יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

להוריד להם את הדגל

בס"ד
    להוריד להם את הדגל / הרב אליהו קאופמן
      כדאי שראשי "דגל התורה" –  שלמדו לקלל אברכים תמימים ולהציגם כפושעים, ישננו לעצמם את הפסוק "טול קורה מבין עינייך וקיסם מבין שינייך" לפני שהם שוב נושכים נשיכת חמור את יריביהם מ"בני התורה". כיצד  מעיזים ה"דגלונים"  הללו להלבין את פני רבני וחברי רשימת "בני התורה" כאשר בערים רבות ספק אם נציגי "דגל התורה" הם בכלל שומרי שבת ואוכלי כשר?!
   אני פוסח כאן על ערים רבות שנציגי "דגל התורה" וה"מעכרים" שלה אינם אלא "שאבנניקים זוללי שאוורמות בהכשר הרבנות" ואשר התחתנו ב"שידוכי הרחוב". ישנם מקומות שלנציגי "דגל התורה" אין אפילו רקורד של שומרי שבת. קחו למשל את העיר ראשון לציון. כלפי חוץ רבני ונציגי  "דגל התורה" שם נראים ונשמעים "יראי שמים" עם חליפות שחורות , חולצות לבנות של "פייר קארדן" ועניבות חנק תואמות. אך האמת רחוקה מכך. הרבנים וולפה ופישר מנווטים מזה קדנציה בקדנציה מועמד אחר משלהם שאין לו רקורד חרדי ואף לא רקורד דתי. כקררוב לחמש עשרה שנה התנתקה "דגל התורה" בעיר זו ממועמדים דתיים של מפלגות חרדיות ודתיות כמו ש"ס והמפד"ל (היום ה"בית היהודי") ושולחת לעירייה בראשל"צ נציגים של מפלגות חילוניות או נציגים מטעמם שהלוואי והיו עומדים בקריטריון של "אוכלי פיצות". בשנת 1998 תמכה "דגל התורה" באדם בשם דנינו שבראשל"צ חמדו לצון וחירזו את שמו  עם המושג "קזינו", ולא בכדי. זה היה איש חילוני מפורשי הליכוד בעיר ואשר עלילותיו ה"צבעוניות" היו ידועות לכל. בשנת 2003 תמכה "דגל התורה" בראשל"צ בחילוני נוסף בשם אסף דעבול משכונת רמת אליהו בעיר , ואשר היה ידוע במלחמתו נגד המועדונים החרדים בשכונתו. הלה היה עוד פליט של הליכוד ש"רץ"  ברשימה עצמאית. בשנת 2008 חיפשה "דגל התורה" מועמד "משלה" וכך כמובן שהציגו אותו "רבניה" ומר משה גפני, לעיתונות החרדית אבל היה זה איש ש"ס לשעבר שבקדנציה הקודמת השתלב עם המפד"ל. האיש –  משה יהושע שמו (אף הוא משכונת רמת אליהו) אמנם עבר את אחוז החסימה אך התחייב לרוטציה עם החבר הנוסף מפורשי ש"ס וש"דגל התורה" הציגוה גם אותו  כמובן כ"שלוחא של מרנן ורבנן". לבסוף ה"חתונה" הזו עלתה על שירטון וגם הרוטציה לא התקיימה. משה יהושע התנתק מ"דגל התורה" לא מעט משום שהללו –  ובראשם שרגא הלפר (איש "לב לאחים" שבכלל גר בבני ברק...) ביקשו ממנו "בקשות" שמי שיקיים אותן עלול היה להגיע מאחורי סורג ובריח. בבחירות הנוכחיות  תומכת "דגל התורה" בחבר מועצת העיר בשם טרבלסי (מרמת אליהו כמובן...) שלפני כארבע שנים עוד לא ניראה עם כיפה לראשו וגם "דתיותו" כיום מוטלת בספק של הגדרה.

    לא לחינם ה"דגלונים" בעיר היין מעדיפים אחד שהוא לא ממש שייך למפלגות החרדיות והדתיות וזאת משום שלרב יהודה דוד וולפה – "רב העיר", מוסדות משלו כ"חיידר" ו"מכון" אמורפי שנקרא "מצאנו מים" והלה –  עם מרעיו , מעדיף שהממון יוצא לו ע"י כאלה שאינם מתוך המערכת הדתית בעיר כדי שלא יתחלק עימם שווה בשווה אלא יקבל מעל צריכתו.  יד ימינו של הרב וולפה –  בכל ה"שטיקים" וה"טריקים" הללו, הוא הרב יצחק פישר שלא פעם גם עורך כנסים ב"ענייני הגיור" אך למעשה אלו כנסי בוסר שמטרתם לסייע לרמאי ה"גיור" להמשיך במעלליהם. זהו ה"דגל" של הרמאים בראשל"צ הדורשים שכר כפינחס הצדיק ועושים מעשה זמרי עם נציגים עירוניים מפוקפקים. לא שמעתי ש"סיני ועוקרי ההרים" מבני ברק  יצאו נגד הכנופיה הצבועה והערמומית מראשל"צ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה