יום שבת, 20 ביולי 2013

חילול ה' ה"חרדי" סביב בחירת ה"רבנים הראשיים לישראל

בס"ד
חילול ה' ה"חרדי" סביב בחירת ה"רבנים הראשיים לישראל /    
הרב אליהו קאופמן          
                                    
            צריך לשפשף עיניים - אך במיוחד לנקות את האוזניים, כדי להאמין למה שכתוב ונאמר בשם ה"יהדות החרדית" ו"גדולי ישראל" לגבי הבחירות למוסד שהרבי מבריסק קיללו , ה"חזון אי"ש" ציווה להתעלם ממנו והגר"ח זוננפלד מסר את נפשו ממש נגדו. זוהי אותה "רבנות ראשית" שהציונים בדוה מליבם ואשר רצתה לחסל –  כרפורמים ממש, כל הנהגה תורתית כלשהי בארץ הקודש, ורק סיעתא דשמעיה ושלטון בריטי זר עזרו להעביר את הגזירה והותירו ל"עדה החרדית" את מוסדותיה. זו היתה אותה "רבנות ראשית" שבראשה העמידו הציונים את אברהם יצחק קוק מיפו שהרבי מסאטמר כינהו "איש צר ואויב לדת תורתנו הקדושה". וזו אותה "רבנות ראשית" שאפילו אחד מ"רבניה המפוארים" - שלמה גורן שמו, קרא בשנת 1993 לפרקה משום ששני הרבנים שנבחרו באותה שנה אליה "אינם עוד תלמידי חכמים" וכאשר "אחד מהם נגוע בעריות וזנות והשני בפלילים ובשחיתות". כוונתו של הרב גורן היתה לישראל מאיר לאו ולאליהו בקשי-דורון.
        והנה לאחר שני עשורים של בושות וחילולי ה' מאותם ארבעה "רבנים" שנבחרו על כידוני "יהדות התורה" וש"ס הרפורמיסטית והביאו חילול ה' שכמותו אפילו "רבני" ה"מזרחי" שקדמו להם לא הביאו, עדיין מתעקשים ה"גדולים" וה"קטנים" מהשירותים של "יהדות התורה" וכמובן של ש"ס, להמשיך ולהשתתף בגועל נפש המצחין הזה , ושימו לב באיזה "רבנים" הם הביעו תמיכה - לא רק  אנשי "מזרחי" ממש, אלא הפסולת וה"צואה" של ה"מזרחי", עם יחוס של "חומץ בן חומץ"! עוד לפני שאפרט את שמות ה"תכשיטים" שקיבלו גיבוי מ"גדולי ומאורי הדור"  להיבחר ל"רבנים ראשיים", הרי שאציין שאין לי ספק ש"נתוני" אותם "רבנים" שהומלצו ונבחרו ע"י העסקנים החרדים וקבלו את "ברכת הגדולים", לא היו באמת ידועים לאותם רבנים גדולים שתמימותם נוצלה ע"י ליצני החצר שלהם. בטוחני שהרב שך המנוח לא ידע דבר וחצי דבר על מעלליו של לוליק לאו עם אותן נשים שהתפרסם שמו ושמן בכפיפה אחת כחנית בנקובסקי וטלילה סטן. בטוחני שהרב עובדיה יוסף לא ידע על הסיפור שהתפרסם אח"כ בעיתון האמריקאי "פנים חדשות" על בנו של אליהו בקשי – דורון. בטוחני שהרב אלישיב המנוח לא ידע דבר וחצי דבר מחילולי ה' של יונל'ה מצגר ועל כך שהאחרון נתפס בחילו שבת מדאורייתא ושזייף את מוצאה של נוכריה ו"הפכה  ליהודיה", ואח"כ "חיתנה" כ"דת משה וישראל". בטוחני שהרב עובדיה יוסף לא הכיר את עברו של שלמה (מומו) משה עמר מהימים שהיה היה אברך צעיר בעיירה שלומי וכאשר אחד מ"חברי נעוריו" דאז היה לא אחר מאשר השוחט אליהו סוויסא, ועל מעלליהם גם יחד. ובטוחני שהגר"איל שטיינמן והגר"ח קנייאבסקי אינם יודעים כי לדודי לאו מיחסים קשר עם כתות של עבודה זרה מהמזרח הרחוק וכי דודי לאו עצמו הצהיר שהוא אינו "חרדי" והוכיח זאת מכך שביום האיד הציוני ( בספירת העומר!) הוא עורך הלל עם ברכה וכי בעצם מדובר ב"חומץ בן חומץ" "למהדרין מן המהדרין" בסוגי חומצים. בטוחני גם כי הרבנים שטיינמן וקאנייאבסקי אינם יודעים ששמולי'ק אליהו מצפת נסע עם ביתו (ל"חנכה למצוות"...) לבית הפריצות והתועבה בי"ם והצטלם עם כל אנשי ונשות התועבה שם כדי להפגין "ליברליות" בו בזמן  שכל החרדים נלחמו נגד מצעד התועבה בעיר הקודש י"ם. בטוחני שהרבנים שטיינמן וקאנייבסקי לא ראו את החוברת של "פסקי" אותו ציון בוארון שאחד מאבות בתי הדין בארץ כינה אותה "החוברת להתרת ממזרים", ובטוחני שגם  ה"היתר" של בוארון  לפסול עד קידושין משום היותו עו"ד כדי להתיר בקהל ישראל "ממזר" (כדבריו של בוארון עצמו), לא הגיע לשני הרבנים המכובדים הללו.
     אבל גם בלי כל המידע הזה עדיין התפיסה של תמיכה ב"רבנות" ציונית והכנסתה לקהל החרדים היא תפיסה בעייתית וסתומה שבטח הרבי מבריסק , ה"חזו"ן אי"ש" וכמובן הגר"ח זוננפלד לא היו חותמים עליה. ידוע לנו היטב כיצד כעס הרבי מבריסק על אחד מהעסקנים האגודאים שרצה לשאול פסק הלכה בעניין "קו התאריך" (בימי הלחמה העולמית השנייה) את ה"רב הראשי" הציוני, יצחק הלוי הרצוג. ה"בריסקר רוף" לא רצה כל קשר בין חרדים ל"רבנים הראשיים" ולא לחינם קילל אפילו את הבניין שבו שכנה ה"רבנות הראשית".האם מישהו מכם רואה את ה"בריסקר רוף" או את החזון אי"ש" "מתפלפלים"  את איזה שרץ פחות גרוע ל"הכתיר" ל"רב ראשי"?! האם אותם מצוקי דןר היו בכלל שולחחים "נציגות חרדית" לדבר ולשאת עם פרצופים כמו לאו, מצגר, או שמולי'ק אליהו?! בודאי שלא. גדול אמיתי יודע שגם הכשרת שרץ בדיעבד - ואפילו ב"מינון נמוך", כמוה כהכשרת השרץ לטווח ארוך ולעולמים ב"מינון מקסימאלי". אין כאן עניין של "להציל מלוע הארי" אלא יש כאן עניין של להיכנס לבטן החזיר.
     ועכשיו נעבור ל"מועמדים החרדים" שהומלצו ויומלצו ע"י "גדולי ומאורי הדור". על דודי לאו – ה"מועמד האשכנזי המוסכם" של "יהדות התורה" וש"ס, כמעט שכבר גמרנו את ה"הלל". זה "רב מעללים" שאינו מסתיר שהוא שייך ל"מזרחי" אבל להבדיל מהרבנים איגרא ושפירא (המתחרים ה"מיזרחיסטים" ל"רב האשכנזי") הוא פחות דתי מהם והרבה יותר קשור לליצנים אנטי דתיים –  בדיוק כמו שהיה והינו אביו המפורסם. זהו חנפן המתערה בחוגי הפוקרים, אבל כנראה שאיתו קל יותר לעסקנים ה"חרדים - ציונים" ל"גנוב סוסים". לאחר אותו ביזיון עם בחירת ה"קל והפוקר שב"מיזרוחניקחים" - יונה מצגר, עדיין לא למדו ב"יהדות התורה" כי תמיכה בפסולת שה"מזרחי" משליך רק מחללת יותר ויותר שם שמים.
     בעוד שש"ס החליטה בנושא ה"רב הספרדי" להמשיך את ה"מונרכיה" של משפחת יוסף ולבחור ביצחק יוסף הרי שביהדות התורה" עדיין מתלבטים אם לבחור באותו יצחק יוסף או להעביר את תמיכתם לאותו אנונימי בוארון - האיש עם חוברת הממזרים, ואולי אפילו לבחור ב"מידוחני'ק" המוצהר ששמו שמולי'ק אליהו ושהוא "חובב" הביקורים והפגישות עם אנשי ובית התועבה. היה כדאי למבוזי "יהדות התורה" לממש את "איומיהם" נגד ה"מזרחי" (שזרקם מקופת הקואליציה הציונית) ולזרוק מכל המדרגות את השמולי'ק אליהו מצפת – מועמדם של בנט ואיילת שקד, אבל אפסים נשארים אפסים.

     בין רע לטוב –  ועוד במלחמה על קודשי ישראל, אין ה"רע במיעוטו" או ה"רע הגרוע יותר" אלא יש לומר  כי "להמשך הידרדרות היהדות והתורה לא ניתן יד", ואח"כ מיד להחרים את הבחירות ל"רבנות הראשית" ולהצביע עליה כעל טריפה ממש ובמקום זאת להכניס את הבד"צים גם לתוך הרחוב המסורתי בישראל. אבל בהתנהלותם של כל אותם עסקני , "רבני" ו"גדולי יהדות התורה" , הרי שמפלגה זו נותנת לגיטימציה מלאה להמשך המלחמה בדת ישראל, להכנסת גויים בקרב  ישראל , להאכלת טריפות ונבילות לעם ישראל ולחילול שם שמים. יש להקים גוף חדש שילחם על קודשי ישראל –  כפי שמתחיל הדבר להיווצר נגד הגיוס לצבא הציוני. מי שממליץ לבחור בקלי דעת (הרבה יותר גרועים מה"חרד"קים" הצעירים והמבולבלים...) כלאו, מצגר, בוארון, שמואל אליהו וחבריהם הנלוזים  ל"רבנים ראשיים , הרי שאיננו ראוי להנהיג את יראי ה' האמיתיים ואינו יכול להורות לנו בבחינת "על ימין תאמר שמאל ועל שמאל תאמר ימין", ואת זאת יש לצעוק בחוצות בריש גלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה