יום שלישי, 26 בפברואר 2013

והגר בקרבך עלה יעלה לישראל


בס"ד
    והגר בקרבך עלה יעלה לישראל / הרב אליהו קאופמן   תוך כדי המו"מים (תרתי משמע...) להרכבת הגועליציה שוב ושוב עולים הרעיונות להמשיך את קדנציית שני ה"רבנים הראשיים" בעוד שלושה חודשים. את החרדים יותר מנסים לבלרי ועסקני שני ה"רבנים הראשיים" לשכנע כי כך יעצרו את עלייתו של הרב דוד סתיו ל"רב ראשי" וימנעו החמרה במצב ה"גיורים".
   אבל הכל שקר ועורבא פרח. שני אלה - החוגגים כל השנה את חג הפורים עם מסיכת התואר שלהם כ"רב ראשי", הם שליחי הממסד לסיים את תנופת ה"גיורים" שבה התחילו בעשור האחרון ושלא היה לה  אח ורע. דוד סתיו אמנם הוא מקלי הדעת הדתיים אך דבריו נאמרים בפרהסיה ומדובר בהשקפה עקומה בעוד שמעללי מצגר - עמר מכסים על עסק מסחרי עצום שחולש על העולם. בעסקים כמו בעסקים אין גבול לייצור ובמיוחד כשהמדינה הציונית מעודד עסק זה כדי ליצור "עם חדש" יש מאין.
    והנה העובדות לפניכם. אפילו בימים של לאו ובקשי-דורון  שעמדו בראשות ה"רבנות הראשית" הרי ש"בתי דין לגיורים" באירופה היו מצומצמים ונעשו ע"י בית הדין של לונדון בראשות הגאון הניך - חנוך ערנטרויא שתמיד נזהר לאשר בית דין כזה אך ורק במדינה שבאמת יש בה תנאיי חיים ליהודי שומר תורה ומצוות וחיה שם בסמוך קהילה של שומרי שבת. גרמניה - בה גדלה ה"קהילה היהודית" באופן מפלצתי מהכנסת נוכרים מחבר העמים לתוכה, היתה מקום שעליו אמרו בבית הדין בלונדון "ונשמרתם לנפשותיכם". הרב בקשי דורון- בימים שהנפיק תעודות "רב" לכל שרץ צבאי בישראל, ניסה להכניס את רגליו למדינה זו ולתת אישור לאיש רב מעללים בשם בנימין דוד שושן ולרב יצחק ארנברג ולנהוג שם "בית דין" מוכר אך אז חשף עיתון "יום השישיי" מיהם שני הליצנים האלה והביא לדפוס את עסקי ה"גיורים" שלהם. בין השאר הוכח למשל שמר שושן פסול היה בכלל לשבת בבית דין בגלל התנהגותו החילונית והמופקרת ועברה הלא יהודי המפוקפק של אשתו ואילו ארנברג קיבל "דמי לא יחרץ" מהזקנים היהודיים שעבורם "גייר" את ה"שיקשעס" הצעירות. לאחר אותן כתבות הסיר בקשי - דורון  את חוצנו והחזיר את המנדט ל"וועידת רבני אירופה" בימים ש"מרכז רבני אירופה לא נולד ואשר דיין ערנטרטיא היה הרוח החיה ב"וועידה" הזו , ואילו למשפחת הנוכלים מלונדון - שלזינגר, לא היתה עדיין דריסת רגל לשם.
   אבל מאז עברו הרבה מים בדנובה , בים התיכון ונשפכו לכל האוקיאנוסים הגדולים. מדינת הציונים איננה נחה על משכבה כל עוד היהדות החרדית תרבה ואילו הם - תנתק מהם. הציונים, מגדלים ילד , כלב ולפעמים גם חתול. גם על ה"דתיים הלאומיים" הרי שהציונים סומכים בעירבון מוגבל ההן משום הילודה שם והן משום שהללו בויכוח "אידיאולוגי" עם הציונים יכולים להתנתק מהם (כפי שכבר קרה ולא מזמן). ולכן "רבנות ראשית"  הנבחרת ע"י זבים וזבות וע"י פקידים "דתיים" ו"חרדים" שלחמם תלוי בציונים, היא המרכז האידיאלי לבטוח בו בהמשך הכנת ה"עם החדש", ובדרך זו לפלוש לתחומים לא להם כאירופה. ידיו הארוכות של השטן הציוני רוצות להשתלט על כל היהדות האורתודוכסית בעולם ולהרעילה בנוכריות ציונית ולנסות להותיר מקסימום קבוצה חרדית קטנה שתוגדר "הזויה". אי לכך כמובן שעמר ומצגר הם הרבה יותר יעילים למדינה הציונית אפילו מאשר דוד סתיו וחבריו. ולראיה, שתי הבובות   הללו - מצגר ועמר, הם אלה שהצליחו יותר מכל צמד של "רבנים ראשיים" להביא להכנסת גויים בקהל ישראל ולהוריד את רמת הכשרות מתחת לאפס. הקמת "בתי הדין לגיורים" בפולין, גרמניה, רומניה ושאר אירופה היא הוראה שלטונית-ציונית החפצה להכין "יהודים" חדשים ל"עלייה" לארץ. לא במקרה יש "מינהל לגיור" בתוך "משרד ראש הממשלה". באיזו מדינה בעולם מתעסק משרד ראש הממשלה בהעברה לדת המדינה ובעניינים דתיים?! אפילו באירן אין דבר כזה! אבל השלטון הציוני שואב את הצורך הזה עוד מימי ראשית הציונות שסימנה לעצמה לחסל את ה"עם הגלותי" - קרי, החרדים ושאר שמורי המצוות , ולבנות במקומם עם חדש ובעיקר מגויים אירופאים. הרבי מבריסק כבר צווח שנים רבות לפני השואה והקמת המדינה שמטרת הציונים איננה מדינה אלא המדינה תהיה אמצעי בידם לשמד את ישראל, וכיום השמד הציוני הטוב ביותר הוא להכניס גויים בקהל ישראל - גויים שלא יהיו "דתיים", אלא ימשיכו את תרבותם הנוכרית בלבוש כובע הטמבל ה"ישראלי" ושהצבא הציוני יהיה בסיס הווייתם. את החינוך לכך הציונים משתילים בגיל רך לילדיהם ולכן לא פלא הוא שגויים גמורים צווחים בהתבגרותם כי "למה לא מחתנים אותנו , הרי שירתנו בצבא"? הכנסת "תוכנית המיצ"ב" ולימודי הליב"ה בקרב החרדים אמורים לחנך גם את ילדי ישראל האמיתיים כי הצבא והמדינה הם מעל ליהדות וכך אולי תוך דור או שניים יהפכו צאצאי החרדים לפוקרים וכדי להשכיח את ישראל מתורתו הרי שה"גיורים" אמורים להכניס לתוכנו "יהודים חדשים" שהחיתונים עימם יקררו עוד יותר את הדת היהודית.
    כדי להצליח במשימה הזו זקוקים הציונים לטכנוקרטים שבאו מהיהדות החרדית דווקא ואשר הממון יעוור עיניהם לגמרי וזה באמת מה שקורה. הרבה שלמונים מסתובבים ב"בתי הדין" לגיורים" הללו , כולל בית הדין שהרב קרליץ פרש ממנו בסערה והותיר שם את חתנו לשעבר, ה"למך" שריאל רוזנברג. והנה מספר דוגמאות. בכל גרמניה אין כלל תנאי חיים יהודיים מינימאליים  וישנם ישנם מקומות עם קהילות גדולות ללא חנות כשרה וללא מקוואות אך לאוליגרכים מחבר העמים - שהתמקמו שם, יש די והותר כסף "למרוח" את ראשי הקהילות ואת "רבניהם" כדי להמריץ "גיורים" שלפני ואחריהם ה"מתגיירים" אינם שומרים מצוות אף במחשבת "הווא אמינא". מלבד ההיסטוריה שנכתבה כבר על שלמוני גרמניה בימי בקשי - דורון הרי שגם היום ממשיך אותו שושן בגיוריו למרות שהרב הראשי הבריטי המנוח - הלורד יעקובוביץ , לקח ממנו את הסמיכה. בגרמניה פועלים גם "רבנים" שהם גויים ממש! הנימוק של עמר - לפתיחת "בתי דין לגיורים" בארץ זו ובדומות לה, היא ש"הם באים אח"כ להתגייר בארץ". ממש נימוק אינטיליגנטי ודתי! נימוק אחר המובא על ידו הוא ש"שיתוף פעולה איתם - עם הרבנים שם, יביא לפיקוח על מעשיהם". זהו נימוק אוילי שהרי כל התחברות למושחתים ולפוקרים מעניקה לאחרונים לגיטימציה לבוא בקהל ישראל עם הנוכרים שבקרבם.
   סיפורי מדינת פולין עם אותו מופקר בשם מייקך שודריך הרי ידועים. לאיש משת"פים בלבוש "חרדי" של שמונת בגדי הכהן הגדול כמשפחת הנוכלים הלונדונית שלזינגר והבן הסורר למשפחת וואזנר - בן ציון ווזנר. לכולם ידוע על כך שהרב חיים דרוקמן - אחד מ"רבני בית הדין לגיורים" שנשלח לפולין, חתם על ה"גיורים" של שודריך מבלי להיות נוכח שם. כשהדיין שרמן הרים קולו נגד והוכיח כי זו גם עבירה פלילית ידעו הציונים - בעזרה שקטה של מומו עמר, להפוך "משפטית" את הקערה על פיה ולמנוע מהרב שרמן להתערב ב"גיורים הממלכתיים". בהמשך שורות אלה יסתבר לכם מדוע הרב עמר כל כך שיתף פעולה ומהו הקשר המיוחד בינו לרב חיים דרוקמן (שאת האחרון כבר ראיתיו מתפלל יחדיו עם נשים מהצד הגברי של המחיצה במלון "בית הכרם" ורק משום צעקותיי הוצאה משם האישה שהיתה חבוקה בתפילה עם אביה!). תמונתו של שודריך כבר הועברה על ידי כשהוא לוחץ יד לטישה מעורטלת בכנסיה טמאה וכיצד הוא מחניף לאפיפיור שהתפגר (ואח"כ אליקים שלזינגר מלונדון עוד המליץ עליו כ"גאון" ועל "הכשריו"...). לשודריך - שבפולין משווים אותו היהודים להגמון היווני מבית שני, יש חבר תאום- רוחנית ששמו יונה מצגר. גם הלה נתפס ב"גיורים" מפוקפקים שבאחד מהם השיא גויה עם "תעודת יהדות" מזויפת מזמר בצרפת ביודעו שהיא גויה ובסכמו עם חברה של הגויה על כך ברומניה (הנושא פורסם ע"י כתב דתי ב"מעריב" אבל ארגוני "זכויות האזרח" החילוניים העדיפו למלא פיהם במים ובאקונומיקה...). גם בנושא "אבן העזר" ניתן למצוא קשר ביניהם ידוע  כאשר שודריך - מחבק נשים ידוע,  דומה למצגר שפורסם ב"מעריב" כמטריד גברים קבוע. אבל לעיקר הדמיון מגיעים השניים כאשר הם מריחים מעט קטורת של עבודה זרה בדמות האפיפיורים הרשעים והאנטישמים. לאחרונה גם מצגר הילל את האפיפיור האחרון שפרש בגלל פרשיות מלוכלכות וקשרים עם אנטישמים. יש כאן כנראה זהות אינטרסים של השניים שהפכו את בית הוועד לזנות.
    הרב עמר החל להילחץ ולאיים על ה"עדה החרדית" בהפסקת שליחת שוחטיה לחו"ל ועל הליטאים באלימות (הגיעו אלי סיפורים רבים על האלימות שאנשי עמר מעבירים למתגדיו ולמבקריו עד כדי איומים ברצח !) לאחר שעד פרוץ משפטו של עמר האחרון היה רדיקלי יותר בנושאי היהדות, ובמיוחד בימים בהם כיהן כ"רב ראשי" בת"א. המשפט שבו הסתבכה משחת עמר - על הכאת "מחזרה" של הבת, שינה הכל. מאז סגירת התיק  הפלילי לרב עמר והוצאת אשתו בלא כלום של ממש מהפרשה הפלילית החל הרב עמר ל"זמר" זמירות של הקלות בדת שגם דוד סתיו  הוא שום דבר לידם. כך למשל החלו הרעיונות המשונים על אישר "שחיטת" חיות שלמעלה מאלף שנה אין עליהם "מסורת שחיטה, כך למשלה החל עניין ה"גיורים" לצבור תאוצה מדהימה לקלי קלות עד למעבר לשערי ה"גיוס הצבאי" וכך הפכו כל ענייני הדת ב"רבנות הראשית" להפקר של ממש , אף יותר מאשר היו בימי לאו ובקשי- דורון. והנה השבוע הגיע אלי אישור לכל אשר יגורתי בנושא. לא רק שהמשפט והתיקים שנסגרו היו הסיבה אלא מי שעזר לרב עמר לצאת נקי מכל הפרשה היה מופקר הגיורים ששמו...חיים דרוקמן משפיר! עכשיו הכל מובן.
   לאור כל מה שסופר להלן חייבים להבין רבנים ודיינים כשרים כי מערכת ה"רבנות הראשית" ו"בתי הדין הרבניים" אינן הכתובות לשינוי ומי שמנסה לשנות במסגרתן משול לתרנגול שנמצא בבטן השועל וקורא:" קוקוריקו אני נילחם מבפנים!" רק השבוע הסתבר שוב מיהם אותם "דייני בתי הדין הרבניים" - שרק מיעוטם כשר באמת. בחיפה - ברוח ההתרפסות לאוירה המתירנית והכופרת,     קבעו   "דייני בית הדין הרבני בחיפה", כי אין לשלח אישה ללא כתובתה  על אף שהובאו נגדה הוכחות שזנתה תחת בעלב ואף היא לא הכחישה (!)זאת  אולם אותם "דיינים" תבעו מבעלה לפצותה מעל כתובתה ו"הבינו" את המניע לזנות, ועד שהיא לא תפוצה היא מותרת לבועלייה כמו גם לו! דיינים כאלה צריך - עפ"י "חושן המשפט", לירוק בפניהם. המערכת ה"רבנית"- ציונית היא בעצם ידו של  הממסד הכופר לשנות את דת ישראל וככל שה"רבנים"  וה"דיינים" - חרדים" רבים יותר כך טוב יותר לכופרים המפעילים אותה כדי שההחטאה תהיה "קונצנזואלית". בפרשת ה"גיורים" ובמלחמה נגד עמר , מצגר ודומיהם (ויהיו הללו "חרדים" ככל שיהיו...) יש להילחם בהקמת ארגון תורתי מחוץ לממסד הציוני ולהעמיד רב בדרגת הרב חיים קרוייזווסטה המנוח - אב"ד אנטוורפן הבלגית לשעבר. התפיסה ה"קוקיסטית" - על "רבנות ממלכתית" , פשטה מזמן את הרגל ואת היד וכך גם אותם "רבנים חרדים גדולים" שעל ששימשו "רבנים ראשיים" או "דיינים בבית הדין הגדול". יש לצאת מאורוות הסוסים המצחינה של ה"רבנות הציונית" לאויר הפסגות היהודי האמיתי ולהילחם נגד אלה ה"מגיירים" 13 איש ליום בעיר טריאסטה,  נגד אלה שהקימו "בתי דין לגיורים" בכל רחבי אירופה הריקה מיהדות באמת ובאלה שהם שליחי שטן להכניס עוד ועוד גויים בעם ישראל כ"חלקי חילוף לבנים" באמתלא של ה"צורך ביהודים שילחמו בערבים" בזמן שהסיבה האמיתית היא הצורך הציוני בכאלה שיחליפו את היהודים הדתיים והחרדים בעם היהודי.
   "בית דין לגיורים" שהוא לא נבל פחות (ואולי יותר...) מ"בתי הדין לגיורים" של הממסד הציוני, הוא בית הדין בבני ברק שממנו ברח הרב ניסים קרליץ והותיר שם את בנו - מחמדו שמוליק קרליץ והאחרון ממשיך  לשטות ולהונות בהכנסת גויים ופרוצות לעם ישראל. מעבר לכל מה שכבר כתבתי לגבי רומניה והקשר בין שפר האומלל (ה"רב של רומניה") לבית הדין המפוקפק הזה בבני ברק הרי שתקבלו כאן פרטים נוספים, ובעתיד תקבלו עוד ועוד על כך. מאחורי שמות "מפוצצים" מחשיבות של ה"דיינים" בבית הדין הזה מנים כמה מה"שמות המפוצצים" הללו על "כרישי הנדל"ן" בארץ ובעולם ש"בית הדין" הזה הוא הכלי לעסקיהם ולנכליהם - דרך ה"גיורים" , ודרך ענייני "יהדות" אחרים. לאחד ה"דיינים" הללו  יש "איש קש" ברומניה שהיה מ"לוויתני" הרמאים בישראל והנכנס אליה כיום רק בעזרת דרכונים מזויפים. אותו "דיין בכיר מאוד" שולח יהודים דתיים וחרדים תמימים לרומניה לרכוש נדל"ן אצל אותו טיפוס ומציין כי "מדובר באדם ירא שמים שהוא צאצא לגדולים וקדושים". את מה שלא מגלה אותו "דיין בכיר"  לאומללים הנדשלחים על ידו הוא כי לאותו מומלץ יש ברומניה עסקי זנות וסרסרות. לבסוף הנדל"ן אמנם נרכש אך לא נרשם על שם בעליו ולהללו נמסר כבר שנים כי "העניין בטיפול" אלא על שמם של   הנוכלים .  סיפור אחר מ"בית הדין" הזה שייך לחבורת פרוצות אוקראיניות שעמדה ל"התגייר"  על ידם ומשנודע הדבר לאחד הרבנים בישראל הוא צלצל לרב ניסים קרליץ בעצמו (לאחר ששמוליק וה"דיינים" שלו סירבו לבטל את ה"גיורים") והודיע לו שאם ה"גיורים" לא יבוטלו, אזי, הרב הזה יכנס מסיבת עיתונאים בנושא. מאחר שהיה מדובר ברב הקשור לשלטונות המדינה נבהל הרב קרליץ עד מאוד ובבכי תמרורים ביקש מבנו שמוליק'ל לבטל את ה"גיורים המתוכננים". לבסוף בוטלו ה"גיורים". פרשה נוספת הגיעה לידי והיא כרגע בטיפולי (אני רק מחכה שעניין ה"גועליציה" הציונית יסתיים). מדובר בנוכריה אוקראינית המתגוררת באור יהודה ולה "חבר" יהודי שממנו נולדה ביתה. הורי היהודי דרשו בתוקף שהגב' תעבור "גיור" כדי לכסות את מצפונים. הנוכריה דווקא לא סירבה וכך הגיעה ל"שיעורי יהדות לגיור" באור יהודה דרך מזכירתו של ראש העיר. השיעורים הועברו כללו גם נוכריות אחרות - "בנות זוג" של טיפוסים מפוקפקים משולי החברה. המכנה המשותף לכל אותן נוכריות הוא שלמרות "נישואיהן האזרחיים" ל"בני זוגן" הרי שמשרד הפנים אינו מוכן לאשרן כאזרחיות משום ש"בעליהן" הם עבריינים החשודים בכל העבירות שבעולם ולכאלה משרד הפנים יוצר בעיות בהבאת נשים מחו"ל כ"בנות זוג". משום כך נאלצות אותן נשים לבקש כל מספר חודשים ויזה חדשה ולפעמים הן מסורבות ומגורשות מהארץ. ה"גיור" הוא מפלטן האחרון אך מנהל הגיור הציוני אינו מוכן ל"גייר" כאלה שאינן אזרחיות המדינה ("ללא תעודת זהות כחולה") וכל הללו מגיעות ל"בית הדין" בבני ברק אך גם שם לא נפתרת בעייתן אלא מתעמרים בהן,  שם לוקחים להן את כספן ולסוף אין  גם בידן "תעודת גיור" והן חוזרות למצב של "סכנת גירוש" גם לאחר שהשקיעו אלפי ש"ח בעניין. ולהמשך הסיפור. לאחר מספר חודשים עבר ה"קורס" לבני ברק. האחראית היא גב' בשם אסתר הרצוג מבני ברק והיא המלמדת את רוב החומר. משהגיעו הללו לביה"ד של שמוליק קרליץ - ולאחר תשלום אלפי (מאות בכל חודש) ל"מדרשה" , הרי שהוסבר להן ע"י הרב ויזל (עוד "דיין בכיר" שם) כי הן לא תקבלנה תעודה משום שאין להן "תעודות כחולות" אלא ה"גיור הוא לשם שמים" ורק תינתן להן "כתובה" לאחר שאותו דיין ישיאן. עבור הבחינה על ה"לימודים" הן שילמו 800 ש"ח לביה"ד והבוחנת היתה אותה אסתר הרצוג שלימדה אותן. בבחינה  זו היא רמזה להן את כל התשובות כשה"בוחן" ויזל היה נוכח שם! ויזל הוא גם זה שחיתן את הנוכריה מאור יהודה ואמר לה כי "לאחר שתהיה לך תעודה כחולה שוב תעברי תהליך "גיור" דרך הרבנות"! הגברת הנדהמת שאלה אותו לגבי ביתה - שהוטבלה עימה, וויזל ציין כי "היא יהודיה לשם שמים. בשמים ראו זאת אבל החוק לא מכיר בה". אי לכך הילדה עד היום לא לומדת בשום מוסד חינוכי! יש לציין כי גם עבור ה-800 ש"ח לא התקבלה שום קבלה. לא סיפור אחד ולא שניים מתגלגלים על ה"גיור לשם שמים בבית דין" זה וגם המשטרה פשטה מספר פעמים על בית הדין המפוקפק הזה. גם רומניות לא מעטות "גוירו" כך ואילו ויזל הוא הדיין שלפני שנה טען באוזני כי "אף אחת מרומניה לא היתה אצלנו". ואילו "דיין בכיר אחר"- עוד כריש נדל"ן, טען בפני שריאל רוזנברג כי "אצלנו לא מתגיירות נשים מרומניה". כדאי ששריאל רוזנברג יפסיק לטייל לאנגליה כדי להחליט מה שצריך - או מה שלא צריך, בפרשת חיים הלפרין ובמקום זאת או שיעשה סדר או שיסגור את "בית דינו" ה"מפואר".
    עד כאן קומץ מ"פאר" ה"גרויות" של ה"שייגיציאדה" בשחור-לבן הבונה את ה"עם החדש" כפי שנידון למוות כורה את קיברו.
                        והגור בקרבך עלה יעלה לאוטובוס
    הפוקרים מחפשים עוד ועוד פרשיות בעניין "הדרת נשים" וחסידי גור מספקים להם אותן. שוב עלתה פרובוקטורית מיזרוחניקי'ת לאוטובוס לאשדוד וסירבה לנוהלי הישיבה שם.  ה"שומרים" מחסידי גור - אותם משרתי "אגד", מיד פנו לשפה המוכרת להם וזו האלימות הגסות. ה"צניעות, שהיא כל כך בגרונם  נשכחת מהם לפני כל מערכת בחירות כאשר אז הם רצים לשוק לחלק לנשים מעורטלות  "חומר הסברה" על  החובה לבחור ג'. עמיין ה"צניעות" נשכח על ידם גם כאשר   הללו היכו את גב' אבוטבול (רעיית ראש העיר...) מבית שמש במערכת הבחירות המוניציפאליות של 2008. כמובן שאותם פרחחים - המכים מ"בתי ורשא" עד אשדוד, כל דכפין אינם מייצגים טובים ורבים שהם באמת עיקר החסידות הזו אבל מה שבריונים קטנים זורקים לבאר מאות רבנים הדורי זקן אינם יכולים להוציא.
     בכל העולם - וכיום גם אצל ה"עדה החרדית" בי"ם ובבית שמש, האוטובוסים המהודרים בצניעות הם פרטיים משום שעניין הבאתם על ידי חברה ציבורית- ממלכתית יוליד בעיות עם הציבור הכללי. לכן קולות "הדרת הנשים" אינם בוקעים מקו המהדרין י"ם - בית שמש אלא רק מאשדוד הפלישתית לשעבר. חסידי גור הם "ציונים" גדולים החפצים רק ב"אגד" ומכאן כל הצרות. "אגד" היא גם חברה חילונית וכללית והציבור הלא חרדי מוצא תירוץ טוב לצאת נגד ה"כפייה".  אי לכך הבעיות צצות "בדרך לאשדוד" ולא  בדרך לחיפה או לבית שמש משום שחסידי גור (ה"קומץ" כמובן...) אוהב להראות את נחת זרועו לכל וגם יהודיות כשרות מוקמות בכוח - למול בעליהן החסרי אונים, ע"י הפרחחים הללו בקללות וגידופים, מלשבת ליד בעליהן. העניין  הוא שהאלימות הזו  מזוהה בתקשורת החילונית עם ה"עדה החרדית" ו"נטורי קרתא" משום שמשרדי פרסום "חרדיים" בהנהלת חסידים מגור מדליפים להם זאת...
   למעשה  מזמן  היו צריכים העסקנים החרדים להקים קווים פרטיים לסקטור החרדי. ההזדמנות לכך היתה בימים ששמלק'ה הלפרט כיהן כ"סגן שר התחבורה" אך הלה כמובן לא פעל בנושא שהרי מה לו ולאינטרסים של הציבור החרדי אם הם אינם עולים בקנה מידה אחד עם ה"צרכים" שלו?...
                   

בשל מה הסער הזה?
     הרבה לכלוך וזוהמה יוצאים בימים אלה על מה שהתחולל שם, בימיו של גדעון סער ("צר ה"חינוך"...) - בקדנציה האחרונה, בלשכה ה"חינוכית" הזו. אין זה המקום לעסוק ברפש הזה והרי אנו יודעים היטב מיהם "שרי החינוך" ועוד בשנים האחרונות כמו אותה יולי תמיר , אותה ליבנת לימור ועכשיו הסער הזה , אבל הבעיה היא שלסער הפרחח ההולל היו גם "סגני שר" "חרדים". ואמנם ח"כ מאיר פרוש - סגן השר בשנתיים הראשונות של הקדנציה הקודמת, זעק לשמים כנגד האיש הזה ונגד מידותיו. הוא צווח כי לאיש הזה אין מושג מהו חינוך וכי מדובר בפרחח אבל מחליפו של פרוש, ה"חניוק" מוזס, רק החניף לסער והצטלם עימו כשהוא מתראיין ומוסר כי אינו מבין את פרוש וכי סער הוא בעצם התגלמות ה"חינוך היהודי".
   היום - כשזוהמת סער פורצת החוצה, אפשר להבין היטב כיצד יצאו שרצים, כופרים ושבבניקים - דור שני ושלישי, מביתו של ה"טמבל" הגדול ביותר שייצג אי פעם משורות הח"כים החרדים. אני לא מבין כיצד חסידות חסודה ומכובדת כוויזני'ץ מוציאה מתוכה - לכנסת המינים, נציגים ההופכים את הנציג של ויזני'ץ לחבר קבוע ב"משבצת האידיוט" של "יהדות התורה" לכנסת המינים...
                           מתגרה באומות מתוך סכלות
   מאיר פרוש - לעומת מוזס למשל, הוא אדם יהודי בדתו ובחייו אבל בכל מה שקשור לשפך דם ולהתגרות בנוכרים הרי שלאיש הזה אין "קו אדום". במשך כשנה וחצי היה האיש מחוץ לכנסת המינים משום רוטציה וכשנבחר ההרכב החדש של כנסת המינים  הוא חזר אליה עם  ברחשים חדשים. אפילו הקיצוניים שבח"כי הימין ברכו לשלום את הח"כים הערבים, לאחר ה"פגרה" הארוכה, וגם שאר החרדים שם עשו זאת. אבל איש אטום אחד לא ענה בשלום לעמית ערבי - לשי'ח ח"כ איברהים צרצור מסיעת רע"מ-תע"ל. היה זה הפרוש שלנו. לשי'ח צרצור ניראה היה שהסיבה לאומנית או שחצנית אך הסיבה היתה אחרת לגמרי.
   כאמור, לפני הבחירות לפרלמנט הציוני שהיו לא מכבר נעצר הגאון הרב דוד שמידל בבאר שבע ע"י שוטרת פרובוקטיבית. אף ח"כ חרדי לא רצה להוציאו מהמעצר ואילו פרוש טען שניסה אך הוא ניכשל  או שעשה עצמו נכשל (דרך אגב, קשריו של פרוש עם המשטרה הם די טובים כי הוא מונע מהם לפרסם שמות של "חרדים" הנתפסים בתועבות...). ואז - בשעות הלילה המאוחרות , ניכנס לעניין שי'ח איברהים צרצור ובפחות משעה שוחרר הרב שמידל. אבל את פרוש זה לא שימח והוא ניסה להכחיש את הפרסום (ששודר בכל ערוצי הרדיו החרדים) הזה דרך צלצוליו לאנשים מכובדים שיכחישו זאת אבל הללו אמרו לו  באופן מפורש כי "גם אם ההצלה הזו לא היתה נכונה לא היינו עושים זאת משום חילול ה'". פרוש שלא הצליח לקשור לעצמו את  תהילת ההצלה של הרב שמידל בכל זאת עשה זאת בעיתונו "המבשר" (שהאמת שם הודרה מזמן..)ושםטען כי הוא ו"עוד ח"כ" הוציאו את הרב שמידל מהמאסר. היו כאן שני שקרים: באותה פעם פרוש עדיין ךא היה ח"כ וכי הוא לא היה במבצע ההצלה פעיל כי לידיעתו הדבר הובא כבר בשעות הצהריים המוקדמות אך עד שח"כ צרצור לא נענה לעניין הרב שמידל שהה במעצר תוך התעמרות בו.
    כשראה פרוש את ח"כ צרצור בפרלמנט המחודש בערה בו לבת השנאה והקנאה והוא נזכר שוב שח"כ צרצור פורסם כ"מציל" בכל התקשורת החרדית ואילו הוא נותר עלה נבול. לפרוש לא איכפת שהערבים יפרשו זאת כצעד לאומני ויהודים חרדים יישנאו יותר ויותר ע"י הציבור הערבי. העיקר שהכבוד של פרוש לא יפגע.
                            דרך הראש ודרך הרגליים
   בצבא הציוני  נהוג לטעון כי "מה שלא נכנס דרך הראש יכנס דרך הרגליים", ובהבנה פשוטה מדובר שאדם שאינו מבין שכלית עניין מסוים הוא יבינו דרך התעמרות. במשפט הזה נזכרתי כאשר קראתי על כך ש"יהדות התורה" תסכים לכל ויתור טריטוריאלי אם לא יגויסו בניה ונכדיה. שנים מאז מותו של הרב שך מנסים רבים וטובים להסביר לגורמים ניציים במפלגה זו כי אין זו דרכם של היהודים החרדים להיות ראש פורה ולענה ללאומנות אבל הכל לשווא. הפרושים, ה"גורים" והמוזסים רק ממשיכים לאיים על הערבים, העיתונות החרדית נותנת עצות כיצד לפרוע בערביי הרצועה וחב"ד הלאומנית זועקת חמס טוב יותר מכולם. את ההזדמנות להיות הבלתי מתגרים בערבים - ועוד כשלא מתגייסים לצבא, החמיצו ב"יהדות התורה" ובמקום להיות פשרנים השקפתית הם הפכו לפשרנים תחת השוט של הליכוד הלאומני. צחוק הגורל. ובעצם , יש הרבה צדק בטענה החילונית - מי שלא משרת בצבא הזה אינו יכול להיות מסית ומדיח ללאומנות.


                                        מאחורי הערפל הבריטי
       עצוב הוא שבערב פורים נעצר איש חשוב -  אולי החשוב שבעסקנים היהודים החרדים של שכונת "גלדרס גרין" שבלונדון הבריטית, הרב אלבס שטרום. יהודי יקר זה עושה ימים כלילות להציל יהודים אחרים ובמיוחד פועל להחזקת מוסדות התורה והיהדות בחבר העמים ובמזרח אירופה. בגלל אותו רב  בשם חיים הלפרין שמזמן היה צריך לבעטו . והנה נקלע הרב שטרום לשתדלנות שלא יכול היה לסרב לה וכך הוא , אותו  "חייצול'ה  ואחיו של  "חיימול'ה (שלהבדיל מאחיו זהו באמת רב יהודי צדיק) מצאו עצמם במעצר. לא אפרט כאן את כל הסוגיא - שבעטייה בוזו גם דייני לונדון (שיצטרכו להקשיב לפסיקת רבנים מארה"ק שאחד מהם -שריאל רוזנברג, עדיף שיישאר בארץ ל"סדר" את "בית הדין" המוגלתי שלו בבני ברק...), אך רק אוסיף כי  האשם האמיתי הוא הרב אלחנן הלפרין מ"גלדרס גרין" (אביו של "חיימול'ה") שעדיין חי בעיירות פולין ששם אפשר היה להפעיל לחצים ע"י קללות וחרמות של שקר ולאיים בשם משפחה "קדוש". גם האיומים שאבותיו יכו במתנכלים לבנו הם שקר,  שהרי ה"דברי חיים" מצאנז לא יחלץ לעזרת בנו כפי שאברהם אבינו אלא נחלץ לטובת  עשיו וצאצאיו. וקצת יותר מבושה לאותו  "חיימול'ה", משום שהוא ואביו ואחיו האחר תלו את מותו של האדמו"ר מסדיגורא בכך שבן האדמו"ר (היה עד מות אביו רב ב"גלרדרס גרין") יצא נגד הרב "חיימול'ה". ניסיונותיו של הרב הלה לטשטש עדויות רק גורם ליהודים יקרים להסתבך ולאחרים לאבד אמון ברבנים ובחסידות ולפנות לשלטונות החוק. גם פרשת "סטמפורד היל" ופרסומה פרצה משום שרבנים באותה שכנה במקום לדאוג ולעזור לדייני לונדון לגרש את הסרח עודף הזה הם הלכו ל"חזק" את "חיימול'ה".
      ובלונדון שערורייה נוספת. לראשונה התיר ביה"ד הרגיל בלונדון לייבא עופות מה"רבנויות" בישראל. הדבר כמובן יפגע בפרנסת השוחטים הלונדונים יראי ה' ויוריד את רמת הכשרות. כידוע חלק לא קטן מה"רבנויות" בישראל משווקות טרפות ונבלות ממש ורק אזכיר כאן את "רבנות אשקלון" שנתפסה על ידי במעללים הללו ולאחר שנה מבקר המדינה בישראל אישר זאת , שהיה מדובר בעופות מתים ששווקו כ"כשרים"! לפני מספר שנים כבר החלו בתי הדין בלונדון (לא כולל "כדתיא" של החרדים) להביא שוחטי בהמות מישראל שאח"כ התגלו כפריצים ופושעים. לאור האמור אסור ליהודי שומר מצוות לקנות את העופות הללו.
                         
בסימן רודף
        בקשתו של ר' עמי משולם - בנו של הרב עוזי משולם, הושבה ריקם בקנדה , לקבלת מקלט מדיני. עמי משולם ברח מישראל לאחר שבעצם גורש משם מאחר ולא המציא למנגנוני העופל את רשימת אלפי הילדים שנחטפו בשנות ה-50 והישים מיוצאי תימן , המזרח והבלקן ונמכרו. בהגיעו לקנדה ביקש עמי מקלט מדיני וגם הציג ראיות כי אביו ישב בכלא הישראלי בגלל פיצוץ אותה פרשה. כעת עלול משולם הצעיר לחזור לצרותיו בארץ ורק הערעור שיגיש עלול לחלצו. מאוד מוזר בעיני שהיהדות החרדית - ובמיוחד חוגי סאטמר  וה"עדה החרדית" אינם מסייעים לאדם כזה בעוד שפגע רע כמו ארז אלברנס ומתעלל וסוטה כמו אליאור חן קיבלו סיוע נאות ואף  הוצגו (ובראש ה"מציגים" הזקן אלעקים שלזינגר מלונדון) כ"קרבנות המשטר הציוני".
    
  
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה