יום חמישי, 3 במאי 2012

בשעה רעה


בס"ד                                                                                                                   
       בשעה רעה / הרב אליהו קאופמן          
    לכל הוי  כבר ידוע כי ה"עיתונות החרדית" הפכה לציונית  ומחניפה לשונאי ישראל , אבל גם לציונות זו צריך שיהיה "קו אדום" יהודי. לכל כבר ידוע כי ב"עיתונות החרדית" כל ה"כתבות" וה"מאמרים" אינם "אובייקטיביים" אלא עפ"י אינטרסים אישיים וכלכליים, אבל גם לאינטרסים הללו צריך שיהיה "קו אדום" יהודי. אבל ישנו סמרטוטון חרדי - עילג ואנלפאבתי, שלו אין גבולות להחנפה לרשעים, להכנסת ציונות לבתי יראים ושלמים ושקר. לשבועון הזה קוראים "בשעה טובה" ופעם קראו לו "השבוע". לאיש שמנהל וכותב אותו -  אשר צוקרמן שמו , אין גבולות בהכנסת "פני רשעים" לעמודיו והבלי עולם על ידו כאילו היו אלה  גדולי ישראל. כדי לרצות את אליליו החילוניים הוא מכפיש את גדולי חסידות "בית גור" ומבזה את גדולי ישראל מהדורות הקודמים. הימין הציוני - של הפוקר והפושע בנימין נתניהו, הוא "עמוד האש" של אשר צוקרמן זה , שכל עיתונו מהלל ומשבח זה או אחר עפ"י תעריפים ותו לא.
   אבל בפרשת "אחרי - קדושים"  תשע"ב הרהיב בעל דמיון זה - שכל כתבותיו ומאמריו העילגים הינם מעולם הדמיון, עוז עד כדי כך שערך כתבת יחצ"נות לאיש שאמלל את המשפחות החרדיות העניות, לאיש שמקדם את הרפורמים, לאיש שאביו יזם מזנון חזיר בכנסת המינים , לאיש שהיה נשוי ל"גיורת רפורמית" ולאיש שעומד להוציא מהישיבות הקדושות את הבחורים והאברכים ולגייסם לצבא הציוני. לאיש הזה קוראים: בנימין נתניהו. צוקרמן - איש ליכוד מוצהר, לא התבייש בכתבה טמאה זו להלל את השרץ נתניהו, לתאר באור חיובי את כל  הכוחי ועוצם ידי" של הצבא הציוני ואת עברו של נתניהו  שם ,  ולבסוף להופכו לנושא הדגל והבחירות לחרדים!
    השבועון הצורר הזה כבר הוציא פסולת "חרדית-רוחנית" מבין שורותיו כמו הציוני השדוף אהרון גרנבי'ץ, ה"צדיק" יונתן שרייבר, ה"ב"... ה"מהוללות" רבקה פאלוך ורבקה שושן , החשוד בפלילים וסחיטה דוד רוטמברג ואשתו ה"מהוללה" שרה גל ועוד מיני "שבאבניקים |מתוקים".
    אוי לכל אותם אלה הכותבים או הקוראים   את הסמרטוטון שלו וע"י כך נותנים לו לגיטימציה "חרדית". רמאי זה מסתתר מאחורי חליפה שחורה ועוטה שלמת חסידות וכך הוא מרעיל את בארות היהדות באהבת שונאי דת ישראל. בדורות קודמים היו מחרימים פושע כזה ושורפים את עיתוניו. חבל שהשבועון המזוהם הזה נמכר בחנויות חרדיות תחת תמונת שער של זקן רבני שמאחוריו "מאירים" פניו של נתניהו הפוקר והתעמר בנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה