יום חמישי, 19 בינואר 2012

!יש אלוקים


בס"ד
         יש אלוקים! / הרב אליהו קאופמן
          אין כותב שורות אלה תמים דעים לגבי ייעודו ה"יהודי" של הצבא הציוני אבל לאחר ה"עליהום" הפוגרומיסטי של עובדי הבעל והאשרה  החילוניים על אלי ישי - יו"ר ש"ס, אני חייב לציין כי אין מדובר כאן ב"הדרת חרדים" אלא , רחמנא לצלן, מדובר בניסיון להדרת הקדוש ברוך הוא! שימו לב עד לאן הגענו במדינה הזו - שיהודי מאמין לא יוכל לומר "אין נוקפין אצבע אלא אם מכריזין על כך משמים"! אויבי  ה' גזלו את הארץ הקדושה תוך שימוש בהבטחה האלוקית, ועכשיו הם מרימים יד כנגד השמים!
          לאלי ישי -  ולכל יהודי מאמין, יש את הזכות ליחס כל אסון, חס ושלום, לכוונות שמים ולשמירת מצוות לא פחות מאשר יש לכל "פרשן" וקשקשן זכות לתלות את הסיבה ב"סיבות ביטחוניות", ב"תוצאות פוליטיות" או בשאר גיבובי אפיקורסות. לאלי ישי ולכל יהודי מאמין יש את הזכות לראות בכפירה את הסיבה לכישלון או לאסון  לא פחות משיש לכל כופר ופוקר את הזכות להציג נימוקי "פטריוטיזם" או "הסברי שלום" לכל כשל ואסון. וכמו שלא נהוג לבקש - מימני או שמלאני , התנצלות על "הסבריו" לאסונות כך אין לאף זב ומצורע זכות לבקש סליחה מאלי ישי על מה שטען ביחס ל"מלחמת לבנון השנייה".
          אם דבריו של אלי ישי היו נאמרים - כבסיס אמונה ב-ה', באירופה או באמריקה (שלא לדבר על המזרח...) הרי שלא רק שלא היתה קמה סערה אלא הרהורי תשובה היו עולים אצל קברניטי השלטון. אבל רבי עקיבא הגדול כבר דרש כי כ"שישראל יורדיו הם יורדין מתחת לאומות העולם". זו איננה המדינה שעל המטבע שלה כתוב "אנחנו בוטחים ב-ה'" או שבהמנון שלה נאמר "האל הגן על המלכה". כאן -  אם היו מעלים הצעות כאלו לשטר או להמנון, היו צורחים כל ה"מתקדמים" לאחור "כפייה דתית"! זו המדינה שאויבי ה' ממזרח אירופה הקימוה ושה"חוזה" שלה נקבר עם הגויים וילדיו השתמדו ב"המלצתו". זו המדינה שנציגיה גזזו פאות והכריחו ילדים ניצולי שואה לאכול חזיר ביום הכיפורים. ולכן לא פלא בעיני שהערב רב הזה מנסה לסתום את פיו של כל מי שרק שם מבטחו ב- ה'. רבי חיים סולבצי'ק כבר אמר -  לפני כמאה שנה, כי הציונים לא הקימו את המדינה כמטרה בפני עצמה אלא כאמצעי לעקור מעם ישראל את המצוות.
        אלי ישי וחבריו צריכים להפנים היטב שהצעקה איננה נגדו אישית -  הצעקה היא נגד ריבונו של עולם ונגד האמונה הבסיסית ש"הכל בידי שמים". ולכן אסור לאלי ישי להתנצל כי על כבודו הוא יכול להתפשר אך לא על כבודו של הקדוש ברוך הוא. עם כאלה -  היורקים על שם ה', אי אפשר לצאת למלחמות משותפות ולצבא שלהם לא תהיה סיעתא דשמעיה. עם כאלה -  המבקשים התנצלות ממאמינים ב-ה' ובתורתו ,  אך יורקים כפירה כל רגע, אי אפשר לחיות ב"סטאטוס קוו". היום ה"סיקריקים" הם "נטורי קרתא" , מחר ה"סיקריקים" הופכים ל"עדה החרדית", מחרתיים ה"סיקריקים" הם "יהדות התורה" וש"ס ובעתיד הם יהיו כל אלה שמאמינים ב-ה' יתברך. ההלכה היהודית אוסרת להשתתף עם כאלה , כתף אל כתף, בכל שותפות יהודית, ובמיוחד לא לבטוח בהם בדיני נפשות. חבל שאלי ישי שכח מזה לפני שהצביע על היציאה ל"מלחמת לבנון השנייה".
     אבל צריך לעזוב את הויכוח בינינו ובמקום זאת לדעת מה להשיב לאפיקורסים כאותו הרשע מה"הגדה של פסח" שאנו מצווים להקהות את שיננו כנגדו. יהודי גאה - תלמיד למתתיהו ובניו, משיב לכופרים הללו כי "על חטאינו גלינו מארצנו" וכי השואה המרה לא באה משום "סיבות שהזמן גרמן" אלא משום דור ההשכלה וראשי הציונות שהקימו מנגנון לעקירת מצוות עד לשיתוף פעולה בין קאסטנר הציוני  לקורט בכר הנאצי ימ"ח. מי שאינו פוחד מאויבי ה' עונה כי יהודי מרוקו לא ניצלו מהשואה המרה  דווקא משום מלכם האביר אלא הלה היה שליחו של ה' במדינה שיהודים לא ידעו מהו חילול שבת.
      גם כותב שורות אלה שירת בצבא ועבר את השואה ולכן מרימי נס התועבות כמו ה"מיליטריסט" העולה ניצן הורבי'ץ מפירורי מר"צ  לא ילמדו אותו מהן הסיבות לדם היהודי שנשפך.  הסיבה כבר נאמרה  בפרשת "בחוקותי"  - "אם בחוקותי תלכו ואת מצוותי תישמורו אתן שלום בארץ וין מחריד".
    וכמו שיש -  לערינו הרב, לאפיקורסים את הזכות לכפור ב-ה', ועוד על אדמת הקודש שכבשו כליסטים, כך יש לנו את הזכות לקדש את שם ה' ולהוקיע את מחלליו. אלי ישי אל תתנצל - תשאיר את ההתנצלות לאלה שכבשו את הארץ בשם ה"תנ"ך" שבו כפרו. הצבועים הללו צריכים להתנצל, ועוד כשמדובר בדיני נפשות ובשפיכת דם נקי קרוב למאה שנה.
       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה