יום חמישי, 2 בפברואר 2012

הנכס של נתניהו


בס"ד
                    הנכס של נתניהו / הרב אליהו קאופמן
     בן גוריון נהג להתפאר  ב"נכס ההיסטורי" של  למפא"י ההיסטורית , המסייע למפלגתו לחזור שוב ושוב לשלטון בקלות יתרה. שמו של הנכס היה : מנחם בגין -  יו"ר גח"ל , ולפני כן מנהיג תנועת ה"חירות". בטוחני שמר בנימין נתניהו יכול לאמץ את המשפט בשינוי השם -  במקום מנחם בגין לומר משה פייגלין. שוב ושוב נתניהו זוכה בכשלושת רבעי הקולות ו"מנצח בגדול", אבל האמת המרה שלנו היא שלולא היה פייגלין המועמד נגדו היינו מגלים שבעצם הליכוד הרבה יותר קיצוני ממה שכולם חושבים.
     משה פייגליו הוא מועמד לא כריזמטי , אדם דתי מדי לרוח הליכוד, מאחורי האיש עבר לא מזהיר עם בית כלא במרכזו והוא "חוצני'ק" -  לא רק שאינו נסיך אלא  שמדובר ב"צפרדע" שלא גדל בכלל בתנועה הרויזיוניסטית , או אפילו לא צמח  ב"ליכוד החדש" וכולם יודעים שמועמדותו בליכוד היא רק "טרמפ" פוליטי. אבל הנה מועמד חיוור כזה זוכה שוב ושוב לרבע מקולות המצביעים! מסתבר שלא אלמן הליכוד. הקולות הללו הם לא רק של אלה שהצליח לפקד אישית אלה קולותיהם של רבים וטובים מחברי הליכוד שאינם מסכימים עם מדיניותו ה"פשרנית" של נתניהו והם היו רוצים לראות במקומו מנהיג קיצוני יותר, אגרסיבי יותר ובמיוחד אנטי ערבי שלא "יעשה חשבון" לארה"ב ולאו"ם ושיחיל את החוק הישראלי על השטחים הכבושים ללא זכויות לערבים שם.  בקיצור, דרום אפריקה ישראלית באופן הכי רשמי. כלומר , רבע ממצביעי הליכוד מוכנים להצביע מחאתית לאיש  לא כריזמטי, לאדם דתי באופן בולט, ל"טמפיסט" ו"חוצניק" ולבעל עבר קיצוני , וכל זאת משום שנתניהו מתון מדי!
     עכשיו תארו לעצמכם מה היה קורה לנתניהו אילו עמד מולו מועמד בעל אותן עמדות פוליטיות כשל פייגלין אך חילוני , רויזיונסטי שצמח בליכוד , כריזמטי ורהוט וכמובן בעל רקוד הנהגה והשכלה מרשים. הכל היה ניראה אחרת. זה עלול לקרות כבר בפעם הבאה. הדור של סילבן שלום, ישראל כ"ץ, לבנת לימור וחבריהם נראים מתונים ועייפים מדי לעומת החבורה הצעירה שמקיפה את נתניהו אך חושבת כמו פייגלין. קחו למשל את ה"חמישייה  הפותחת" של יוזמי ההמולה הפשיסטית וחוקי הדרקון האנטי דמוקרטיים : חוטובלי- רגב- דנון- לוין -  אוקוניס.  הללו הם  לא פחות קיצוניים מפייגלין אבל מתוחכמים יותר ממנו,  הם זהירים  יותר ממנו אך גם ארסיים יותר  ממנו. הרבה הבדל בינם לבין ה"סמן הימני" של הפרלמנט הציוני  - מיכאל בן ארי, אין. הם צוברים רקורד של חקיקת חוקים אנטי ערבים ואנטי דמוקרטים, הם - כמר פייגלין למשל, לא יסרבו להחיל את החוק ה"ישראלי" על השטחים הכבושים  והם אפילו מדברים על חזרת הממשל הצבאי לתחומי ה"קו הירוק" - כנגד "ערבים סוררים". לביבי יש רק מזל אחד שהללו  עדיין צעירים ובנתיים הם נחשבים לבני טיפוחיו. תנו להם עוד קדנציה ותיראו כיצד הם עוקפים מימין את פייגלין. זהו השילוב של "אם תירצו - זו ארצנו". והעיקר יש להם "גב" כלכלי חדש ולא רק מקומי -  מהמיסיונרים הקיצוניים בארה"ב, המטורפים של גאלן בק.
      זכרו היטב ורישמו לפניכם - כמו שאנו מתגעגעים כיום ל"ישראל בעליה" כשאנו חשים על בשרינו את "ישראל ביתינו", כך נתגעגע למשה פייגלין ול"מנהיגות היהודית" שלו כשה"חמישייה הפותחת" תחליף את נתניהו.
     
     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה