יום ראשון, 6 במאי 2012

יש עתיד: דיקטטורה


בס"ד
                            יש עתיד: דיקטטורה / הרב אליהו קאופמן
   צריך להיות עז פנים וחצוף כדי להבטיח לציבור הבוחרים שלך עיוות הדמוקרטיה ודיקטטורת היחיד ועוד אח"כ לבקש את קולו בעבור "המערכת הדמוקרטית". כזה הוא יאיר לפיד, שבאמת חסרים לו לימודי הבגרות והב"א במדע המדינה לפחות לדעת כיצד להתחזות. אבל הוא סומך על האינטליגנציה הקטנה של מעמד התיקשורנים , יחפני ה"בוהמה" ובמיוחד ה"אינטלקטואלים האנטי דתיים".
   האיש שמדבר עימנו - ב"גובה העיניים", על "משטר חדש" ועל "דמוקרטיה אמיתית" הוא גם זה שהנציח עצמו בראש מפלגתו לשמונה שנים ודאג לחוקק שבמפלגתו תתקיים דיקטטורה שבה הוא ולא אחר יבחר את רשימת המועמדים שלה לאותן שמונה שנים נצחיות. לפיד הקטן למד כיצד "חייל פשוט" גנב לאביו הגדול את מפלגת "שינוי" ועכשיו הוא לומד לקח מכל הפרשה ומסיק שבעצם הדמוקרטיה מיותרת. אפילו גדולי הפשיסטים לא העיזו לחשוף את פרצופם ברגע הראשון לכניסתם לפוליטיקה כמו שהלפיד הזה מאיר את עיננו. לפיד אמנם לא חכם גדול אבל כנראה שה"ערב רב" הנוהר אחריו יותר טיפש מהאספסופים שהעלו דיקטטורים גדולים ממנו בעולם.
   הרבה מילים לא צריך להכביד על האדם הכי פשוט. זה פשוט עניין של "קל וחומר" ולא יותר מכך. אם זו התנהגותו של האיש  הלזה הזה עם מערכת מפלגתו , אזי, כשיגיע לעמדת השפעה אנחנו כבר נרגיש את נחת זרועו הדיקטטורית ואת מנת מוחו הכל כך "אקדמאית". לא לחינם הוא קבע שמונה שנים לדיקטטורה שלו במפלגה כדי שיכהן שתי קדנציות ואח"כ יפרוש מהפרלמנט הציוני עם כל הזכויות ומלוא הפנסיות, בנוסף לשאר הכספים והפנסיות שלו, שאותם האיש מרויח על תקן מקצועות של "אוכל חינם". כשהוא מדבר על "פרזיטים" הוא פוסל רק במומו.
   לפיד העשן הזה בטח כבר מתכנן להתביית על איזה משרד ממשלתי עם הרבה חברות ומשרות ולהנציח שם - ל"שמונה שנים", את כל חבריו העילגים שאפילו תואר אקדמאי אחד לא גמרו. במדינה שאפשר לקיים ישיבת ממשלה בכלא - עם רוה"מ, שר אוצר  ובנשיאות נשיא המדינה, הכל אפשרי... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה