שר"י!) ומנחם הכהן. מידי יום כיפור וכיפור מקיים שלזינגר זה  את האמרה "פורים ככיפורים" כשהוא מילל "ילוליי ילל" ולאחר "כל נדרי" הוא  דורש בציבור התמים שלו ולפני עדר השבט שהקים כי "הציונות היא הטומאה הגדולה ביותר שירדה לעולם מאז מעמד הר סיני". אבל אותו שלזינגר שוכח לציין לשומעי לקחו התמימים והאומללים כי כל השנה הוא ובניו מקבלים כספים מארגונים רפורמים וציונים, טסים ב"אל על", יושבים ונפגשים עם השגרירים הציונים בעולם ומעניקים לגיטימציה לארגוני "רבנים" ול"רבנים" ציוניים מהדרגה המזוהמת ביותר.  "פורים ככיפורים כבר אמרנו?...
      אותם "רבנים" וסמרטוטרים ששלזינגר מטפח לועגים לו מאחורי גבם ומוכיחים דרכו כי "את החרדים אפשר לקנות בכסף משום שאין לחרדים עמדות השקפתיות אמיתיות". מנחם הכהן ובנו אביעד- העומד בראש המאבק נגד הלכות הצניעות ונגד חסידות "תולדות אהרון", הם ראשי המתלוצצים על כך שהחרדים הפכו לבובות נגד היהדות. אין זה המקום אבל בכל העולם - ולא רק בארה"ק, הפכו "רבנים" חרדים למוליכי תהליכים רפורמים ממש עבור שלמונים , כבוד ומישרות ואין זועק ובמקום להגן על קדשי היהדות הפכו לסוחרי הלאומנות הציונית , כדרך ה"מזרחי" מימים ימימה שעליהם כבר אמר ה"מנחת אלעזר" ממונקאש - "ימח שמם".
      השלזינגרים אינם הסוכנים היחידים בעולם וכאלה לא חסרים בדור יתום כמו שלנו. חלק לא מבוטל מהקליפות הללו הם "רבנים גדולים", אחרים כתבו "חידושי תורה" ו"מרביצים תורה" בעדרים תמימים שאינם יודעים כי הם מולכים שולל.
      הדרך היחידה  להילחם בציונים ובמשרתיהם היא של "מעטים נגד רבים" , של "מלחמת בני האור בבני החושך" ושל עמידה פיזית ומלחמה ממש באויבי ה' הללו שבינם ליהדות אין ולא כלום. כפי שהורה האדמו"ר מסאטמר הרי שיש להודיע לאומות העולם ולאומה הערבית כי הציונים אינם מיצגים דבר מן היהדות. אין שלום לרשעים, אין "דו קיום" עם אויבי ה' ואין ביהדות מושגים כ"הידברות" או "סטאטוס קוו" עם אויבי שמים. האויב של עם  איננו הישמעאלי ואפילו לא האדומי אלא אלה שחרתו על קרן השור של הציונות את הכפירה באלוקי ישראל.
     מי שמאמין שניתן להגיע עם הציונים להשלמה הוא פתי וכופר גם יחד. מטרתם איננה להגן על עצמם מה"כפייה הדתית" אלא לרוקן את היהדות ואת ההלכה מתוכנה ע"י כפיפותה ל"חוקי " כנסת המינים. ולראיה הרי שרן כהן ממר"צ ואחרים רוצים כבר שנים לשנות את מעמד המקומות הקדושים ליהדות מ"דתיים" ל"לאומיים". ליברמן - ראש מפלגת הנוכרים הסלאבים, חפץ (והתחיל בהצלחה את התהליך!) לשנות את הגיור היהודי מימים ימימה ולכופפו לעמי ארצות , לחילונים פוקרים כמותו ולנוכרים ממש! ציפי ליבני - בעזרת נתניהו ופרס, החלה להוביל מסע לשינוי ההלכות ומעמד האישה ביהדות, חכי"ם מהליכוד הפוקר והטמא - בראשות דני דנון "יו"ר הליכוד העולמי) , מביאים את המיסיונרים הנוצרים לכלל ישראל כדי להחליף את ההשקפה היהודית בנוצרית! חיים אורון ניסה לחוקק חוק שכל מי שיכריז שהוא יהודי יהפוך ליהודי , ועוד רשימת הטמאים ועזותם ארוכה אף מאורך הגלות.
     כל צרה הבאה עלינו, כל הרוג מאנשינו וכל שכול וכאב הם פרי אותם ציונים כובשים שכל עוד מתקיימת מלכותם הרי שחס ושלום, משתכחת תורתנו ומתעכבת גאולתנו. אין דרך ביניים - אנחנו עם ה'  והם ממלכת הגוי השטני.  הם לא האחים שלנו ואנחנו לא האחים שלהם. אם לא נצא נגדם בחנית ובכידון , כפי שעשו אבותינו למתייוונים, לאלכסנדר ינאי, לכותים, לצדוקים, לבייתוסים, לקראים ולרפורמה בגרמניה , ולא נגלה את פרצופם לגויים הרי שהם לא רק יגזרו עלינו שמד בארה"ק אלא יעבירו את  הזירה גם לאומות העולם, חס שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה