יום רביעי, 10 ביולי 2013

הכסף הציוני משחית

בס"ד
   הכסף הציוני משחית / הרב אליהו קאופמן
     השבוע שוב נחשפה פרשיית שחיתות שבה "עסקן חרדי" סידר לעצמו "קופה" יפה של שלוש משכורות אסטרונומיות ואח"כ לא הבין מה בכלל רצן ממנו. מדובר במנכ"ל "חברת קדישא" מהעיר רעננה המשמש גם כמ"מ ראש עיריית רעננה\ יואל עזרזר. לקח האיש ודאג לקבל שלוש משכורות עבור שלושה תפקידים כאשר מדובר בניפוח התפקיד וגזל כספים ממש. האיש מכהן כמנכ"ל "חברת קדישא", כקברן בחברה הזו וכ"מנהל הפיתוח" שלה. בכל אחד מהתפקידים קיבל הלה שנתית 336780 ₪ .כשמדובר במשכורת חודשית של 28065 ₪ בכל אחת מהמשכורת ובעצם חודשית הוא    הרויח 84195 ₪ ואילו לשנה הוא צבר 1010340 ₪! בדקו משכורות של "בכירים" אחרים ותביאו לי עוד דוגמא של סכומים אסטרונומיים כאלה. ממתי קברן מקבל כמעט 30 אלף ₪?! ממתי "מנהל פיתוח" הוא "עובד בכיר"?! וממתי מותר עפ"י הלכה לגזול משרות ומשכורות מיהודים אחרים –  ובסכומים אסטרונומיים, ולהעבירם לכיס אחד?! ואח"כ מתפלאים כולם מדוע החרדים נתפסים כגנבים! לאותו עזרזר – שגזל כספים שהיו יכולים ללכת לצדקה ולתורה, לא היתה את הבושה ל"הסביר" כי הגזל שלו היה כל כך בסדר וזאת משום שכמ"מ ראש העיר הוא לא קיבל משכורת!הגזלן הזה גם לא התבייש לטעון כי הוא העביר "כחוק" את גזילותיו לרואה חשבון שלו, ומכאן שאם מדווחים לשלטונות המס כ"חוק", אזי, מותר לשדוד את משכורות וכספי הקופה הציבורית לכיס אחד בלבד!
    נכון אומנם שגם הפוקרים הם גנבים לא קטנים אהל מי התיר לכל הגנבים בעלי החזות החרדית לגנוב ולנהוג בניגוד לתורה הקדושה רק משום שפוקרים וכופרים מתנהגים כך?! בשיטה הזו הרי שאותם מחללי שם שמים בפרהסיה אינם נעצרים רק בגניבות אלא מי שמקל בעבירה קלה יקל אח"כ גם בעבירה חמורה, וכך הם ממשיכים לחלל שם שמים אבל בסתר מענייני עריות  ועד לשפיכות דמים ועד שסופם ללקות כפי הפסוק: "מי שמחלל שמים בסתר נפרעים ממנו בפרהסיה". בדקו היטב ותגלו שכל אותם רעשים הגוזלים בספי ציבור שמיועדים לתורה ולצדקה הם גם מגלי עריות , שופכי דמים ו"מוסרים". עבירה גוררת עבירה וכך נמשכת השלשלת.
    גזלנים בלבוש דתי היו כל הדורות אבל רק מאז ה"ברית" בין החרדים – הציונים לציונות החלו להתרבות אותם גזלנים ועוברי עבירות אחרות תוך זליגה למדי לבוש "רבניים" ולגלימות "דיינים". במה שהאדמו"ר מסאטמר כתב - כנגד לקיחת הכסף הציוני, ישנו מימד נוסף שאיננו רק החשש שהכסף הציוני יגרום לכפיית הצרות הצרורות של הציונות.המימד הנוסף הוא החשש שהכסף הציוני ישחית את היהודי החרדי עד כדי כפירה ממש. כאשר אומות העולם מעניקות כספי מדינה לענייני דת ותרבות יהודית (וגם זה איננו מומלץ משום "חסד לאומים חטאת", שמה הכסף הזה יעניק זכות לגויים ויקטרג על ישראל) הרי שקיים החשש היהודי מפני "דינא דמלכותא דינא" וחילול ה' מרחף אף הוא על ראש ישראל. גם עניין פיקוח הכסף הזה נמצא לרוב בפיקוח תורתי או של עסקנים שהם יראי שמים או אפילו יראי המדינה הנוכרית. הנוכרים עצמם מפקחים על דרך הליכתו של הכסף ומנגד לכסף הזה אין מטרת שוחד רוחני כדי לעצור את היהודים מלקיים מצוות.
     מנגד, הרי שהכסף הציוני הוא מושחת כבר ממחשבת הנותנים שהקימו את מדינתם כדי לעקור מצוות. כל מטרת נתינת הכסף הציוני ליהדות - שלא פעם מוענק בשפע, הוא לכבול את היהודים המאמינים לחוקי העכו"ם הציוניים ולשם כך מוכנים הציונים להעלים עיניהם מגניבות שמתבצעות ע"י העסקנים המקבלים את השלמונים. לא פעם הציונים עצמם יוצרים ומנחיתים את ה"עסקן", ה"רב" ואפילו ה"דיין" שבידו את מפקידים את כספי הגזל בעבורו ובונים לו את "משרת הגזל". יותר "רבנים גנבים" לא רק שיצליחו לשחד את החרדים ולגרום להם תדמית נוראה אלא שאלה יבצעו את השמד הציוני ביתר שאת.כאשר המבנה הארגוני החרדי- ציוני הוא מופקר הרי שאין פלא שהמפתחות ניתנים ע"י הציונים ל"רבנים" ו"עסקנים" כהווייתם והללו משתלטים על כל חלקה טובה בעוד שיראי החטא, העסקנים המסורים והרבנים יראי השמים מוסתים הצידה ואף הופכים ללעג ולחוק. הציונים נהנים מכך וכמו השטן כך הם נוהגים: מחטיאים את החרדים ואח"כ מעמידים אותם למשפט ומקטרגים עליהם כגנבים - ואף יותר גרוע מכך, בתקווה שפני הדת יושחרו וההפקרות תחגוג.
     בימים שלפני השואה המרה שימשו כספי "חברות הקדישא" למעיין נובע לכספי חסד ולמימון התורה ורק הזעיר שבזעיר הלך למשכורות היהודים המסורים. אבל כיום "חברות הקדישא" ושאר ה"תקציבים לנושאי דת"  הן "פרות חולבות" ממש למעשי שחיתות, להתעשרות קלה של כאלה שאינם מקיימים מצוות אך מלובשים ב"שחור לבן"  וכאמצעי לשוחד כדי לשלוט על "רבנים" ו"עסקנים". באותם ימים שהיהדות התקיימה עפ"י צרכיה (כפי שזה קורה כיום בחו"ל) הרי שבעלי המשרות נבחרו עפ"י יעודם והיו כמובן יהודים יראי שמים ובודאי שהיו שומרי שבת. אבל היכולת להמציא "צרכים דתיים" תחת שלטון הכיבוש הרוחני של הציונים יצר מציאות חדשה בה מאות ואלפי משרות "מומצאות" עבור חילוניים במעטפת "דתית" ומתוך "צרכים אלקטוראליים".

     המערכת החרדית –  ציונית קלטה לתוכה חומר אנושי רעיל עד כדי כך שחלק מראשי ה"מועצות הדתיות" אינם יודעים לקרוא ולכתוב ומשלמים ליחצ"ניהם מקופות צדקה. ריבוי ה"משרות הדתיות" ללא צורך בישובים נידחים וחילוניים לגמרי- אך גם בערים חרדיות, מביא לאינפלציה של בעלי תפקידים "דתיים" שמאוישים ע"י פוקרים ממש אך הם אלה המתוים בעזרת הכסף הזה את "דעת התורה" ל"רבנים" ולציבור ומשפיעים דרכו על מה תאמר ה:תקשורת החרדית" - שהיא היום ה"רבנות" ב"רחוב החרדי". אותם אלה שמעניקים לגיטימציה לגנבים בלבוש החרדי הם גם אלה שנושאים את דגל הריסת היהדות והרמת קרן הכפירה עד כדי התפוררותה של חברה תורתית כפי שגדולי ישראל הנהיגוה לפני השואה המרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה