יום רביעי, 29 במאי 2013

לכבוד: חב"ד דעות

בס"ד
   לכבוד: חב"ד דעות
   הנדון: תגובה לאחת התגובות שלכם
   מתחת למאמר שבו פרסמתם את דברי על המתרחש ברומניה - תחת הכותרת "אליהו קאופמן מספר דברים מזעזעים על שליח חב"ד ברומניה", התפרסמה תגובה של "אנונימי" אחד (התגובה השלישית שם) המשמיצה אותי מבלי יכולת שלי לאתר את ה"מגיב" ולהביאו לכל דין שאראה לנכון. ניסיתי לשלוח תגובת נגד באתרכם אך יתכן שבעיה טכנית או אי מיומנות שלי בהזנת הפרטים מנעה את הפרסות תחת המשמיץ.
         המשמיץ הלה טען כי סילקו אותי מכחל הקהילות בארה"ק ובבריטניה והוסיף עוד מספר "קומפלימנטים". ראשית, אכתוב בגלוי כי אינני חושד שדווקא באיש חב"ד עסקינן אלא אני יותר חושד שמדובר ב"שליח מצווה" של הזקן אליקים שלזינגר מלונדון אשר עמדותיו והשקפותיו נעות מהרפורמים ועד "נטורי קרתא". האיש נפגע מחשיפותיי שהוכיחו כי הלה מאשר לפדרציה המתבוללת ברומניה למכור ולהשכיר בתי עלמין לנדל"ן עבור מסחר ותו לא. הייתי שוב שמח אילו האיש היה מזדהה בשמו כפי שמעולם לא הסתתרתי מאחורי "אנונימוס" כשחשפתי את האמת.
      ולתוכן תגובתי. מי שירצה יצור עימי קשר ואוכיח לו כי רק בימי התנהלה האורתודוכסיה ברומניה כפי שצריך ובשנים שהייתי רבה של "קהילת אוהל שרה" שם הייתי גם הנציג בוועידת רבני אירופה (לפני הקמת "מרכז רבני אירופה"). יש בידי מכתבי המלצה ועדויות כתובות מגדולי ישראל בכל היבשות על פעילותי ברומניה ועל תמיכתם בכל דרכי בעניין בתי העלמין נגד הפדרציה.  באשר למר דוייטש הרי שלא מעט רבנים - ובכללם הרבנים החב"דים בבריטניה , קיבלו ממני דיווח על דוייטש ומעולם לא הסתתרתי מהם דבר. יתרה מכך, יש בידי הקלטת שיחות (אינני מקליט כדי לבזות אלא זהו נוהל בטיחותי אצלי לכל שחותי) בהן הרבנים גולד וגולדברג מחב"ד והרב לינקר ועוד שורה ארוכה של רבנים מ"מרכז רבני אירופה" מודים כי שמעו על דוייטש לא רק ממני ולרעה וכי הוא מבחינתם פסול לעדות ממונות. דויטש - כשהגיע לבוקרשט בפעם הראשונה, הוא התארח אצלי ואפילו קיבל ממני סיוע לוגיסטי ראשון אך בהמשך הוא פנה למעללים שדת ויהדות מהם והלאה ולכן יצאתי נגדו בחנית ובכידון. גם הרב לנדא מבני ברק הפסיק - לאחר זמן קצר מאוד,להסתייע בו בנושאי כשרות ברומניה. מי שמכם חושב שהאיש דויטש הוא "פטריוט" של חב"ד מוזמן לקרא ממני בקיצור כי בשנת 2006 הוא חבר לחסיד סאטמר מקולקל בשם שלמה ברבר מארה"ב (מאנשי הרב אהרון טיטלבאום) שבבעלותו היה מפעל מצות ברומניה ויחד הם אפו ושיווקו – בתמיכת דוייטש, מצות "עבודת יד" שנאפו בחלק מהזמן ללא משגיח ובחלק אחר מהזמן ב"השגחת" אשתו של ראביי רפורמי רב מעללים ונשלחו ליהודים חרדים ולקהילות חב"ד בחבר העמים. רק לאחר שהדבר פורסם על ידי בכל העולם האפייה הופסקה לאלתר ולתמיד מאז. אולי בין הקבוצות והחסידויות ישנם ויכוחים רעיוניים אך אין כך הדבר בין ה"שייגיצים" מאותם חוגים, אלה פועלים יחדיו כשהם מחטיאים את הרבים..
    יש בידי הוכחות לכל דבר כולל יין נסך שזויף כ"כשר" בחתימה מזויפת של הרב מחפוד ונפתלי דוייטש והפדרציה ברומניה מכרו אותו ביודעין שהוא כזה. ישנו יהודי ישראלי משמוכן להעיד שנפתלי דוייטש לקח ממנו 100 דולר לאחר כניסת שבת ונפתלי אף הוסיף כי " לא מאוחר אף פעם לעשות בעסקים".  ישנו הזוג שצילם אותו מתנשק עם אישה זרה בנמל התעופה לוד. וישנן עוד מאות עדויות שכתבתי עליהן. אתם מוזמנים לשאול את הרב שי גרליצקי (שמה שהוא שכח אני עוד לא יודע...) מדוע הוא ברח מבוקרשט ומדוע הוא סירב לאכול בבית הכנסת של דויטש.
     בכל אופן, לא ראיתי את התגובות העוינות לי משפרסמתי בפעם האחרונה על עניין ההבדל בין חב"ד לנפתלי אלא באמת , האמינו לי, כתבתי כמשיח לפי תומי. אינני מסתיר את עמדותיי בשום תחום ואמנם גם על השקפות אלו או אחרות של חב"ד אני חולק מפעם לפעם  אך גם עם כאלה המזוהים עם השקפות כמותי אני מנהל דו שיח. אבל נפתלי דויטש איננו מותקף על ידי משום השתייכותו—חס ושלום, לחב"ד, ויעידו רבני חב"ד באירופה, בישראל ובארה"ב , שהרבה לפני מתן פומבי לדעותי  כנגדו הרי שביקשתי מהם להתערב. כמו שאני מבקר וחושף את שלזינגר – שמתקרא "בריסק" ו"סאטמר", כך הם הדברים נגד נפלי ו"שייגיצים" אחרים מכל החוגים. היה טוב אם מישהו היה מסביר לרב קוטלבסקי כי התעקשותו לעמוד מאחורי נפתלי היא רק גורמת ליתר חילול ה' ואם הוא יודח זה לא יביא בושה לחב"ד אלא להיפך.
    לסיום, אני מודיע בזאת כי באמת ובתמים רומניה היא מקום בעייתי מאז ומעולם לכל חוגי היראים ובימי רבנותי שם באמת ראיתי "נפלאות". ואני שוב מדגיש, הייתי שמח שכל מי שטוען נגדי ומביא עלילות שווא שיפרסם את שמו ואח"כ יאמר איזה "דברים מחפירים" גרמו ל"סילוקי". זו הבעיה בכלל עם ה"טוקבקים" באינטרנט. אודה אם תפרסמו את תגובתי ושוב אני מזמין כל אחד מהקוראים ליצור עימי קשר יחיד. בכל אופן, האחרון שהתנצל על מה שכתב נגדי ועשה זאת בבית המשפט בפ"ת היה העיתונאי מנחם רהט , שגם הוא ניזון מרב סרן "שמועתי.
  בתודה:

     הרב אליהו קאופמן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה