יום רביעי, 2 בינואר 2013

מסיבת הממון של מחטטי השכבי


בס"ד
   מסיבת הממון של מחטטי השכבי / הרב אליהו קאופמן
     גונבי הדעת מ"סטמפורד היל" שבלונדון הבריטית - משפחת שלזינגר, שוב  מתכוננים למסיבת הממון שלהם בפרשת "בשלח" תשע"ג, וכמובן עם חתימותיהם של "רבנים ממליצים" שאינם יודעים דבר וחצי דבר על החתמתם ועם נגידים ה"חתומים" בלי ידיעתם. במודעה המקדימה מספרים הנוכלים מה"וועד להגנת בתי  העלמין באירופה" על מאות אלפים של קברים הזקוקים להצלה ולשיפוץ אבל כמו שכולנו יודעים הכל שקר. כל מה שזקוק לשיפוץ הגוי'נט מממן, תקציב לכך מועבר קבוע לשלזינגרים מכל מיני ועדים יהודים חילוניים- ובכללם רפורמים, וחוץ מזה הכנופיה - בראשות האב אליקים שלזינגר וסגנו , הבן - ישעיהו שלזינגר, מוותרת מראש על קברי האבות שממשלות אירופה רוצות להרוס במסגרת ה"עסקים כרגיל" בין האירופאים האנטישמים לשלזינגרים החמדנים. הכסף שייאסף במסיבה שוב ילך לשבט השלזינגרי שיש לו רק הכנסות - כשמדובר בקברי אבותינו באירופה. הוצאות אין לאותם השזינגרים.  הללו דואגים שארגונים יהודים בעולם וממשלות הגויים כבר יכסו אי אלה הוצאות, כולל את כרטיסי הטיסה של החמדנים והשקרנים האלה.
    באחרונה השלזינגרים - קרי, ה"שלזינגלדים", הפיצו כי ארגוני קברים אחרים מטלטלים את עצמות קדושי "קברי האחים" היהודים הי"ד באירופה. הנוכלים הללו - שמשרדם יושב ב"סטמפורד היל" הלונדונית, סומכים על הזיכרון הקצר שלנו אך במאמר הזה אזכיר לכם שוב מה עוללו המנוולים הללו לקדושי  פוגרום "פפריקני" ברומניה רק לפני פחות משנתיים - ובליויי תמונות שהם עצמם הפיצו!
     כל זעמם של בני הכנופיה - שלפני מספר שנים פרשו/נזרקו מארגון "אתרא קדישא", יצא על כך שמזימתם אינה עולה כל כך מהר. מצורעי הפאות הלבנות הללו ניסו בשנה האחרונה להשיג - דרך הנוכרים האירופאים, מנדט בלעדי להיותם ארגון הקברים היהודי שיוכר ע"י הנוכרים - המעוניינים להוריד את רמת ההתנגדות היהודית להחרבת בתי עלמין עתיקים, כמי שרק להם תהיה מילה יהודית בנוגע לבתי עלמין יהודים. בספרד, בליטא, בפולין, ברומניה, בגרמניה, בצ'כיה, בסלובקיה, באוקראינה ובעוד מדינות הם לחמו לצד השלטונות שם להעלים בתי עלמין שלמים ולחמו כנגד ארגוני קברים עקביים ובראשם "אתרא קדישא". מכאן שכל ארגון קברים יהודי - ובראש ובראשונה "אתרא קדישא", מהוים סכנה קיומית לוועד מלונדון שבנוי על משפחתולוגיה של השלזינגרים ומלכחי הפינכא שלהם כמו ה"שייגי'ץ" משה הרשפט , המזכיר  הלא יוצלח אברהם גינזבורג והנהג אדרי - שלפתע גם הוא הולך לבדוק קברים וכו' ו"מבין" בהם כמו שחמור מבין במרק פירות או כמו שחתול יודע לקרוא לוח שנה. אי לכך - כשארגוני קברים אמיתיים חודרים לאירופה ומצילים את קברי ישראל מיד השלזינגרים - ובראשם מיו האימתנית של  הרב אליקים שלזינגר (שהגיע ללונדון לאחר שאגו"י העדיפה את ח"כ לשעבר שלמה לורנץ המנוח כנציגה בפרלמנט הישראלי), מיד השלזינגריאדה עומדת על רגליה האחוריות הן משום ש"פרנסתה" עלולה להילקח ממנה ואין משום שהארגונים הללו יגלו את העסקאות המלוכלכות של בני השבט במכרם את קברי אבותינו לנוכרים ולפדרציות המתבוללות באותן מדינות.
    אז בואו נחזור שנתיים אחורה כדי שנתפוס את הנוכלים הללו בשקריהם. בנובמבר 2010 הודיעה העיתונות המקומית בעיר הרומנית  יאסי (הספח מצורף...) כי לאחר שמונה שנים הארגון של השלזינגרים חזר בו מהתנגדותו ל"חפירות מדעיות" ב"קבר האחים" בפפריקני שליד יאסי (בשנת 2020 חתם יו"ר מחוז יאסי על הסכמתו לא לחפור באותו "קבר אחים" ומנע מהקהילה היהודית המתבוללת שם להוציא את זממה בנושא. מטעם שלזינגר הזקן חתמו על העניין הרב הרשל גליק מלונדון ועו"ד בריש רוזנברג משווי'ץ) וכי תוך שבוע ישלח "רב" מטעמם לאשר לפדרציה ומדען רומני מטעמם לחפור במקום , להוציא עצמות ולהעבירם למדענים הרומנים. כעבור שבוע  הודיעו העיתונים הרומנים שוב(גם ספח זה מצורף) כי הליצן הרשפט היה נוכח במקום ואישר אצת הוצאת העצמות ומסירתן למדענים כשבעצם החפירות החלו חודש ימים לפני כן!  בזמן  הימצאו של הליצן הרשפט ביאסי נמצאה גם קבוצה חרדית אחרת ברומניה- בביקור קברי אבות , ושמעה במקביל על הופעתו של הרשפט ביאסי ועל הסכמתו להמשך החפירות באישור הזקן לבית שלזינגר, ששנתיים קודם לכן פתח בברית עם הפדרציה הרומנית ובנו ישעיהו שלזינגר (האיש שמעביר את כל הרכילות נגד הרב חיים הלפרין מלונדון לתקשורת הבריטית, החרדית והישראלית - חילונית) הכיר ב"רב" של אותה פדרציה, שאימו נוכריה ומעולם לא הציג תעודת גרות! ממידע שנמסר לי ניסה הרשפט לקשור קשרים לא צנועים עם נוכריות - באותו הביקור, אך הן סירבו לו. כדי להציג ולהזכיר לכם מיהו ההרשפט הבזוי והנבל הזה אני מצרף לכם שוב את התמונות בהן הוא מכה צלמת נוכריה בליטא כדי שזו לא תחשוף שחלקת בית העלמין שם - ששלזינגר הזקן מסרה לנוכרים כ"שטח ריק", היתה מלאה בקברים יהודיים.
    רק בהשתדלות חותם שורות אלה וארגון "אתרא קדישא" הפסיקה ההתעמרות בעצמות קורבנות הפוגרום הי"ד ולמרות שהשלזינגרים טוענים נגד האחרים כי הללו צריכים לקבור עצמות קורבנות במקום הפוגרום הרי שבפרשת פפקיקני התעקשו השלזינגרים לעמוד לצד הפדרציה המתבוללת ולא לערוך טקס קבורה למספר עצמות שהוחזרו ע"י המדען הרומני (לאחר שהלה שדד מאות עצמות!) במקום הפוגרום בפפריקני אלא לקברם בבית העלמין ביאסי - מרחק של יותר ממאה ק"מ משם! כמובן שהפדרציה רצתה זאת כדי לנסות בעתיד להמשיך לחפור שם (אנחנו על המשמר!) וגם לערוך מגביות כספיות על חשבון המתים בעיר יאסי , הקרובה יותר למרכזי התיירות. בתמונות המצורפות תיראו בעצמכם כיצד השלזינגרים יחד עם ה"שייגי'ץ" הרשפט וה"חניוק" צוויבל מוילהמבסבורג בארה"ב (בתמונות שהם עצמם צילמו והעבירו לעולם!) מעבירים את עצמות קדושי "פפקיקני" הי"ד ממקום מנוחתם  וקוברים את נרצחי הפוגרום הי"ד הרחק ממקום מנוחתם האמיתי!
    יש לציין שבמסיבות הכסף טענו השלזינגרים ל"הוצאות" ברומניה של החפירות, הגדר וכו' אך במציאות הסיפור שונה הכל כוסה פעמיים - ע"י הגוי'נט וע"י הממשלה הרומנית...
    מאז הספיקו השלזינגרים לאשר לפדרציה המתבוללת ברומניה למכור חלקי בתי עלמין עם קברים בערים רומן ובקאו ואת בית העלמין הישן בסוצ'בה ("שאץ"). לאחרונה הושחת בית העלמין היהודי בקלו'ז (קלויזנבורג) ברומניה והוכנסו למקום צינורות שניפצו את הקברים. את המידע העביר בעל בית מרקחת בבני ברק בשם זוסמן וזאת למרות שמיכל פנט - הנוכל מרבי טרפון 5 בבני ברק, ניסה למונעו מלהעביר את המידע בגלל קשרי השחיתות של אותו מיכל פנט עם מתבוללי הפדרציה. מסתבר שגם השחתה זו אושרה ע"י השלזינגרים ובקרוב תקבלו - בע"ה, תמונות חיות בנושא.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה