יום ראשון, 12 במאי 2013

פרשת "במדבר" 2013


בס"ד
        פרשת "במדבר" 2013 / הרב אליהו קאופמן
      הצבא הישראלי האמיתי - זה שפיקודיו נמנו בקדושה ולוויו וכוהניו שרתו את ה', היה צבא קודש משורשו עם כהן גדול, אורים ותומים וממלאי מצוות ה' ללא כחל וסרק. אין ספק שכל בר דעת השומר את תורת ה' מבין מהו ההבדל בין צבא ה' לצבא הציוני הטמא. כל בר דעת חוץ מ... ש"ס ו"יהדות התורה". עסקני שתי הכנופיות ממשיכים לדבר נגש גיוס החרדים בלשון "בני הישיבות" ומנמקים זאת בעניין של "לימוד תורה". אף אחד מהליצנים הללו איננו מצביע על האיסורים שצבא זה מביא - שפיכות דמים למען העבודה הזרה הציונית, עבודה זרה ל"כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה" וגילויי עריות שבשום צבא נוכרי בעולם איננו  בנמצא. הליצנים החרדים – הציונים עומדים ע"י השוקת ומספסרים במספר הבחורים שלא יגויסו בכמות ה"מכסה" הקנטוניסטית" שתגויס. אלה הם בעצם אנשי "מזרחי" בשחור- לבן שאינם מגנים את הצבא כבסיס טמא להעברה על דת אש למו וכמוקד זנות ועריות שאוי למי שיתקרב אליו אלא זה "רק" עניין של ביטול תורה". מסתמא שאלה שעיתוניהם מגבים את הכיבוש הציוני שהצבא הזה מוביל, אינם מבינים את טומאתו ואת הסיבה לאי הרצון לשרת. אותם "בחורי הישיבה" שעליהם הם מדברים אינם אלה שבריסק, וולווזין, מיר ופונובי'ז הישנות חינכו אלא אלה ישיבות שהתוכן הלימודי שלהן אמנם תורתי אך נלמד כ"מדע" נוכרי ואילו ההשקפה היא לאומנית ולא תורתית.
     כשפרצה מלחמת 1948 התעורר הויכוח הגדול בתוך החרדים האם לצאת ולסייע לפוקרים  במלחמתם  בערבים. אצל ה"עדה החרדית" ו"נטורי קרתא" עמדה בבירור ההשקפה כי הציונים הם האויב ולא הערבים אך בחוגי אגו"י - ובמיוחד אצל אלה שנשברו מהשואה ונפלו פרקדנים לפני הציונים ו"ניסיהם", חשבו רבים (כולל אדמו"רים ו"רבנים" שהתגייסו לצבא!) שהנה חייבים לצאת ל"הגנת הישוב היהודי בא"י". זה ניראה להם טבעי שחרדים יסייעו ליהודים כופרים נגד ה"אויב הערבי". הרבי הגאון מבריסק - הגרי"ז סולובייציק, היה אז מבין שני גדולי ישראל (השני היה החז"ון אי"ש") שניסו להטות את החרדים האומללים והמבולבלים מהשואה המרה בחזרה לדרך ה'. כאשר ה"בריסקר רוב" שמע את הרצון של רבנים לא מעטים לשלוח את החרדים לצבא (בנוסף לאותם "פירות באושים" שכבר התנדבו למחתרות הלאומניות של ה"הגנה" ובמיוחד האצ"ל והלח"י), הוא מיד ענה כי את הבעיה עם הערבים יצרו הציונים בכוח גאוותם והרפתקנותם ולא החרדים ועמך ישראל שומרי המצוות, ולכן  על ההציונים  בלבד לשבור  את הראש לבד במלחמתם הנלוזה. ה"בריסקר רוב" לא קשקש או ניסה להתל בתשובות נבובות כמו "אלה בני ישיבות שלומדים ואין לבטלם מתורה", והוא בטח לא טען כי ה"בחורים שלנו לומדים תורה כדי  שהצבא הציוני  ינצח את הערבים".
     מאחר והחרדים הציונים נותרו ללא רבנים גדולים שהיתה להם מעט השפעה עליהם - כמו ה"בריסקר רוב" וה"חזון אי"ש", אלא כיום מנהיגים אותם רבנים ששירתו ב"היכל שלמה" המתועב או  כאלה "רבנים" שאינם מתנגדים ל"רבנות" מטעם  ויש אפילו ביניהם כאלה  ששירתו בצבא הטמא הזה (!), הרי שעל ראשי וגדולי ה"עדה החרדית" להסיק מסקנות ברורות מכך ולהבדל מהעדה הרעה הזו תוך תביעה להכיר בבחורי ה"עדה החרדית" כ"סרבני מצפון" (כך מוכנים השופט חשין ואפילו יוסי ביילין מהשמאל להכיר בבעיית השרות בצבא הציוני מצד חרדים אמיתיים ל-ה') בעוד שההתייחסות לבחורים של החרדים – הציונים צריכה להיות כההתיחסות לבחורי ה"מזרחי". כל המשך צעידה עם אלה שהמדינה איננה טריפה עבורם והצבא הציוני איננו נבילה לגביהם רק עלולה להביא לזהות מאוחדת עימם ולכך שלבסוף בגללה  לא ישוחחרו בחורי ה"עדה" משום הרצון הציוני לגייס ולראות בכל החרדים מיקשה אחת שמעורבת במדינה ובעלת השקפות לאומניות, שיש לגייסה.
     אחת התגובות האוילית נגד הגיוס החרדי- מפי אותם עסקני ליצנות חרדים-ציונים, היתה תגובתו הלאומנית והאוילית של ח"כ מאיר פרוש ששאל "מדוע לא מגייסים את הערבים"? ו אני שואל, ואם הערבים יתגייסו, אזי, הצבא יהפוך ל"כשר"? דרך אגב, הערבים עובדים כשוטרים ולכן אולי יש גם "היתר" לחרדים לעבוד שם? ואולי זו הסיבה שחסידי בלזא מתגייסים למשטרה? ובכלל, אם יגייסו את הערבים האם זו תהיה ה"נקמה המתוקה" של כסילים מסוגו של פרוש לגיוס החרדים? אבל מר פרוש, אני אתן סיבה אחת בלבד מדוע הציונים מתעקשים לגייס חרדים-ציונים ולא ערבים. הערבים אינם מתהללים בוקר וערב בצורך לכבוש ולתקוף את המדינות השכנות אבל אתה ושכמותך מקשקשים כל רגע על תקיפה באירן ובסוריה ולכן הציוני שהסתבך באותן הרפתקאות רואה - בגלל אוילים כמותך,  ביהודים החרדים שותפים ל"נטל" .
                    תחילת הניסיון לחיסול האורתודוכסיה היהודית                               
   בסגנון ה"פרושי" הזה –  של "למה לא הם ורק אנחנו"?, נקטו השבוע מנהיגי הביבים של החרדים-הציונים. ה"רועץ המשפטי" של ממשלת הכופרים הטיל פצצה – יחד עם "צרת המשפטים", ציפי ליבני: "הדרת נשים היא עבירה פלילית". למי שעוד לא הבין הרי שהגרועה באומות העולם עוד לא הטילה גזירה כזו: ה"שולחן ערוך" שלנו מחוץ לחוק! ומה יש ללבלרי ו"מנהיגי" החרדים - הציונים לומר? הם לא קמו ולא הגנו על היהדות נגד הפקרות, הם לא הראו באצבע מאשימה נגד החברה הפוקרת ששם הנשים הן טרף לתועבות וכפיות של רשע, הם לא איימו- כמו ב"עדה החרדית", לפנות לאו"ם  אלא הם פשוט שאלו "למה רק אותנו אתם מגבילים ולא את המוסלמים"? אז מישהו צריך לומר לטיפשים הללו כי אמנם הציונים שונאים גם את האסלאם , ובכלל כל דבר שיש בו אמונה ואין בו זנות ותועבה, אבל הם הקימו מדינה כאמצעי לפרק את היהדות ולא האסלאם (אותם "רק" לגרש...). זה מזכיר אירוע לפני מספר שנים כשרומניה עוד לא היתה חברה ב"איחוד האירופאי". הגעתי עם מטוס מבוקרשט לנמל "היתרו" בלונדון בירת בריטניה. במעבר הגבול ביקשוני  הבריטים לתרגם את שאלותיהם לספר רומנים שטענו כי הגיען לבריטניה מ"סיבות של תחרות ספורטיבית".  אחד מהנשאלים הניח את דעת הבריטים בתשובותיו והם פנו לשני. השני, פחות מיומן הסתבך בשקריו וכשהבריטים החליטו לגרשו הוא הצביע על חברו  שכבר נכנס והיה בדרך לאסוף את כבודתו, וטען כי גם  הלה רימה וכאן פתאום התגלה כושרו ה"רטורי" של המלשין. התוצאה היתה ששניהם גורשו. זו דרכם של ה"שלוחא דרבנן" שאולי מתאים לקוראם "שלוחים" בהגהה מרוקאית.
     ויינשטיין - זה הנושא את המשרה הנקראת ה"יועץ המשפטי של הממשלה", הוא אולי אחד הגרועים שקמו למדינה הציונית מאז שקמה, בתפקיד זה. כך התנהל החלה בפרשת ליברמן ומעלליו ולולא התקשורת והרחוב ליברמן לא היה עומד למשפט. וכך הוא מתנהל בכל פנייה ותיק פלילי ואתי המוגשים לו ובמיוחד בכל תיקי הסוררים שהפכו את העובדות שלהם לשפחות והתעללו בהן. והנה כאשר הגב' ציפי ליבני - הלוחמת נגד צניעות האישה היהודית, מגישה לו את ה"הדרת נשים" כתירוץ למלחמה ביהדות הוא מיד קופץ על כך והופך ל"גיבור על חרדים". אינני בטוח שבאמת מר ווינשטין - אותו "יועץ משפטי לממשלה", הוא האיש שגמר אומר להפוך את "הדרת הנשים" לעבירה. אני חושד ש"צרת המשפטים"- אותה ציפי ליבני שהתפרסמה נגד החרדים בקרב על בית שמש, היא זו הגתה הכל ואילו ווינשטיין הוציא לה את הערמונים מן האש. בסך הכך, כאישה ולוחמת אנטי דתית ו"צרת" משפטים היא העדיפה לא לבלוט ואילו הוא חיפש להציג את עצמו כ"סמכותי" ועל החרדים הכי קל לערוך את הניסיון הזה.  אבל ליד ציפי ליבני עומדת וסומכת ידיה אחת שעלייה מדבר הכתוב באומרו כי "בת כהן תחל לזנות את אביה היא מחללת". זוהי היידי מוזס – המתפקרת שהיא גם ביתו של "לייזר" מוזס, הח"כ של "יהדות התורה" . רבותינו מפרשים את הפסוק הלה בכך שאם לאדם תורתי או עסקן דתי יש ילד סורר, אזי, הוא צריך להתפטר מתפקידיו, לסגור את ספרי הלימוד ולטפל בצרתו עד שיושתק חילול ה'. אבל ה"חניוק" מוזס לא רק שלא עושה זאת אלא הוא מסוכך על המתפקרת והיא עדיין בת ביתו לכל דבר ונוהגת לבוש פרוץ ברח' אלקנה בי"ם - שם המוזס הזה מתגורר. היא מתפארת בכך שאביה "עומד מאחוריה". וכך היא ממשיכה לעוץ את רעלה לציפי ליבני ועוד  כאשר אביה נהנה מ"מחמאות" הפוקרים עלייה במסדרונות כנסת המינים הציונית. הגיע הזמן שמישהו ייגש לאדמו"ר היקר מויזני'ץ ויאיר לו מיהו מוזס, מיהי ביתו וגם על  כל שאר ילדי הח"כ הזה שהגדרתם היא "וביגדיהם פרומים". הח"כים החילוניים יודעים ללגלג על ה"חניוק" הזה כי כל פעילותו היא ב"רכישת דירות". ואילו בבית שמש בוכים במוסדות התורה כי בנו – מיכל מוזס (ליצן חצי חילוני עם ילדים כמותו), הוא האיש שמחליט לאבוטבולון (ראש העיר- הקיר...) מי יקבל ומי לא יקבל כספי "חסד" ציוניים.
       הגזירות הללו של "אי הפרדת גברים ונשים בבתי עלמין", "הספדים מפי נשים" וכו' הם לא המלחמה על "שיויון האישה" אלא ניסיון של כופרי ישראל לחסל את  הבסיס האורתודוכסי של דת אש למו. המלחמה שלהם כנגד ההפרדה באוטובוסים החרדים איננה "למען שיויון האישה" אלא לשינוי ה"שולחן ערוך" ולהתערבות בחיי הדת היהודית. אילו הם היו באמת בעד "שיויון האישה" הם לא היו מהססים לסייע לרוב הנשים החילוניות נגד השפלתן בתועבות ע"י מעבידיהן. אילו באמת "כבוד האישה" היה יקר להם הם היו מפסיקים את כל פרסומי וסרטי השחץ ההופכות את הנשים לקרבנות אלימות ותועבה.
     על המלחמה הזו יש להשיב במלחמה שערה ע"י לוחמים קנאים ואילו לציבור החרדי יש עסקנים בורים וצמאי ממון שכל מה שיש להם לומר הוא "למה אתם לא עושים כך גם למוסלמים"? ב"עדה החרדית" דיברו על "לפנות לאו"ם" וזו באמת הדרך שהאדמו"ר מסאטמר הורה לנו: לפנות לאומות הולם נגדם וגם לטעון כי אינם מייצגי היהדות וזאת משום שהציונים מתביישים  בפני אומות העולם. הפרדת הדת מהמדינה, הקמת בתי עלמין נפרדים ופירוק ה"רבנות הראשית לישראל" הם צורך השעה. לא לחינם גרס ה"בריסקר רוב" כי הציונים מסוכנים יותר מהרפורמים. ליברמן, ליבני , חוטובלי וחבריהם מצליחים לעשות את מה שמר"צ והרפורמים לא הצליחו. זו שעת מלחמה ל- ה' כי עוד שום גוי - כולל יוון , רומא , בריה"מ לשעבר וגרמניה לא גזרו על עם ישראל  גזירות נוראות כאלה. המהרסים והמחריבים מכרם ישראל הם הגרועים שבאומות העולם והנה לעת צרה כזו נעלמו ונאלמו לוחמים מן הארץ. מטרתם הסופית היא להגיע לביטול ההפרדה בין נשים לגברים בבתי הכנסיות ולמינויי נשות תועבה שיפסיקו גם את חיי הטהרה. רק השבוע הורו המשת"פים מה"רבנות הראשית לישראל" לא לשאול טובלות במקוואות אם הן נשואות. בחו"ל זה לא יכול לקרות. מצגר ועמר הם חומר הדברה אנטי דתי ביד הפוקרים ולא לחינם רוצים ל"המליך" שוב את עמר. בדרך הזו - של פגיעה בחיי הטהרה, הם רוצים להרוס את המשפחה היהודית ולחסל את החרדים. וכל מה שמעניין את פרוש, גפני , את  הלבלרים החרדים ודומיהם היא השאלה "למה לא עושים זאת למוסלמים"?...
     אין כאן שום ספק כי הפוקרים רוצים להילחם כמו לבן הארמי -  נגד הזכרים והנקבות גם יחד. אם באמת "שיויון האישה" היה עומד לנגד עיניהם של הללו בודאי שהיו יודעים ומבינים כי האישה החרדית היא חלק שווה בהסכמה על הדרך שבה היהדות מתנהלת. אותן "לוחמות" למען "שיויון האישה" היו צריכות –  ממבט של דרכה  ה"עצמאית" של האישה החרדית, לשמוח על אותן נשים שמכונות "כת השאלים" או "אימה טאליבן"  ההוכות ל"עצמאיות" נגד רצון בעליהן אבל הנה אותן פוקרות אינן ששות על חרדיות "לוחמות" ו"עצמאיות"  אלא מה שמפחיד אותן היא הדת ובמיוחד הצניעות. אין ספק שיש לנו כאן מלחמה  עם  אלה הרוצים והרוצות לפרוץ כל גדר של מוסר ותרבות ולהפוך את הלא נורמאלי לנורמאלי. דת ישראל היא המחסום העיקרי שלהם.
      והנה מה צבועים אותם כופרים המבקשים להצר את הצניעות היהודית. כל שעוותם וזעקתם עולה כאשר בביתם שלהם מתגלים מעשי תועבה וכפיה נגד הנשים. כל תוכחתם נגד היהדות והאישה ביהדות עולה כאשר הסחי והמיאוס הפכו לטבע בחברתם הפרוצה להפוך את נשותיהם לכלי עריות בלבד ולרוקן את נשמתן מרוחניות. יום אחר יום נתפס אצלם "בכיר" אחר" - מ"נשיא המדינה" ועבור דרך "שריהם" ואנשיהם, שנשפט על תועבה וכפיה מאוסה אחרת בנשות הפיקודים שתחתיו. בגרועים שבאומות העולם אין הדברים מתרחשים כפי שהם מתרחשים בימים אלה אצל הציונים על אדמת ארץ הקודש. ומכאן אולי גם עולה מרצם לפגוע חזק יותר בצניעות היהודית וזאת מתוך שנאה וקינאה שלאומות העולם אין כנגד היהדות, אותה הם רואים כדת נבחרת.
     החרדים הציונים - ואפילו ה"עדה החרדית" והקנאים, זועקים חמס נגד הגיוס הצבאי אבל בפרשת ה"חוקים הפליליים" החדשים של ליבני- ויינשטיין יש סכנה גדולה הרבה יותר לדת אש למו. הגיוס הכפוי לצבא הציוני הוא בבחינת גזירת פרעה על הזכרים אך ליבני ווינשטיין אינם רוצים לגזור  רק על הזכרים  אלא גם על הנקבות. גזירות גיוס לצבא ידע עם ישראל בכל שנות קיומו ובראשן אותן גזירות קנטוניסטיות ברוסיה הצארית ולמרות הכל עם ישראל המשיך לחיות גם אם אבדו רוחנית טובי בניו. אני שוב מדגיש כי גזירת הצבא הציוני באה לא מעט גם משום הלאומנית החרדית - ציונית ששולחת חילונים ונוכרים להיהרג ואילו את יחיאל ושמיל מחביאים בבית.
         כאשר עלה גיוס הבנות  וה"שירות הלאומי" כחובה לנשים בימי הרשע של דוד בן גוריון שר"י ניסו הציונים להפחיד את היהדות החרדית בטענה כי אם לא יסכימו לכך  הרי שבן גוריון יחזור בו משחרור בני הישיבות ויגייסם. רבנים לא מעטים נבהלו מהאיום הציוני כשגיוס בני הישיבות ניראה להם קשה ומסוכן יותר מה"שירות הלאומי" של הבנות החרדיות. אבל אז קבע הרבי מבריסק את סדר העדיפויות היהודי האמיתי. הרבי מבריסק זצ"ל טען כי ההיפך הוא הנכון. בין השאר הוא טבע אז את המשפט כי "עם ישראל התקיים גם בלי ישיבות אבל ישיבות ללא עם ישראל זהו עניין בלתי אפשרי". במשפט זה  הבהיר הרבי מבריסק כי "עם ישראל" זו האישה הצנועה וקדושתה וגם אם – חס ושלום, הישיבות נעלמות, הרי שהעם היהודי ממשיך להתקיים בשמירת מצוותיו בזכות ה"בית היהודי" וה"בית" ביהדות זו האישה שהכשרות , טהרת המשפחה וחינוך הילדים תחת כנפיה הפרושות. אם – חס ושלום, האישה היהודית תיכנס ל"שירות לאומי" ותתקלקל בחיי התאווה בתקופה שבין בית אביה לכניסתה לחופה וקידושין הרי שזהו חורבנו של כל עם ישראל. אי לכל העמיד ה"בריסקר רוב" את המלחמה נגד ה"שירות הלאומי" מעל ההתנגדות לגיוס בחורי הישיבות.
       וזהו בדיוק המצב היום. גם אם יגויסו - חס ושלום, אלפי בחורי הישיבות הרי שהבית היהודי ימשיך להתקיים אך אם , רחמנא לצלן, תצלחנה הגזירות של ליבני ולפיד הרי שזהו הרס בית ישראל לדורות. המלחמה של ליבני ווינשטין היא להפוך את האישה החרדית לחילונית ובכך למוטט את היהדות על טהרת המשפחה (כאן מרעי ה"רבנות הראשית" מסייעים למשמדים בהוראה לא לשאול מי נשואה ומי לא נשואה בכניסה למקווה וזאת כדי שהלכות צניעות וטהרה ישכחו מישראל ויהפכו ל"אשר בדו מליבם" עד כדי מתן לגיטימציה לעריות דרך המקווה!), על הרס חינוך הילדים ובעיקר למחוק את הצניעות. ה"הפרדה" בין גברים למנשים מפחידה את הכופרים כי שם עובר הקו האדום ביחס לצניעות מול התועבות והברברייה. היהדות החרדית חייבת להתאחד במלחמה נגד ליבני ווינשטיין אף חזק יותר מאשר בעניין ההתנגדות לגיוס החרדים. הפניה לאו"ם - כפי שהעלו ב"עדה החרדית", היא הכרחית. הפגנות חרדיות באירופה מול השגרירויות הציוניות – נגד חוקי ליבני- ווינשטין, הן הכרחיות וטובה שעה אחת קודם לכן. אם חס ושלום יוסרו ההפרדות באוטובוסים החרדים ובבתי העלמין ותהיה התערבות תחוקתית בהלכה לשינוי הסטאטוס של האישה הרי שזהו תחילת החרבת בית ישראל וכאמור, אין "בית" אלא האישה.
      הגורמים החרדים - הציונים והלא ציונים צריכים להרהר שוב על הדרך בה הלכו בעשרות שנות קיומה של המדינה הציונית. בקרב על הכפפת הדת והמדינה ניצח בן גוריון. הניסיון לכפות "חוקים דתיים" או "חוקי עזר עירוניים" לא הביא שום יהודי לשמור מצוות אך מנגד לא רק שהתסיס ועזר לאנטי דתיים אלא נתן לגיטימציה לפוקרים להתערב בתכני דת אש למו. הפרדת הדת מהמדינה היא התשובה לכך שהמדינה הציונית איננה "אתחלתא דגאולה" ושאין לציונים את הזכות להיקרא "יהודים". הפרדת הדת מהמדינה תשמור על היהדות כדת נפרדת מפני אנשי התועבות ומנגד מה בצע לנו להכריח ב"חוקים דתיים" נוכרים סלאבים לא לנסוע בשבת או לחייב נוכרים ביפו לא למכור חמץ בפסח? זה הרי אפילו מנוגד להלכה!
                           להעביר את הכותל המערבי לוואקף המוסלמי!
     האירועים האחרונים בכותל המערבי – של אותן נשים מופקרות שבינן ליהדות אין ולא דבר, ממחישים עד כמה צדקו גדולי ישראל בשנת 1921 ולימים בשנת 1967. הגר"ח זוננפלד זצ"ל – שלפני מלחמת העולם הראשונה (עת שלטו בארץ ישראל הטורקים) התעמת עם נציגי הערבים על הזכות היהודית לבנות מחיצה בכותל המערבי, ביקש בשנת 1921 (עת קמה ה"רבנות הראשית" כ"בובה" ציונית לאחר בוא השלטון הבריטי) להעביר את הכותל המערבי בי"ם ואת שאר המקומות הקדושים ליהדות לידי ...הוואקף! הגר"ח זוננפד טען כי קדושת המקומות הללו תישמר טוב יותר ע"י המוסלמים שאמונתם לא תיתן להם להפוך אתר קדושה יהודי למקום פרוץ בעוד שהפקרת המקומות הללו בידי ה"רבנות" הציונית החדשה שקמה אז , תהפוך לימים את המקומות הללו לחוכא והיטלולא. ואמנם כך הם הדברים. הציונים חפצים לעקור כל סממן דתי ממקומותינו הקדושים ועל יסוד זה חונכו גם שופטי בג"ץ למיניהם.
     בשנת 1967 כתב הגר"י טיטלבאום זצ"ל - האדמו"ר מסאטמר, בדם ליבו הרותח את הקונטרס "על הגאולה ועל התמורה" ובו אסר על שומעי לקחו לדרוך בשטחים שנכבשו ע"י הציונים בשנת 1967 ובמיוחד לא לבקר במקומות הקדושים  באותם שטחים ובראשם הכותל המערבי. הרבי מסאטמר טען כי אסור להסכים לתת לציונים את ההרגשה שהם "שיחררו" עבורנו את אותם מקומות שבעתיד יטומאו על ידם. וכך אמנם היה.
      מי שרוצה לראות הבדל כיצד ה"וואקף" שומר על קדושת מקום מול הציונים שייגש למערת המכפלה בחברון ויבין הכל. לא במקרה ישנן טמאות הנקראות "נשות הכותל" אך עדיין-  ברוך ה', לא קמה קבוצת טמאות ששמה "נשות המערה". מעניין יהיה לראותן עם טליתות מול מערת המכפלה...
      אבל בכל זאת ישנה צביעות חרדית-ציונית לא קטנה ביחס לרעש נגד "נשות הכותל". לרגע אינני ממעיט בנבלה שהללו עושות ברחבה הקדושה בטמאן כל חלקה טובה אבל מדוע ה"מוזות" החרדיות-ציוניות משתתקות כאשר המדינה הציונית ובמיוחד צבאה ושלוחותיו הצעירות (בגיל התיכון) מקיימים בכותל המערבי טקסים מעורבים ופרוצים שבמרכזם "מככבים" חיילים וחיילות בלבוש שחץ ובהתנהגות של עריות? היכן נמצאים אז רבני ש"ס ו"יהדות התורה" באותם רגעים ממש? האם לזנות הצבאית מותר לחגוג מול שריד בית מקדשינו רק משום שזו זנות צבאית ו"ממלכתית"? יתרה מכך, איש בליעל שמטרתו- רחמנא לצלן , לשמד את עם ישראל הגיע לפני למעלה משנה לכותל המערבי וכל הימין הציוני וראשי הליכוד בעיקר נתנו לו את הבמה  להפוך את המקום הקדוש לבסיס העבודה הזרה שלו. היה זה אדם מטורף בשם גאלן בק שמיצג את ה"אוונגליסטים" המיסיונרים הנוצרים החפצים לשמד את עם ישראל ודרכם לשם כך היא לתמוך בציונות ובחזרת עם ישראל לארצו כתהליך מיסיונרי, רחמנא לצלן. האיש הגיע לכותל המערבי ונשא דרשה מיסיונרית בגיבוי הפוקרים מהליכוד ובראשם "סגן שר הביטחון" דהיום - דני דנון, יצור אנטי דתי. לא שמעתי אפילו ציוץ של מחאה מצד החרדים – הציונים על חילול הקודש במקום הכי קדוש לעם ישראל ע"י מיסיונר אנטי תורתי הנתמך על ידי לאומני הליכוד החילוני והחולני.
     מסתבר שכמו שווינשטין הפחדן הוא גיבור על חרדים כך החרדים- הציונים הם גיבורים על נשים ולא על לאומנים ציונים ולאומנים "ממלכתיים".
                    ואחרי החנטריש של חריש יש גם נצרת עילית
      לאחר הכשל בחריש נורמאלי הוא הדבר שיהודים חרדים ממשיכים לחפש דיור זול בפריפריה. באחרונה הפך הפרויקט ב"הר יונה" שבנצרת עילית למרכז ההוויה של חסידות ויזני'ץ, שחלקים ממנה פנו גם לעיר עפולה. נכון אמנם הדבר שבעיר נצרת עילית אין מדובר עוד באדמות ערביות מופקעות ובבגצ"ים שעלולים להחזיר את האדמות לבעליהן אך ללא חזרת תשלומי הרוכשים. נכון אמנם שנצרת עילית איננה בשטחים שניכבשו ע"י הציונים בשנת 1967. אבל יש שם בעיה שכדאי לרוכשים לדעת עלייה. נצרת עילית היא "עיר מעורבת" ובה גם חיים ערבים שעלו אליה מנצרת תחתית הסמוכה ומהכפרים שמסביב לאחר שאף אחד במשרד השיכון  הציוני לא בנה להם דירות בעירם או בכפריהם. בשנת 2008 נבחר לראשות העיר הזו אדם בשם שמעון גבסו מטעם הליכוד אך עם דעות הרבה יותר קיצוניות ממפלגתו הלאומנית והוא משתק  עיום את פעילות העיר  משום מלחמתו באוכלוסיה הערבית החדשה בעירו. בין השאר מתעקש גבסו לא לבנות בית ספר לילדי האוכלוסייה הערבית בעירו. את החרדים הביא גבסו כדי להילחם דרכם בערבים. ברור לכל בר דעת שאילו נצרת עילית היתה עיר חילונית בלבד הרי שהאוכלוסייה החרדית לא היתה מוזמנת לשם אחר כבוד. גם האוכלוסייה היהודית של נצרת והסלאבים החיים שם אינם מוסיפים חשק ליהודי חרדי לחוש כי הגיע אל נחלתו. גבסו עצמו - גם אם יבחר שוב לראשות העיר, ספק אם יותר לו להמשיך בגלל תיקים פליליים שהמשטרה פתחה נגדו. על תפקיד ה"יורש" נלחמים טיפוסים שונים ומשונים. חוגי ה"עדה החרדית" ששמעו על כך ממני החליטו ברובם להמשיך ולדלג על פרויקט זה בדרך העולה בית שמש. בכלל, יש לי גם מידע על כך שהמדינה יחד עם משה אבוטבולון – "ראש העיר" של בית שמש, זוממים להרחיק את חוגי ה"עדה החרדית" ובמיוחד את חסידות "תולדות אהרון" מבית שמש למקומות נידחים כדי להפוך את בית שמש לעיר "חרדית - לייט" , של חרדים נוסח ארה"ב כמו למשל הח"כ של "יש עתיד", דב ליפמן.
    החומר הזה מוגש על ידי כמידע גם לחסידות ויזני'ץ משום שכבר כתבתי קודם לכן שקשה לי לסמוך על אחד כמו ח"כ "לייזר" מוזס שהינו מתלהם לאומני חסר דעת  ואשר מי יודע מה רוחש ליבו בעסקאות הנדל"ן ועוד כשראש העיר בנצרת עילית הוא טיפוס כמו שמעון גבסו, שגם בענייני "גיור" יש לו יד ורגל.
                                ה"חינוך" של אריה דרעי
    הרבה תמהתי מדוע אריה דרעי מתעקש לשלוח את אלי ישי – המודח הטרי מראשות ש"ס, דווקא לפקד על החינוך בש"ס. דרעי רחוק מלהיות טיפש כדי לשלוח את ישי יריבו המושבע לתחום פעילות שממנו הוא רק יגרוף הצלחה, והחינוך בש"ס יכול היה בהחלט להיות מקפצה כזו עבור ישי. אבל השבוע שמעתי סיפור מבאר שבע - בירת הנגב, והבינותי מה עומד מאחורי "מינוי הכבוד" הזה. מפקחת "חרדית" ממשרד החינוך - חסידת גור, נחתה בבית הספר של "בית יעקב" בבאר שבע, בירת הנגב. בבית הספר נלחצו והכינו הכל כמו שצריך. כשהגיעה הגב' לשם היא בסה"כ שתתה קפה וסיפרה לצוות כי "את הפיקוח האמיתי כבר ערכתי בבית הספר של ש"ס. הם על הכוונת של משרד החינוך והתרבות, אתם רק כיסוי לעניין". בקיצור, גור הם משת"פים טובים של שי פירון מ"יש עתיד" - "חבר הנפש" של לפיד הצעיר, ואילו ש"ס הם אלה שעל כוונת הגזענים מ"יש עתיד" - דור שני ללפידים בוערים ואנטי דתיים. את זה ארעה דרעי יודע ולכן הוא שלח את אלי ישי לנהל את החינוך בש"ס. בקיצור, ישי ישמש לדרעי "בשר תותחים" ובכך תהיה קבורתו הפוליטית סופית.
                                          ברית ערים תאומות לסדום
       ישנו ח"כ במר"צ שבו התקיים פירושו של ה"אור החיים" הקדוש – "בשגם בשר הוא", כשהלה הפך את התועבות ל"דגל תרבותי". והנה הבחירות המוניציפאליות נמצאות בפתח והאיש הכריז על התמודדותו על ראשות העיר ת"א, שגם בלעדיו   "זכתה" בתואר עיר התועבות הראשונה במעלה בעולם! עכשיו נותר רק לצפות שאם האיש הזה יבחר הוא יערוך ברית ערים תאומות היסטורית עם עיר מהעבר ושמה:סדום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה