יום שני, 18 בפברואר 2013

על ימין תאמר שמאל ועל שמאל תאמר ימין


בס"ד
  על ימין תאמר שמאל ועל שמאל תאמר ימין/ הרב אליהו קאופמן
    אני קורא את מאמרו של מר שלמה גזית (אלוף במיל...) - "לתפוס את המדליף" , מרים את ראשי אל עבר כותרת האתר ומגלה שוב ששמו של המדור הוא "על צד שמאל". מסתבר שלא טעיתי , ל"שמאל" הישראלי - הציוני כמובן, יש טעם של שמאל שהתבשל על "פלטה" רעיונית של ימין אירופאי עם הרבה "שמן" לאומני ועם אבקת דיקטטורה, וכמובן "בגלל התנאים המיוחדים שבהם חיה ישראל".
   למי שעדיין לא מכיר אותי אני יכול לומר שלא נולדתי ב"מאה שערים" ולא באתי לחברה החרדית מהלאומנות הרויזיוניסטית או מה"מרכז הקונצנזואלי" . גם לא אירע לי מה שאירע לחברי שעשו איתי את הדרך מהחילוניות לדת - לחזור בתשובה ולפנות עקב כך מהשמאל החילוני  לימין הקיצוני - החרדי כדי ל"כפר" על "פשעי העבר" בשמאל. בשנת 1075  עמדתי בראש שלושה תיכוניסטים שהקימו בת"א את התוסס בחוגי הנוער השמאליים שהוקמו מעולם בישראל - "חוג הנוער השמאלי הפתוח". למדתי את  מרכס , אנגלס, לנין , סטאלין ולימים גם את טרוצקי ומרקוזה אך רק בישראל גיליתי ששמאל - גם באופוזיציה, יכול להיות לאומני, מיליטריסטי וקולוניאליסטי. מי שהביא עלינו את ה"נכבא" היו "מפלגות הפועלים" ורק בזכות (וללא מרכאות...) מנחם בגין והרויזיוניסטים חלף לו הממשל הצבאי מעל ראשיהם של ערביי המדינה. רק בישראל שימש האיגוד המקצועי מעביד אכזר והספיק גם להפלות ולא לקבל לתוכו שנים רבות פועלים מזי רעב רק משום היותם ערבים. ורק בישראל מפלגות השמאל מעוטרות בגנרלים עם דם על הידיים והכל "בגלל התנאים המיוחדים שבהן חיה ישראל" - כדבריו של מר גזית, תנאים שאותו שמאל יצר , ולא מישהו אחר ועלום.
   אי לכך אינני מתפלא על החוצפה הדיקטטורית הזו להצדיק היעלמות של אנשים והסתרת האמת ממעשי התאבדות נואשים (או אולי גרוע מכך...) שאותם אנשי עופל מביאים בקיומם עלי אדמות ומכונים משום מה "אנשי ביטחון". רק אדם שמזדהה ומזוהה עם מנגנון חושך יכול עוד להעיז לבקש לתפוס את ה"מדליף" ולא את אלה שהסתירו ומסתירים את האמת. אם מר גזית הוא איש "שמאל" הרי שכנראה מקומו באותו "שמאל" ששלט בבריה"מ ב ימיו של "שמש העמים" ושממנו נותרה רק מדינה אחת בעולם ושמה: צפון קוריאה...
   אני מעדיף על פני ה"גזיתים" שלנו את אותם משטרים ערבים שמודיעים כי תפסו מרגל ואח"כ מוציאים אותו להורג בככרה של עיר. המשטרים הללו ישרים ורחמניים יותר ממשטרי החושך האירופאים שישראל מסתבר היא אחת מהם. במשטרים הללו יודעים מי יצא לתלייה ואת מי אפשר עוד להציל. לעומת זאת במשטרים שמעלימים אדם ואמת בעזרת מנגנוני חושך הרי שהיום הסיבה יכולה להיות "מוצדקת" ומחר יעלם שם אדם אחר ויושמד מ"סיבות לא מוצדקות". מר גזית פשוט מעלה באוב שוב את פרשת קו 300 ואנשי השב"כ שסרחו או אולי הוא פותח שוב את הקונספירציה סביב רצח רבין. עם שמאל כמותו כבר לא צריך לחפש את הימין הקיצוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה