יום שבת, 4 בפברואר 2012

"פרשת "בשלח


בס"ד
                             פרשת  "בשלח" / הרב אליהו קאופמן
     בסופה של הפרשה מופיע עמלק ו"מקרר את המים" לפני אומות העולם - במלחמתו בקב"ה , דרך מלחמתו בעם ישראל. עמלק האמין בקיומו של ה' וידע שעם ישראל הוא עם הבחירה וידע שכל הניסים שנעשו לעם ישראל  נעשו ע"י ה' יתברך. אך בכל זאת יצא עמלק להלחם בעם ישראל , מדוע? לא לחינם מבטיח ה' להכרית את העם הזה - עמלק, מעל פני האדמה ו"לא שלם כיסא יה" עד שיוכרת עמלק. המידה הזו- להלחם ב-ה' ולמרוד בו, תוך כדי הדעת על קיומו של הקב"ה, היא מידת העזות והחוצפה הקשה בכפירה. מילא מי שאינו יודע - או אפילו משים עצמו כ"לא מאמין" בהשגחה העליונה. אחד כזה בכל זאת זוכה ל"הקלה" בעונשו משום הספק שבו חי , אף אם חטא ועבר עוונות קשים. אך אלה היודעים מיהו ה' הגדול, מיהם בחיריו ומהם חוקיו ובכל זאת מורדים בקב"ה רק לשם ההתגרות הגאוותנית שלהם (שהרי יודעים הם שמרדם לא יצליח) הרי אין להם תקנה. מטרתם היא להמריד ולהחטיא אחרים - שיגררו אחריהם ויקבלו "אומץ" טיפשי שאח"כ יתהפך עליהם גורלם למר. זהו עמלק - מחטיא שמכיר בקיומו ובגדולתו של הבורא , אך מורד בו. כל אלה - שרחמנא לצלן, עושים חישובים מדוע ולמה הדברים מתרחשים בעולמינו הם אותם העמלקים. כל אלה השואלים את הקב"ה שאלות על אירועים לא ברורים (במקום לחפש "על עוונותינו גלינו") וחובשים על ראשם כיפות הם אלה השייכים לעמלקים. ומאחר ובאוניברסיטאות הציונית (ולא בהכרח דווקא הנוכריות) הקימו "מכוני מחקר" של קשקשת ודברת על "מה שאירע בשואה", על "ההסברים להיסטוריה היהודית" או "פילוסופיית האמונה", הרי שמי שמסייע להן ושולח אליהן תלמידים "חרדים" או מקים "מכללות חרדיות" תחת שיפוטם של רשעים אלה הרי הוא כמסייע לעמלק ל"זנב בחלשים" ובבחינת "אשר קרך בדרך".
     אבל ישנה נקודה נוספת בעניין עמלק. לעמלק שני צדדים - כמו לכל דבר ביהדות, גשמי ורוחני. ביהדות הרוחניות קודמת לגשמיות ולכן כשעם ישראל מיתדרדר רוחנית כאמור לעיל, אזי, מורשה השטן להכות בישראל ע"י עמלק הגשמי. עמלק הגשמי מכה את עם ישראל כמידה כנגד מידה. ולמעשה עמלק מורשה להכות בעם ישראל ולהתלבש בדמות הכפירה וללא מורא שמים כשעם ישראל - רחמנא לצלן, פורק עול מצוות ואז האויב הגשמי מראה לו מהו עונשו של כופר, ואין אכזר מכך שהכפירה מכה בפורק העול עד שהוא קורא לה'  יתברך - צ אם הבין את הלקח. ולכן לא לחינם נאמר לפני המילים - "ויבוא עמלק", "עד מתי ינסוני העם הזה". עבירות מביאות עונשים ואויבים בבחינת "אשור שבט אפי" אך רק הכפירה מביאה את עמלק. והחלק הקשה והעז בכפירה הוא הניסיון לנסות שוב ושוב לבדוק את קיומו של הבורא יתברך. לא לחינם הגיע המן הרשע כאשר כל העם השתתפו בסעודת אחשוורוש ורצו להיווכח מה יקרה אם לא יאכלו כשר וישתתפו בסעודת רשע. לא במקרה באה השואה המרה לאחר שיא הכפירה באירופה -  הסכלה וציונות. לא במקרה יצאה השואה מגרמניה של ברלין המסכילה ומאוסטריה של שריפת תנ"ך בידי יהודים. וכאשר שואלים יותר מדי שאלות על ה' הרי ש-ה' הטוב מעניש -  במידה כנגד מידה, ב"עם נבל אכעיסהו".
    אי לכך ובהתאם לזאת הרי שמחיית עמלק נתונה בידינו -  כבחירה. ברגע שבעם ישראל תודבר הכפירה הרי ש-ה' הטוב לא יביא את עמלק וימחה שמו מעל פני האדמה. כלומר, לא שלם כסא יה כל עוד בעם ישראל מנסים את הקב"ה, ובמיוחד בעידן המדינה הציונית ו"מוסדותיה האקדמיים". מכאן שסכנה גדולה עדיין מרחפת על ראשינו כל עוד הכופרים מרימים ראש ומהוים את רוב העם, וכאשר החרדים מכופפים ראשיהם לכופרים וממלמלים הסכמה על "סטטוס קוו".
      "וערב רב עלה "... הרבה פירושים עוטפים את המושג "ערב רב" והשלכותיו על עם ישראל עש סוף הדורות, בבוא גואל צדק בע"ה. אך בהחלט ניתן ליחס למושג הזה עוד פירוש שכל כך רלוונטי בדורנו , מסתמך על ה"זהר" הקדוש ויכול להבהיר לנו את מה שמתחולל כיום ב"הנהגת הציבור החרדי". המילה "ערב" באו מעירבוביה ואילו המילה "רב" אפשר אמנם לפרשה כהסבר לכמות אך גם אפשר להסביר כאן פשט ברור : רב מלשון "רבנות". עירבוביה של "רבנות" היא שדר ברור - השקפת התורה תהיה, חס ושלום, למרמס מעצם ערבוביית הבלבול שבה והלא ידוע. ה"זוהר" הקדוש מאיר עינינו כי אחד הסימנים ל"דור האחרון" הוא בהיותה של ה"אמת נעדרת" וכי כשיבוא מלך המשיח "גדולי ישראל יצאו כולם נגדו. הרבי מסאטמר מוסיף כי זה בעצם עוד רמז ל"גאולה אחרונה כגאולה ראשונה" שהרי גם דתן ואבירם אחזו לטובת פרעה במצרים ואח"כ הפכו ל"גדולי ישראל" ואילו  בדור זה נתגלגל לנו רמז על שניים כאלה - ששירתו את הציונים ואח"כ הפכו ל"גדולי הדור".
      ועירבוביה זו היא בעצם ה"אמת הנעדרת" בין בסיס הידות לדעות הכוזבות שזרעי ה"ערב רב" מכניסים לתוכנו כדי לחסל - חס ושלום, את היהדות הצרופה. בדורות קודמים גם אם עלו השקפות טומאה הרי שלאורך זמן היה ברור הקו בין טומאה לקדושה ומהן ההשקפות ש"מחוץ למחנה" אך בדורנו העלוב גרמה עלייתם של "רבנים" מהסיטרא אחרא לדרגות גבוהות לכך שההבדל בין טהור לטמא יטושטש ואילו מלכות הציונים שופכת כוחה , השפעתה וכספיה כדי לטשטש זאת עוד יותר , ובמיוחד ע"י כפייה המשמשים  גזר ומנגד ע"י חוקיה , המשמשים כמקל.
       דהיינו ה"ערב רב" הם לא מעט "רבנים" ה"מוסרים שיעורים" בקלות דעת של פוחזים עפ"י "תקנים ציבוריים" או "רבנים" המשמשים ב"משרות ממלכתיות" או תחת ה"סוכנות היהודית" ומיום ליום עולה מספרם ל"רב" על פני עמודי היראה האמיתיים ונרמז לנו  ש"ערב רב" זה "עלה איתם"-  כלומר, עולה ועולה  כוחם של "רבנים" אלה  ככל שהציונים מתחזקים בארה"ק ובחו"ל. ובמקום אחר ב"בראשית נאמר כי "גם תבן ומספוא עימנו רב", דהיינו, אותם "רבנים" על "דברי התורה" המצועצעים שלהם שווים כמספוא ותבן רב אבל לסוסים ולשאר הבהמות.
                                                פרפראות
                                          ה"סיקריק" שבחבורה
       לחבר כנסת המינים משה גפני יש קצת יותר מצפון יהודי משאר חבריו לשתי הגרוטאות המפלגתיות של החרדים הציונים. אבל כמובן שהכל בעירבון מאוד מוגבל ופה ושם הוא צועק כדי לצאת לידי חובה ולמשוך עוד קדנציה אחת ועוד קדנציה אחרת וכו'. אבל כאשר פני הדור כפני הכלב - ולא סתם כלב אלא כלב בולדוג עם פרצוף שחור וכוער, הרי שה"חרדים החדשים" וה"חרדים לייט" מתחילים להשתלט על כל פינה טובה וגם חרדי ציוני כמשה גפני זוכה לכינוי "סיקריק". והנה נציגם הבכיר של אותם "חרדים חדשים" ו"חרדים לייט"- בכנסת המינים, ח"כ חיים אמסלם, זיכה לא מכבר את גפני בכינוי "סיקריק". עכשיו בואו ניראה עד כמה גפני הוא באמת  "סיקריק".
     בשבועות האחרונים גפני מרבה להיראות בכל ערבי הביזיונות והראיונות של הפוקרים ושם הוא מחניף להם ובעצם מסביר שגם הוא וה"חרדים" שהוא מייצג הם ציונים טובים. כך למשל אירע  בערב ליצני כזה, שהגפני הזה ישב שם עם פר' שטכנסברג ומומרים אחרים ששוב ושוב השפילו את היהדות ואת נציגי החרדים ותבעו מהחרדים ללמוד במוסדות האקדמאים - קרי, לעזוב את היכלות הקודש ולהשתמד, תוך האשמת הציבור החרדי ב"אנטי ציונות". וכאן ה"פודל" גפני התנצל שוב ושוב וטען כי הוא עצמו ציוני. הדברים צוטטו מפיו ע"י התקשורת החילונית כהערכה ל"וידוי" המרשים שלו.
      ולציוני הלאומני הזה עוד יקרא "סיקריק"...
                                     לעצור את הנבלה!
       בשבוע שעבר דיווחתי כאן על פרשת ה"גיורים" המתגלגלת ברומניה. מאז אמנם  נכנסו לעניין רבנים חשובים כדי לעצור את הנבלה אבל זה עדיין לא מספיק. מסתבר שהנוכל הערמומי הזה - רפאל שפר, מכר את נשמתו לשטן המתבולל מרומניה כבר ביום הסכמתו לקבל את ה"תפקיד הרם" של ה"רב של הפדרציה" ברומניה. אפילו לא קראו לו ה"רב הראשי של רומניה" אבל בשביל הנבל הזה היה מספיק גם תואר מקוצץ כדי להשתחוות לבעל הנוכרי ולנסות להכניס לכרם ישראל נוכרים גמורים תמורת שלמונים. אין ספק שזהו חילול ה' מעין כמותו , ומנגד הגיעו אלי ידיעות על כל שראשי הפדרציה המתבוללת מתגלגלים מצחוק כיצד הם מהתלים ב"מזוקנים" החרדים תמורת כסף. אתמול זו היתה משפחת שלזינגר והיום זהו הליצן העילג שפר המציג עצמו כתלמיד כולל ה"חזון אי"ש" , אבל אפילו לקרא בתורה ולומר דרשה נורמאלית הוא אינו יודע.
    הלך הסהרורי הזה - עם מינויו (בחודש התשובה תשע"א) , ושאל בכולל ה"חזון אי"ש" תמימים וישרים "היכן אפשר לערוך גיורים"? חשבו הללו כי הליצן הרומני הזה יש בו מעט יראת שמים ושלוחו לבית הדין של הרב ניסים קרלי'ץ. והמהתל הזה מיד סר לשם ובדברי שקר ו"מתיקה" סובב את ראשם לתת לו "סמיכה רק לרומניה" ואח"כ להסכים לבדוק את מועמדיו הנוכרים והאנטישמים ל"גירות". לעורך עיתון חרדי הוא ירד עד הברכיים וביקש ממנו לא לספר על מינויו וזאת כדי לעשות מלאכתו רמייה. בין השאר טען כי הוא זקוק לכסף כדי לשקם את בנו ש"סר מהדרך". בבית הדין של הגר"ן קרלי'ץ אמנם אישרו כי "רב מרומניה דיבר איתנו על גיורים והבטיח לנו שכולם ישמרו מצוות".
     האמת ידועה כי ברומניה לא שומרים ואין תנאים לשמירת מצוות.והשקרן הזה עוד טען באוזני כי "אין לי קשר לגיורים, זה דבר פרטי". אח"כ המשיך השקרן לטעון כי "גנבו לי את האימייל" ואח"כ הכחיש כי לימד את האנטישמים הללו יהדות (חלק מסבי הללו השתתפו בפוגרום האנטישמי בבוקרשט הבירה ב-1941) למרות שהיו שם עשרות עדים לכך.
   היום המצב הוא ש"בית דין חרדי" עלול לאשר "גיורם" של אנטישמים אלה שאח"כ רק יצחקו על היהדות וישתמשו בה לעלילות אנטישמיות. אם ברצונכם לעזור הרי לפניכם מספר אנשים שעליכם ל"טרטרם" ולא לתת להם מנוחה עד שגזירה זו תחלוף מעל ראשינו. אתמול הם מכרו את מתינו והיום הם מוכרים את החיים. בין השאר נימצא גם שמו של תימהוני (מצורפת תמונה) של אחד הלבוש לבן כ"מלאך"  במשך כל ימות השבוע והוא עצמו סנדק ה"גרויות". הלה טוען שהוא "רב מושב" בישראל אך בישראל לא מכירים אותו בשום מוסד דתי. הלה מתעסק ברומניה גם בגבינות, ב"מוזיאון השואה" של העיר ארד וב"שיפוץ בתי כנסיות בטרנסילבניה". שמו של האיש צביק'ה אריה.
    בנוגע ל"כשרות" הרי ששומר נפשו ירחק מלהניח פיו על הטריפות והנבלות של "מסעדות כשרות" אלה ש"משגיחים" נוכרים פועלים שם עם מחללי שבת ומתבוללים. ולאנשים המופקרים הללו הבטיח תלמיד כולל ה"חזון אי"ש" "תעודות משגיח" עם "תעודות כשרות" למסעדותיהם!
   ולהלן האנשים ומספרי הטלפון שהקוראים מתבקשים לבקש מהם הסברים והפסקת הקרקס ששמו "גירות" ברומניה: 1)מר רפאל שפר ("רב הפדרציה"):0040755613613,0097235791661.
            2)צביקה אריה ("המלאך
בלבן"):0040736980762,0040742792435,0040213155090,00972547950606 .
           3)הרב ויזל (אב"ד בבית הדין של הרב ניסים קרלי'ץ):00972504144506,0097235708514.
     על החתום: הרב אליהו קאופמן -0040744832393,00447854937278,00447924222997,00972527128509.
                                  יד ללאומנים ולב לציונים
     כשמביטים על המודעה של ארגון "יד לאחים" בא ממש להזיל דמעות ולזעוק "יישר כוח - חזק וברוך! אבל במבט מעט עמוק ובוחן יותר מסתבר שלא דאגת ההתבוללות בראש מעייניו  אותו ארגון (וגם לא של "אחיו התאום" -"לב לאחים"). מלבד ה"דרשה" נגד ההתבוללות של צעירות יהודיות בכפרים בדואים אין ולו מילה על התבוללותם של טובים ורבים הרבה יותר עם אירופאיות וסלאביות (שילדיהם כבר לא יהיו יהודים...). אין גם שם מילה נגד החינוך הציוני ב"ממלכתי" או ב"ממלכתי דתי" המביא להתבוללות זו. זו אינה מודעה מקרית אלא מדיניות של צבועים לאומנים בשבי הציונות.
       אין ספק שההתבוללות עם הערבים היא כאובה ומצערת אך אותן נשים ההולכות לשם  הרי לא רק שהן עושות זאת מרצונן אלא שגם הליכתן זו היא בתחילת דרכן כנגד משפחות "בני זוגן" הערבים, ורק לבסוף -כשכלתה אליהן הרעה הן זועקות "הצילו". היה מן הצדק ש"יד לאחים" - יחד עם ה"מלחמה הרואית" שלהם כשהנשים כבר בשבי, יזעקו נגד אותם בתי ספר ציוניים באזורי המצוקה (רובם דווקא "ממלכתיים דתיים"!) המביעים לחסך רוחני יהודי זה. אך ברגע ש"ליוויתני" "יד לאחים" יזעקו הרי שהכספים הציונים יפסקו ואולי גם יועמדו לדין על "הסתה" וכו' ויוצאו מ"החיק הציוני החם".
      אבל הצביעות של הללו איננה מסתיימת כאן. כשהם שומעים איזה ביה"ס תימהוני ל"יהודים וערבים" הם מיד יוצאים בהשתוללות בו בזמן שאם היו מבררים היו מגלים כי גם השי'חים המוסלמים יכולים להיות שותפיהם להתנגדות זו. אבל למה שיבררו? הרי הם ("יד לאחים") שלוחי הימין הציוני והחוגים הקיצוניים יותר של חסידות חב"ד , שמזמן איבדו את הבלמים ואת השכל. אבל אותם "יהודים מסורים" מ"יד לאחים" יודעים לשתוק יפה כאשר כל יום בונים בישראל ביה"ס חדש שבו לומדים יהודים ונוכרים מחבר העמים וילדי המתבוללים כבר  לא יהיו יהודים לאחר ש"יתחתנו" עם הנוכריות הסלאביות. על כל מפגש נוער קטן של יהודים וערבים זועקים ב"יד לאחים" חמאס אך כאשר מישראל נשלחות מאות ויותר של "משלחות נוער לאירופה , אמריקה, אסיה , אפריקה ואוסטרליה להיפגש עם נוער נוכרי "אך" לבן "מודרני" פתאום "יד לאחים" מתחבאים מתחת לשולחן הצבועים. כאשר ארגונים מיסיונרים זעירים ותימהוניים מופיעים פה ושם בישראל מרעישים "יד לאחים" ו"לב לאחים" עולמות אך כאשר ראשי הליכוד הציוני שלהם וארגון הימין הציוני הקיצוני "אם תרצו" ממומנים בכ-90 אחוז (!) מכספי מיסיונרים קיצוניים ואגרסיביים מארה"ב הרי שאין קול ואין עונה מצד ה"פעילים המסורים". כך גם אירע כשהמטורף המיסיונרי גאלן בק הופיע בשריד בית מקדשינו ונאם לקול מחיאות הכפיים של הימין הציוני ובראשו ח"כ דני דנון , שהפך לסרסורם של אלה. אותם מיסיונרים אמרקיאים אומרים בגלוי - השכם והערב , כי הם עוזרים למדינה הציונית כדי לנצר אח"כ, רחמנא לצלן, את היהודים שלפי אמנותם התהליך הזה יביא להכרה ב"איש ההוא" . והרי זו בדיוק ההשקפה ה"הרצליאנית" הידועה!
     "יד לאחים" ו"לב לאחים" אינם "פעילים מסורים" ולא איכפת להם מהתבוללות או ממיסיונריות. הם לא באו להציל את עם ישראל מהתבוללות או מהמיסיון אלא באו להיות סוכני הציונות נגד הערבים ומנגד משתמשים בהם הציונים הפוקרים כדי להראות ש"הדת היא הבעיה במזה"ת". היה הרבה יותר חכם שעיתון כמו ה"עדה" או עיתונים חרדים באמת יתעלמו מארגונים אלה במודעותיהם ומנגד יחשפו את צביעותם הלאומנית והציונית בכתבות ובמאמרים.
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה