יום ראשון, 12 בפברואר 2012

הסיבות לכך שברומניה אין אפשרות לגרים ולשומרי מצוות לחיות כיהודים אמיתיים


בס"ד, פברואר 2012
 הסיבות לכך שברומניה אין אפשרות לגרים ולשומרי מצוות לחיות כיהודים אמיתיים/הרב אליהו קאופמן
   א)בכל מדינת רומניה- ואף בבוקרשט הבירה, אין חנות כשרה אחת. שומרי כשרות העובדים ברומניה מביאים איתם את האוכל הכשר מישראל, ארה"ב או ממרכז ומערב אירופה. אלה ששומרים מעט כשרות אינם נמנים על יהודי רומניה המקוריים החיים שם ואינם חיים ברציפות יותר משבועיים ואח"כ נוסעים למדינת האם (רובם מישראל) ומביאים משם את מוצרי המזון הבסיסיים שלהם.
  ב) ה"שחיטה הכשרה" שם רחוקה מלהיות כשרה באמת ובסטנדרטים אורתודוכסים מינימאליים כקהילות של "יוניטד סינגוג" בבריטניה , "יאנג יזרעל" בארה"ב או רמת רבנות נמוכה בישראל ובמרכז ומערב, ואף מזרח אירופה או אמריקה. בעבר כבר נתפס "שוחט חרדי" שבלחץ הפדרציה המתבוללת הממונה הכשיר טריפות ונבילות. שוחט אחר ששחט שם היה מקומי ומחלל שבת שלא ידע אפילו להחזיק סכין שחיטה. בעבר הקרוב ניסתה הפדרציה למנות "רב" ו"שוחט" שהורשע בזיוף וגניבת טפסי כשרות בישראל. שוחטים יראי שמים באמת ברחו משם לאחר ניסיון של פעם אחת משום שראו שאי אפשר לסמוך על ה"משגיחים", החותמת של "כשר" נמצאת בידי נוכרים ו/או מחללי שבת שעושים בה כרצונם,  הללו הבחינו שכלי האוכל במטבחים טרפים ולכן סירבו לאכול שם, הפדרציה ביקשה מהם לשחוט עופות כשמריטת הנוצות  תיעשה ב-45 מעלות חום (!) ועוד מיני רמאויות זולות. שוחט אחר ששחט שם גורש מקהילתו החילונית  במערב אירופה לאחר שניתפס אוכל במסעדה נוכרית טריפות ונבילות.
  ג) ה"מסעדות הכשרות" של הפדרציה נמצאות ב"השגחת" מחללי שבת ונוכרים שגם הם מאוימים ע"י מנהלי המטבחים והמסעדות לא להיכנס לחדר האוכל מלבד ב"זמן הארוחות". הסיבות ברורות והנה כמה דוגמאות:1) לפני מספר שנים הודחה "משגיחת כשרות" מחללת שבת רק משום שמחתה נגד הכנסת בשר חזיר לתפריט של האוכלים באתר הנופש של הפדרציה- "כריסטיאנה".2) בקיץ האחרון הזהיר מנהל המטבח באתר הקיט של הפדרציה-"אפוריטה צפון", את ה"משגיח" החילוני שלא יעז להיכנס למטבח אלא בזמן הארוחות בלבד.3)לפני כשנה וחודשיים לערך הובלתי קבוצת תיירים חרדים בעיר אורדייה במערב רומניה. כמובן שאכלנו את פיתינו ואת מימינו בלבד שתינו אך הבחנו ב"תעודת כשרות" שהיתה במסעדה של הקהילה שם ובחתימת מכונאי לשעבר (מנבל פה ידוע) המתקרא "רב" בשם אברם ארנפלד. היה רשום שם "למהדרין מן המהדרין". האיש היה אז בארץ ומששאלנו מי מחליפו הופיעה גויה שהציגה עצמה כ"משגיחה". אח"כ היא ביקשה מחברותיה (ברומנית) שלא יאמרו לנו כי עזבה את המקום לכמה דקות כדי לקנות...עופות אצל הגויים!4) בעיר יאסי האוכל מובא לא פעם מהגויים ואפילו הרב שלמה משה טוביאס (המשרת את הקהילה שם בעל כורחו) נאלץ ללחוש לישראלי לא לאכול שם. 5) לפני כשלוש שנים גילה תייר מישראל כי בבית המלון של הפדרציה ב"פוינה ברשוב" לא נכח שום "משגיח" ב-48 שעות ששהה הלה שם והאוכל הובא מ"קייטרינג" נוכרי מבחוץ ע"י גויים. ועוד דוגמאות למכביר.6) באורדיה מגיע מפעם לפעם השוחט החרדי קסטנבוים אך הלה טען באוזני כי "לאחר השחיטה אני לא ערב לבשר". גם אותו ארנפלד טוען כך שוב ושוב - כאשר הבשר נוסע מאורדייה לשאר הערים. הלה אף מתפאר כי "הכרחתי את קסטנבוים לקבל שכרו עפ"י מספר הבהמות הכשרות שהוא שוחט". כמו כן בכל השחיטות "נשחטות" פחות פרות ממה שמגיע מספרן כשהן מגיעות ליעד ...
  ד) רמת הרמאות של ראשי הפדרציה, הקהילות וה"רבנים" מדהימה. בין  2004 ל-2008 נימכר יין נסך - ע"י הפדרציה (ואף ע"י דוייטש מ"בית חב"ד) , בחומת מזויפת של הרב מחפוד מישראל אך העניין ניפסק משכותב שורות אלה הביא את הנושא לעיתונות הרומנית ולבית המשפט הרומני. "רבנות רומניה" היתה היוזמת של רמאות זו.
 ה) הפדרציה איננה מכירה בהלכה היהודית ואיננה מנפיקה "אישורי יהדות" עפ"י ההלכה (אם יהודיה) אלא מנפיקה "אישורי יהדות" עפ"י "השתתפות באירועי הפדרציה" או קבורת ההורים והסבים (היום קוברים נוכרים בבתי העלמין ברומניה!).
ו) המועמדים ל"גיור" הם נוכרים החיים כגויים ערלים לכל דבר, מטבחיהם טרפים, תרבותם נוכרית, חלקם באים ממשפחות אנטישמיות ממש , הם שונאי דת יהודית ולסביבה האנטישמית והנוכרית יחזרו לאחר "גיורם".
ז) אירועי ה"יהדות" בחגים ובשבתות נעשים באופן פרוץ ובדומה לרפורמים (תמונות מצורפות) ובחילול שבת וחג ובפסח מגיע אוטובוס המסיע בליל החג את ה"חוגגים". כמו כן ב"קידושים" ואף בתפילות וב"קדישים" מצרפים לא פעם נוכרים!
     על החתום: הרב אליהו קאופמן- יו"ר ארגון היהודים העצמאיים ברומניה, "אוהל שרה".
0040744832393,00447924222997,00447854937278,00972527128509.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה