יום ראשון, 24 ביוני 2012

הנוכל מרחוב רבי טרפון ב


  בס"ד
              הנוכל מרחוב רבי טרפון ב' / הרב אליהו קאופמן
       לאחר ששלחתי את האימייל הקודם מסתבר כי מיכל פנט נכנס ללחץ. הוא לא האמין שמישהו יוריד לו את המסכה מעל הפרצוף באופן גלוי כל כך.  אימילי תודה רבים הגיעו אלי ואז הבנתי שאת נוכלותו של האיש ה"ממעט לאכול ומסתפק במועט" (כנראה מטעמי דיאטה...) מכירים הרבה יותר יהודים טובים ממה שחשבתי והם מסתמא יודעים הרבה יותר אינפורמציה ממני על האיש שנלחם לבטל ישיבה של חסידותו דעש משום שהוא לא היה שותף בהקמתה. אבל גם השבוע הוא  המשיך השבוע במסכת שקריו. בבית הכנסת של חסידות סאטמר בבני ברק הוא תלה מודעות גדולות על "כינוס דחוף להצלה" כששוב השקר הוא היסוד:"העירייה  בדעש מתכננת להפוך את המקום למועדון פרוץ".
    אט, אט נחשף הסיפור האמיתי והדברים דווקא יוצאים ממנו לחוג מכריו הקרוב. האיש מודה בפניהם כי הוא משקר את כולם בראש גלי וכי מי שבאמת מאיים עליו היא הפדרציה. בניין בית הכנסת הוא של הפדרציה ולא של העירייה, ורק היא רשאית להחליט מה לעשות בו. לפני כשלוש שנים היא החליטה להופכו למועדון , רחמנא לצלן, ע"י השכרתו לעירייה. העירייה עמדה אז בפני פרויקט אירופאי וקפצה על העניין אך אז בני דודיו של מיכל - האדמו"רים מדעש (בניו של הצדיק המנוח מי"ם), נרתמו לעצור העניין ויחד עימי סגרנו עם ראש העיר שלא יהיה שם שום מועדון וכו' אלא הכל יהיה  על טהרת הקודש. אח"כ נפל גם הפרויקט האירופאי והסכנה חלפה.
   אבל את מיכל פנט כל זה לא עניין. הוא ידע היטב שהפדרציה היא הסכנה אבל  אם בני דודיו אמורים להציל את בית הכנסת והוא יישאר בחוץ עדיף היה לו שהמקום יהפוך למועדון והם לא "ישתלטו" עליו. בימים שנערכה ההצלה מיכל - שמכנים אותו "כ"ק" ועוד מיני סופרלטיבים שבינו לבינם עובר הסמבטיון בשבת, פקפק שכביכול יקימו  שם מועדון ונצמד ליואל טוביאס (עוד מעט אדבר גם עליו) ששיקר לבני דודיו כאילו לא קיימת סכנה, מאחר וטוביאס הוא הסוכן של המתבוללים בקרב היהדות החרדית בכל הנוגע לנושאי רומניה. כאשר סודר העניין כעס הנוכל מרחוב רבי טרפון אך לא גילה את פרצופו העלוב אלא טען באוזני בני דודיו ובאוזני כי "דעש כבר לא מעניינת אותי". אך מאחורי הקלעים והתככים יצא לרומניה עם יואל טוביאס וחתם עם הפדרציה המתבוללת - שמכרה והשכירה בתי כנסת למכביר למועדוני תועבה, על הסכם ששוב תוכל הפדרציה לעשות שם כרצונה ולסכן את המקום וכל זאת לאחר שחתם גם  על מסמך שבני דודיו אינם מיצגים את החסידות. מנגד הוא החתים במרמה בני דודים אחרים בטענה כי "העירייה מסכנת את המקום". כמובן שלבני דודיו הוא שיקר וסיפר כי קנה את המקום אך האמת היתה אחרת: המקום נשאר של המתבוללים עם התחייבות של מיכל לשלם להם  100 אלף , לשפץ ולהחזיק את המקום.  את מיכל לא עניינה האינפורמציה שזרמה מחסידות בוהוש, כי אין להלל את ההסכם וכי רק הפסדים כספיים הם מנת בוהוש מאז ההסכם. מיכל אטם את אוזניו מלשמוע מדוע בוהוש התנערה מיואל טוביאס - "שושבין" ההסכם. אבל הטיפש מרחוב רבי טרפון לא הבין שאם לא יעמוד בהסכם הוא ישבע מרורים מהפדרציה, וזה מה שהחל לפני כשבועיים. הרמאי מרחוב רבי טרפון ניסה לרמות רמאים גדולים וממולחים יותר - אך במיוחד מסוכנים ממנו, ואז נפל בשחת יפעל. את המאה אלף יורו הוא לא העביר להם בזמן שנקבע  והם העבירו לו מסר (ולא איומים פיזיים כפי שהוא טוען) שאם הכסף לא יגיע במהרה הם יפרו את החוזה עימו וישכירו אותו שוב לעירייה וזו תעשה שם כרצונה וכמובן בהסכמתם. אבל העירייה מזמן ויתרה על המקום והיא לא תשלם דמי שכירות על פרויקט שאינו קיים. מי שמתכנן להשכיר את המקום למועדונים מפוקפקים של אנשים פרטיים היא הפדרציה. אבל מיכל - שקרן ובדאי, לא יעז לומר שהפדרציה היא הבעיה וכי הוא , ובמו ידיו, הפר הסכם עם העירייה לטובת התסבוכת עם הפדרציה. מיכל ממשיך  להאשים את העירייה.
     יצורים נתעבים כמו ה"מיכל" הזה  הם אלה שמעלים את מד האנטישמיות בעולם. את שיטת האשמת הרומנים בפשעים בדעש והגנה על הפושעים האמיתיים מהפדרציה המתבוללת - הוא למד מיואל טוביאס וממשפחת שלזינגר מלונדון. בשנים האחרונות הפדרציה המתבוללת חומסת בתי עלמין ומוכרת אותם, בשנים האחרונות נתפסו ביאסי ראשי הקהילה סוחרים בעצמות קדושי השואה  הי"ד ובשנים האחרונות  יוזמים מהפדרציה לחפור בקברי אבות אך טוביאס החולב, שמלק'ה הלפרט והשלזינגרים מאשימים את הרומנים. האנשים צהלו- וכיום מיכל פנט, הם שופכי דמים שגורמים ללבות שנאה אנטישמית ליהודים, ובמיוחד לשומרי המצוות במדינה שהיא באמת ובתים "מלכות חסד", בימינו.
    מיכל ניסה השבוע להפעיל נגד בני דודיו "מקל" וגזר". את ה"סנשו פנשו" שלו - ישראל רובינשטיין, הוא הפעיל באיומים פיזיים ובקללות נגד בני דודיו ואילו את בנו אלימלך פנט מאלעד הוא הפעיל נגדם ב"לשון רכה" של שקרים ודיסאינפורמציה, כאילו ראש עיריית דעש הודיע שיעשה בבית הכנסת  כרצונו. אבל אייך יכולה העירייה לעשות כבשלה בבניין שהוא בכלל של הפדרציה?! מיכל כל כך טיפש שהוא חושב שאחרים טיפשים יותר ממנו . את השטות הזו הוא הכניס לעיתון "המבשר", שאם לא יעדכנו זאת בתגובתי הם יתבעו על כך, כי הגיע הזמן להעמיד את ה"פשקווילים" החרדים הללו על מקומם. זוהי איננה עיתונות אמיתית אלא מסגרת של שיקום ששבניקי'ם המעתיקים מהעיתונות החילונית בשגיאות ולא פעם מכניסים כתבות ומאמרים "עובדתיים" עפ"י בצע הכסף.
    אבל באמת - לאחר האימייל שלי, התחילו גם כמה מאנשיו של ה"חניוק" מרח' רבי טרפון  להתעורר, כולל עוזרו לדבריי העבירה עד כה, ישראל רבינשטיין. האחרון החל להבין כי ההליכה עם הפדרציה היתה שגיאה ומי כמוהו יודע שעניין ה"סכנה מהעירייה" הוא שקר ש"רבו" מיכל והוא המציאו. אבל על רובינשטיין וכמותו להבין כי "רבו" לא יזוז מעמדתו כל כך מהר ולא משום שלא הבין שהתחבר לנחשי צפע שיסחטו ממנו כל שנה עוד ועוד כספים (כי הרי מיכל איננו בוהוש המלוכדת או חסידות מונרו העשירה והחזקה אלא הוא חדל אישים בעל פרצוף הדורש התעללות) אלא משום שני אנשים:יואל טוביאס ושמלק'ה הלפרט. הלפרט עדדין ידו  בהזרמת כספי ציבור, אל מיכל מספר לחסידות סאטמר  שהוא "קנאי". הלפרט וטוביאס הם סוכנים של הפדרציה בכל רמ"ח אבריהם ושס"ה גידיהם. טוביאס הוא האיש שכפה על מיכל את כל המהלכים הללו, כ"הר כגיגית". לפני יותר משנתיים מיכל בכה באוזני כי "אני מפחד ממה שטוביאס ושמלק'ה יכולים לעשות לי ואני לא יכול לעשות להם". טוביאס הוא שקרן שפל שכבר ישן אצל יהודיה פרוצה בבוקרשט בייחוד. טוביאס כבר לקח  מאות דולרים מסטודנטים ישראלים בעיר יאסי ברומניה  וסירב להחזירם עד שפרסמתי את הדבר בתקשורת הרומנית. טוביאס כבר אישר מקוואות פסולים לנשים בנימוק שהן "בעלות תשובה".  טוביאס הוא גם ממציא הלכות ומוציא שמות רעים על "בעלי תשובה" בכלל. כך למשל הוא הסביר לעוד לץ מפוקפק בשפ גרינצוויג (גרוש אומלל מלונדון שמקורו באוסטריה) כי ל"בעל תשובה" אסור להיות רב"(!). בכך סתם ה"רב הרומני" המעופש את הגולל על רבי עקיבא, רבי שמעון בן לקיש, שמעיה ובטליון ורבנים גדולים בימינו כמו החכם יעקב הלל , הרב אמנון יצחק ואף אחד מפוסקי הדור החי בבני ברק. אבל מה שטוביאס אינו מספר הוא על הבדיחות והרמה הירודה של "רבני" רומניה (זו הישנה - ללא טרנסילבניה) שמאות בשנים רק ה"רבנים" שם היו שומרי מצוות ואילו ל"חסידים" הם התירו להיות חילוניים ואף להתבולל, והעיקר שהתרומות של "מכירת חמץ" ושאר "פרנסות הדת" יזרמו לכיסם (מומלץ לקרא את הספר עולמו של אבא" של הרב אנשיל מילר בפרק "בוקרשט"). אביו של יואל טןביאס - הרב שמואל טוביאס, היה אחד כזה, ובעירו פיאטרה נימץ מעולם לא היו חרדים או אפילו שומרי שבת, מחוץ ל"כלי הקודש".
    גרינצוויג הזה הגיע לטוביאס דרך אחיינו יעקב סולומון (בעבר השניים  היכו זה את זה במרכז שכונה ו' בבני ברק...) המפעיל את פרויקט "שטפנשט". לאחר שלפני פורים האחרון ברח אחיו של טוביאס - שלמה טוביאס, מ"שליחותו" ביאסי (לאחר סבל נוראי וכפייתו שם ע"י אחיו יואל) היה חייב טוביאס לעמוד בהסכם עם הקהילה המתבוללת ולספק להם מישהו דתי בחגים ואז סולומון שלף לו את גרינצוויג המפוקפק. הלה הוא גרוש מוינה החי בלונדון על אפם וחמתם של בני משפחת הגרושה הגרים שם, ואשר לפי הלכה ספק אם היה צריך להתגורר שם . יתכן שגם אביו של ה"תכשיט" לא רוצה אותו שוב בוינה וכך הוא נותר בגפו בלונדון. טוביאס שלחו לרומניה והתיר לו לקבל גויים לחגים אך כשישאלוהו יכחיש זאת. כבר בפורים הליצן הזה השתכר מעל ומעבר וכמעט הלך עם ראשי הקהילה לתיאטרון המקומי מלובש כחסיד. אח"כ צילמוהו הסטודנטים הישראלים בשכרותו ושמוהו ב"פייסבוק". טוביאס גם אמר לו להסתיר כי יתכן שהמקווה שבנה פסול משום שמי ה"אוצר" רוקנו וכנגד יש לומר לנשות הסטודנטים כי "הכל בסדר" וזאת "משום שלחוזרות בתשובה ולספרדיות אין בעיה עם מקווה פסול". בדעה זו החזיק טוביאס שנים רבות קודם לכן ורב מישראל הקליט אותו על כך. כבר בפורים  התחבר  גרינצוויג ביאסי והתחבר לפושע ישראלי מתבולל בשם שלמה טיגר - המכנה את עצמו "חיים", ואשר טוביטס נמצא עימו בקשרי "מסחר" ו"יעוץ". הלה רימה מאות ואלפי ישראלים ולפני עשרים שנה ברח לרומניה והמשיך לרמות בעלי עסקים ישראלים כשטוביאס מציגו כ"יוצא חלציו של ה"תפארת שלמה", המצאה חולנית של שני הנוכלים. לבד מבוא נוכרים ל"סדרי הפסח" שהינוקא ערך הרי שנעשו שם חילולי יום טוב ושבת נוראים, אורות ניבו והודלקו והוא אישר להם זאת. כמו כן עיין עימם בעיתוני תועבה ובשאר תכתובת מוקצה בזמן התפילות והם העבירו לו (היהודים הרומנים) את מספרי הטלפון שלהם תוך כדי החג.התנהגותו היתה פוחזת וליצנית עד לחילול ה' נוראי. הגרינצוויג הזה תכנן לחזור בשבועות השנה אך לבסוף מנעו ממנו זאת. אין זו הפעם הראשונה שטוביאס שולח אנשים מפוקפקים ומגן עליהם לרומניה. הוא כבר עמד והגן על גנבים, רוצחים, אנשי תועבה (מבני משפחתו הקרובה!) ואחרים וטען כי הם "יראי שמים" והגיעו לרומניה "עבור פעילות של אידישקייט".אחד מהללו גם גנב חנוכייה יקרה מבית הכנסת בעירו של טוביאס, פיאטרה נימץ. "השקפתו התורתית" של טוביאס היא לשלוח יהודים חלשים למקומות סיכון רוחניים והעיקר שהוא ירויח מכך. זו מאות בשנים השקפתם של רוב רבני רומניה הישנה.
לטוביאס - אייל נדל"ן מירושות ברמייה, עסקים כשרים ו"פחות כשרים" עם הפדרציה ברומניה והוא תמיד ידאג שמיכל המסכן והעלוב יעשה את רצון הקומוניסטים האחרונים שנותרו ברומניה ונקראים "הפדרציה".
    אילו מיכל פנט לא היה פונה אחר יואל טוביאס אלא מתאחד עם בני דודיו מזמן היה בית הכנסת עובר משפטית לרשות המשפחה וגם בפדרציה ידעו כי זו האמת ואף פלטו לאנשי החסידות כי "אנחנו יודעים שהרכוש שלכם". בדעש היתה רק משפחת פענט ברנות ולא היו קהילות אחרות וכל ההקדש היה שייך  לה. פנייה קטנה לבית המשפט הרומני והמשפחה היתה שולטת בו אך יואל טוביאס - הסוכן הנאלח, הכניס את מגפיו גם לעניין ומנע מהמשפחה איחוד. זהו האיש האחראיצ (עם הלפרט) לחוק הרומני ב-2002 שהעניק לפדרציה המתבוללת את השליטה המלאה על ההקדש היהודי ברומניה ובעקבותיו החלו הללו למסחר בו.
     אם מיכל לא יחזור משקריו נגד העירייה לא רק שאפרסם בקרוב את האמת במכתבים מתועדים אלא שאדאג - בע"ה, שהוא יתבע על שקים ושהתקשורת החילונית בישראל והרומנית ייכנסו לעובי הקורה. בכל אופן חלק משקריו של מיכל הם על "צלב שעמדה העירייה להכניס לבית הכנסת והפדרציה מנעה " וכו'. זהו סיפור שלא היה ולא נברא ואחד מאנשי אמונו של מיכל טען זאת בפני אך משיצאתי נגדו  ואיימתי לאמת את השקר מול העירייה הוא התנצל ואמר:"יכול שלא שמעתי טוב, יכול להיות שטעיתי"...
       בכל אופן, עד לשבת "קרח" (זו השבת שמתאימה למיכל...) הגיעו לא מעט איומים לביתם של האדמו"רים יחזקאל ואשר פנט  ולנשותיהם(!) בבני ברק , שחלק מהם איומים פיזיים. בראש המאיימים נימצא ישראל רובינשטיין -  העוזר של מיכל פנט. בטוחני כי מיכל פנט עומד מאחורי האיומים ואם הם, חס ושלום, לא יפסקו אדאג שהחוק יטפל בשניהם  כמו שצריך ואף יותר מכך, ודי לחכימא ברמיזא.
       בעקבות הפרק הראשון על מיכל פנט הגיעה אלי קבוצה שאבותיה הם מעיר סמוכה לדעש (בקרוב תקבלו בע"ה  פרטים נוספים...) ושבית הכנסת באותו ישוב עומד למכירה ובפדרציה המתבוללת מחכים רק שיתמוטט כדי למכור את השטח לחברה הולנדית לבניית קניון מסחרי. אותה קבוצה מנסה לקבל -  כבר שלוש שנים, עזרה לשיפוץ המקום מקרנות יהודיות באירופה, אך נשיא מתבוללי רומניה, האשמאי הזקן אאורל וויינר (שנשוי  לאישה שהרב רוזן סירב להכיר ב"יהדותה"...),הוא האיש שמטרפד זאת. המקום רשום ע"ש זקני הישוב היהודים  מאותו ישוב , והם חיים בישראל. הפעם נצא כולנו מלוכדים ונזכה בבית הכנסת הזה וכך ניצור תקדים להוציא מפושעי הפדרציה ומעוזרם טוביאס את הנדל"ן היהודי.
      ועכשיו קוראים נכבדים - ברשות ראש עיריית דעש , מר קוסטן מורר, אני מציג לפניכם את  התחייבותו של ראש העיר (מחורף 2010) לאדמו"ר מדעש י"ם - הרב יוסף פנט שליט"א , ולמשפחת פנט שבבית הכנסת בדעש לא יעשה שום דבר הנוגד את היהדות - גם אם הפדרציה היהודית תחפוץ בכך, והכל יעשה בתאום עם משפחת פנט.
     והנה תרגומו של המכתב: 1) עיריית דעש מתחייבת -   כי במסגרת שיפוצי הפרויקט האירופאי (שכאמור,                                         בוטל , א.ק.) לא לשנות את חזית בניין בית הכנסת כהוא זה.
                                       2)העירייה מתחייבת  כי התוכן הרוחני של בית הכנסת - במסגרת הפרויקט                                              האירופאי, יהיה על  טהרת  היהדות וללא שום תוכן אחר שינגוד את ההשקפה                                           היהודית. כמו כן בית כנסת לא ישנה את ייעודו הדתי ובודאי שלא לאולם                                               תרבות  או לדיסקוטק. 
                                      3) כל הפרויקט וכל מה שיעשה בבית הכנסת יהיה אך ורק על דעת משפחת                                               פנט.   
                                     4)  כל חתימה על תוכן בית הכנסת - כולל זו של הפדרציה, לא תיתן להשכיר                                                את בית הכנסת או לחרוג מייעודו הדתי.                                                                                                     על החתום :
                                                  קוסטן מורר
                                ראש עיריית דעש, ה-28 לינואר 2010
  ובכן את ההסכם הזה הגישה עיריית דעש למשפחת פנט ואתו הרס וטירפד מיכל פנט. ברור כשמש - עפ"י ההסכם, כי אין העירייה חפצה בחילול הקודש היהודי אלא אף מתחייבת למנוע אותו מהפדרציה המתבוללת ששם יושבים שונאי ה' והיהדות. מכאן הגיע הזמן שהנוכל מרחוב רבי טרפון יודה שחבריו מהפדרציה הם אלה החפצים לשנות את ייעוד בית הכנסת ליצנות מעשית. יתכן גם ששקריו של מיכל הם משום רצונו לגייס את  כסף ותו לא , גם במחיר אנטישמיות נוכרית. הייתי גם מציע למיכל פחות להזכיר את שמי באירועיו כי הדבר אינו מוסיף לו כבוד כ"אדמו"ר" , כשמגלים ששיקר.                                       
               
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה