יום ראשון, 13 במאי 2012

הצבא והצבועים


בס"ד
                  הצבא והצבועים / הרב אליהו קאופמן
      פרשת "גיוס החרדים" לא במקרה תפסה כזו תאוצה שגם הקואליציה תלויה בה. פתאום מסתבר  שאם החרדים לא יגוייסו הכל יתפורר. אוהלי "פריירים" כבר היו בעבר אבל עכשיו הממשלה מקימה אותם. הכל הופך שוב לאנטי חרדי וביוזמת  היחצ"ן  של ליברמן. "כדור" ההסתה עובר מיד ליד כמו במשחק ה"פוטבול" האמריקאי. מיאיר לפיד עבר הכדור לליברמן וממנו לנתניהו וזה נחטף ע"י מופז וכבר ליבני ויחימובי'ץ קופצות עליו. גם "עוללי קדימה" המאיימים לפרוש מאיימים בנושא "גיוס לכל". ה"גיוס לכל" הוא היום הכל. כל אחד אוחז בו כדי לתרץ את השטות הפוליטית שלו, כדי לתרץ את רצונו ל"היכנס" לשררה הפוליטית באופן זול , קל אך מחמיא. כולם רוצים  לגייס את החרדים אך יודעים איזה כאב ראש זה יביא לה בתחומי החיילות, הכשרות או מציאת "שרות לאומי" הולם.
     אבל מה לגבי החרדים עצמם? קל ויפה להאשים את החילונים בצרתנו , קל להלין על אי הבנה של החילוני שאינו מבין עד כמה לימוד התורה שומר על צבא הנשים, הכיבוש הטרפות. אבל קשה יותר לחבר אל הצרה הזו את המשפט "אין נוקפין אצבע אלא אם מכריזין על כך משמים". כל גזירה מקורה בישראל וכאשר ה' ראה שעובדים עבודה זרה הוא החריב את מקדשו, כי לא לשם כך הקימו. כשהיתה שנאת חינם ומכרו כהונה נחרב המקדש השני. וכך היה ה"קל וחומר" מידי דור בדורו עד ימינו אנו.
     ועכשיו יפקחו עיוורי שלמוני הציונות עיניהם ולפי ההיגיון לעיל יפשפשו  במעשיהם  ויבחנו האם בכוללים לומים באמת או שמא שותים קפה ומחכים ל"גו'ב" ציוני ב"יהדות התורה" או בש"ס? האם באמת אפשר להאמין בשקר שאלה הלומדים בכולל ומתפללים יום, יום למען הצבא הכופר שאותו הם שונאים? האם אפשר להמשיך ולשקר כי המדינה הזו היא "אתחלתא דגאולה"? האומנם אברכי הכולל-אם לא ילמדו ישלחו את  ילדיהם לצבא, או שמה סיבה אחרת מונעת מהם זאת והם כבר לא משקרים  לחילוניים  אלא לעצמם בלבד? האומנם הגון ותורתי להאמין בצבא זה ולהטיף לשפיכות דמים ולקיצניות, בהנחה שילדי "אברכי המשי" לא יהרגו אלא רק החילוני והנוכרי?
    אין זו דרך תורה, אין זו אמת יהודית ואין יותר תורה בכוללים אלא יש שם  "מסחטת כסף ציוני" עם רצון ל"זכויות  שוות" מהחילונים אך ללא חובות. התנגדות לציונות היא התנגדות  לצבא על כל "הישגיו" וכיבושיו וכך עשו פרושים לצבאם המצליח של יוחנן הורקנוס ה-1 ונו אלכסנדר ינאי אך "יהדות התורה" וש"ס מחנכים ללאומנות ולהנאה מכל פירות הצבא היוני אך מנגד מתחמקים מלשלם  חלקם בו  בדינים ובשותפות דמים. קצת יותר ממצחיק ומאוד מעציב לקרוא שאייכל הלאומני מ"בלזא"- האיש התוקף את אובמה, מתנד לגיום לאומני חסידותו לצבא. אם הגיוס של "בלזא" הוא מספיק טוב למשטרה , לשב"כ ל"מוסד" מדוע שיהיה רע לצבא? אולי משום שמשכורות הצבא נמוכות בהרבה מאלה של המשטרה, השב"כ וה"מוסד"...
    ועל כך באה עליכם חרדים ציונים , הצרה הזו. מאחר וב"אוהלה של תורה" אין יותר ורה, מאחר והתורה בכוללים אינה לשמה ומאחר ואתם מקדשים את  "עגל הזהב" של הימין הציוני על פני תורת אבותינו הרי השם הטוב מסר אתכם לידי אלילי הערצתכם, הימין הציוני, והם, עפ"י מידת מחשבתם, החליטו שאם אתם כל כך מעריצים אותם ואת  צבאם הרי בבקשה תתגייסו לשם ותנו להם כתף.  עכשיו בניכם - במקום לקרוא ב"משפחה" בחיוב על פשעי הצבא בשטחים הכבושים, הם יהיו שם בעצמם וא"כ תאמרו אתם אם זה כדאי. עכשיו, במקום לעוץ עצות לברק מה לעשות בעזה ולטעון שאסור לשחרר את גלעד שליט , אתם תפחדו מה יקרה לשמיל או ל"ינקי" בגבול הרצועה. אולי מה שלא נכנס לכם מהראש של התורה הקדושה יכנס לכ מהרגליים הציוניות של צבא הכיבוש שאליו  אתם סוגדים ומקריבים קורבן תמיד של זרים ולא של ילדכם.
    בטח על "לא תעמוד על דם רעך  כבר שמעתם?... 
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה