יום שלישי, 10 בינואר 2012

הגיס החמישי


בס"ד
                     הגיס החמישי /  הרב אליהו קאופמן
     אם זה היה קורה ליהודי מתון - במפלגה ליברלית במערב, מזמן להקת חוטובלי- אוקוניס - דנון , היתה צורחת: "האנטישמיות במיטבה", ודורשת את הרחקתו של חבר הפרלמנט שפגע בעמיתו היהודי וסתם כך-  בועדת ה"חינוך" הפרלאמנטרית, שפך עליו כוס מים. אבל כשזה קורה בפרלמנט הישראלי לשר לשעבר ממוצא ערבי ואפילו חבר מפלגה ציונית , הרי שהכל עובר לסדר היום עם נזיפה קטנה והתנצלות שולית מצד סיעת הבריונים שממנה יצאה הפרחחית.
      אינני חושב שגב' מיכאלי היא משוגעת . גב' מיכאלי היא בריונית צעצוע המנצלת את נשיותה לבריונות "מהודרת" שכל כולה גזענות . זהו יבוא זר שאיננו אלא גיס חמישי בישראל להרבות שנאה בין יהודים לערבים . עוד לגיון זר כמו אותה גזענית מחבר העמים שביתה את האסלאם עם תמונת החזיר. המהגרים הללו הביאו לישראל פוליטיקת בריונית ושנאה שמחד גיסא מתבטאת בגזענות לא מרוסנת כלפי ערבים ומאידך גיסא מופיעה בכתובות נאצה אנטישמיות וניאו- נאציות נגד עם ישראל. חלק לא קטן ממהגרים סלאבים אלה הגיעו לכאן כדי לסרסר בעולם פשע של סחר מתועב וכדאי שגב' מיכאלי תפנה אליהם את הטענה ש"אין להם כבוד לאישה", ולא לח"כ מאג'דלה. מסתבר שהאיומים על ח"כ זועבי לא היו "פרץ רגשות פטריוטי" מצידה של מיכאלי  אלא תחילתו של תהליך אלים וגזעני כלפי כל מה שמיצג ערבי.
    אני באמת חושב שהיחס לגב' הזו אינו "שיויוני" בשל היתה אישה, אחרת ח"כ מאג'דלה היה צריך  ל"הפליק"  לה סטירה כזו שגם רופא  השיניים שלה לא יוכל אח"כ לשתול לה שיניים חדשות. את המעריצה הזו של פוטין ושאר האוליגארכים הפוליטיים במדינה שהאנטישמיות חקוקה לה כאות קין לעולמים, צריך להעיף בבעיטה לפטרו- לנינגרד בדרך חד- כיוונית ולהכריז:"היא לא משלנו"! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה