יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

כשהשמש עולה היא עולה ועולה

בס"ד
   כשהשמש עולה היא עולה ועולה / הרב אליהו קאופמן
     ציידי החרדים בכלל וצרי העין כנגד בית שמש בפרט שוב יצאו למסע השמצה והכפשה ושוב עם אותה מטרה הזויה : להחזיר את הגלגל אחורה. ובראש השיירה שוב צועדת גב' ציפי חוטובלי , שעלתה מדרגת ח"כ לסגנית שרה . אינני בא להגן על זיופי בחירות –  אם אמנם היו כאלה, אבל מכאן ועד לניפוחם למדדים עצומים ולייחסם בגזענות צרופה רק למגזר החרדי, הרי שהדרך רחוקה. האומנם רק בבית שמש נתפסו –  בכל 65 שנות מדינת ישראל, זיופי בחירות?! האומנם בכל המקומות שנתפסו זיופי בחירות מזעריים מיד נערכו בחירות חוזרות?! והרי המשטרה שיחררה האת כל עצוריה ולא מצאה שום הוכחות , ומי יודע אם הלשנות הסרק הללו לא באו בכלל מהמתחרים החרדים. אבל כשמדובר בחרדי בית שמש מיד המדינה גועשת משום שכמה אינטרסנטים אנטי חרדיים כואבים את פיתוחה של עיירת העולים הזו והפיכתה לעיר לדוגמא ולמטרופולין של דעת ומודרנה דווקא ע"י הציבור החרדי.
    עד ראשית שנות ה- 90 היתה בית שמש עיירה נידחת ששום תוכנית פיתוח לא הועילה לה. בפאתי הכביש הישן לירושלים שכנה עיירה קטנה ושכוחה עם פחות מחמש עשרה אלף איש שגם הקירבה לירושלים לא העלתה אותה על מפת ההישגים. רק קבוצת כדורגל בליגה השניה הזכירה שיש מקום בזה על המפה גם בימינו. ואז לפתע פתאום הגיעו החרדים והעיר הזו מונה כיום  קרוב לכשמונים אלף תושבים ועוד בע"ה היד נטויה. לציבור הרחב יודעים המסיתים לספר כי החרדים בעיר הזו הם "פרזיטים" שמתאמנים ביריקות על ילדות אומללות מעל כל מדרכה שכיחה  אבל בפועל חיים שם חרדים אקדמאיים מאירופה , מאמריקה, מאוסטרליה ומדרום אפריקה עם "הייטק" משגשג ועם מקומות עבודה לבני בית הוותיקה, שממש שיוועו לכך. לציבור הרחב מארגנים המסיתים הפגנות של תושבי חוץ מערי השפלה ומהאנטי דתיים ההזויים ביותר, אך התקשורת מציגה זאת כהפגנת "תושבי העיר החילונית". מי שחי בעיר הזו יודע היטב שאין בארץ מקום ישוב שבו חילוניים וחרדים חיים באחווה כזו , זה לצד זה ומעולם לא התעמתו זה בזה. האוכלוסייה הוותיקה בעיר הישנה היא ברובה מסורתית וקרובה ליהדות ואף נעזרת ברנים החרדים לכל דבר של מצווה. אבל ציידי החרדים מצאו לעצמם כמה תושבי החוץ –  ובראשם עסקנים אנטי דתיים בפנסיה, שבאו ל"חיות" בעיר הזו , כדי שמפלס היריבות יעלה על גדותיו והם יחזרו ל"ימי הזוהר" שלהם בכל הנוגע להיותם ראש לכל מחלוקת.
    והנה , לאחר ניצחונו של ראש העיר החרדי עלתה שוב ההצעה להקים שתי ערים. מעניין שבישראל ההצעות הללו עולות רק כשהחרדים מגיעים לרוב ולא להיפך. בסוף שנות ה- 80  אילץ שר השיכון דאז –  אריאל שרון, את ראשייה הדתיים של ראש העין לבנות מספר שכונות חילוניות שלימים גרמו לראש העין לאבד את ציוויונה הדתי ולהעלות ראשי עיר מקרב התושבים החילונים החדשים. לא שמעתי שקמה קול צעקה להפריד את ראש העין הוותיקה והדתית מההשתלטות החילונית, שלימים הביאה גם לשריפת בית כנסת בשכונות החדשות! בקום המדינה היו הערים רחובות ופתח תקווה בעלות אוכלוסיה שרובה דתית אך לימים התמלאו הערים הללו בחילוניים. לא שמעתי שהדתיים בערים הללו ביקשו להתבודד בערים משלהם. ועוד הרשימה ארוכה. אם באמת יקום שר פנים ויחליט על הפרדת בית שמש לשתיים הרי שמסיתי וציידי האנטי חרדים יגרמו לעיר הישנה רק מפח נפש כי זו תחזור ותשקע באפרוריות שלה בעוד שכיום נאחזים תושביה במקומות הפרנסה של הישוב החרדי ובכספי התרומות של היהדות החרדית מחו"ל.
    מי שיקבע אם היו זיופים או לאוו ומה יהיה גורל הבחירות בבית שמש היא המשטרה ו/או בית המשפט ולא קומץ מסיתים ומסיתות מקצועיים ואנטי חרדים, ובראשם סגנית השר ציפי חוטובלי, מומחית למהומות פוליטיות נגד ערבים , שמלאנים ,חרדים ואף כנגד שר התחבורה שלה , מר ישראל כץ. עכשיו רק חסר שהציפי השנייה – ליבני שמה,  תתעורר אף היא. מזל שהאחרונה עסוקה במו"מ עם הפלשתינאים...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה