יום ראשון, 16 ביוני 2013

!ניצן הורוביץ , תתנצל בבקשה

בס"ד
    ניצן הורוביץ , תתנצל בבקשה !/ הרב אליהו קאופמן
  לפני כמעט ארבע שנים –  ממש כשנודע על הרצח הנפשע ב"ברנוער" בת"א, מיד השתלח ח"כ ניצן הורוביץ בציבור שומרי המצוות והאשים אותו בהסתה שגרמה לרצח, תוך רמזים עבים שיתכן שהרוצח יצא מהמחנה הזה ושהרצח בוצע כתוצאה.מהשנאה שבאה מהביקורת הדתית נגד מעשי התועבה. והנה המשטרה חשפה את הסיפור, החשודים המרכזיים נעצרו ומסתבר ש"לא דובים ולא יער".  לכל הציבור בישראל נחשף כי לנאשמים אין כל קשר עם הציבור הדתי והחרדי והסיבה לרצח רחוקה מלהיות "אידיאולוגית" או קשורה לרב שיח שמתנהל סביב הנושא הבעייתי הזה. זה הזמן שח"כ נצן הורוביץ - החפץ להיות ראש העיר של כל תושבי ת"א, יעשה חשבון נפש ויתנצל על דבריו. זה לא חדש שאנשים טועים בעידנא דריתחא, אבל כשהם יודעים להתנצל על טעותם הרי שזוהי גדולתם.
     ח"כ הורובוביץ ידוע כמי שאוהב לבקר את אלה המסיתים והפוגעים שלא לצורך בציבורים ובאנשים חפים מפשע. הלה ידע בעבר להתראיין לתקשורת לא פעם כנגד התבטאויותיו של הגר"ע יוסף ולטעון שמדובר ב"הסתה". מסתבר שלהאשים ציבור ענק בישראל - רק משום היותו שומר מצוות בפשע נתעב  זוהי גם דרך להסתה, אף אם לא היה כאן ניסיון מכוון לכך מלכתחילה. "מילים יכולות להרוג" ואת זה בדיוק אמר ח"כ הורוביץ לפני כארבע שנים נגד שומרי הדת בישראל. אם חבר הכנסת הורוביץ לא יתנצל על דבריו יחול עיקרון ההריגה , חס ושלום, גם על האשמותיו מלפני ארבע שנים.
     מנגד, הויכוח נגד השיטה ודרך החיים  הבעייתית הזו צריך להמשיך להתנהל ולא בצל ההסתה לחרדה משום עצם שניהול הויכוח יביא לאלימות ואף להרג. שומרי התורה והמצוות לא העלו, לא מעלים ולא יעלו איזו מחשבת זדון שבדרך האלימות והרצח יש למגר תופעה שלילית זו או אחרת. לשומרי תורה ומצוות אין מה לחפש במוצאי שבת או בשאר הלילות בבארים או בסתם מאורות. שומרי המצוות - לאחר שאמרו את דעתם על תופעה זו או אחרת, ניגשים מיד אח"כ להמשך סדר יומם שכולל לימוד, עבודה, חיתון ילדים ומצוות רבות של חסד כמו ביקור חולים, עזרה בגמ"חים, סיוע לנזקקים וכמובן תפילות , קריאת תהילים וחסד של אמת למתים.

      אם ח"כ הןרוביץ יתנצל הוא לפחות יוכיח שהוא באמת ובתמים חפץ להיות "ראש העיר של כולם" בת""א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה