יום שני, 27 במאי 2013

"שלח לך"


בס"ד
      "שלח לך" / הרב אליהו קאופמן
      "פרשת המרגלים" מקפיצה לגובה את כל הלאומנים חובשי הכיפות הסרוגות ועימם את הציונים החרדים - שרובם מקדשים את הצבא הציוני עד תום אבל מעדיפים שמישהו אחר ימות עבורם. גם אנשי ימין חילוניים - ברובם מחללי שבת ועוברי כל העברות, מרימים על נס את "פרשת המרגלים". הסיבה להרמת הפרשה הזו היא המוסר שלא לדבר סרה בקדושת ארץ ישראל. המבולבלים הללו מבלבלים בין קדושת ארץ ישראל לכיבושה ע"י הציונות . הכיבוש הציוני טימא ומטמא את הארץ הקדושה ומרחיק מאיתנו את אוצרותיה העצורים ע"י ה' הטוב יתברך עד שנשתחרר מכיבוש זה. המרגלים דיברו נגד הארץ ואילו החרדים האמיתיים היום מדברים נגד ה"כנענים הציונים המודרניים" שהשתלטו עלייה. האם זה היינו הך? בודאי שלא! המרגלים פגמו באמונה שהקב"ה יוריש לנו אותה למרות שבעת עמי האימים שבתוכה ואילו החרדים ל-ה' מדברים נגד המדינה שהפכה את ארץ הקודש ל"עוד מדינה" ו"ככל הגויים מחנה ישראל". האם זה אותו דבר? בודאי שלא! אבל מי שהחליט לעבוד עבודה זרה, אזי, מסירותו אליה גדולה ממסירותו לקב"ה , ולצערנו הרב , הרי שעבודה זרה של ישראל אין לה ביטול.
     בפרשת "שלח לך" אמנם דיון ה"רישא" הוא על כך שהמרגלים גילו חוסר אימון בכוחו של הקב"ה להנחיל לישראל את הארץ הקדושה אך דיון ה"סיפא" הוא בחוסר האמונה ההפוך: כאשר משה רבנו מבהיר לעם כי לאחר שמרגליהם חטאו הרי שדרכם לא תצלח עוד עד 40 שנה אח"כ, הרי שדווקא אז פתאום אלה שלא האמינו בירושת הארץ ע"י ה' הטוב מאמינים בכוחם לעשות זאת וללא ארון הקודש ועמידת ה' הטוב מאחוריהם. זו הכפירה הקלאסית שבאמונה בקב"ה והחלפתו ב"כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה". הסוף ידוע. המורדים ב- ה' נכשלו והוכו ע"י הכנעני והעמלקי עד חורמה. בדיוק מה"סיפא" הזה צריך ללמוד לקח. גם מלכי יהודה הישרים - יאושיהו ואח"כ צידקיהו, הביאו אסון לעמם ולארצם כשנביא כירמיהו הזהירם שאין ה' רוצה שימרדו בנוכרים שכבשו את הארץ, אך הם בשלהם: "כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה", והתבוסה היתה קשה כמו החורבן שאח"כ. בדורנו הציונים חוזרים על אותה מרידה אך עם הרבה פחות אמונה בקב"ה וזכויות של קיום מצוות. כדאי לאותם לאומנים חובשי כיפות ואפילו שטריימלים - עובדי העבודה הזרה הציונית, לשנן לעצמם את ה"סיפא" הזה בשבת הקרובה.
                                 


חב"ד על רומניה
     השבוע אמור להיערך "כנס הרבנים" של "מרכז רבני אירופה" ברומניה תחת חסותו של ה"שייגיץ" נפתלי דוייטש. כבר כתבתי מספיק על כך ועל האיש אך בשבוע שעבר קיבלתי טלפון לא צפוי - מאחד מראשי הפדרציה המתבוללת שכבר זמן רב ניתק איתי את הקשר בגלל מלחמתי נגדם על כל מה שמתחולל בנושא ה"יהדות" במדינה זו. אותו אחד - בכיר בתפקידו, ביקשני לנסות לעצור את הכנס. מעבר לצד התחרותי הסמוי שיש להם ולנפתלין הזה הרי שטענתו היתה שישנם אנשים שעלולים לגרום לנפתלי בושות ולספר למשתתפים על מעלליו. הסברתי לבן שאילו הייתי בעל כוח והשפעה ב"מרכז רבני אירופה" הרי שהתמונה היתה שונה ולכן כתבתי את מה שכתבתי לפני כשבועיים וזהו זה. מנגד אמרתי לו שדווקא אשמח אם יקרה הדבר הזה - שמישהו יספר לאנשי "מרכז רבני אירופה" ולמפעיליהם מחב"ד מיהו נפתלי דויישט ויגרום לו לבושה בפני האורחים שלו.
    עם כל המחלוקת ההשקפתית שלי עם חב"ד הרי שבתנועה זו ישנם רבנים, שליחים ויהודים נפלאים. למשל  אותו שליח חב"ד החי מעל 20 שנה בקישינב שבמולדביה העצמאית וכמדומני שכבר מזמן עבר את גיל ה-80,  ושיהיה לו עד 120. שמו של האיש הוא הרב זלמן אבלסקי שליט"א והוא כמדומני שייך לפלג ה"משיחיסטים", אך זה באמת אינו משנה לי כי אני אינני איש חב"ד. לאיש הזה קהילה נאה שיצרה יש מאין, הוא מנחיל יהדות נטו –  כרב דאשי של המדינה, גם לקהילה היהודית הכללית במולדביה העצמאית  וכל נושאי הגרות, טהרת המשפחה והכשרות הם אצלו במדרגה מיוחדת של יראת שמים. בימים שהייתי רב קהילת "אוהל שרה" ברומניה נהגתי לשלוח אליו טובלות כאשר בעיית המקוואות הכשרים היתה קיימת ברומניה (לאחר ששליחי חב"ד האחרים ברומניה - ובראשם  הרב שי גרליצקי , עזבו את  המדינה הזו וברחו מנפתלי דויטש, חזרה הבעיה). לרב אבלסקי היה שוחט עופות שבאחד הימים החליט הרב אבלסקי להיפטר ממנו מאחר ותפסו בקלקלתו. לימים פגשתי את השוחט הזה בבית המדרש של "ויזני'ץ- מונסי" בעיר מונסי בארה"ב. מטר של קללות, חרפות מלוכלכות וגידופים מן השוק הנחית הלה על הרב אבלסקי בפני. מששמע כי אני מגיע מבוקרשט שברומניה הוא לפתע החל לברך את נפתלי דוייטש ולהללו וטען  כי "זהו שליח אמיתי של הרבי". התפלאתי מאוד על ה"אהבה" הזו ומה לו ולרומניה והחלטתי - עם חזרתי לרומניה, לבדוק את העניין. משחזרתי הבנתי מהרב אבלסקי כי אותו סורר איים על חייו ואף עמד לשכור איש  מיוחד "לטפל" ברב אבלסקי עד   תום (...). בירור נוסף העלה כי נפתלי דוייטש עמד להביא את הלה לבוקרשט לשחוט עופות למרות כל מה שהיה ידוע עליו בחב"ד. או-אז הרמתי טלפון לנפתלי והזהרתי אותו שאם האיש יגיע לרומניה לעבוד במחיצתו כל הסיפורים עליו יצאו החוצה באופן תקשורתי. נפתלי נבהל ואח"כ נסוג.
   במנצ'סטר שבבריטניה חיה קהילה חב"דית שהיא מהמפורסמות ביראת השמים שלה בעיר ועם ישיבה שרמת בחוריה איננה נופלת מרמת "ישיבת הדגל" של העיר -"שערי תורה". ראש הישיבה- הגאון עקיבא כהן, איננו מפורסם רק ברמת התורה ויראת השמים שלו אלא גם ברמת החסד שהוא עושה עם אחרים, ולא רק עם אנ"ש חב"ד. אחיו של הרב הזה - הרב אשר כהן, הוא אחד מהרבנים המקובלים ביותר על כל קהילות העיר ביתר בישראל. הרבנים בלינוב , ארביב וגרליצקי הם סמל הכשרות של איטליה וכך גם הרב חזן בבריסל שבבליה. בפולין ניהלה חב"ד מאבק עם מסירות נפש אדירה נגד שודריך הקונסרבטיבי. בלונדון הרב הרשל גליק הוא "כלבויניק" תורתי ורב חסד עבור כל יהודי והוא  אחת מכתובות החסד של שכונת "סטמפורד היל" החסידית בעיר. בשכונת "המפסטיד סאבב גרדנס" בלונדון הבריטית הרי שבחורי ישיבת חב"ד במקום הם הסמל לקירוב לבבות. בתי חב"ד בחבר העמים (כולל זה שבסמרה – שם פעיל אחיו של דוייטש) הם המרגוע לכל יהודי המחפש מנין כשר וכשרות בדרכו מפה לשם.
    אז אני שואל את אנשי חב"ד , מדוע הם אינם יכולים לסיים את פרשת ה"שייניציאדה" של הנתפתלין מבוקרשט? הרי גולדברג, גולד ועוד אישים ורבנים לא מעטים בחב"ד וב"מרכז רבני אירופה" הודו ומודים כי מדובר ב"שייגיץ" והוא פסול אצלם לעדות, אז מדוע להמשיך בצביעות הזו? מסילוקו של הנפתלין הזה לא יבוא שום "חילול ה'" אך מהישארותו  הרי שחילול ה' ימשיך  בהחלט להיות מונף אל על. האם רק בגלל שהרב חיים שלום דוייטש מעדיף שמעללי בנו לא יעשו בארה"ק אלא ברומניה, היה כדאי ש ארבעה אברכי חב"ד יקרים כיוסף חיים הרב שי גרליצקי, משה סטאריק ונחום יברחו מארץ זו כשהם מנועים אפילו לאכול כשר שם – במקום שנפתלי קורא לו "בית חב"ד?
רק לפני מספר חודשים שלח הנפתלין הזה "מועמדת לגיור" לאב"ד לונדון וזו במקום להגיע לבריטניה שאלה את האב"ד טלפונית, בשמו של הנפתלין, האם תוכל ללמוד "יהדות" דרך ה"סקייפ" של האינטרנט.
בטוחני כי בחב"ד חייבים לערוך חשבון נפש אמיתי כי סוגיית נפתלי דוייטש ומעלליו היא הקשה ביותר ששמעתי אי פעם על איזה שליח חב"ד או מישהו המציג עצמו כ"רב". לגבי מה יהיה אח"כ לחב"ד ברומניה, הרי שאם שינוי כזה יקרה , מסתמא שרבים כמוני יהיו מוכנים לסייע להמשך ולא לערוך חשבונות קטנוניים ש"רק חב"ד תרויח מהפעילות ברומניה"..
                                                החלבן והפרה
     ונישאר ברומניה - זוהי באמת "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות", ועוד כשמדברים על תחום היהדות. זוכרים את צבי כפיר שעליו כבר כתבתי כי הוא גיבור כארי ורץ  בקלות כצביי להחטיא את ישראל? כן, זהו הליצן ממושב חניאל שהרב אליעזר שמחה וויס והרבנות האזורית בעמק חפר מנעו ממנו לסדר קידושין כי מעולם הוא לא הוסמך לרבנות ובינו לבין "הרבצת תורה" הקשר מקרי בהחלט. צריך בכלל לבדוק אם אפילו האיש הזה סיים תואר בפילוסופיה , כפי שהציג זאת ברומניה. לרומניה הוא הגיע דרך המחלבה של "תנובה" שעד מהרה גם עזבה את רומניה בבושת פנים ששורות אלה לא יסבלו את כתיבת הסיבה העיקרית לכך. בצר לו, לרפתן – חלבן הזה, הוא החליט להקים בבוקרשט "ביה"ס לגיור". הכל דווח על ידי החוצה והעיתונות הרומנית הדגישה זאת בריש גלי. הווליום הונמך מעט אך לצד מתבוללי הפדרציה ניסו להמשיך ולסייע לתהליך זה אותו רפאל שפר הליצן מבני ברק ושמולי'ק קדלי'ץ מבית הדין ש"מומחה ב"גירים" על דרך השלילה והפלילים כאחד. אבל לצבי כפיר היתה עדיין עוד בעיה - הוא אינו רב ואפילו לא מאלה של הערב רב שקיבלו תעודותיהם ו"סמיכתם" ללא מבחנים מ"רבנים ראשיים". בצר לו פנה העורב הזה לזרזיר יונה מצגר שעדיין הוא מכהן כ"רב ראשי" למרות כל הבושות שעולל בעשור האחרון בתפקיד מצחיק ועלוב זה. מצגר –  דרך עוזרו, נענה לקשר עם החלבן- רפתן והבטיח לשמש עבורו כפרה חולבת לתעודת "רבנות" רשמית. מצגר - שמזמן לא ביקר ברומניה (שם נפש לפני בחירתו ל"רב ראשי" והותיר "חוויות" ובידור שהצליחו להפתיע גם את המדינה ששום ליצנות לא מפתיעה אותה...), חשב שוב "לקפוץ" למספר ימים לנופש חינם ב"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" ובדרך אגב להכתיר עוד "שייגיץ" לרב כפי שהוא , בקשי- דורון, עמר ולאו רגילים מאז שניבחרו ל"רבנים ראשיים". לא נרחיב כאן על מעללי מצגר ברומניה - שכבר סופרו על ידי, אבל הפעם העניין לא יצא לפועל משום שמצגר נכנס כבר ל"תקופת ההקפאה" - שבה הוא "רב ראשי", לאחר הזמן שפג (עשור) מאז היבחרו ושהוארך בגלל הארכת הזמן של ההתמודדות המחודשת על הכס הלא קדוש ובתקופה זו אסור לו כבר להעניק תוארי "רב" ללא בחינות בזכות היותו "רב ראשי". כלומר, מצגר ידע את החוק אך ניסה לעבור עליו עד שנתפס ונעצר בדרכו.
                         ושוב רומניה: ממשיכים לפגוע במתים
    ההפקרות בחיטוטי השכבי ברומניה נמשכת וכך גם ה"עסקים" על חשבון מתי ישראל שהפדרציה המתבוללת מנהלת עם ה"שומרים" הרומנים מטעמה על קברי קדמונינו בארץ זו , והכל בגיבוי כנופייתו של הרב אליקים שלזינגר ובניו בע"מ - חברת השקעות נדל"נית בקברי יהדות אירופה. והפעם המכה הכתה בערים בראילה וגו'רג'ו.
     לפרשיות בראילה וגו'רג'ו אני מצרף לכם קיטעי עיתונות וסרטונים שהרי טוב מראה עיניים ממקרא עיניים. בראילה היא עיר רומנית גדולה במזרח רומניה , על נהר הדנובה ובסמוך לדלתה של נהר זה , שנשפך לים השחור. בראילה ממוקמת ע"י  עיר גדולה אחרת בשם גלץ שזו עיר הנמל של נהר הדנובה מהעבר המולדבי – הרומני של דלתת הדנובה. בערים הללו חיו עשרות אלפי יהודים בכל עיר לפני השואה המרה. כיום חיים שם יהודים בודדים וכמו בכל רומניה הרי שגם שם הנהגת הקהילה היהודית המקומית היא בידי מתבוללים ואף כאלה שאינם יהודים. בעיר בראילה קיימים שני בתי עלמין - אחד ישן ואחד חדש. כמו כל בתי העלמין הישנים ברומניה כך גם בית העלמין הישן שם נימצא בסכנת השמדה ומכירה מידי הפדרציה היהודית המתבוללת , הקהילה היהודית המתבוללת וה"שומרים" הרומנים  של הגופים הללו. לפני פחות מחודשיים החליט השומר הרומני הגס והבור –  בבית העלמין הישן, להקים לעצמו מדגרת עופות בבית העלמין עצמו ולשם כך פינה את מאות קברים והעבירם לבית העלמין החדש תוך השחתת עצמות הקבורים ופיזורם בשדה בית העלמין למאכל עבור בהמותיו. הקהילה מסרה לתקשורת הרומנית המקומית- שהזדעזעה מהמצב, כי הדבר אושר על ידה ועל ידי הפדרציה בבוקרשט הבירה.
    העיר ג'ורג'ו שוכנת על נהר הדנובה בדרום מזרח רומניה ומצידה הדרומי עובר הנהר עצמו ואחריו הגבול הרומני עם בולגריה. לפני השואה חיו שם אלפי יהודים אך כיום העיר ריקה מיהודים. במקום היה אמור להיות שומר רומני אך מסתבר שעם השומר הזה נפרץ שער בית העלמין ומאות מצבות הושחתו ונעלמו כשהן משמשות לדקורציית אבן לבתי הוואנדלים בעיר. השומר כמובן טען שלא ראה ולא שמע אך מסתבר שהוא היה  שיכור שנמצא כל הזמן בגילופין. עד היום - יותר משלושה חודשים אח"כ, הרי שהפדרציה המתבוללת בבוקרשט הבירה לא דאגה לתקן ולנקות את השטח  וכמובן לבנות שער חדש תוך נקיטת אמצעים נגד השומר והבאת שומר חדש במקומו.
   בכרך השלישי על הרבי מבריסק מופיעה תמונה של חתן צעיר בעיר ירושלים – נכדו של ינקי רוזנהיים (העסקן הראשי של אגו"י שבגללו לא חתמו הרבי מבריסק והאדמו"רים מלובאביטש, בלזא וגדולי ישראל אחרים על  תמיכתם בהקמת אגו"י) מפרנקפורט המודרנית שבגרמניה, עם ביתו של העסקן האגודאי (שרבים טוענים כי הציונים רצוחוהו נפש) משה בלויא. הדבר המוזר והמגוחך בתמונת החתונה הזו היא מראה החתן: מגולח זקן למשעי כמנהג הליטאים המודרניים אך לראשו...שריימל שעיר כמנהג קנאי ירושלים באותם ימים! לאיש הזה קוראים לא פחות ולא יותר מאשר אליקים שלזינגר והוא חי כיום בלונדון הבריטית וממשיך ללעוג ולצחוק על כל העולם, ובמיוחד על יראי ה'. התמונה הזו - של פרצוף מודרני ומגולח עם שטריימל קנאי על ראשו הקודח, היא בעצם כל תמונת חייו של רמאי זה הגונב את דעת הבריות. כשהוא מריח כסף הוא מציג את פרצופו המגולח למשעי דאז וכשהוא נשלח ע"י מתבוללים ורפורמים להכות בדת אש למו הוא חובש ומבליט את השריימל שלו כדי לבלבל את מחנה היראים ולשוות לעצמו דמות של "בן ברית". זוכרים את תמונת החזיר המציג את טלפיו הכשרים ומחביא את העובדה שאינו מעלה גדרה? ההקבלה וההשוואה בין שני הצדדים שווה. לא מכבר שלחתי לכם והפצתי בבריטניה את התמונה בה הנוכל הזקן הזה - שלכולם הוא מספר שהוא מ"גדולי הדור" ולועג לרב אלישיב , לרב שטיינמן ולגר"ע יוסף, הצטלם יושב בצמוד ממש ליד אישה פוקרת ואתאיסטית , לפני מספר חודשים , כדי לרצות את פדרציית המתבוללים של רומניה שימליצו עליו לקבל פרס מהנשיא היוצא של רומניה על כך שאישר לפדרציית מתבוללים זו למכור , להשכיר ולסחור בקברי אבותינו בארץ זו. הנבל הזקן הזה הוא האיש שמסוכך על הפדרציה המושחתת הזו כדי שתצליח לסחור בכל ההקדש היהודי ולהופכו לנדל"ן יקר ערך עבורו וכנראה גם עבורו. זהו האיש שהחל להיכנס לסחר עבור דרכונים  מזרח אירופאים בתמורה למכירת בתי עלמין. כך הוא עושה זאת בכל אירופה ולא מכבר זכה להכרת ה"איחוד האירופאי" המחפש "שותף יהודי נוח" בענייני סילוק בתי עלמין ישנים באירופה. ברומניה שלזינגר הזקן עשה הכל כדי להחליש את השפעת שאר הארגונים היהודים שנלחמים על קברי ישראל - ובראשם "אתרא קדישא". אפילו רבנים פשרניים כטוביאס , רוטר , דויטש והלפרט הוא הרחיק מהשפעה ובודד גם את האדמו"ר מסקולען ואת נציגו ר' דוד קאהן. מה שמתרחש כיום בבראילה ובגו'רג'ו היא המשך מדיניותו של זקן ממרה זה ובניו הנוכלים. לא לחינם העיתונות הרומנית מלאה בסיפורים על בתי עלמין יהודיים בכפרים הרבים שרוקנו ממצבות לטובת קבלני בניה ושיש ואף על היעלמות בתי עלמין יהודיים תחת מרכולים חדשים שקמו עליהם או סתם "בניחה עירונית". הפדרציה המתבוללת יודעת שיש לה "גב רבני" של נוכל המאשר לה כל אשר תחפוץ להרוס. מי שמממן את הנבל הזה שידע  היטב את מי הוא מממן.

                


Home |  |  

 

VIDEO: Un brailean si-a facut o ferma in cimitirul evreiesc. Vezi aici ce spun vecinii acestuia

*Un brailean a transformat un cimitir evreiesc in casa, gradina si cotet pentru gaini, nepasandu-i ca acel loc este un monument istoric, in care odihnesc zeci de inaintasi ai actualei comunitati israelite*
La intersectia strazii Grivitei cu strada Dianei se afla Cimitirul Israelit Vechi, aflat in proprietatea Comunitatii Evreiesti din Braila.
In acest loc nu se mai fac inmormantari din anul 1940, insa doar monumentele funerare au fost mutate in cimitirul de pe strada Zambilelor, ramasitele pamantesti ramanand in acelasi loc.
Pe zidurile cimitirului din zona Piata Mare, inca se afla afisata o placa, care aminteste de importanta istorica a locatiei: “Cimitirul Evreiesc-monument istoric al Comunitatii Evreilor din Braila”.
In cimitir, peste osemintele evreilor, paznicul, angajat de Comunitatea Israelita, a construit o baraca in care locuieste el si sotia sa, atunci cand vin sa lucreze terenul, pe care au plantat flori si legume.
In curte se gasesc si mai multe cotete pentru gaini, fiare vechi, dar si un gratar, toate pazite de trei caini, gardul monumental fiind acoperit cu tabla, pentru ca sa nu se vada din strada ceea ce se afla in interior.
“Eu stiu ca are grija de cimitir. Vine, pleaca, sta cateva ore, locuieste pe Stefan cel Mare. E la pensie barbatul asta, are peste 50 de ani. Stiam ca e cimitir, dar ce face el aici, planteaza legume, e o batjocora”, ne-a declarat Moldoveanu S. , proprietara unei case din apropierea cimitirului.
Un alt brailean ne-a precizat ca, desi il vede zilnic pe barbat cum intra in cimitir, nu stia ca si-a construit o baraca in interior.
“Eu credeam ca ingrijeste mormintele, ca se ocupa de cimitir, nu ca are gaini. Acum am vazut. Sunt de-a dreptul socat, nu imi vine sa cred. Daca ne batem joc si de morti, ce sa mai zic”, a mentionat Dragan A., un locuitor de pe strada Mihai Bravu.
Conducerea Comunitatii Israelite din Braila nu a dorit sa comenteze aceasta situatie.






Cimitirul Evreiesc din Giurgiu, sufocat de tone de gunoaie şi cadavre de animale (VIDEO)

PUBLISHED 18 MARTIE 2013
Ce vedeţi în această filmare este ceea ce a mai rămas din cel de-al doilea Cimitir Evreiesc din Giurgiu. Oameni, fără pic de respect faţă de înaintaşi, au aruncat noaptea gunoaie și leșuri de animale pe mormintele giurgiuvenilor de etnie israelită, care s-au prăpădit înainte de 1900. O parte din Cimitir a fost luată şi transformată ilegal, de cei din zonă, în grădini de zarzavat, printre pietrele tombale, pe morminte, mulţi sădind ceapă, usturoi sau pătrunjel ori roşii.
În spatele Spitalului Judeţean de Urgenţă Giurgiu, pe terenul fostului Cimitir Evreiesc se găsesc cadavre de câini, pisici, peturi, hârtii, haine și alte deșeuri care pun în pericol sănătatea locuitorilor din cartierul de case. Noapte de noapte pe acest loc sunt aruncate gunoaie ba chiar şi cadavre de animale. Aceștia îi reclamă pe cetățenii de etnie romă din zonă care ar fi responsabili pentru crearea situației.
Primăria a mai remediat această situaţie. Cert este că s-a furat până şi poarta Cimitirului Evreiesc, aceasta fiind valorificată la fier vechi.
Apariţia căldurii va face ca mirosul greu şi neplăcut să-i deranjeze pe locuitori. Este imperios necesară intervenţia Gărzii de Mediu.
Vasile Arcanu



                
הקנטוניסטים החדשים
   ביום חמישי שעבר לא הופיעו "יהדות התורה" (חוץ מהפלג של הרב אוירבך) וש"ס להפגנת ה"עדה החרדית" נגד הגיוס לצבא הציוני. בעוד ש"ס היו גלויים וכנים וקראו לציבור שלהם לא להגיע להפגנה הרי שצבועי "יהדות התורה" המשיכו בדרכם הנלוזה מימים ימיה. הללו ניסו גם לחבל ממש בהפגנה והודיעו כי היא נדחתה ל"שבוע הבא". בקיצור, "ככל אשר יורוך". אבל לא מקרה הוא כל מה שקרה משום שמסתמא שכמו שבימי הקנטוניסטים נחטפו לא פעם ילדים יהודים לצבא הרוסי ע"י פרנסים מושחתים מהקהילה היהודית, משום שבאו מבתים עניים שלא היה שם כסף לשוחד, הרי שזו כנראה המגמה החדשה ששתי המפלגות הציונות הללו - בלבוש "חרדי", "סגרו" עם הצבא הציוני. ה"מכסות" הללו  תבואנה מקרב אלה שעליהם יחליטו כמה עסקנים מ"יהדות התורה" - שהריחו "ביזנס טוב", וינומקו ב"אי לימוד תורה" כשבעצם עומד להתפתח כאן "שוק שחור" של שחרורים מהצבא הציוני עפ"י תשלומי דמי לא יחרץ , שכמובן  כל אחד  מההורים האומללים יסכים לשלשל ב"שחור" סכום הגון כדי שבנו ישוחרר.  ואילו העניים וחסרי הקשרים יאלצו לשלוח את ילדיהם לשמד הרוחני רק משום שאיזה תעב בצע החליט שבנם אינו "בן ישיבה".
     ושוב אני חוזר ומציע ל"עדה החרדית" להפסיק להסתתר מאחורי "בני הישיבות" ולומר בבירור שמדובר ברצון לשחרור מהצבא על בסיס מצפוני-דתי, עניין שמקובל בכל אומות העולם. ואילו המחנה שהסתפח להפגנה הגדולה יהיה חייב לקבל את הרעיון הבסיסי הזה ולא להיפך. היח"צנות הזולה הזו- לומר לציבור החילוני מה שהוא מעוניין לשמוע, איננה מבית ישראל סבא אלא מדרך הנוכרים שכל כולה שקר וכזב ואין בה אמת. בציבור הרחב קיימת דווקא אהדה - מימין ומשמאל, לעמדה הברורה של  אלה האומרים אמת כאשר הם מסרבים לשרת בצבא שקר המנוגד למצפונם הדתי ועוד כאשר הם מתנזרים מכספי המדינה הציונית, להבדיל מאלה שעטים על גזירת הקנטוניסטים החדשה כמוצאי שלל ושוחד כספי רב.
                                       ירד ה"דיל" הדביל
      בהשפלה ובבוז הורידו הציונים החילוניים לאנשי הקליפות הסרוגות ולש"ס את הרעיון ל"דיל" מסחרי שבו הרב הציוני הראשי האשכנזי יהיה  הרב יעקב אריאל מר"ג ואילו הרב הציוני הספרדי הראשי יישאר הרב שלמה משה עמר. הצד החילוני - עבור "גיורי" החלומות שלו, מעדיף את הרב דוד סתיו מאותו ארגון בשם "צוהר" משום שהלה מוכר להם סחורה ברורה יותר לצד האנטי דתי ואילו הרב עמר - למרות היותו משת"ף לא קטן, עדיין מנסה לרקוד עם מסיכה בנושא ואילו הרב אריאל נחשב "דתי מדי" עבור אותם חילוניים. למשרת ה"רב הספרדי הראשי" עלול להיבחר אותו שמואל אליהו מצפת שגם שמאלני מר"צ עלולים לתמוך בו למרות לאומניותו וזאת משום שהלה הגיע עם ביתו לבית התועבה של אנשי השמאל בי"ם בימים ששלומי אמוני ישראל נלחמו נגד מצעד התועבה. הלה היה גם מועמדם של אנשי השמאל ל"רב הראשי של י"ם" על אף עמדותיו הלאומניות נגד ערביי מזרח י"ם. היצר הרע והתועבות הם אלה שמנחים את ליבם, "מצפונם" וראשיהם של אנשי השמאל הציוני ממר"צ.
     גם בש"ס לא מתלהבים ממועמדותו של הרב עמר ומועמדם האמיתי הוא הרב אברהם יוסף , בנו של הגר"ע יוסף. אבל אם יעבור החוק ש"רב ראשי" חייב להיות דיין הרי שמועמדותו של הרב אברהם יוסף תרד ותעלה מועמדותו של הרב יהודה דרעי. לכן לא פלא הוא שאריה דרעי החל ברקיחת "דילים" עם ה"בית היהודי" כדי להמשיכם לבסוף להכתרת אחיו ושאר בשר, יהודה דרעי מב"ש. דרעי לא בוכה על נפילתו של הרב עמר כמו שבמשפחת יוסף לא בוכים על כך. ובאמת הקדנציה של הרב עמר היתה מלווה בלא מעט רמיסת היהדות עם מסיכה של "תלמיד חכם" ורמיסת כאלה שהיו זכאים לתואר רב אך הוא טרפד אותו בעוד שלמקורבים עילגים וחצי פוקרים הוא העניק "כושרי רב" לכל המרבה בשבחו. בקרוב עומדת להתפוצץ פרשה שבה יחשפו כל מעלליו של עמר ביחס לאלה שקיבלו "סמיכת רבנים" לא להם ובקשר לאלה שלא הניח להם בכלל לגשת לבחינה ובכללם נער מחונן ששנים לא נודע כמותו.
      גם המצגרון  – יונל'ה מצגר, ממשיך בהרפתקאותיו ה"שייגיציות" כאשר ביקש לאחרונה לצאת לטיול שלא על חשבונו לארץ קרובה ולהעניק תואר "רב" לאנלפאבת חצי חילוני אך מתנגדיו הכשילו זאת בהוכיחם כי מצגר מכהן כבר בזמן שעבר מיום סיומו את תפקידו ובזמן הזה כבר אסור לו - לפי החוק היבש, לחלק תוארי "רב" ללא בחינות מעצם היותו "רב ראשי".
      הרבה טרוניות היו לחרדים הציונים – ובראשם למשה גפני, על הגדלת ה"גוף הבוחר" ל"רבנים הראשיים". הגוף הזה גדל בעוד 50 מקומות ויהיו בו 200 חברים כשרובן תהיינה נשים. אינני מבין על מה הבכיות והטענות. הרי עד היום ידענו כולנו שזהו "פורים שפיל" שבו פוקרים לא מעטים בחרו ."רבנים ראשיים" הוללים, אך מאחר והאחרונים היו סדרני עבודה של עסקנים חרדים-ציונים כגפני למשל, עבור מקורביהם אז היה מותר להמשיך ב"פורים שפיל" הזה , אבל עכשיו סדרני העבודה הם של ה"מזרחי" ולכן ה"פורים שפיל" חייב להפסיק. אז רבותי, עדיף שה"פורים שפיל" יהיה גלוי וכל ירא שמים ידע להיזהר מה"רבנות" הציונית מאשר תמימים וטובים יפלו בה רק משום שגפני וכמותו צריכים "סדרן עבודה" למלחכי פנכתם.
                                         פייסבוק ושמו משה גפני
     גפני התקנא  בחבריו החילוניים (ואולי גם ב"חברותיו" שלי יחימובי'ץ ומירב מיכאלי –  נכדתו של הרשע מבודפשט שהיה חברם של הנאצים וויסלציני וקורט בכר ימ"ש...) והחליט לאמץ את מה שגדולי ישראל אסרו: ה"פייסבוק". משם הוא יראה לכל אחד ומשם הוא יקיים מגע כתוב וויזואלי עם העולם החילוני  הכל כך אהוב עליו. באמת שמתאים לו התרגום המילולי באנגלית של המילה הזו - "פייס בוק":פרצוף של טיפש. דרך אגב, שוב תזכורת לגפני. עדיין שמור אצלי קטע העיתון של המקומון התל אביבי "קול ת"א" של העיתון "ידיעות אחרונות" ובו נתפס גפני (בימים שכבר היה ח"כ...) בביקור מוזר ב"חוף מנדרין" שבין ת"א להרצלייה , כאשר גפני עצמו לא הכחיש זאת כשהעיתון פנה אליו לתגובה. היום - דרך ה"פייסבוק", התקצרה הדרך לתכנים הללו והיא נעשית ביתר דיסקרטיות...
                                        פא"י מכה שוב
        בשנת 1996 נשמו ב"יהדות התורה" לרווחה: הכיסא של פא"י ההיסטורית התפנה. ח"כ לשעבר – אברהם ורדיגר הבין כי פא"י איננה אלא פיקציה וגם את חצי המנדט הוא כבר לא יקבל. ביהדות החרדית בכלל נשמו לרווחה עמוקה יותר ולאוו דווקא מסיבות עסקניות. המפלגה ה"חרדית" שהיתה מטרד להשקפה החרדית הטהורה נעלמה מהמפה. היתה זו מפלגה שדעת גדולי ישראל לא תמיד היתה בראש מעייניה. היתה זו מפלגה שפזלה לעבר ההשקפות הזרות והמנוגדות ליהדות כמו הסוציאליזם והקיבוץ. היתה זו מפלגה שהסירה את גרבי הצניעות מהאישה החרדית והיתה זו מפלגה שלא פעם העדיפה להתחבר לכיפות הסרוגות המוקצות ( כמו בימי מפלגת "מורשה") ולא לחרדים. כולם – ביהדות החרדית, האמינו שהנה הם בטלים מהעולם וחוץ מבתי כנסת ומוסדות ארכאיים על שמם לא נותר מהם זכר השקפתי. אך השטן קיבל רשות להתל והוא מהתל בנו שוב.
      משפחת ורדיגר היא אחרונת המוהיקנים של אותה פא"י ההיסטורית וההיסטרית. בנו של הח"כ האחרון של אותה גרוטאה פוליטית - חנוך ורדיגר שמו, מוכיח בימים אלה כי לא נס ליחה של האשליה הרפורמיסטית בלבוש חרדי - שנגדה לחם כל כך  הגה"ק אלחנן ווסרמן הי"ד. חנוך ורדיגר הוא מאמצם ה"רוחני" , ובעיקר הארגוני של רשמית "טוב" מביתר ובית שמש - החפצה בבחירות המוניציפאליות הקרובות לפרוץ כ"אמבה" לכל הקינים החרדיים ולטמא שוב בציונות וב"מודרניות" את היהדות החרדית, זו רשימה המזוהה עם ה"שבבניקים" ה"משוקמים" ביהדות החרדית. בביתר ובבית שמש יש להם חבר מועצת עיר בכל עיר כזו  ויראי ה' כבר חשים את הבל השקפתם הטמאה והטריפה. אך הפעם המכה  הרבה יותר גרועה ממה שהנתיתה פא"י בימים עברו. הפעם מדובר בשוליים ממש שהחילוניות נושקת להם.
      זה עצוב שזה קורה אך כמו שפא"י קמה בימים שה"מזרחי" חתך ב"בשר החי" של ההשקפה התורתית כך גם אנשי "טוב" מופיעים בימים שחב"ד הידרדרה ל"מודרניות" ו"מבלזא" שולחים את בחוריהם למשטרה ולהרצאות הטמאות של עיתונאים פוקרים על ה"מוסד" הציוני.
                                       גניבת הילדים מכה שוב?...
       בשבוע שעבר נודע לי על אדם בסביבות שנות העשרים לחייו והוא כיום ראש משפחה חרדית עם ילדים שאומץ בראשית שנות ה-80 והובא להוריו המאמצים מבית חולים מרכז הארץ. זו היתה שוב גניבה - כפי שמשנות ה-40 עד ה-60 גנבו את ילדי תימן , המזרח והבלקן. הסיפור בהחלט קשור לחברה החרדית אך המתינו בסבלנות בבקשה עד לזמן שאחשוף את כל הפרשה המצמררת הזו.
                                         הצגה מכוערת
      תרבות יוון מכה ביהדות החרדית באופן עמוק ושורשי, רחמנא לצלן. הרבי מסאטמר הדגיש לא פעם שהכנסת תרבות זרה לבנות חרדיות גרועה מהכנסת אותה תרבות בדיוק לבחורים חרדים משום שלבחורים ישנה התורה שתגן עליהם אך לנערות הרכות אין זאת. הרבי מסאטנר - הגאון רבי יואל טיטלבאום זי"ע, הסתמך בדבריו על גאוני הדורות הקודמים אך כנראה שהחרדים הציונים של היום אוחזים ממה שאמרו רבותינו כ"מסורת" בלבד. ביתר שאת נדחפים מקצועות הכפירה הציוניים והנוכרים לבתי הספר של הבנות החרדיות וכיום גם תיאטרוני יוון חודרים לשם. כשבחור ירא שמים מתחתן עם התוצר של התיכונים לבנות החרדיות הוא מקבלת אישה שהשקפתה אינה שונה מחילונית או מ"מזרחי" והאישה הזו לא פעם מעמידה את הבעל הטרי על "טעותו" כי הוא "נחשל" מדי ויש לחנך את  ילדיהם ברוח החינוך העצבני ו"בית יעקב" ה"מודרני" שבו היא התחנכה.
      כואב הלב לפתוח את ה"פירסומון" החיפאי לציבור החרדי ששמו "משבצת" ולקרא כיצד הורסים את צניעות בנות ישראל. הנה מציעים לבנות יהודיות תמימות את מקצוע הנבלה של ה"תיאטרון" עם מורה פוקרת ופרוצת מידות ובין השאר שמים דגש על כך שילמדו שם "תנועות גוף". זו פשוט זוועה! לומדים שם בדיוק כיצד לעכב את הגאולה - "ותעכסנה בנות ציון"!
      לצערי הרב, מנהג ה"הצגות" פשע גם בקרב בתי ספר לבנות של שלומי אמוני ישראל ואף בחו"ל. אמנם שם עדיין לא מזמינים את בת ישראל הכשרה ללמוד עיכוס ולהדגים ליצנות אך הדרך מכך איינה רחוקה, רחמנא לצלן. מי שלא מבין מהי תרבות העבודה הזרה של הליצנות, ה"משחק" והתיאטרון – שפריצי ופרוצות יוון הנחילו לעולם, אינו מבין לאיזו תהום נשיה שולחים "רבנים" מטומטמים ונשותיהם הקלות דעת את ילדות החמד. מעבר לביטול הזמן הבא על חשבון לימודי יהדות הרי שה"מקצוע" הזה גורם למשתמשת בו ללמוד להתל בזולת, להפוך את הגוף לעיקר ( ואצל נשים זה נהפך לזנות במחשבה ממש!) ואח"כ להשתלב בחיי הפוקרים והנוכרים עד כלות הנשמה הרוחנית היהודית. מי שלומדת תיאטרון שמה דגש על ההצגה כלפי חוץ ולא על האמת הפנימית. תנועות הגוף המכוערות והזנותיות שנערות ה"הצגה השנתית" משננות הופכות אותן לסוררות במחשבה ואין עוד לומר עליהן כי מחשבתן טהורה וכי זו "אישה שעושה רצון בעלה".
      מידי חנוכה וחנוכה אני נוהג לכתוב מאמר לציבור החילוני, שחוזר על עצמו כל שנה, ובו אני תמה מדוע החילוניים – המשתחוים לתרבות יוון בספורט ובתיאטראות , בכלל חוגגים "חג פונדמנטליסטי" כמו חנוכה , שבו המכבים שרפו תיאטראות ואצטדיונים. מידי שנה בשנה אני מציע לאותם קוראים חילוניים להיות ישרים עם עצמם ולא לחגוג את החג הזה כי מהות חגיגתם אותו איננה מהות יהודית וזאת בעקבות מעלליהם כל השנה. הפעם הייתי מציע לכל אותם אלה המתקראים "חרדים" ונותנים  את ידם  ואת בני משפחתם ל"מולך" היווני של התיאטרון וה"משחק" שאף הם ידלגו על חג החנוכה ועל חגיגתו מידי שנה בשנה.
                                                 עבודה בעיניים
          אליעזר מוזס – הח"כ של אגו"י, איננו החכם הכי גדול אבל מנגד הוא איננו הטיפש הכי קטן. ברך כלל הוא אינו מרבה להסביר ולנאום כי ידיעותיו התורתיות והכלליות הן מעט יותר מאשר אפס, ובמיוחד כאשר מגיעים לנושא ההשקפה. אבל כשהוא כבר מקשקש הרי שרק דברי הבל ושטות הוא פולט. כך למשל הוא הסביר שהחרדים חייבים לצאת לעבודה כי "אחרת המשק הישראלי יתמוטט". אני בטוח שחמור גרם זה כלל אינו מבין את הלקח התורתי שבדברי. כנראה שמישהו הבטיח לו משהו תפוח כדי לצרף אותו למנגינת ההסתה נגד החרדים כ"גיס חמישי" וכ"סוס טרויאני" או שזו היתה ביתו הפוקרת ("אשת החיל" שמקורבת לציפי ליבני מ"הדרת הנשים") שהניעה אותו לומר זאת במסגרת עצותיה לאביה ל"קירוב החרדים" ל"חברה הישראלית". דרך אגב, אני מכיר יהודיה מלונדון – ממשפחה חרדית, שהאחריות למצבה הנפשי כיום מוטלת כולה על הצאצאית ה"מפוארת" של מוזס, אבל זה כבר לפעם אחרת...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה