יום שני, 16 בינואר 2012

"סכנה גזענית ושמה : "דמוגרפיה


בס"ד
   סכנה גזענית  ושמה : "דמוגרפיה" / הרב אליהו קאופמן
    "חוק האזרחות" נגד ערביי ישראל לא נולד בשבועות החרונים וגם לא בחודשים האחרונים. הרעיונות של "הגבלת הילודה" לא הוצאו ע"י איזה פקידון עלוב בשם שמחון וגם לא ע"י אברהם פורז בגלגולו  הקודם במר"צ. זה כבר היה מוכן בהשקפה הציונית של לפני כמאה שנה, עת חיים ויצמן היה ה"מאסטרו" ובן צבי, אושיסקין וה"ינוקא" בן גוריון משכו בעגלה הציונית. "רוב יהודי" כנגד הערבים ו"רוב חילוני" כנגד החרדים. זו היתה ההשקפה שהביאה את הציונות להעדיף את שלטון הבריטים על פני ארה"ב ב-1918, זו ההשקפה שמפ"ם חפצה ב"מדינה דו- לאומית" ב-1948 כדי שיווצר "רוב יהודי" בטוח וזו ההשקפה שהינחתה את התנועה הציונית בהסכמת השתיקה להגבלת עליית פליטי אירופה בהמוניהם לא"י. אם מחליפים את המילים "ערבי" ב"חרדי" מקבלים את אותה תוצאה- הגבלת הילודה בקרב צבורים אלה בנימוק של "סכנה דמוגרפית".
    בנימוק הזה בונים ערים חרדיות בשטחי הכיבוש ולא מקימים שכונות חרדיות בערים שפעם היו חרדיות כמו רחובות, פתח תקווה ואפילו מושבת מזכרת בתיה. בנימוק זה מלינים על התיישבות ערבית ביפו, עכו ונצרת עילית. הסכנה איננה "ביטחונית" - אפשר לקיים בית כנסת ע"י מסגד, הסכנה היא דמוגרפית. ה"רחם הערבית" וה"רחם החרדית" מפחידות את המתנחל הלבן שרוצח את ילדיו ב"אמצעי מניעה" או בהפלת עוברים חיים ואח"כ דורש זאת גם מה"מיעוטים הנצחיים" כדי שישארו מיעוט. מ"דו"ח קניג" הגזעני של שנות ה- 70(נגד הערבים) ועד ל"סקרים האובייקטיביים" דהיום שוברים לעצמם מתנחלי פלסטין הלבנים כיצד הילידים הערבים והחרדים יישארו במיעוט. פעם הם מבקשים לחקוק חוקים ל"רוב יהודי" ובפעם אחרת הם מפחידים מפני "רוב לא ציוני". במדינה דמוקרטית ונורמלית קוראים לכך גזענות. נכון אמנם שגם באירופה מדברים בשפה זו נגד האסלאם אך כאן המצב חמור יותר: המדברים בגזענות הם המתנחלים החדשים ולא התושבים הוותיקים והם מסיתים  נגד הילדים הערבים והיהודים שחיו כאן עוד מימי הטורקים והצלבנים. למזלם של הציונים הלבנים באה העובדה שהם מצליחים להפריד ולמשול בין החרדים לערבים.
     "חוק האזרחות" הוא עוד שלב ב"מלחמה דמוגרפית" זו להנצחת המיעוט הכובש כרוב עם אליבי  "ביטחוני" למעללים הללו. ובכך שופטי בג"ץ הציונים אינם שונים ברגשותיהם משאר הנהגת המדינה הציונית. ה"סכנה הביטחונית" האמיתית של הציונים - מימין ומשמאל, היא שהערבים והחרדים יהפכו לרוב. על דרום אפריקה לשעבר  כבר שמעתם?...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה