יום ראשון, 30 ביוני 2013

שופך דמים

בס"ד
     שופך דמים / הרב אליהו קאופמן
  בראשית חודש יוני 2013 העיז זקן ממרה מלונדון לחוות את דעתו ה"נבואית" ולומר מי הוא האשם במותו הטרגי של האברך הצעיר בלונדון,  הרב שלמה ברגר. לא לחינם נאמר כי מאז שחרב בית מקדשינו ניתנה הנבואה לשוטים. יש המפרשים את המילה  "שוטים" כפשט שמקביל לטיפשים אבל אפשר לפרש זאת אחרת, וגם להסתמך על תשובתו ה"נערית" של המלך רחבעם בן שלמה לעם ישראל במעמד המלוכה שנכשל , עקב אותו משפט, בעיר שכם: אבי יסר אתכם בשוטים ואני אני אייסר אתכם בעקרבים". כלומר המילה "שוטים" בפרוש זה היא פשט של כלי הכאה שמשמשים לייסורים. מכאן שאפשר לפרש את עניין הנבואה בהסבר שלאחר חורבן בית המקדש הנבואה ניתנה לאלו שמייסרים את עם ישראל ומתחפשים ל"רועים רוחניים", וזהו עוד ניסיון של הדורות שלאחר החורבן להבחין בין רועי האמת לנביאי השקר , שבכל דור ודור יש להם נציגות הגדלה בגלל ירידת הדורות.
     בלונדון יושב זקן בן למעלה מתשעים שנה שבארץ ישראל - לפני שנים רבות, סירבו באגו"י למנותו כ"שלוחא דרבנן" ובמקומו מונה ר' שלמה לורנץ המנוח, שגם חשף את הסיפור הזה באחד מביקוריו בלונדון. אותו זקן –  אז צעיר לימים, נדד ללונדון ומאחר והעיר אז היתה משופעת בקנאי ה' שנמלטו מהשואה המרה - כמשפחת ברגר, הרב ירחמיאל ישראל יצחק דאמב ואחרים, וירושלמים שיצאו מהמדינה הציונית ובראשם משפחת גרומן המהוללה,  ומשום כך אותו זקן לימים החליט להתחפש ל"קנאי". כל זאת עשה למרות היותו נכדו של המנהיג הציוני- אגודאי הוותיק - ינקי רוזנהיים מפרנקפורט המסכילה, וחתנו של האגודיסט משה בלויא , שכנראה חוסל ע"י "ידידיו" הציונים. כל זאת לא הפריע לאותו צאצא - הזקן לימים, להצטייר כ"בריסקר" ואח"כ גם כסאטמר חוסיד". בלונדון – במשך עשרות שנים, הוא מייסר בשוטים את הרבנים העדינים ומאיים בביריוניו ( שמצאם ברחוב והחליף את סמי התועבה שלהם בקיגל חם כדי שישרתוהו) על כל אדמו"ר ורב חשוב שלא סרים למשמעתו. בשוטים הללו הוא מחתים - מבלי לשאול לרשותם, רבנים ונגידים על עצומות שקריות ועל ערבי איסוף ממון. ועכשיו כשמלאו לזקן הזה יותר מתשעים שנה הוא מקיים את המשפט שהנבואה – לאחר חורבן הבית, ניתנה לשוטים כמוהו. לאיש החצוף הזה ושופך דמים של נשים טהורות, קוראים אליקים שלזינגר והוא ידוע גם בשם אליקים שלזינגלד, שגידל שבט של צאצאים ותלמידים שוטים ופרחחים שלמדו לשקר ולצחוק על כל העולם וכשהוא אומר על ימין שמאל ועל שמאל ימין הם עונים אמן.
    והנה אותו "חטייאר" שוטה מעיז לומר - בחודש שאנו מתחילים באבלות על שריד בית מקדשינו ומקוים שוב לגאולה מהירה ומיידית, כי מותו של אברך יקר נגרם בגלל אותן נשים חסודות שהתלוננו על מגע ידו של איש- בהמה שמכונה "רב"! ראשית דבר, יש לציין כי אותו "רב" אינו אלא חיים הלפרין שהזקן הצבוע זלזינגר ובנו שייעל'ה הם אלה שהפיצו והדליפו את מעשי התועבה שלו לעיתונות ובעיקר לאותו אתר אינטרנט "רב מעללים" - ששם מצוטטת "נבואתו" של הזקן הממרה בימים אלה. כשנוח לזקן השבט הזה , אזי, חיים הלפרין הוא פושע אך מנגד כנוח לו אחרת הופך חיימון הלפרין ל"קדוש מעונה".
   ועכשיו לעצם העניין בשני צידי המטבע. ראשית , ממתי ישנה לזקן הזה - סוחר קרקעות מתי ישראל ברשות גויים ערלים ומתבוללים פוקרים,  הזכות להחליט באיזה עוון מת זה או אחר מקרב קדושי עדת ישראל?! ושנית, כיצד מעיז הזקן הממרה הזה להאשים נשים חסודות - שטומאו ע"י נבל ברשות התורה  על שפנו להתלונן (לאחר שבוזו ע"י החוליגן הלה), במותו של אברך יקר רק משום שהגנו על גופן?!
    אבל זהו שלזינגר האשמאי הזקן מאז ומעולם. זהו האיש שכבר בתמונת החופה שלו מתגלה פרצופו השקרן כשהוא חבוש על ראשו בשטריימל אך פניו מגולחות למשעי (חסרים שם רק ה"סנדלים התנ"כים"...). מה שנקרא "רוקד על כל החתונות". זהו הנבל המטיף ל"טהרה" ושהסית את בניו לירוק על נערות מ"בית יעקב" שעברו ליד ביתו ומנגד הוא עצמו יושב ליד נשים פרוצות ונצפה לוחץ את ידיהן, בבוקרשט בירת רומניה! זהו האיש שמציג עצמו "קנאי" אבל העמותות שלו מקבלות כספים מכל הפוקרים היהודים. והאיש הזה פתאום מסית נגד נשות לונדון שרצו לשמור את תומן לבעליהן בלבד!
    אז מר שלזינגר בוא ואנסה אני ל"התנבא" מדוע אותו אברך קיפד את חייו משמים ומת בעוון רשעי הדור הזה. יתכן שאותו אברך נפטר כדי לכפר על רשעים שמוכרים את קברי אבותינו באירופה לנדל"ן נוכרי ולמתבוללים. יתכן שאותו אברך יקר נפטר בעוונם של אלה הרואים כיצד נוכלים מתחפשים ל"רבנים גדולים" ובכל זאת עומדים מנגד ללא מעש. יתכן שאותו אברך ניספה בעוונם של "רבנים גדולים" שבביתם  בלונדון הבריטית קיימת "נקודת אינטרנט" ושאותם "רבנים גדולים" מעודדים תחנות אינטרנט ב"סקטור החרדי", ואף מממנים אותן. ויתכן שאותו אברך יקר ניספה בעוון ראש ישיבה זקן בלונדון שבין כתלי "ישיבתו" נעשו מעשי סדום ותועבה בבחורים תמימים והוא עצמו החשה משום כספם של הורי המנוולים שעשו זאת.
    בקיצור, הכל יתכן...

    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה