יום חמישי, 23 בפברואר 2012

שנאת ילד קטן לא ברא אפילו השטן


בס"ד
         שנאת ילד קטן לא ברא אפילו השטן / הרב אליהו קאופמן
     כמו רבים וטובים נחרדתי גם אני מאותם "טוקבקים" ששמחו לאידם של הילדים הערבים שנהרגו באסון קפריסין, אך לעומת  האחרים לא הופתעתי מכך. גם לא הופתעתי מכך שהתגובות הופיעו ואושרו להופעה על האתר הרשמי של "משרד ראש הממשלה".
    בשנים האחרונות לא רק שדם הערבים -  ומי שמגן עליהם, הותר ע"י הימין הציוני אלא שכל האכזריות והבהמיות הותרה ועניין של "כל דאלים גבר" הפך לנושא דגל הציונות ה"ממלכתית". אני מתאר לעצמי מה היה קורה אילו זה היה להיפך -  באתר הרשמי  של הרשות הפלשתינאית היו, חס ושלום, שמחים להרג ילדים יהודים בתאונה קשה וה"טוקבקים" הערבים היו טוענים כי " כל ילד יהודי שנולד הוא מתנחל או חייל פונטנציאלי לעתיד ולכן אין להצטער על מותו". רוה"מ היה מודיע בדרמטיות על "הפסקת השיחות" שדרך אגב, אינן קיימות. כנופיית המתלהמים מהימין היו מבקשים  להסגיר את נשיא הרשות בעוון  "הסתה לרצח עם" ואילו הפשיסט מיכאל בן ארי היה קורא ל"טרנספר מיידי".  כולם גם היו מגייסים את "יהדות התפוצות" ובארה"ב הזעקות היו נשמעות מה"פנטגון" ועד האו"ם. אבל כשזה קורה בצד השני- אצל גיבורי הציונות, זה מותר ומי שמתנגד לזאת הוא "אנטי ציוני".
    במסווה "מילת הקסם"  "ציונות" הוכשרו כל הנבלות. העיקרון הוא שאפשר להצדיק כל רצח אבל אם אמרת את מילת הקסם "ציונות" הרי אינך רוצח או גזען. אם תוסיף למילת "קסם" זו את המילה "ביטחון" בכלל תקבל חסינות לכל שיגעון והסתה. אפילו השטן לא חשב אי פעם - עד שקמה הציונות, על מילת "קסם" כזו שתצדיק את כל עלילותיו כולל הסתה לשמחה לאידם של ילדים שנהרגו בתאונה. וישנו שיר לעג המביא את ה"חידוש הציוני": "אני ציוני, אני בכלל לא גזעני, אני חושב שערבי נחות מיהודי אבל אני בכלל לא גזעני כי אני  יהודי ציוני , ויהודי ציוני  אינו יכול להיות גזעני".
    אצל הימין העקום לא יתכן מצב שילד ערבי שיולד יהיה גם מנהיג שלום או אולי כדוגמת ערבים בחברון  של 1929, שהצילו מאות יהודים. נכון, גם כל ילד יהודי שנולד אינו חייב להיות בעתיד חייל מדכא אבל מי אמר שהצד הערבי יתום מהולדת פרחי שלום?
     ממשרד ראש הממשלה וממפעילי אתרו לא נשמעה אפילו המיית גינוי כי זהו ה"הדר הבית"רי". הנושא עבר לסדר היום כי בשנים האחרונות התלהמות הימין והסתותיו הפכו לעניין שבשגרה ומי שעוד מעז להתמרד נגדן מסומן כ"בוגד" עם איום לשלול את אזרחותו או למנוע ממנו להיבחר כנציג ציבור.  כדי להצדיק את המצפון בנתינת הלגיטימציה לשחור שבשחור הרי שלצד המילים "ציונות" ו"ביטחון" מגויסת גם המילה "השואה" והאחרונה מסבירה ומצדיקה כל פליטת או מעשה רשע של יהודים בערבים אם שתי המילים שלפנייה לא הספיקו להצדקה זו.. ממש לירי! אין לי ספק שהצטרפותם של מאות אלפי מהגרים ממדינות ששם חונכו לאורם של מנגנוני חושך, הוסיפה לגיבוי הציבורי שהימין הציוני קיבל בשנים האחרונות ולראיה "ישראל בתינו" היא הגג המסוכך על כל החוליגניזם של הליכוד. ואם כך הדברים, אזי, מדוע  באמת צריכים במשרד ראש הממשלה לתת דין וחשבון הומני למתי מעט כמונו?...

תגובה 1:

  1. ואו! מילות חוכמה! מבכימה איתך על כל מילה. הכי מפחיד זה שהילדים גדלים תחת חינוך מלא שנאה ודעות קדומות והמעגל הנוראי הזה פשוט לא ניתן לסיום כי הוא כל הזמן מועבר הלאה מדור לדור.

    השבמחק