יום חמישי, 3 במאי 2012

חשבון הנפש של המשת"ף החרדי


בס"ד                                                                                         
   חשבון הנפש של המשת"ף החרדי / הרב אליהו קאופמן
   השבוע הזה – כשלושה חודשים לפני הבחירות הקרובות, צריכים אתם- רבני ועסקני המפלגות החרדיות הציוניות של "יהדות התורה" וש"ס, לערוך חשבון נפש עמוק ויסודי. שנים רבות נגררתם אחרי הירודים שבבאבניקים ובלבלרי השקר ברחוב החרדי והיללתם את הימין הציוני ואילו כלפי כל מי שנטע שמאלה הפצתם רעל ובוז. שנים רבות גימדתם את גדולי ישראל לעומת דמויות בזויות וכוחניות –ברמת "שוק הכרמל" בת"א, כאביגדור ליברמן , צחי הנגבי ורחבעם זאבי למרות שהללו בזו לכם ושנאו את תורתנו הקדושה. פוקרים ופושעי דת ה' – כבנימין נתניהו, אריאל שרון ורפאל איתן, היו מאור עיניכם ותליתם בהם את עתיד חיי יראים , שלמים ותמימים. בעצתם שלחתם חרדים עניים לגור בשטחי המריבה הפלסטינים  והפכתם אותם למושא שנאה ערבי ולסכנת פיקוח נפש לכל יהודי חרדי בחו"ל. בטמטום שלכם קראתם לסכנה זו "חלוציות חרדית" ושמתם לצחוק גדולי עולם כה"חפץ חיים", הגה"צ ווסרמן הי"ד וה"חזון אי"ש". כשהפשיסטים מימין רמזו לכם הקדמתם אותם בהתגרות בערבים ובאירנים ויצרתם תדמית וסכנה לכל שומר מצוות. בדרך שלכם הדרכתם יהודים חרדים לגדל לאומנים קטנים בביתם במקום "פרחי תורה" שדרך המתינות והשכל הם נר לרגלם. את תורת ישראל וחוקיה לא חשבתם לייצג אבל קיוויתם למעט שכר אישי ו"הכרת הטוב" מאלה שהכנסתם את תמונותיהם הרשעות לבתי יהודים שומרי מצוות.
     אבל כמו כל משת"ף עלוב ובזוי קיבלתם שוב ושוב סטירות לחי מאותם רויזיוניסטים אנטי דתיים או מהקליפות הסרוגות שעל גירושם מחיתם ולמלחמה זרה נכנסתם בעבורם על פי ראשכם הכסיל. ערב הבחירות הקרובות - כשאתם מלקקים את פצעיכם מה"אוהבים" שלכם שבו וערכו חשבון נפש על כל הדרך שלכם שהיום מובילה להתעמרות ביהדות החרדית, בתוכניות שמד רוחניות  בבתי הספר, בגיוס בחורי חמד לצבא הנשים ,שבשום מדינה בעולם אין כמותו בעריות, וכל ה"גיורים" שמחוקקים הללו להכניס לתוכנו ערב רב שגם דור מצרים לא ידע כמותו. לאוו דווקא משמאל באים איומי המיסיונרים הנוצרים מארה"ב אלא מדני דנון הרויזיוניסטי ומשאר "אפרוחי נתניהו".
   כל השנים הסתתם כי "רק" השמאל של מר"צ והרפורמים הם הסכנה הרוחנית של שמד דתי וגיוס בחורי החמד לצבא הקללות אך מסתבר שלאוו דווקא יוסי שריד או שולמית אלוני הם אלה ששינו את הגיור התורתי או שיעבירו רוב לגייס כל תמים חרדי לצבא הציוני. מסתבר שלאוו דווקא שרי החינוך של מר"צ הם אלה שהרעילו נפשות תמימות בכל תועבת ה"ליב"ה. לא משמאל נפתחה הרעה אלא דווקא מאותו "ימין" שכל כך סגדתם לו ושמו כבר ניזכר בפרשת רוני ושמחי- "והשטן העומד לימינו לשיטנו". לימור ליבנת וגדעון סער הם שמות צרי החינוך  שאיימו ומאיימים  על ילדינו בשמד רוחני. בנימין נתניהו הוא זה הרוקם מזימות להקטין את משפחותינו ואילו טיפשים כמותכם טענתם כי הוא ורק הוא "טוב ליהודים". ציפי ליבני היא זו שהמציאה את "הדרת הנשים" כדי לבזותנו וגם היא באה מהימין הרויזיוניסטי הצורר של וולדימיר ז'בוטינסקי. אביגור ליברמן - שכל כך אהבתם את התגרויותיו בערבים והפכתם בריון זה ל"גיבור לאומי" , הוא זה שרוצה להמשיך את הסתת אותו נוכרי (רפאל איתן) ולגייס את בחורי החמד, והוא זה המביא לארה"ק את צאצאי חלמניצקי ימ"ש ו"נטע" אותם בקרבינו בחסות הרב שלמה עמר ונושא כליו יונה מצגר.  ולידם עוזר ה"גנרל" המוערץ שלכם, שאול מופז. כל מה שבניתם חרב, כל מה שהבטחתם הופר וכל מה שדרשתם הוסר מסדר היום.
   אתם כל כך עלובים ובזויים שאותם פשיסטים - שבינם לדרך ה' ותורתו אין ולא דבר, אפילו "עצם" לבחירות ,  כ"חבל הצלה", הם לא זורקים לכם. התחננתם שהבחירות לא יפלו בחודש התשובה שלנו אבל הם לא הקשיבו לכם. רשעים שכמותם לא עושים תשובה גם על פתח גהינום. הם רוצים שהחרדים יעברו מהארץ ולכן הם יפעלו הפוך ממה שביקשתם. לא במקרה נפלו הבחירות בשבוע פרשת התוכחה של הקללות ונבואת האימים על החורבן - "כי תבוא", כדי להוכיח לכם לאיזה גהינום הובלתם ב"כוונות הטובות שלכם".
   חברים יקרים, אין כאן שום המלצה להתחבר לשמאל אלא פשוט להאיר את עיניכם כי ה"ימין" שלכם הוא "דזאלבע דרעק" ואולי אף חמור יותר כי "בל תוסיף" לאומנות מסוכן יותר מ"בל תיגרע" של התרת מצוות אישיות. חישבו טוב עכשיו אם לא טעיתם לאורך כל הדרך כשבגדתם בגדולי עולם כהרבי מבריסק, הגה"צ ווסרמן הי"ד והאדמ"ורים ממונקש ומסאטמר. הדרך לחרטה היא אחת: סורו נא מאוהלי הרשעים הללו – וגם אם ראשם אינו גלוי ממש אלא עטוי "קליפה סרוגה", כמו אותו חיים דרוקמן משפיר.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה