יום חמישי, 16 במאי 2013

חב"ד, "מרכז רבני אירופה" ושלושת הקופים


בס"ד
 חב"ד, "מרכז רבני אירופה" ושלושת הקופים / הרב אליהו קאופמן
      לפעמים אני תוהה עד כמה אנשים יכולים לרמות את עצמם ו/או לסתום אוזניהם, לכסות עיניהם ולסגור את פיהם גם כשמולם מתרחשים דברים נוראים ביהדות. עם כל הכבוד לפעילות חב"ד , הרי שתנועה זו יודעת לא רק להבליג על מעללי אותם "שלוחים" (בהגהה בשפה המרוקאית-ערבית...) מטעמה המחללים שם שמים ועוברים על כל עבירות התורה רק משום שהם "שלוחי" חב"ד, אלא תנועה זו יודעת גם "לצבוע" ב"צבע יהודי" ו"דתי" את העבירות של אותם אלה שסרחו רק משום שותפות מפלגתית זולה. "מרכז רבני אירופה" - שלו מסונפים גם מספר רבנים רציניים באמת שאינם ממחנה חב"ד, הוא הסוכן ל"הלבנת" מעללי ה"מים הזדוניים" הללו בעטיפת "פעילות יהודית" ובסיפורי סבתא על "שלוחי הרבי" שנשלחו שנים רבות לאחר מות הרבי שלהם.
    השבוע הגיעה אלי ידיעה כי בעוד מספר שבועות יקיים אותו "מרכז רבני אירופה" (שבעבר ה"מרכז" הזה הגן על יונל'ה מצגר ומעלליו הזדוניים עקב הוראה מ...חב"ד כמובן) "סמינר רבנים" בבוקרשט בירת רומניה. אני גם מתאר לעצמי ש"שליח חב"ד על הזמן" ברומניה - מר נפתלי דויטש, יהיה אחד הדוברים והמרצים המרכזיים. על ה"שייגץ" הנאלח הזה כבר סיפרתי לכם מספיק ושלושה שליחי חב"ד ברומניה, ובראשם הרב שי גרליצקי מת"א ברחו מארץ זו בגללו. זהו האיש שבליל הסדר הראשון שערך ברומניה – שערך לישראלים ונוכריות, הציע המלצר שם לאחד הנוכחים בשר של "דבר אחר". זהו האיש שגם לאחר שנכנסת השבת הוא ממשיך לקבל כספים ומסביר לנדהמים כי "אף פעם לא מאוחר לעשות עסקים". זהו האיש ששליחים ישראלים מוכנים להישבע כי ראוהו מעשן בשבת קודש. זהו האיש שה"משגיחים" שלו הם נוכרים ופוקרים אנטי דתיים. זהו האיש שצילמוהו מנשק אישה זרה. זהו האיש שמביא לשולחנו ולשולחן אחרים עופות שנעלמו למעלה מיומיים מכל עין השגחה כלשהי. ועוד מיני מעללים אחרים.
    לפני שאנסה לדמיין איזה "הרצאות" יגיש אותו "שייגיץ" עלוב ב"סמינר הרבנים" הזה (עכשיו אני גם מבין  מדוע רמת ה"רבנים" הצעירים  באירופה ניראת כפי שהיא ניראת...), אספר לכם "סיפור מהתנור" ששמעתי השבוע על נפתלי דוייטש, שאביו (הרב חיים שלום דויטש שליט"א) יודע ל"התפאר" בבנו בכך ש"עדיף שנפתלי שלי יחלל שם שמים בבוקרשט מאשר יעשה זאת בירושלים". השבוע סיפרו לי שני שחקני תיאטרון ישראלים כי לפני שנים מועטות הם הציגו בבוקרשט – במסגרת חב"ד שם, הצגה חילונית לחלוטין שנפתלי כמובן ראה אותה קודם לכן ב...אינטרנט! ההצגה התקיימה בחג החנוכה - החג בו ה"שייגיץ" הזה מקיים מידי שנה פעילות "יוונית" ל"חוגגים" שלו ובין השאר כבר הביא זמר כושי מג'מיקה ששר שירי תועבה, הוא קיים "ערבי  שירה ישראליים" עם שירי עגבות, הביא להקות ריקודי הוללות ועוד. שני השחקנים התארחו על חשבון חב"ד ברומניה בבית מלון והספיקו גם לאכול בבית הכנסת שלו. שם הם ראוהו יושב ומסתודד עם ישראלי בעל עסקים מרומניה. בסיום הערב ביקש נפתלי מהאיש הזה - שניראה מקורב לו ביותר, לקחת את שני השחקנים למלונם. האיש נעתר וכאן ציפתה לשחקנים הפתעה לא נעימה. האיש הכניסם ללימוזינה חשודה והתנצל בפניהם כי יאלץ בדרך לעצור ב"מספר עסקים" שלו. השניים קיבלו זאת כמובן בהבנה. אך עד מהרה גילו כי העצירה באותם "עסקים" כללה עצירה במרכזי הימורים, תועבות, זנות ועוד מיני מאורות פריצות מפוקפקות ובין השאר שמעו שיחות מפחידות וחשודות שגם קשרו את נפתלי לעולם ש"מעבר להרי החושך".
    עכשיו אני שואל את רבני "מרכז רבני אירופה" - על מה הנפתלין הזה בדיוק ירצה? האם הוא עתיד לספר ולתאר כיצד רב ינשק אישה זרה בפרהסיה אך לא יודח מתפקידו? האם הוא ירצה על האפשרות לשמור "כשרות" גם כשאוכלים "דבר אחר"? האם הוא יציג כסף זר העובר לסוחר בשבת קודש ללא חילול שבת? ואולי הוא ירצה על הקשר הכלכלי בין המאפיה ליהדות?
    אני מתפלא על אותם אנשי חב"ד - כגולד וגולדברג מ"מרכז רבני אירופה", שרק לפני מספר שנים הם הבהירו לי כי קיבלו מידע על כך שאי אפשר לסמוך על "דתיותו של דויטש, ועכשיו הם מקיימים "קורס לרבנים" בחסותו. אני מתפלא על רבנים חשובים ב"מרכז רבני אירופה" שרק תמול שלשלום מסרו לי שפסלו את עדותו של דויטש בענייני ממונות משום הפקרותו , והיום הם שותקים ומפרסמים את "סמינר הרבנים" של ה"שייגיץ" הלה.
      את שלושת הקופים כבר הזכרתי???
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה