יום ראשון, 30 ביוני 2013

...תשמעו איזה רעש שהם עושים

בס"ד
    תשמעו איזה רעש שהם עושים.../ הרב אליהו קאופמן
   בשבוע שעבר עלתה זעקת המושב בית חנניה – והמועצה האזורית חוף הכרמל, השמיימה. אל הרעש הזה הצטרף הגזען ח"כ משה פייגלין ( שבאחרונה החל להעביר "שיעורי תורה" על "חידוש המקדש בהר הבית" לח"כים שלפני הבחירות האחרונות התיימרו להיות  "אנשי שמאל") שצעק לח"כים הערבים - "זאת  הארץ שלנו ולא שלכם". כל הסערה הזו היתה בשל החלטה של משרד הפנים של ש"ס - מלפני הבחירות האחרונות, לאשר העברת אדמות מהמושב השופע באדמות לא מנוצלות לכפר הערבי  רב האוכלוסין ששמו ז'אסר אל זרקה, שעל כביש החוף. בפעם הראשונה אולי בתולדות מדינת  ישראל לקחו אדמות (שגם הן היו בעבר של ערבים...) מיהודים והעבירו לערבים. בדרך כלל – ובמיוחד מאז 1948, הסדר הוא תמיד הפוך: לוקחים מערבים ומעבירים ליהודים, ובדרך כלל גם לא תמיד משלמים פיצויים, ובטח לא נאותים.
    בביקור בפרלמנט הישראלי ופרסומים בתקשורת הישראלית הדגישו אנשי המושב את היותם "חלוצים" ואת הדם והיזע שהם שפכו על קבלת אותן אדמות. אבל הצד השני של המטבע לא סופר. האנשים הללו היו למעשה מתנחלים קולוניאליסטים שבעזרת כוח זר הם השתלטו על אדמות ילידים ממאות שנים קודם לכן ומה שהם מבקשים כעת הוא שה"חוק הישראלי" ימשיך להכיר בזכותם של צאצאי הקולוניאליסטים הללו לשמר את מה שהשיגו בכוח, וכי על ה"צדק" הזה צריכה להיות מבוססת מדינת ישראל. "צדק" שבו הקולוניאליסט הלבן - ממוצא יהודי, תמיד יהיה "בעל המאה" בכל הנוגע ל"אדמות מדינה" בזמן שמהיליד הערב והדווי  תמיד ניתן לקחת , חס ושלום, ולא לתת לו אפילו עצם. כמו שאומרים בצחוק –  "שטח משוחרר לא יוחזר". הציונות במיטבה ההיסטורי וההיסטרי.
    במדינה אחרת כל הטענות הגזעניות הללו היו מזמן מגיעות לבית המשפט ולטוען הגזעני כבר לא היה סיכוי להתווכח על "אדמתו". במדינה אחרת מעבירים אדמה מעיר לכפר או מלאימים אותה עפ"י צרכי הציבור ושאלת מוצאו של המקבל כלל לא מעיזה לעלות. במדינה אחרת אם תועלה הסתייגות לנתינה לאזרח משום מוצאו הרי שבית המשפט המקומי כבר ישלח את הגזען לכלא, או לפחות יקנוס אותו כראוי. אבל ב"דמוקרטיה היחידה במזה"ת" הכל מתרחש כאן "הפוך על הפוך".
    ומעל לכל - תארו לכם שח"כ טיבי או הח"כית זועבי, היו אומרים לח"כ יהודי כי "זו הארץ שלנו ולא שלכם", תארו לכם מה היה קורה! חוקי ימין ניאו- פשיסטים היו מתעופפים, בקשות להסרת חסינות הח"כים הערבים היו עולות ובקיצור כל הערבים היו הופכים ל"גייס חמישי"  ול"טרוריסטים" עם לגיטימציה לבטל את רעיון המדינה הפלשתינאית ואת זכויותיהם של הערבים בישראל. אבל כשח"כ יהודי  לאומני וקיצוני - הידוע לשמצה שנים רבות, טוען כלפי הערבים שאין זו ארצם הרי שהכל עובר למישרין, הוא אינו מקוטלג כגזען ובטח לא כטרוריסט אלא זו "התבטאות לגיטימית". באירן או בטורקיה לא היו מעיזים פרלמנטרים מקומיים לומר לפרלמנטר יהודי ש"זו לא הארץ שלך"! זה כל ההבדל בין "העולם השלישי"  שמסביב ל"דמוקרטיה היחידה במזה"ת".

    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה