יום שני, 11 בפברואר 2013

לאן נע(א)לם עמיר פרץ?...

בס"ד
 לאן נע(א)לם עמיר פרץ?.../ הרב אליהו קאופמן
       יום אחד לפני סגירת הרשימות לבחירות האחרונות הרעיש עמיר פרץ עולמות. בלשון חדה ומשולחת הוא עמד על כך שיו"ר מפלגת העבודה תאמר בגלוי כי לא תשב בממשלתו של נתניהו.
לאחר שעמל ימים לא מעטים בעניין הוצאת הצרה כזו מיחימובי'ץ - אך ללא הצלחה, הודיע מר פרץ כי יעבור למקום שממנו מודיעים גלויות שלא נכנסים לממשלת נתניהו לאחר הבחירות: לתנועתה של גב' ציפי ליבני. כמנהגו בחול הוא עזב את אנשיו והפקירם במפלגת העבודה והמשיך לתנועה הפוליטית החדשה ברקורד העסיסי שלו - ל"תנועה" (השם ה"תנועה" כנראה ניתן בגלל ששם הח"כים והחברים נמצאים בתנועה מתמדת פנימה והחוצה...) של גב' ציפי ליבני, לנגן בקושי כינור שלישי בהודיעו בביטחון כי הגב' החדשה שלו לא תשב בממשלת נתניהו ויהיה אשר יהיה.
       אך כבר לפני הבחירות האחרונות החליפו שתי הגברות את דעותיהן. הגב' ליבני - אף היא חובבת מפלגות רבתי כידידנו עמיר פרץ, החלה לרמוז כי ב"תנאים מסוימים" היא "תשקול"(כנראה עפ"י "משקל" התיקים שתקבל...) להיכנס לממשלת נתניהו "אם לא תהיה ברירה" (אולי היא פוחדת מכך שיאלצו אותה ע"י " הפעלת כוח סביר"...). מנגד החלה היחימוביצי'ת לזמר זמירות הפוכות (שהרי אם ליבני תצטרף הרי שמי כבר צריך את היחימוביצי'ת...) ולומר בחצי זוית הפה כי לא תשב בממשלת נתניהו. אם פרץ היה באמת אדם עקרוני הוא היה צווח ככרוכיה נגד  גב' ליבני לשנות את דעתה לזו המקורית (שבגללה נחת ב"תנועה" ) ואם זו היתה עומדת על שלה הרי שפרץ היה מסיק מסקנות ופורש מהרשימה רגע לפני הבחירות. אבל כידוע לכולנו זה לא קרה ועמיר נותר "פליט טוב שדרות".
     עם סיום הבחירות ירדה יחימובי'ץ לאופוזיציה באופן רשמי (במיוחד לאור ה"תבלין" הדל של  המנדטים שהביאה...) וגב' ליבני החלה לזחול לעבר ממשלת נתניהו - האיש הכי מושמץ שלה בקדנציה האחרונה. אך עמיר פרץ - "איש השלום" הדגול, ממשיך ב"שתיקת הכבשים" שלו וימשיך להיות "ח"כ טוב שדרות" כשליבני ומצנע יאיישו וירפדו את כורסאות השר שלהם. פרץ פשוט מחכה לעוד מעידה של היחימוביצי'ת (שכידוע לכם היא המצאה בלעדית שלו...) ואז ישאג כי הוא "חוזר הביתה" וינסה לחקות את אהוד ברק ה"אגדי" ולכבוש שנית את מפלגת העבודה. אשרי המאמין...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה