יום ראשון, 6 במאי 2012

כך עולה משטר פשיסטי


בס"ד
              כך עולה משטר פשיסטי / הרב אליהו קאופמן
    ההסתה ה"אינטלקטואלית" והעממית נגד יובל דיסקין ומאיר דגן חייבת להדליק "נורה אדומה" ודווקא במישור הפוליטי – פנימי ופחות בתחום הביטחוני. מדובר בשניים שאינם "קוטלי קנים" בכל הנוגע למודיעין ול"ביטחון". והנה השניים הללו מזהירים אותנו כי ההרפתקאה המתוכננת לנו מצד נתניהו וליברמן (שהתמחותו בתככים ובביריונות ולאוו דווקא ב"ביטחון" ) היא סכנה לגוף הישראלי בא"י ולגוף היהודי בחו"ל. השניים- שעד לא מכבר עסקו בעניינים הללו, טוענים גם כי "אי הפצצה" לא תגרום שום נזק ליושבי הארץ המובטחת לבטח. אבל השלטון ההרפתקני של הפוסט אמריקאי – נתניהו
והפוסט  סובייטי ליברמן ,שאינם מוכנים לשמוע  למי   שמבין אלא דואגים ל"רכבת תקשורתית" ולמסיתים שבמקום להגיב לגופן של הטענות הם מגיבים לגופם של הטוענים ובכך יוצרים אוירת "עליהום" נגד "מבקרי השילטון. את הרוח הזו כבר הרגשנו כשנשבה באיטליה , בגרמניה ובעוד הרבה מדינות טוטליטריות בעולם.זוהי רוח קרב פשיסטית שחפצה לסתום פיות כדי לאפשר לשלטון הקיים לעשות שטויות ולסכן חיי אדם ללא שום אופוזיציה ברקע.
     חלק מהמסיתים טוענים כלפי דיסקין כי יכול היה להילחם על דעותיו כשהיה בפנים ולשנות משם. מי אמר שהלה לא ניסה ולבסוף גם עמד מול קיר פוליטי ומדיני אטום עד שפרש? אחרים טוענים כי דיסקין לא מונה לראש ה"מוסד" ולכן "הוא נוקם". אולי הוא לא מונה לתפקיד בכיר זה כדי שנתניהו וליברמן לא יופרעו  מהרפתקתם המופרעת ?
אך גם יתכן שאם לא ירפו את ידי הממשלה , ההרפתקאה תביא לנזק דמים בלתי הפיך ולכן עדיף לזעוק מבעוד מועד כדי  שהרפתקאת נתניהו – אפרוחיו –ליברמן תיעצר בעודה באיבה.
     כדי להלום באופוזיציה שפויה מגייס כל משטר פשיסטי את ה"התנגדות העממית" עם כמה "כוכבי ביטחון" ואינטלקטואלים לעת מצוא ועל ידיהם הוא מסית המבקרים מבלי להתייחס לביקורתם. בדיוק כך עושים נתניהו וליברמן בימים אלה.לאחר שהאוירה תוכן אין ספק ש"הציבור" ידרוש להעניש את ה"סוררים" וכאשר ביבי, איווט ואפרוחיהם יעשו זאת יאלצו האחרים להבין כי ביקורת עולה ביוקר.זהו הפשיזם כאשר הוא יוצא לדרך. השלטון איננו מתווכח "ביטחונית" עם דיסקין ודגן אלא זהו ויכוח מדיני במסגרת ה"דמוקרטיה הלאומית" של הימין החדש מבית נתניהו- ליברמן ועם סככה  אופוזיציונית של ה"איחוד הלאומי".
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה