בס"ד
הנוכל מרחוב רבי טרפון ג' / הרב אליהו קאופמן
והפעם ניסיונות לרצח!
קיויתי שלא אצטרך לכתוב את החלק הזה שאתם קוראים
- חלק ג' על מעלליו של מיכל פנט מרחוב רבי
טרפון 5 בבני ברק, אך לצערי הרב התחוורו לי דברים השבוע , דברים שבמשך שלוש שנים
הוסתרו מפני ע"י יהודים ישרים שלא רצו "ללבות את האש".
מסתבר שמיכל פנט איננו רק רמאי ונוכל אלא
יש בו פונטנצייאל של...רוצח! שלוש שנים הוסתר ממני כי ה"חניוק" הזה
מתחפש ל"מאפיונר" ובכל פעם שמועלה שמי , הרי שלא רק שהוא מכפיש אותי
בעבירות שלא היו לי מעולם ו"ניסיונות לרצח" או "תיקים רבים
במשטרה" שלא נפתחו לי מעולם אלא שמסתבר שהוא עצמו על תקן רוצח בפוטנציה ומסית לכך!
כנראה שהרב יואל טוביאס הוא ה"רוח
החיה" שמאחוריו אך האחרון מעדיף שאת
הדין ימצו עם מיכל פנט וזה - בע"ה , מה שיקרה בקרוב. כבר לפני שלוש שנים טען
מיכל פנט ש"רב גדול" נתן לו מכתב שלכותב שורות אלה יש "דין
רודף" ואפשר לרצחני! מפיו של מיכל עברו הדברים גם לפיותיהם של ישראל
רובינשטיין הגבאי שמאיים על בני דודיו של מיכל , ולבנו של מיכל, עוד עלה נידף בשם
ישעיהו פנט מבני ברק. אין כאן שאלה של סכנה או לא סכנה כי בדרכים שאינן תורתיות
אפשר לגדע את שלושת המוקיונים תוך כמה דקות אך מאחר ודרך התורה היא לעינינו (שלא
כמו מיכל פנט ובני ביתו שהפכו את התורה ל"קרדום לחפור בה"), הרי שבכל
זאת צריך למצות עימם את הדין בדרך יהודית. לאחר התייעצות עם גדולי ישראל מסר לי
אחד מהם כי הגר"ז מריסק נתן מספר פעמים היתר לגשת מיידית לערכאות אך בתנאי
שמדובר בפיקוח נפש ממשי. הסתה לרצח והמצאת מכתב מ"רב גדול" על
ה"צורך ברציחה" מחייבים כאן גישה למשטרה ולבית המשפט - בכל שלטון שלא
יהיה. ולראייה הרי רבי אלעזר בן רבי שמעון היה מסגיר רוצחים ופושעים למלכות הרומית
הרשעה ואף היתה לו סייעתא דשמעיה גם כשלא בדק את המקרים בפרוטרוט. והנה במקרה שלנו
מדובר בעלובי נפש פחדנים אך כשהם יכולים לשקר ולהסית לרצח הם עושים זאת וכאשר הם
מגלים יהודים עדינים מיד הם מאיימים עליהם כמו שרובינשטיין נשלח ע"י מיכל פנט
לאיים על בן דודו של מיכל מבני ברק ועל אשתו. וכמובן שבארה"ב הרחוקה פוגע
הטרוריסט יוסף אלתר פנט (בכורו של מיכל פנט) ללא בושה באדמו"ר מדעש בני ברק -
ברב יחזקאל פנט. אם מיכל פנט מחפש דוגמא לאיש רב מעללים ו"כבשה שחורה"
שיספר לכולם ב"כנסים" שלו , מדוע הבן הסורר הזה נזרק לפני שנים מישיבת
שטיבין המהוללה ומה עשה שם לבחורים צעירים ותמימים ששנים אח"כ אסרה הישיבה
לקבל לשורותיה כל מי ששם משפחתו היה פנט או היה שייך למשפחה מפוארת זו.
אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי ל"הסיר את
הכפפות" עם ה"אדמו"ר" ובני ביתו שהם מסוגם של "רבני
השטן" שעליהם מרחיבים רבי נחמן מברסלב והאדמו"ר הקדוש מסאטמר. בקרוב
ייקראו השלושה להסביר את דרכם במשטרה ובבית המשפט ו"האדמו"ר" מרחוב
רבי טרפון 5 יקיים - בע"ה, את ה"טישים" שלו (וב"ה לאורך
ימים...) בכלא "איילון" ברמלה וימסור שם את ה"דף היומי" בבית
הכנסת המקומי וסביבו יהיו מסובים "שרי ממשלת ישראל" וכמובן ה"נשיא
לשעבר". מישהו - ממקבלי האימלים, הזדעזע כבר בפרק הראשון על מעלליו של מיכל
פנט השקרן ובעל תאוות הרצח וטען כי
"אם יש אדמו"רים כאלה, אז צריך לגלח להם את הזקן והפאות". נקודה
למחשבה , אך כל עוד אין סנהדרין בימינו חובה עלינו למסור את שופך הדמים הזה, מחרחר
הריב עם הנוכרים ומשום כך מתיר דם יהודים והמגן על רשעי ישראל המתבוללים, לידי
שלטונות החוק בישראל שהם "דינא דמלכותא דינא". לקחתי בחשבון את כל
ה"שקלא וטריא" של "חילול ה'" או "תקדים של אדמו"ר
בבית משפט" ועוד אך במאזן הכללי צריך ללמדו לקח למען יראו ויראו נמושות אחרות
המרשות לעצמן להטיל טרור על חלשים, אלמנות ויתומים במסווה של "לא ללכת
לערכאות" ועוד. על האימייל הזה מכותבים בכירי העיתונאים בישראל ואני מעריך שב"ה
- בעתיד הקרוב מאוד, תהיה לפעילות שלי הד ציבורי רחב כי רבים מחכים שמישהו כבר
"יעשה סדר" עם רוצחים המתלבשים בשחור לבן ומקיימים את הפסוק ו"בגדיו
פרומים".
כל כניסתי לעניין דעש היתה בקיץ 2009 כאשר
האדמו"ר מדעש בני ברק- הרב יחזקאל פנט, ביקש ממני להציל את בית הכנסת לאחר
שאימו האלמנה גילתה כי בבית הכנסת הזה מתכוונת הפדרציה לערוך תועבות . העירייה
הוכנסה אז לרעיון ע"י הפדרציה. מהרב יחזקאל פנט עבר המסר גם לאחיו - הרב יוסף
פנט, האדמו"ר מדעש י"ם , הרב
אשר פנט מבני ברק והרב מנחם מנדל פנט מי"ם. יתרה מכך, כדי לנסות להרחיב את
יריעת המאבק נפגשתי בי"ם עם הרב מנחם
מנדל פנט ועם חמו כדי למנוע בעיות דומות - ואף קשות יותר, בעיר טימשוורה. חמו של
רבי מנחם מנדל סיפר לי כיצד ניסה להציל את אותם ששת בתי הכנסת שהפדרציה השכירה
אותם לעשרות למען "פעילות תרבותית" שפירושה רק תועבות וחלק נמכרו ממש,
כאשר אחד מהם הפך ל"בית לוויות נוצרי" בידיעת הפדרציה, עוד לפני מכירתו.
חמו של רבי מנחם מנדל סיפר לי בכאב כיצד פנה לח"כ לשעבר שמואל הלפרט וליואל
טוביאס מבני ברק והשניים היתלו בסחור , סחור והבטיחו לו כי "בתי הכנסת ישמרו
על קדושתם" אך לבסוף - כשהתגלתה האמת, טען הלפרט כי "זה המצב, בין כה
וכה אין שם יהודים דתיים". בכאב סיפר לי היהודי כי בית הכנסת
"פאבריק" היה קרוב לליבו והוא רצה לגואלו אך גם כאן שם לו הלפרט מכשולים
עד שהפדרציה ביצעה בו את זממה. לבסוף הסברתי ליהודי כי אם תתאגד קבוצה של יהודים,
אזי, אפשר אולי יהיה לנסות להחזיר מעט את הגלגל אחורה בבית כנסת אחד או שניים. כמו
כן הסברתי לו כי בטימשוורה המצב קשה יותר מאשר בדעש כי שם היו כמה קהילות ולא כמו
בדעש , ששם היתה רק קהילה חסידית וחרדית אחת
ומאוחדת סביב משפחת פנט ולכן בדעש
אפשר לטעון בגלוי כי בית הכנסת הוא של משפחת פנט ולא של הפדרציה המתבוללת. כמו כן
בטימשוורה קיימת הקהילה הניאולוגית - רפורמית היחידה שנותרה ברומניה ולה מסורת
ברורה ורשמית של הרס היהדות. בראש קהילה זו עומדת היום צעירה אנטי דתית
קיצונית.הבטחתי לבדוק מה אפשר לעשות ונפרדתי מהם.
לא אחזור כאן על כל סיפור פעילותי בעניין דעש
(הכל פורט בפרק הראשון על הנוכל מרחוב רבי טרפון) אך רק אציין כי לאחר חזרתי
הראשונה מרומניה הופעתי בביתו של מיכל פנט ויחד עם הרב אשר פנט הוצא לו להיות שותף
בגאולת בית הכנסת מידי הפדרציה. הוא טען אז כי הוא פוחד מ"שני
הטרוריסטים", כדבריו, הלפרט וטוביאס שיכולים לעשות לו מה שהוא לא יכול לעשות
להם. כבר בתחילת השיחה - לפני שהרב אשר פנט הגיע, הוא הסביר לי כי הלפרט עוזר לו
"להוציא" תקציבים מהממסד הישראלי "בדרכים לא דרכים בגלל שאני קשור
לסאטמר ואיני יכול רשמית לבקש את הכסף מהמדינה ישירות". זו עוד דוגמא לשפלותו
של מיכל פנט. באותם ימים טען מיכל פנט כי "בררתי ברומניה ואצל העירייה ומצאתי
שאין כל סכנה לבית הכנסת". כל זאת טען הלה באותם ימים שסכנה אמיתית ריחפה מעל
בית הכנסת. אחד מאדמו"רי דעש באמריקה הסביר לי כי "המלחמה שלו היא לא
נגדך אלא נגד הבני דודים שלנו, קרי - הרב יוסף פנט ואחיו. אם הם פנו אליך הרי שהוא
ייפנה לטוביאס. לא במקרה הוא אינו רוצה להצטרף לבני דודיו לגאולת בית הכנסת - הוא
מעדיף שהכל ייפול לידי הגויים ושלא יצטרך להתחלק עם משפחתו בשליטה. הוא אוהב להיות
השליט ובמחיר הרדמת הפעילות. בגללו אין בבני ברק חסידות דעש אמיתית".
כש"יתד נאמן" כתב את האמת (2009) על מה שקורה ברומניה וסייע לסיים אצת
פרשת הסכנה סביב בית הכנסת בדעש נחמץ ליבו של מיכל פנט. הוא היה מעדיף שהפרשה לא
תתפרסם, בית הכנסת לא יגאל והוא והפדרציה כבר יעשו שם עסקים דרך מתבולל ישראלי
המוכר חזיר באוניברסיטת בוקרשט ושמו נתן נטע.
והנה לאחר שה"חניוק" הזה הסתבך עם
הפדרציה ולאחר שפעל מאחורי גבם של בני
דודיו והחתים את בני דודיו האחרים על ייפוי כוח שקרי הוא פתאום מאשים את עיריית
דעש בצרות בזמן שזו ויתרה מזמן על הפרויקט ובית הכנסת אינו כלל בבעלותה. בדרשתו
המגומגמת והעמומה ביום חמישי לפרשת "קרח" טען תאומם של דתן ואבירם כי
העירייה רוצה להכניס סמלי עבודה זרה ומאכלי טריפה לבית הכנסת. האיש הזה מתגרה
בגויים והוא יותר גרוע מאותו פרובוקטור
יהודי ששמו היה הרשל גרישפן. דבריו של מיכל הם הזויות חולניות ושקרים גסים, שהרי
אם באמת העירייה רוצה לעשות כדבריו הרי שהבניין הוא של הפדרציה ומכאן שהפדרציה
אישרה את התועבות אך אותם הוא לא הזכיר כסכנה כי הם שותפיו לכל הנדל"ן שאותו
הוא רוצה לגזול ממשפחתו , כפי שגזל ממנה רכוש רב בעבר. באותה דרשה מגוחכת (שכנים
רבים באיזור בית הכנסת מעדיפים להתפלל בויזני'ץ
משום שמיכל כ"אדמו"ר" נראה בעיניהם יותר כמוקיון רע לב) הוא גם
דיבר על ה"פדרציה" במובנים יהודיים והיסטוריים ושיקר לקהל הקדוש על
מהותה הנוכרית של פדרציה זו. אין ספק שהרומני העלוב יואל טוביאס בקע מגרונו.
האחרון משקר ומעוות את האמת על רומניה האפיקורסית של ה"רגאט" ומסייע
למספר מחללי שבת ואוכלי שרצים להוציא ספרי שקר על כך שב"רומניה הישנה" (ללא
טרנסילבניה) "פרחה" היהדות בזמן שמאות שנים לפני קלקולי הסכלת אירופה
ברומניה הקדימו האפיקורסים את הסכלת ברלין וכל יהודי ירא שמים ממזרח אירופה לא
העיז לעבור בארץ זו , ובמיוחד בעיר הבירה בוקרשט. אך מיכל פנט -
כ"תלמידו" ועושה דברו של יואל טוביאס, עמד בליל שישי פרשת
"קורח" ( זו באמת היתה הפרשה שלו...) וסימא עיניהם של באי הכנס. פתאום
הוא דיבר על "פדרציה שיש בה קדושה של יותר ממאה השנים ורק בשנים האחרונות
השתלטו עלייה רשעים ארורים.". אפיקורוס הוא אחד המכוון בכוונת תחילה נגד דברי
ומורשת גדולי ושרפי ישראל ו/או גדולים
וקדושים מדורות ושנים קודמות. בדרשתו זו כיוון מיכל פנט להטעות טובים ותמימים מהקו
של גדולי ישראל מהדורות הקודמים נגד
הפדרציה ברומניה ונגד השיתוף פעולה עימה שאף נאסר בחרם. ידועה דעתו הקדושה ומרירות
ליבו של המהרי"ד מבלזא ליציאתם של אדמו"רי בית רוזי'ן ל"ארץ
מלחה" זו, כדבריו. האדמו"ר מבלזא ראה ברוח קדשו כי "רק ירידת
הדורות תהיה באותה ארץ נידחת ועדיף לחזק ידי רפי ישראל במקומות וערים שכבר חדרה
החסידות לליבותיהם בתחומי מדינות פולין , רוסיה , וואלין, אוקראינה וגליציה".
הפדרציה היהודית בבוקרשט לא החלה ברשעותה בימי בוא הקומוניזם - כפי שטוביאס
ושכמותו טוענים , אלא עוד לפני למעלה ממאתיים שנה , כשבפולין ואוקראינה ואפילו
בגרמניה חיו קהילות חרדיות למכביר.ספרים וסיפורים רבים נכתבו על סבלו של המלבי"ם הקדוש כרבה של
רומניה וישיבתו בעיר הבירה בוקרשט. האיש שהצליח לסייע ל"נשר הגדול"
(הרה"ג אדלר) בפרנקפורט הגרמנית , נגד ההסכלה , לא הצליח להתגבר על
ה"סיטרא אחרא" של בוקרשט וכמעט הוצא להורג בגלל ראשי הפדרציה של אז.
גרושו - בערב שבת , לבולגריה, הותיר בפיו קללה על העיר
הזו : ששום דבר תורתי לא יצמח בעיר
הזו אם כל העיר הנידחת הזו לא תעשה תשובה גם יחד. עד היום הקללה הזו עומדת וקיימת
ואילו מיכל פנט הופך את פני הרשעים הללו - דורות על דורות, ל"קדושים".
בקיצור, "על ימין תאמר שמאל ועל שמאל תאמר ימין" וכל נוכחי הכנס היו
חייבים לקיים משפט זה, כאילו מיכל- הבועט בצוואת המלבי"ם, הוא גדול הדור ולא
אחר. רק מהדור האחרון - זה שלפני השואה המרה והקומוניזם האפל, יש לנו דוגמאות של
גדולי ישראל שראו בפדרציה בבוקרשט אסון מחריד. האדמו"ר הקדוש מסאטמר
זצקו"ל נמנע מלהיפגש עם ראשי הפדרציה הזו כשטרנסילבניה החרדית אוחדה עם
רומניה והאדמו"ר מסאטמר הגיע לביקור במשרד הדתות בעיר. באותה הזדמנות סירב
גאון ישראל זה לאכול בשר משחיטת סאטמר בהיותו בעיר בטענה כי "אסור שיאמרו שרב
אכל בשר בבוקרשט". וממולו עומד מיכל פנט ומספר ללא מעט חסידי סאטמר כי
הפדרציה המתועבת שהחרים אדמו"רם הגדול והקדוש היתה "קדושה" לפני
בוא הקומוניזם! אם זו לא אפיקורסות, אזי, מהי אפיקורסות?! ויש לנו את סיפרו
("עולמו של אבא" )של הרב הגאון והאציל אנשיל מילר (אביו של הרב פנחס
מילר המנוח מנצרת עילית) מפטרושן שבטרנסילבניה השופך אש וגופריתעל הפדרציה
ו"כלי הקודש" בכל "רומניה הישנה" מאז ומעולם ומסכם כי ברומניה
לא הגיעו הרפורמים משום שה"אורתודוכסים" היו שם הרפורמים. ואת הספר היקר
הזה ואת מחברו מכנה טוביאס החולב משיכון ו' בבני ברק בלעג ועם שנאה של עם הארץ
לתלמיד חכם, "עולמו של בבא" , ומיכל פנט מחרה אחריו כקוף אחרי בן אדם
ושניהם שוכחים כי הם כחמורים לעומתו.
ובאותה דרשה של ליל שישי האחרון יילל מיכל כי אינו מפחד משום דבר על אף
שרוצים להכניסו לכלא. האיש הזה פשוט מטומטם מהזויות. מי ירצה להכניס כבד וכבד לשון
כזה לכלא? אצל מי הוא בא להציג "גבורה" - זה שאפילו ישיבה פחד לפתוח?
יתכן שהרמז הוא לפדרציה , כי בחדרים סגורים הוא פלט כי הללו מאיימים עליו פיזית.
הוא הודיע שהוא נוסע ב"אומץ" וב"גלוי" לרומניה. עוד שחקן
תיאטרון לעניים - מישהו בכלל ניסה להפריע לו? להיפך , הפדרציה הזהירה אותו לבןא עם
הכסף ואם לאוו היא תגרש אותו מבית הכנסת ומבית העלמין בדעש. אבל מיכל פנט - כדי
להתרים כספים שהבטיח לפדרציה, הוא הופך לפתע
דרמטי.
לא לחינם התמלאו בני דודיו פחד ממנו שהרי
אחד מהם טען כי "כבר לפני שלוש שנים אחזה בי חלחלה משום שחשתי לעצמי שאם
עלייך הוא יכול לשקר כל אז מחר הוא יעשה את זה לנו , אם לא נסכים איתו. זה אדם
מסוכן שהמטרה מקדשת את האמצעים".
אבל גם בפדרציה למדו על טיבו. כשהגיע לשם
השבוע נתנו לו להיפגש עם הדרג השני והשלישי שם. דר' אאורל ווינר לא היה בעיר וסירב
לקבוע פגישה עימו. בכירים בפדרציה ציינו בלעג "אם רומניה לא היתה קיימת מאיפה
היו חיים טוביאס, הלפרט , ועכשיו מיכל פנט? את מיכל פנט ומשמשיו הם מכנים
"הזויים" ו"מושחתים שרק כסף מעניין אותם". אחד מהם טען כי
"הכל שקר. אין יותר סכנה לבית הכנסת-ירדנו מהנושא". בעירייה כועסים על
השם הרע שההזוי והמתגרה מרח' רבי טרפון הוציא עליהם. הכל כדי לגייס מאה אלף יורו
ובכדי שבני דודיו יראו את בית הכנסת בדעש רק מבחוץ.
אך גם הנקמה ופגיעה בתלמידי חכמים בעורקיו של
האיש הזה. בעוד בן דודו - האדמו"ר
מדעש י"ם, הרב יוסף פנט, נמצא באוסטרליה הרחוקה זרק מיכל פנט את בנו מהכולל
בבית הכנסת שלו רק משום שהאב ואחיו חושבים אחרת.
יתכן שבזבזתי יותר מדי שורות ומילים על אדם
אפור שמעולם לא פעל באמת למען עמקות
היהדות ואפילו ל"טישים" שלו היה צריך לגרור אותו ולהוכיח לו כי תצא לו
הנאה אינטרסנטית מהם, אך לאחר איומיו ושקריו היה צריך לחשוף את פניו.
את עבודתי ברומניה ארץ מולדתי מכירים רבים
וטובים. כבר ב-1996 התחלתי ללחום- כעיתונאי, נגד הפיכת בתי כנסיות ומדרשות לבתי קירקסאות.
משנת 1998 תקעתי יתד - לשבע שנות שובע ובר רוחני ברומניה, וקרבתי ליהדות ולשמירת
תורה ומצוות ממש יותר יהודים ממה שמיכל ראה בבית הכנסת שלו מאז שנוסד (עד לכנס האחרון). השקעתי כספי תרומות
בהבאת אוכל כשר, בשחיטה מהודרת , בהבאת תשמישי קדושה וביהדות ולא גנבתי אותם לכיסי
. בעיר יאסי לחמתי שהמקווה יפתח שוב ושוב לנשות הסטודנטים ולא חיפיתי על הקהילה
המתבוללת כשזו סגרה אותו. הצלחתי להוציא מאוניברסיטת יאסי בית מדרש באוניברסיטה-
לסטודנטים הישראלים, לאחר שהקהילה סירבה לתת להם להשתמש בבית הכנסת ללימודי
תורה.בבוקרשט וביאסי קמה לראשונה קהילה אורתודוכסית ממש וישראלים ויהודים מקומיים
חיו באינטגרציה. יהודי בוקרשט - ואף שאר רומניה, קיבלו בשנים הללו מנות אוכל חינם
בחגים מבלי שיתחייבו להעביר את נכסיהם לפדרציה. שיעורי תורה פרחו יום , יום
ברומניה ואצלי נערכה הכנסת ספר התורה הראשון בחוצות העיר בוקרשט, לאחר השואה.הייתי
אז כתובת לכל דכפין שחיפש מקום יהודי וגם טוביאס ואחיינו יעקב סולומון הגיעו לשם
בכל פעם שנחתו ברומניה לטיול "פעילות" של מראית עין. טוביאס עצמו שלח
אלי אורחים וביניהם הב יגאל בן עזרא מ"בד"ץ "בית יוסף". זו
היתה התקופה היחידה שברומניה היתה קהילה אורתודוכסית עם יהודים שמאות מהם הפכו
לשומרי שבת ועשרות לחרדים. כיום אני שומר- בנסיעותי לשם, על אלה הרוצים להמשיך
בדרך "ישראל סבא" וכנגד כל השאר שהטריפו את היהדות , תרתי משמע. ואילו
יואל טוביאס כל השנים "קופץ" לטיולים, מגייס כספים על מה שלא קיים ובאמת
עד שהגעתי לגור ברומניה (1998) הוא סיפר לכולם כי יש לו כולל ביאסי ואילו לפני
כשנה כתב ינקי סולומון בעיתון "בשעה טובה" כי יש לטוביאס ביאסי
"מתיבתא". הכל דמיונות - ברומנית יש פתגם על הדמיונות הללו: "סוסים
ירוקים על הקירות". כשנתיים הוא ניסה לרמות את כ"ק אדמו"ר מסקועלן
שליט"א כי יהיה ביאסי מטבח
"כשר" ולדרוש עליו כסף "עבור הקהילה" בזמן שלה מומן ע"י
הגו'ינט ומוטרף ע"י הקהילה. לפני פחות משנה התחלתי להוציא את האמת והלשון
נתקעה לו בגרון. טוביאס מסתובב ברומניה עם גוי הונגרי קתולי כבר כעשור ומציג אותו
בחלק מהמקומות כמי שנמצא ב"תהליך גיור" ואילו במקומות אחרים הגוי הזה
- בוני שמו , הופך ל"יהודי"
ומצטרף למניין! למספר שומרי תורה ומצוות התיר לאכול במסעדות הטריפה של הקהילה כמו
בקלוז' למשל. וכידוע רשימת שקריו
ועבירותיו ארוכה מלחזור עלייה כאן.
נרתמתי לעניין דעש כמו שאני נרתם לכל פעולת
קודש בהגנה על ההקדש היהודי. עד היום הסטודנטים הישראלים שעוד נותרו ביאסי עומדים עימי בקשר של שאלות , כשרות ומקווה פתוח
ואילו יהודים חרדים ולחילוניים כאחד מצלצלים אלי בכל נושא של עזרה ברומניה. רבים
מאותם יהודים מגיעים אלי רצוצים ושבורים לאחר שהפדרציה הרסה את קברותיהם, פגעה בבתי
כנסת שלהם ובמיוחד לאחר שרומו ע"י טוביאס או שמלק'ה הלפרט ב"הלוך
ושוב". בשנה שעברה ביקרה עימי בני משפחת
וויס המהוללה - צאצאי ה"מנחת יצחק", ברומניה ולמדו פרק על האמת של ה"יהדות
ברומניה". לפני מספר שנים חתמו לי אישית 100 רבנים ובראשם כל גדולי ישראל כדי
לשנות את החוק הרומני ולהוציא מהפדרציה את בלעדיותה על ההקדש היהודי. אילו החוק
היה עובר המצב היום היה שונה אבל מזיקים כמו הלפרט וטוביאס סייעו לפדרציה להמשיך
בגזל ושיקרו עבורה. ראשי הכשרים בישראל ובעולם יודעים היטב שהכתובת האמיתית להבין
מה קורה בנושא היהדות ברומניה הוא חותם שורות אלה. ומיכל פנט כפוי הטובה - במקום
להודות לי ולעיריית דעש שהצלנו את בית הכנסת מהפדרציה, הוא מאיים עלי ברצח וממציא
עלילות על העירייה ומנגד מתחבר לאלה שרצו להפוך את נחלת אבותיו למקום תועבה,
לפדרציה המתבוללת!!!
ומה עשה מיכל פנט באותו הזמן וכיום למען
רומניה? כלום ועוד כלום ועוד כלום. הוא רק הרס. הוא ביטל הקמת ישיבה בארה"ק
של חסידות דעש, הוא לא פיתח את בית הכנסת
שלו ואילו המתפללים הגיעו לשם דווקא דרך בני דודיו שהיום הוא מאיים עליהם ועל
נשותיהם וזרק את ילדיהם מבית מדרשו. הוא לא התעסק בקירוב או בהרבצת תורה אלא
ביח"צנות על הבטן הריקה שלו וכמו כן שלח ידו בנדל"ן אטרקטיבי בת"א. הוא שימן
והבריק את המקל שלו כדי שידעו שהוא "אדמו"ר" ושלח את הליצן
רובינשטיין לאיים פיזית על כל מי שרק שאל "שאלה מיותרת". כשדודו בירושלים
ודודיו בעולם שינסו מתנים להקים בתי מדרשיות וחזק ידיים רפות הוא דידה בין מדרגות
ביתו למכולת ועבר ל"מנחה - מעריב" דרך בית הכנסת שלו. ומתי הוא התעורר?
כשטוביאס הציע לו עסקה בשם הפדרציה והוא, כביכול, הריח נדל"ן שאפשר להשתלט עליו
בטיעון של "זכות אבות".
ועכשיו- על הוצאת השם רע וההסתות לרצח בנפש,
בע"ה , אקח את מיכל פנט, את בנו ואת מצחצח
נעליו לבית המשפט כמו שלקחתי את מנחם רהט. אני לא מפלה בין כיפה סרוגה לבין
"אדמו"ר" עם גרביים לבנות שנימנה
על פושעי ישראל בכל הקשור לאיומים בדיני נפשות, ומסביבו בנים סוררים
וסורחים וגבאים "שייגיצים".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה