יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

וביערת הרע מקרבך


בס"ד
 וביערת הרע מקרבך /  הרב אליהו קאופמן
    האיומים האחרונים – בנפש, על ח"כ חנין זועבי , מצידם של ח"כ בן ארי ומר שמעון גבסו - ראש עיריית נצרת עילית, מחייבים את שלטון החוק לפעול בנושא ללא הבדל לאום ודת ואם אמנם השניים אמנם לא שמרו את מחסום פיהם יש להעמידם לדין במלוא החומרה , כי הסתה זו איננה רק אישית אלא מטרתה להבעיר חבית נפץ פוליטית ולאומנית ואח"כ לטעון , כמנהג ה"קוזק הנגזל", נגד הערבים.
   באשר לבן ארי הרי שהדברים ברורים וידועים היטב – מיהו האיש ומהי מטרתו הפוליטית. יש לדרוש את הסרת חסינות, ומהר ככל האפשר. מסתמא שאם הבחירות לפרלמנט תיערכנה במועדן הרי שלאיש כבר לא תהיה חסינות כי ריצתו ה"עצמאית" בראש שרידי הכהניסטים נועדה לכישלון טוטאלי. אבל הבעיה היותר קשה היא דווקא עם הגפסו הזה. האיש נבחר לכהן כראש העיר של יהודים וערבים יחד ובראש רשימת הליכוד ולא זו של כהנא או ה"איחוד הלאומי"|. עד כניסתו לתפקיד לא הקצינו היחסים - שלא התקיימו מעולם, בין שתי ה"נצרתיות", אך מאז כניסתו רק הלמות ואלמות  מילולית נשמעת מכותלי עיריית נצרת עילית ומשמיעה לאומנות אנטי ערבית נגד הערבים בעיר ונגד אלה שבנצרת תחתית ובכפרים שמסביב, והכל מפיו של ראש העיר ה"רשמי" של נצרת עילית!
   אם אפשר להדיח ראש עיר משום מעשים פליליים , אז, צריך לעשות לו זאת מטעמים של הסתה לשפיכות דמים. בין מעילה להסתה לרצח או לגירוש ערביי נצרת תחתית לעזה – רק משום שהפגינו למען הפסקת המלחמה(!), ברור שהסתות לפגוע בנפש קשות ומסוכנות הרבה יותר. לצערנו הרב שר הפנים- הממונה עליו , אינו יותר "ליבראלי" ממנו.
   גם תוכניות ה"פיתוח" של האיש הזה – לעירו, מבוססות על שנאה יוקדת לערבים והוא אף מנסה להביא לעירו  יהודים חרדים לא לשם התיישבות ומגורים שלווים אלא כדי להילחם בערבים ולהסית נגדם. אני תיקווה שחסידי ויזני'ץ - שיעברו לגור בעיר הזו, לא יגררו להסתה הלאומנית שלו ויישבו תחת גפנם ותאנתם במקום לסייע למחרחר ריב ומדון זה להוציא עשרות אלפי תושבים משלוותם. אין ספק שקידומו של האיש בליכוד - לכיוון הפרלמנט הישראלי, הוא עוד "מנוע טורבו" המפעיל אותו בלהט אנטי ערבי. מנגד על ראשי הליכוד להתנער מסרח עודף זה, אם ברצונם להוכיח שאין הם מתחרים בכהני סטים של בו ארי או בראשי ה"איחוד הלאומי" 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה