יום שני, 11 ביוני 2012

זאב לאומן בעור של כבש "עיתונאי"


בס"ד
             זאב לאומן בעור של כבש "עיתונאי" / הרב אליהו קאופמן
    מנחם רהט - לאומן ידוע המסתתר בעור ה"עיתונאי הפרטי" , הוא דוגמא להשתלחותם של אנשי ימין קיצוניים בכל מי שאינו חושב כמוהם תוך הטחת וכתיבת שקרים משוללי יסוד תחת כותרות כמו "פובליציסטיקה" או "עובדות עיתונאיות". פסק דין מהעשירי באוקטובר  (17186-10-10 קאופמן נ' רהט) 2012, ובו רהט - לשעבר ב"מעריב" והיום בעל טור ב"ניוז 1" וב"ערוץ 7", מתנצל בפני על כך שכינה אותי אנטישמי ולפתע מכיר בהשכלתי התורתית ( שנתיים בישיבה בלונדון ושנתיים בכל אחד משתי כוללים בישראל) מעיד כי האיש הוא שקרן ואין לסמוך כהוא זה על ה"עובדות" שהוא מביא.
    ומדוע היה על רהט - מתלהם לאומן מאנשי ה"כיפות הסרוגות" המטיף ל"הגינות" ונגד "התקשורת העויינת" , להתנצל בפני ? ובכן , ב-4 לאוגוסט 2010 פרסם הלה נגדי -  בשלושה אתרי אינטרנט ("ניוז 1", "ערוץ 7" ו"רוטר"), מאמר מלא שטנה, הסתה ושקרים , זאת  בעקבות המאמר שלי במוסף ה"ארץ" (ה-30 ליולי 2010) - "כאז כן עתה" ( שפורסם לימים ב"על צד שמאל"), בו האשמתי את הרויזיוניסטים באחריות לפוגרום בחברון. בין השאר אותו רהט האשים אותי ב"אנטישמיות" (כמו כל לאומן המשתלח במי שרק מרחם על הבריות) וטען כי לא למדתי "אפילו יום אחד בישיבה מסודרת". המשפט האחרון כבר אינו "הבעת דעה" או "סחף רגשות" אלא שקר ואי בדיקת עובדות מפי מי שמתיימר להיות "עיתונאי עצמאי". מעניין הוא שהאיש כתב שנים רבות בעיתון "מעריב" ואף היה חבר מערכת העיתון הלה, דבר שמלמד מה כתב ואייך כתב שם ומעלה את הספק על כל האמינות שלו ושל כתבותיו ה"עיתונאיות". ובאמת זו הדיוטה התחתונה של עיתונאי , שלא בודק אפילו עובדות יסודיות לפני שהוא כותב  ומלמד יותר ממשהו על הימין כשהוא ישוב ליד מקלדת העיתונות. גם בשאר חלקי  המאמר נכתבו שקרים גסים על ידו כמו שיוכי בהווה ל"נטורי קרתא" , שיוכי בעבר ל"מצפן" וקביעת שקר (שכל עיתונאי מתחיל יודע) כי חסידות סאטמר הגדולה היא "פלג ב"נטורי קרתא" הקטנה (הכל כדי להקצין את ההסתה הלאומנית נגד הקורבן). כמו כן השתלח רהט במאמרו בהיסטוריון מאיר פעיל (ביודעו כי מצבו הבריאותי של פעיל לא יניח לו לתובעו) בפרשת הטבח בדיר יאסין. בנושא סוגיית דיר יאסין המציא רהט גרסא חדשה וניסה להסתמך על עמוס   קינן - איש הלח"י לשעבר , שבודאי לא רצה להודות,שנים אח"כ (כאיש שמאל) היכן היה ולמה היה שותף בצעירותו.
    התביעה עצמה היתה על 300000 ש"ח אך בגלל שהותי בח"ול לטיפולים רפואיים לא יכולתי להאריך עם המשפט והנסיעות וכך הגענו להודאת ההתנצלות של רהט. אני מודיע על אתר זה שכל מי שיעלה בעתיד שוב את מאמרו של רהט נגדי לתקשורת יתבע על ידי יחד עם האתר או הכלי התקשורתי שיפרסם זאת. כמו כן השקרים שעליהם הודה רהט מחייבים להתייחס לאיש הזה בחשדנות ובאי אמינות באשר יפלוט קולמוסו. זו איננה הפעם הראשונה שהלה נתפס בשקר. כשנה לערך לפני ההיתקלות עימי הורשה רהט - אז כתב "מעריב", עם מספר חברים מעיתונו ע"י בית המשפט בכתיבת שקרים על משפחת זר. האיש אוהב כיום להתלהם ולהסית נגד כל דמוקרט והייתי מציע לכל מי שיפגע מיד שקרן זה לקחת אותו מיד לערכאות.
    אלה הם ה"עיתונאים" של הימין הקיצוני -  הדורשים "הגינות", אך מסיתים בשקרים ובחצאי אמיתות.
  

תגובה 1:

  1. האם סביר בעיניך לשפוט את כל הציבור הימני על פי עיתונאי אחד. מה היית אומר על הכללה כזו כלפי חסידות סאטמר?

    השבמחק