יום שלישי, 10 ביוני 2014

חוק הרצח

בס"ד
    חוק הרצח / הרב אליהו קאופמן
     החוק החדש שאושר ע"י שרי הממשלה - לתת את החלטת "המתת החסד" בידי הרופאים, הוא בעצם חוק רצח עם רישיון חוקי. במקום להאמין ולדבוק בהשקפה כי מי שממית ומי שחורץ לחיים הוא רק הקב"ה, הרי ששרי הממשלה הזו החליטו לתת את החיים והמוות בידי בני תמותה שה"מוסריות" שלהם נעה בין תאוות לשחיתות. מקצוע הרפואה הוא אומנם מדע אבל בהחלט רחוק מלהיות אמת מידה לצדק ומוסר. רופא ממית, מרפא ומחייה היא ההשקפה בהחלט שיש להחיות את הברבריות האינטלקטואלית שב- 1945 הובסה בידי בעלות הברית באירופה.
     חוק הרצח שנחקק בפרלמנט הישראלי איננו מקרי אלא מדובר בהשתלטות ההשקפה הכופרת כאשר רצון השם איננו קיים עוד –  חס ושלום, ועל פי השקפה זו הרי שמי שישתלטו יהיו הכוחות האפלים ביותר של העיוות האנושי והם יקבעו את  כללי החיים היום יומיים, עד כדי הפיכת החברה הישראלית למדגם היסטורי של החברה הספארטאית שהחליטה בשעתו להיפטר מהחלשים באמתלא של "מעמסה לחברה". לאחר חוקי הרצח של הוולדים והעוברים האומללים –  שנקראים "הפלות", ממשיכה החברה החילונית – מערבית  בישראל בעליה נוספת בהענקת ה"חוקיות" לאנדרלמוסיה הרצחנית, ומייפת את כוחם של רופאים אלו או אחרים לרצוח חולים. הגמרא מביאה בדיון על הקבורה כי יש להותיר חור בסדין הנקבר ולהותיר פתח פתוח במשך שלושה ימים כדי שבמשך זמן זה יוכל המת לחזור לחיים. לצערנו הרב, גם חברות הקדישא הכי מהודרות בימינו אינן מקיימות כיום תנאי זה. יתרה מכך, אין שום ערבות ש"צמח", ואפילו "חולה סופני", לא יתעוררו לחיים והיו דברים מעולם, ועל כך כבר נאמר ש"לא יתייאש האדם מהפורענות גם אם חרב חדה מונחת על צאוורו". אבל כאמור, את הכופרים האלה , ואת אלה שרוצים לעשות בעולמנו כרצונם, זה לא מעניין. טעות גדולה היא לחשוב שמלומדות והשכלה לצד תרבות ואנושיות חד הם. נהפוך הוא, הנשמה הבהמית של לא מעט ילודי אישה דווקא מתחזקת באכזריותה בידע שהיא רוכשת. בעבר ובהווה נהפך המדע לקטליזאטור של אכזריות ורצח כלפי חלשים , ולא לפני עשרות שנים רבות דוכאה חיה מדעית כזו בדמות מעצמת על אירופאית.
     בפרשת "ראה" מסביר ה"אור החיים" הקדוש זי"ע כי ה"ברכה והקללה" חד הם ולמעשה מדובר בכישרון העל היהודי. כשכישרון מוחי זה הולך בדרך התורה והמוסר הרי שהוא מומחש לטובה ולרחמנות וכל העולם מסתכל על העם היהודי בהערצה אבל כאשר היהודי יורד מאמונתו הרי שאומנם הכישרון נותר בו אך הוא מנוצל לביצועים שהם גרועים מהמעשים הקשים ביותר של שאר  האומות ולבסוף זה גם נגמר בשנאת העם היהודי בשל כך. לא לחינם טען רבי עקיבא כי כשישראל יורדים הם גרועים מאומות העולם. וכך לגבי הרפואה הישראלית , שמקרי הניסויים בבני האדם והמוות המוקדם הפכו לעניין שבשגרה יותר מבמדינות אחרות. כותב שורות אלה חווה זאת על גופו של אביו המנוח לפני מספר שנים, כאשר אבי בן ה- 95 וחצי הפך לכר ניסויי לרופאים ולמנתחים רק משום גילו ולמרות שעד אז היה בריא ושלם והגיע לביה"ח רק משום ציפורן חודרנית. בישראל הרפואה הממלכתית מונעת גם תרופות ושיקויי הצלה שבמדינות אירופה הם חלק מהרפואה הממוסדת. ה"רפואה הטובה" בישראל איננה למען הצלת חיי אנוש אלא "לשם מדע" ובה מבוצעים ניתוחים וכריתות שהאדם המאושפז הוא כלי ניסיון.
    החוק החדש בא להעניק כוח יתר בידי אנשי המדע שעניין הרפואה אצלם איננו למען הצלת חיי אדם אלא לשם "מוביליות מדעית" לניסויים אכזרים. ככל שהחברה בישראל הופכת ליותר חילונית כך גם חיי האדם בה נעדרים משמעות והופכים לאמצעי בידי החזק נגד החלש. הדת מעמידה את החברה למען האדם ואילו החילוניות מעמידה את האדם למען החברה. פרק חוק הרצח החדש יביא לכך שחיי אדם יקוצרו בגלל שוד אברים, ניסויים בנתיחות שלאחר המוות ל"שם לימודי אנטומיה ורפואה" וכו'. ועל כך נאמר כבר "אם אין במקום יראת ה' והרגוני". אם עד היום הצליחו בני משפחה למנוע רצח "לשם מדע" כאשר היו צמודים להוריהם ולזקניהם הרי שלאחר חוק הרצח החדש גם נוכחותם לא תסייע לקרוביהם להינצל. "שיקול הדעת המדעי –  רפואי" עלול להיות מנוצל ע"י הרופאים להשקפות פוליטיות ורעיוניות קיצוניות כמו עצירת "רבוי טבעי" של אוכלוסיות אלו או אחרות ולניסויים בבני אדם טרום יום מותם ל"צורכי מדע בבני אדם פחות זקנים". לא פלא הוא שיאיר לפיד ו"יש עתיד" עם גב' יעל גרמן "שרת הבריאות" (שהפכה את הבריאות במדינה לסכנת חיים ולניסויי תועבה...) הם אלה העומדים מאחורי חוק הרצח והליכוד האנטי דתי מחרה אחריהם עם מפלגת "התנועה" ה"ליבראלית". חוץ מאורי אורבך הרי ששאר אנשי ה"בית היהודי" מתגלים כעובדי עבודה זרה ממש שהאדמה והטריטוריה חשובים להם מחיי אדם.
      לאחר החוק האכזרי הזה הייתי מצפה שהחרדים –  ביחד עם חוגים דתיים ואף עממים, ואף עם המיעוטים בישראל, יקיימו הפגנות ענק להצלת חיי האדם ומניעת תיתם בידי רוצחים עם "רישיון רפואי", אבל הכל שקט ומישהו בשלטון הציני והאנטי דתי ממשיך לכוון את דעת הקהל ושטיפת המוח להאדרת ה"רפואה" מעל לכל ואת הרופאים הם הופכים לאלילים, ולכן הרצח היא העבודה הזרה של ה"מודרנה" במדינה הזו, עבודה זרה שגם מדינות אחרות עדיין לא הגיעו לרמתה האכזרית.

        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה