יום שישי, 23 בנובמבר 2012

טוביאס החולב שומר על חלב האינטרנט


בס"ד
 טוביאס החולב שומר על חלב האינטרנט/ הרב אליהו קאופמן
  לאחר מלחמת העולם הראשונה סופחה טרנסילבניה החרדית לרומניה ובין הרבנים ששרכו רגליהם לבוקרשט הבירה- למשרד הדתות שם, היה גם הרבי מסאטמר, הגה"צ יואל טיטלבאום זי"ע. בהפסקה הגישו גבאיו של האדמו"ר לרבם ארוחה בשרית אך הוא סירב לאוכלה. הגבאים טענו כי "האוכל הובא מסיגעט והשחיטה היא שחיטת סאטמר". גם טיעון זה לא שכנע את הרבי ובתגובה הוא  טען כי "אסור שיאמרו כי רב בישראל אכל בשר ב"רומניה הישנה"(ה"רגאט") ועוד בבוקרשט הטריפה".
   זו היתה דעתם של גדולי ישראל לפני השואה על ה"יהדות", ה"כשרות" ואף על "כלי הקודש" של רומניה , ובמיוחד בבוקרשט. אך לאחר השואה – בעוונותינו הרבים, נשכחה הוראה זו וכן הבדיחה כי "ברומניה של לפני השואה המרה היו רק הרבנים דתיים והחסידים חילוניים, בהסכמת כלי הקודש שם" . המצב החדש נותן פתח ל"רבנים רומניים" להמשיך ולרמות באצטלה "רבנית" את הציבור ואף את גדולי ישראל. ראש וראשון לרמאים אלה הוא יואל טוביאס משיכון ו' בבני ברק.
   בשבוע שעבר פסע הנוכל הזה צעד נוסף והוכתר ל"יו"ר הוועדה נגד האינטרנט". זהו האיש המתיר לנשים לטבול במקוואות פסולים אם הן "חוזרות בתשובה". זהו האיש שישן לילות רבים ביחוד בביתה של המנוחה פרידה בבוקרשט- אישה שהיתה מחללת שבת בפרהסיה, נהגה מנהגי פריצות והאכילה בתשלום את דייריה בטריפות ונבילות.
   אבל גם בנושא האינטרנט הרי שטוביאס –  שחולב את כספי ה"סקולעני", שלח ושולח את ידו. גם אם יאמר לכם כי בביתו אין אינטרנט הרי שמשמשיו מביאים לו את כל הרכילות מהאתרים הכי מזוהמים. יתרה מכך, לפני כשנתיים הוא פיקד על איסוף חומר אינטרנטי נגד כותב שורות אלה והחומר התגולל בביתו כמו פרוסות לחם. מספר מחבריו - חלקם פוקרים וחילוניים קשים התבקשו על ידו להעביר לו יומית ושבועית חומר מהאינטרנט העולמי, החילוני וה"חרדי" ובחומר זה דברי רכילות ,ניאוף וזנות.
   כמו שהרמאי הזה גונב את כספי "סקולעני" וטוען כי "במטבח הטרף ביאסי אוכלים כל יום 500 יהודים (אין מספר כזה של יהודים בעיר זו יותר מחמש עשר'ה שנה!) כשר למהדרין" כך הוא משתמש באינטרנט באופן יומי ובכל השירותים הפרוצים שלו אך עונב את עניבת "יו"ר הוועדה נגד האינטרנט" לאחר שגנב את דעת ה"סקולעני" הקדוש פעמיים.
   כל המעוניין בפרטים נוספים יפנה אלי.
  הרב אליהו קאופמן
0527128509, 0524391094.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה