יום ראשון, 14 ביולי 2013

צריך פה תופים

  בס"ד
     צריך פה תופים / הרב אליהו  קאופן
    מודעה "תמימה" הודבקה השבוע במוקדים חרדים - ואף על לוחות מודעות של בתי כנסת חסידיים, ובה "הצעה שאי אפשר לסרב לה: "מכללה חרדית לשנים חרדיות לב"א", וכמובן "על טהרת הקודש". כמו כן הובטחו "שיעורי קודש מדהימים". המקום: עיר הקודש צפת.
    יש פה כמה "ציפורים" שהחילוניים הכופרים מנסים ללכוד במכה אחת. ראשית, להמשיך ולהחדיר את ההסכלה המטונפת שלהם ליהדות החרדית כדי שהיהדות הנאמנה תסטה, חס ושלום, מדרך התורה. הקורסים כמובן מדברים על "פרנסה בכבוד" אך באמת , ממתי לפוקרים איכפת מפרנסת החרדים?! עלעול קטן ברשימת ה"מקצועות המפרנסים" יגלה כי הכל עורבא פרח וכי מדובר ב"מקצועות" של אויר ורוח כמו "השתלבות חברתית" ועוד מיני שקרים. ניסיון של למעלה מעשור מוכיח כי אברכים - ובמיוחד נשים חרדיות, עברו ללמוד מקצועות של הסכלה אך חוץ מקלקול דתי והרס המשפחה לא מצאו בזה דבר ובטח לא פרנסה, שהרי הקורסים והלימודים הללו אינם מניבים שום פרנסה. שנית, ע"י אותה "מכללה לנשים" ימשיכו הפוקרים לנסות להרוס את הבית היהודי ולטעת מחשבות זרות שם כמו "קורס הכנה לבית יהודי". והרי כל השנים התחתנו בנות ישראל והקימו בית על טהרת הקודש, אם כן בשביל מה הן זקוקות ל"קורס להקמת בית יהודי ועוד בחסות כופרת ופוקרת"? אין זה אלא כדי לטפטף להן ארס שיביא להרס הבית היהודי מעידנא דקדמא ויכניס רעיונות מרידה לנשים לפני נישואיהן , כנגד בעליהן לעתיד ולהרס מצוות "אישה עושה רצון בעלה". מי שרוצה לשמוע תוצאות יכול לגשת לדייני בתי הדין החרדיים בבני ברק ולשמוע בכמה מאות אחוזים עלו מספר הגרושים של נשים שלומדות ולמדו באותה "מכללה אקדמית אונו" שבאור יהודה. שלישית, לא במקרה פונה המודעה של ה"מכללה בצפת" לנשים הצעירות שזה עתה סיימו כיתות י"ב וי"ג. הכוונה הפוקרת ברורה. לא רק הזרמת רעל ההסכלה אלא הפעם עצירת הנישואין עד סיום לימודי ההסכלה כדי שהבוגרת בסיום הלימודים הללו כבר לא תהיה ממש חרדית וצייתנית ל"שולחן ערוך", אולי תחשוב פעמיים על לידות כהלכתן וה"קריירה" החילונית-חולנית תפעם בה ואילו בעלה לעתיד לא יהיה עוד אברך אלא ליצן קל כמוה. בקדציה הקודמת לא במקרה חוקק הפרלמנט הציוני חוק של איסור נישואין עד גיל 18, וזאת כדי שביל זה תגויסנה גם נשים שבעדתן נהגו לחתן קודם גיל 18 והללו הקימו בתים יהודיים שומרי שבת. רביעית, לא בכדי נבחרה העיר צפת. הציונות הפוקרת ניסתה להרוס את הערים והישובים בהם שומרי התורה והמצוות היו רוב מוחלט בראשית המאה ה- 20 כמו פתח תקווה, מזכרת בתיה, גדרה, רחובות , כפר סבא, ירושלים, חיפה,ובמיוחד צפת. גם בקום המדינה שיכנה המדינה עולים דתיים וחרדים בישובים ובערים חדשות ודרך בתי החינוך הפוקרים שלנו היא שינתה את אורח החיים היהודי שלהם. כיום - עשרות שנים אח"כ, הגלגל פשוט מתהפך והציונים הרואים את יד ה' נהפכת וגם הבאת הנוכרים הסלאבים שאיננה עוזרת לזממם הדמוגראפי, הרי שהם מנסים לחבל ביהדות החרדית והעיר צפת היא בראש מעייניהם. למרות ראשי הערים החילוניים בעיר הזו,  ולמרות השקט וההבלגה החרדית לחילוניות בעיר הרי שעיר הקודש הזו מחדשת את ימייה לעבר ימייה הגדולים מלפני מאות בשנים. החילונים הפוקרים בורחים ממעט האור שהפך לאור יקרות ממש ומאחר שכוחות קנאים כה"עדה החרדית" לא הגיעו לעיר הרי שמנסים הפוקרים השפלים לטמא את העיר התמימה הזו שוב והפעם כאילו ב"קדושה" הם באים להןפכה –  הקמת "מכללות ליהדות", כדי שהסכלת הנשים ה"חצי דתיות" תתרבה על נשות ה' החסידיות שהציפו את העיר. המכללה המשוקצת הזו היא עוד ניסיון לפגוע בעיר הקודש צפת, ובמיוחד בנשותיה הצנועות. מטרת הפוקרים להפוך את צפת ל"עיר המכללות" לאחר שנכשלו להופכה ל"עיר האומנים" ו/או ל"עיר הכלייזמרים". עוד שלב במאבק הפוקרים נגד דת אש למו.
     ברור שמי שאשם בכל המהפך הזה הם מספר דמויות צבועות ופוחזות ממפלגת ש"ס הרפורמיסטית. גבי בוטבול – מתנחל עם כיפה סרוגה ועם השקפה בגודל שקל, הוא החלוץ בנושא ואחריו אותו אריה דרעי "רב המעללים". וכמובן גם גב' זכייה בר שלום החנפנית והריקנית הנוקמת בבעלה שסירב בתחילת נישואיהם להרשות לה ללמוד את מקצוע השטן ששמו פסיכולוגיה. ולצידה משמש ה"פודל" המתועב ששמו דני נשיא ואשר חבר לאנשי מר"צ בשעתו כדי לסייע להם לחלל שבת בעיר הקודש , בירושלים!
     לפני שנים לא רבות התגורר בצפת חסיד ברסלב שחזר בתשובה ממעמקי הקומוניזם של תל אביב ולמד תיפוף בגו' נגלים של אפריקה. בבואו לצפת נהג לתופף דווקא בין השעות 14 ל-16 ומעבר לשעה 23 בלילה. את השם צפת הוא תרגם כראשי תיבות של "צריך פה תופים". כיום, כשהכורת והמשחית הפוקר הגיע שוב לעיר הקדושה הזו עם ה"מכללות" המטונפות שלו הרי שבאמת צריך בעיר הזו להרעיש עולמות דתיים עם תופים. אולי זה יבריח את ה"אקדמיה" הפוקרת עם ידי העשיו ובחנחון של "קול יעקב".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה