יום שלישי, 3 בינואר 2012

מידה כנגד מידה


בס"ד
                            מידה כנגד מידה / הרב אליהו קאופמן
      בכל צרה הבאה עלינו אנחנו מצווים לשאול "על מה באה עלינו הצרה הזו"? כך עלינו גם לשאול - כיהודים החרדים לדבר ה', לאחר פוגרום ההסתה החילוני. החטאים שאני רואה אותם - כמקור לצרה הזו, הם בהשתתפות החרדית - ציונית בחקיקת חוקי הימין הפרו- פשיסטים, שיועדו בעיקר לדכא ולגרש את האוכלוסייה הערבית. חכ"י החרדים הציונים - ובראשם ה"עלה הנידף" מש"ס - מר אלי ישי, הצטרפו למקהלה הפשיסטית - אוונגליסטית- ימנית , וחשו שוב את עצמם ב"קונצנזוס הלאומני", ואז בא הקב"ה והוכיח  לכולנו שאין אנו אלא מיעוט נידף ברוח המשועבד בארצו לערב רב הציוני ושגם ההיטפלות לערבים לא תעזור לנו להפוך ל"שליטי הארץ" ואף לא ל"שותפיהם".
      כל הלבלרים  והפוליטיקאים החרדים עסוקים  בימים אלה בקובלנות על ה"יחס האנטישמי" של החילוניים אבל רק לפני זמן לא רב הם עצמם היו עסוקים במסע דומה נגד הציבור הערבי וארגוניו  מבלי להבין שאי אפשר לאחוז את החבל בשני צדדיו. גם כשהימין הציוני הביא לשריד בית מקדשינו את המיסיונר  הנוצרי גאלן בק החרישו הקרנפים בשחור לבן -  במקום למחות ביד רמה נגד חילול הקודש וחילול ה' הזה , נאלמו "בתום- שתיקה"   משום היותם בתחושה של "להיות חלק מהקונצנזוס הלאומני" . תחושה מלאכותית זו היתה עבורם חשובה יותר ממלחמה נגד המיסיון. אז עכשיו הוכיחו לנו שוב  משמים שוב   מה דעתם של  הפשיסטים מימין  על היהדות , בבחינת ו"השטן העומד לימינו".
    הגיע הזמן שהיהדות החרדית - בארץ ובחו"ל, תפנים כי עד בוא משיח צדקנו לא היתה ולא תהיה "אתחלתא דגאולה". נרדפים אנו בארצנו הקדושה ע"י הציונות המתבוללת שחרתה על דיגלה לשמדינו רוחנית , בעוד שאת הערבים  חפצים  הציונים להעלים פיסית. מיום בוא הציונות למזה"ת -  ובעיקר מיום קום המדינה,  אירעו לנו- היהודים החרדים לדבר ה' , ולערבים  רק "נכבות". לנו זה קרה במישור הרוחני ולהם במישור הגשמי. אבל בעוד הערבים מכירים במצב ואינם נרתעים מלזעוק  נגדו אנו מפנימים זאת באמצעות שטיפת המוח ששמה "עם אחד" או "תינוקות שנישבו". איתנו הם לא ינוחו עד שכולנו  - חס ושלום,  נהפוך לחילוניים ואיתם הם לא ינוחו עד שהללו לא  יברחו מהארץ. לנו וגם להם הם מנסים לחוקק חוק מבית פרעה ולבן גם יחד - "הגבלת הילודה", ואם זו איננה אנטישמיות אז אינני יודע מהי אנטישמיות .
      ולכן לבלרים קטנים וחנפנים ופוליטיקאים לעת מצוא , לא תעזור לנו שום תקשורת "משלנו" עם "שיטות מודרניות" של יחצ"נות בגרוש, משום שכאן ישנה מלחמה רוחנית ותרבותית ממש וללא פשרות וה"הסברה" שלנו איננה במאמרים או פובליציסטיקה מייללת אלא לאחוז בתורת משה ולהסבירה לאחינו  החילונים והטועים מבלי להתבייש בתוכנה. ומעל לכל - מגזענות ושנאה לעם ולתרבות אחרת לא בונים יהדות. שיטת הציונות נגדינו ונגדם (נגד הערבים) היא "הפרד ומשול", אך הימין הציוני בוגד בנו באופן קיצוני יותר לעומת השמאל הציוני הבוגד בשותפיו הערבים במסתרים.
      את חשבון הנפש התורתי שלי עשיתי מזמן ולאורם של גדולי ישראל מהדורות הקודמים אני שם את מבטחי ולכן  מזמן הערבים  אינם  אויביי אלא אלה שבכתובים שלהם  חפצו לרוקן את היהדות מתוכנה, לגלח זקני אבותיי כתנאי ל"אזרחות שווה" וללמדי "תרבות מהי". אז בבקשה חדלו מהתגרות מיותרת בנוכרים כי לא אדוני הארץ אנו, וככל שרק תלכו בדרך ההחנפה לפשיזם הציוני מימין  כך גם תכלה , חס ושלום, עלינו הרעה מאת ה'.
     
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה