יום ראשון, 13 במאי 2012

דמוקרטיה למוכ"ז


בס"ד                                                                                                                                            
                 דמוקרטיה למוכ"ז / הרב אליהו קאופמן
        ביטול הקדמת הבחירות הסיט מעט הצידה תסריט אמת סוריאליסטי שהיה צפוי כבר למעלה משנה וצפוי שישוב על עצמו בעוד פחות משנה וחצי לערך. רק ירעמו תותחי הבחירות שוב ואז נישמע עוד פעם על ה"צורך בפסילתה של ח"כ זובי". ב"עסקת החבילה " הזו לא תיכלל זועבי לבד אלא כל בל"ד תצטרף לרעיון הקיצוני מימים ימימה- לפסילה בבחירות הבאות. בהזדמנות זו יועלו באוב שוב השמות
 "עזמי בשארה" ו"ח"כ נעפא". יהיו גם שינסו שוב להרחיב את היריעה למפלגת רע"מ – תע"ל ולמצוא בתנועה האסלאמית שם את ה"פסול הדמוקרטי". כבר עכשיו עמדו לעלות קולות ערבים בצורך של הציבור הערבי להימנע מבחירות אם וכאשר יתחילו בפסילתה של ח"כ זועבי.
       אך התגובה הערבית צריכה להיות שונה וחדה יותר. הימנעות של הציבור הערבי בבחירות לפרלמנט הציוני הבא לא תאמר דבר לעולם שבחוץ , ובקושי תפגין אי שביעות רצון ותו לא. הציונים כבר יידעו להציג הימנעות זו כ"אי שביעות הציבור הערבי ממפלגותיו" ואילו המפלגות הערביות שיותרו ומצביעיהן יוצגו ע"י הציונים כה"דמוקרטיה במיטבה".
       כדי להביך באמת את הציונות ולהציג את ה"דמוקרטיה הישראלית במיטבה" על המפלגות המייצגות את הציבור הערבי להודיע בשער בת רבים כי פסילתה של ח"כ זועבי - או כל גורם פרלמנטארי ערבי  אחר , יביאו להחרמת הבחירות לא רק ע"י הציבור הערבי בישראל אלא ע"י שלושת המפלגות שלו:רע"מ-תע"ל, בל"ד וחד"ש. רק יד אחת מגובשת ועמידה תבהיר לימין הציוני כי העולם כולו יראה כיצד ישראל מנסה לעבור מרפובליקה וויימארית למשהו "חדש-ישן" תוצרת גרמניה. הציבוריות הערבית חייבת להבין כי היום זו זועבי שנפסלת , מחר זה יהיה שי'ח צרצור , מחרתיים כל בל"ד וגם לחד"ש הם יגיעו בסוף. ההיסטוריה - של מקארתיזם פוליטי, לא הומצאה בישראל אלא חובקת עולם. בכל מקום שהתחילו בציד הקומוניסטים לבסוף הוצאו מחוץ לחוק גם הליברלים השמרנים ואיש לא נהנה אלקטוראלית מהוצאת חברו מחוץ לחוק. כדאי לשלושת המפלגות הערביות לאמץ את הרעיון המובא כאן כבר עכשיו.
        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה