יום שני, 13 בפברואר 2012

.הפופוליסטיות עצרו את ה- ש.ג


 בס"ד
               הפופוליסטיות עצרו את ה- ש.ג./ הרב אליהו קאופמן
      האמת היא שהייתי מעדיף לא לעסוק בנושא הזה אך מנגד הפופוליזם והצביעות זועקים לשמים. במקום טיפול שורש יש כאן הענקת "תרופה" שרק תחמיר את מצבו של החולה. ואני מתכוון לחוק שמטרתו לעצור לקוח פריצות. את החוק  הגישו  הגברות -  הח"כיות זוארץ וגלאון, שלפני הבחירות "נותנות גז" חזק כדי לנצל את גל הרייטינג של "הדרת הנשים" ולהיכנס לעוד קדנציה פרלמנטארית על פלטפורמת ה"אישה". הרי  אותן גברות עצמן בטוח שאינן מאמינות שהעונש למי שפונה לשירותי הפריצות ירתיע ויוריד את הבעיה ולו במעט. ובטח שגם כל  מהנהני ההן שלהן -  ובראשם השרה לבנת , הזקוקה שוב לכותרות כדי לחזור להיות שרה מרכזית בליכוד,  גם הם יודעים שזהו חוק מטרד ותו לא. אבל צריך להלחם נגד "הדרת נשים" בכל מחיר ובדרך גם להכניס שוב  לפרלמנט את זוארץ , את מר"צ - גלאון , ולממשלה את גב' לבנת.
     הבעיה של הפריצות עמוקה הרבה יותר אבל אם באמת יטפלו בה מהשורש עוד נישמע את זעקות האימים של אותן גברות צבועות הזועקות "כאן זה לא אירן" או לחילופין מחרפות את תורת ישראל. הכל מתחיל בילדות , בחינוך , בהתבגרות ובהקמת משפחה בגיל צעיר. בסיס בריא, משפחה בריאה והדרת סרטים, טלויזיה ו"שעשועי מחשב" הם  ביטוח לשמו לחיים שקטים ללא פריצות וללא לקוחות. והנה בדור שבו אותן ח"כיות ממש -  ובראשן גב' גלאון, מפארות ומעודדות  את הפריצות והתועבות כחלק מ"תרבות" , "חיים חופשיים" , אי שלילת הפורנוגרפיה , הבלטת ה"מתירנות" והרמת דגל הסמרטוט ששמו ה"גאווה"(!) , הרי שמנגד הן מענישות את "צרכני  התרבות"  הזו  בחוק החדש ! אם זה לא טמטום, אזי, מהו טמטום?!
      מה כבר אפשר לדרוש מפועלים זרים ללא משפחה אשר שעות הפנאי שלהם נעות בין פורנוגרפיה מצולמת לפורנוגרפיה של צפייה?! מה  כבר אפשר לדרוש מרווקים, גרושים - ואף נשואים, שמחליפים מספר ערוצי פורנוגרפיה בדקה אחת?! מה כבר  אפשר לדרוש מנער צעיר שדרך המחשב נפשו מורעלת?! לבטל את התועבות הרי זה אסור לפי דעתן של הח"כיות ה"מתקדמות -  זו "תרבות" ו"חופש הבחירה" , אז מדוע לכל הרוחות להעמיד לדין את זה שנענה להמלצתן ה"תרבותית"?!
     ועכשיו -  עם קבלת החוק הפופוליסטי הזה, יתחילו כולם לריב אם הגבר הוא המפתה כשמדובר ברחוב ומה דינו של הגבר אם הגיע לבית זה או אחר שיועד לכך? והאם האישה  איננה כלל  גורם מפתה לעבירה אלא רק "קורבן תמים" שבטעות נחת ל"זירת הפשע" ?  ואם בכלל מדובר בסחר נשים אז מדוע  החוק  החדש  אינו מדבר על הסוחרים הרשעים החוטפים ילדות מחו"ל  וכולאים אותן בתנאי עבדות קשים? אחת התשובות לכך  היא שאם יצטרכו לעמוד על  בעיית הסוחר  הרי שניאלץ לחוקק "חוקי הגירה" מיוחדים להגבלת ההגירה   מכיוון חבר העמים , והרי רק לא מכבר נעשה ההיפך -  אושרה לאלתר  כניסה ללא ויזות מאוקראינה וממדינות הלווין שמסביבה  , ביוזמת מר ליברמן וחבריו...
    מהחוק הזה עוד עלולות להתרבות הנשים ה"תמימות" הללו ,  שתדענה כי הן אינן ברות עונשין אלא רק "קרבנות". החוק  הזה יכול - חס ושלום,  גם  להעלות את מספר מקרי האונס. ואולי בעצם  החוק הזה יכול לגרום לשני הדברים הללו  גם יחד.
    ולסוף -  כשייתפסו הלקוחות, יתחיל הויכוח הפוליטי בין  הח"כיות הפופוליסטיות הללו. זו תירצה להקל בפועלים זרים ובבני מיעוטים , וזו תירצה להחמיר דווקא בהם וכולן תדרושנה  עונש "מקסימאלי" ללקוח דתי, ובמיוחד בעל חזות חרדית. אם זה לא היה עצוב וכואב גם אני הייתי צוחק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה