יום ראשון, 13 במאי 2012

בין הדרת נשים למניעת עברייני ציבור


בס"ד
   בין הדרת נשים למניעת עברייני ציבור / הרב אליהו קאופמן
     הגברות ציפי חוטובלי ושלי יחימובי'ץ הגישו הצעת חוק שבה נאמר כי עבריינים פוליטיים לא יוכלו לחזור לפרלמנט אם הורשעו וריצו מאסר פלילי שיש עימו קלון. נגיד שיש היגיון בעניין אבל – על רקע אירועי קרית מלאכי ב', הייתי מציע לגברות הללו לחשוב היטב ולהרחיב את הצעת החוק שלהן , בין השאר כדי שגם לא ידבק לה הכינוי הלא ענייני "חוק אריה דרעי". ברור כשמש שהצעתן באה מסיבות אישיות כמו אמפטיה לאריה דרעי, שהרי מוזר מדוע לא העלו את הצעתן לאחר שהירשנזון למשל  הורשע  ונשלח לכלא. אבל  מילא, אולי ש"לא לשמה" תבואנה  הגברות ל"שמה".
    אבל גבירותי הנכבדות האומנם רק הפרלמנט צריך להיות חסין מפני עבריינים כאלה? אולי גם עיריות, בנקים ומוסדות ציבור ? אם תענו לי שיש עניין של "תשובה" הרי שתסתרו את הצעתכן ואם אני צודק בכל זאת- במיוחד על רקע ה"איש ההוא" מקרית מלאכי ב', אז בבקשה הרחיבו את החוק. משכו בחזרה את  הטיוטה  שלכן  וצרפו שם ראשי עיריות, מועצות מקומיות, מועצות איזוריות ואף מוסדות ציבור. אתן הרי נשים ו"הדרת הנשים" היא הדגל שלכן, אז ישמע קולכן בקרית מלאכי ב' כמו שהוא נשמע ברמת בית שמש ב', רק לפני מספר חודשים כשהפכתם עכבר להר.
     בכלל , כל אותן "לביאות" שיצאו בזעקות אימים בבית שמש נדם קולן בקרית מלאכי. כנראה שאותו סהרורי מבית שמש-שירק על הילדה, עבר עבירה חמורה יותר מאותו פרחח חילוני מקרית מלאכי שיחד עם סגנו אנסו ומיררו את חייהן של נשים אומללות  שרק רצו  לחזור הביתה עם מזומנים לילדיהן. לאיפה נעלמו ציפי ליבני, ציפי חוטובלי , שלי יחימובי'ץ או הנשיא פרס ורוה"מ נתניהו? האם למרר את חייהן של אומללות נשואות אינו בגדר "הדרת נשים" אלא  רק רצונן הצנוע של נשות בית שמש לשבת בירכתי האוטובוס ? ברור לי שהכל צביעות כי "הדרת נשים" היא המצאה אנטי חרדית ואין לה מקום נגד עברייני פוליטיקה המביאים קולות לליכוד ולשאר המפלגות החילוניות. בבית שמש הפגינו אלפי תושבי חוץ שדרשו "בית שמש ציונית". בקרית מלאכי הם קיבלו עיר ציונית- ועוד בשתי מהדורות, אחת מהן אפילו נשיאותית.
      אבל בואו נמחק  את הצביעות מעל הפנים. רק כאשר "אאוט סיירים" חודרים לפוליטיקה ומפרים את החוקים הכתובים, רק  אז  נזכרים ה"צדיקים" כי ה"חוק הוא קדוש", כי "אסור להדיר נשים" וכו'. קצב ומלכה לא המציאו את גלגל ההתעמרות בנשים ואת הדרתן הפיזית, קדמו להם שני גיסים ראוותניים- משה דיין ועזר ויצמן. אריה דרעי לא המציא את גלגל השחיתות – קדמו לו עסקני מפא"י , מפ"ם, המפד"ל וכל השאר. אבל דרעי, מלכה וקצב הם "אאוטסיידרים" ובהם צריך וקל לטפל.
     אז הגברות חוטובלי ויחימובי'ץ , כדי שתבואו ל"שמה" תקנו בבקשה את הצעת החוק שלכן כדי שלא רק "אאוטסיידרים" יפגעו וחישבו טוב אם לא כדאי לחדש את "קמפיין" "הדרת הנשים" בהפגנה הגונה מול העיירה השכוחה קרית מלאכי, שבה אנו נזכרים רק כשמועלה נושא  של אונס...
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה