יום שני, 11 בפברואר 2013

"בתי הדין לגיור" מייצרים "עם חדש"


בס"ד
"בתי הדין לגיור" מייצרים "עם חדש" / הרב אליהו קאופמן
   בימים אלה טסים ובאים לסירוגין "דייני המרום". אלה הם "דיינים מעופפים" מטעם ה"רבנות הראשית" המגיעים לכל אתר בתבל כדי ליישם את מה שגדולי הציונות חפצו: "עם חדש", ומה שהטיב לבטא הכופר הלאומני והפרו- פשיסטי , זאב ז'בוטינסקי: "בדם וביזע יקום לנו גאון ונדיב ואכזר". מי שיודע מעט יהדות גם יודע ש"נדיב" ו"אכזר" אינם מושגים הנפגשים יחד במהות יהודית. גם המילה "גזע" איננה המהות היהודית שעלייה חלמו אבותינו. אבל אצל עובדי האלילים ושבטי העבודה הזרה – שהתמקמו במיוחד בגרמניה, קיימת ההכלאה האכזרית הזו, של "נדיב" ו"אכזר" עם "גאונות" רצחנית. מסתמא שלכך התכוון הפשיסט ז'בוטינסקי שסלד מהיהודים החרדים ה"רכרוכיים" ונגעל מאלה שלדעתו היו "חסרי תרבות", מבני עדות המזרח.
  ידוע גם לכל כי הציונות חפצה תמיד לשנות את היהודי ואת תוכנו והאמצעי לכך היה עבורם החלום לצרף לתוכנו גויים במקום שומרי דת למו ובאמצעות מושג ה"גיור". להבדיל מהרפורמים - שאת מעשה הזימרי שלהם הם עושים באופן עצמאי, הרי שהציונים בנו את ה"רבנות הראשית" כדי להשתלט על האורתודוכסיה ולהפוך את הגיורים האמיתיים לרפורמים ואת השחיטה הכשרה לטריפות ונבילות. בימים אלה המתכון קורם עור וגידים. מתוככי ה"רבנות הראשית" מאשרים את הבדיחה המקאברית ששמה "גיורים צבאיים" ואם לא מספיק לנו שהארץ ניטמאת בסלאבים החודרים לתוכנו הרי שה"רבנות הראשית" שולחת צוותים של "דיינים מעופפים" לארצות הנידחות מיהדות כפולין, רומניה וגרמניה כדי ל"הכשיר" כל זב ומצורעת לבוא בקהל ה"עם החדש" ושאלה לא יתנו ליהודים שומרי מצוות להיות רוב בישראל. יש בעסק הזה כספים לרוב ולא פלא שגם "חרדים" משתתפים בחגיגה הזו כשידוע לכל שה"מגוירים" החדשים לא רק שלא ישמרו מצוות אלא שיעשו הכל לשנות - חס ושלום, את ציויון היהדות מדתית לחילונית - חולנית.
  בקרוב אפרסם לכל מען דבעי את מעללי ה"צוותים" הללו עם שמות אותנטיים ועם בתי הדין שידם במעל על שמות הגויים שם ש"גוירו" ושאפילו "תעודת גיור" לא הנפיקו אך "חיתנו" את הגויים הללו עם יהודים. חלק גדול מאותם גויים איננו בכלל האזרחים כאן.
   קיימים כיום ראשי ערים חילוניים, דיינים, רבנים ו"בתי דין" המשמשים "בלדרים" בעסק הזה תמורת שלמונים ו"קידום" במערכת הציונית. בארצות אירופה הנידחות לא השתנו תנאי הגיור וגם ה"חנויות הכשרות" שם אינן כשרות או שאין להם קליינטים והן הוקמו כתירוץ ל"תנאי גרות". ציוותי ה"רבנות הראשית" שנשלחים לאשר "גיורים" אלה הם קלי דעת ואינם מבינים בין ימינם לשמאלם בענייני הארצות הללו ומנגד ה"רבניים הראשיים" יודעים זאת היטב אך מסיבות שעוד אחשוף הם נותנים ידם לעניין. עם ישראל בסכנה של חדירת נוכרים לתוכו בכמויות שלא יטמנו. אל תתפלאו אם בקרוב מישהו יחל ל"גייר" את ה"עובדים הזרים" ואת ה"מסתננים" מאפריקה.
    כבר בחינוך הציוני החילוני מלמדים את הילדים כי "שרות צבאי" הוא קנה מידה עיקרי ל"יהדות". לא שמעתי שש"ס (מפיצת סרט התועבה בבחירות האחרונות - "כוכבית גיור") ו"יהדות התורה" יצאו כנגד הלימודים הללו. גם מסמא העיניים - אמנון יצחק (שה"רבנים הליטאים" תמכו בו...) לא יצא כנגד שמד "חינוכי זה".
   ובנתיים לסיום רק אספר לכם על יואל טוביאס מבני ברק - הקורא לעצמו "רב חרדי" ו"רב חסידי", שלאחר שפסל כאלה שהיתה עליהם "חזקת יהדות" וקבע כי מדובר בנוכריות הוא שלחן ל"גיור מעיקר הדין" ביודעו היטב כי הן לא תשמורנה מצוות. אין זו הפעם הראשונה שרמאותו של הלה מתגלית ואחיו - שלמה טוביאס, מלמד גויים ברומניה ל"גרות" שאין עימה מצוות. כדאי לאלה המעלים את הנוכל הזה ל"בימות כבוד" להעיף אותו משם בבעיטה עזה. בקרוב יוצג לכם המסמך השערורייתי הזה  שעליו טוביאס חתם ושלח גויים(על פי דעתו...) שלעולם לא ישמרו מצוות ל"התגייר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה