יום שני, 19 בנובמבר 2012

דחיית הבחירות כאנטי תזה לקונספירציה


בס"ד
דחיית הבחירות כאנטי תזה לקונספירציה / הרב אליהו קאופמן
   להט האש והמלחמה העלו השערות פוליטיות לא קטנות על הקשר בין הבחירות למלחמה ואולי אפילו לרשימה המשותפת לליכוד ול"ישראל בתינו". בכל אופן, גם ללא סיבה קונספירטיבית – סובייקטיבית הרי שהבחירות שבפתח לא תשקפנה תוצאות של שכל בריא והחלטה עצמאית , שהיתה מתקבלת אצל האזרח הפשוט ללא יללות האזעקה ושפך הדם. בחירות תחת אש ומלחמה משרתות - גם אובייקטיבית, את רשימת נתניהו- ליברמן ואת הסיכוי הבלתי ייאמן של אהוד ברק – חתול פוליטי מאין כמוהו, לעבור  בכל זאת את אחוז החסימה.                            
  ברגעי  הצפירות והפחד שוכחים האנשים את יוקר המחיה המאמיר, את העובדה שמחירי הדירות נסקו לגבהים ואת כל שאר השאלות והמחלוקות החברתיות. גם דחייה של שבוע עד שבועיים במועד הבחירות לא תציג תמונה רציונאלית לפני הבוחר, כזו שהיתה לנגד עיניו כשקבעו את תאריך הבחירות מלכתחילה. ובמיוחד אמורים הדברים לגבי תושבי הדרום - שלמחרת המלחמה ירגישו רבים מהם חייבים תודה לשתי המפלגות השליטות שהתאחדו ולפרקצייה שהתפלגה ממפלגת העבודה.
    כדי לחזור לשגרת מחשבה הגיונית ואמיתית - ללא כל "לא תתורו אחרי לבבכם", דרושים מספר חודשים לפחות. חודשים בהם תוכלנה שוב המפלגות ללחום זו בזו ללא רגשי נחיתות של "שיקולים בטחונים ו"הכרת הטוב" ל"שליטים הפטריוטים". דרושים מספר חודשים לפחות כדי שכל אזרח יעכל כי המלחמה היא עניין זמני (אני מקווה שגם חולף...) וכי החיים האמיתיים – תחת כלכלה טובה, תחת דירה לא יקרה ואיש תחת גפנו ותאנתו, הם העיקר כפי שזה קורה בעולם הנורמאלי ולא תחת המציאות הלא נורמאלית בישראל.
   ולכן, כדי להזים כל חשד קונספירטיבי מנתניהו - ליברמן , ובמיוחד מאהוד ברק, הרי שיפה יעשה "הליכוד- ישראל בתינו- עצמאות" אם יזום שינוי ל"חוק הבחירות" והבחירות ידחו לעוד מספר חודשים לפחות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה